Dan maken ze voor de zoveelste keer dezelfde fout: te weinig ervaringquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Zwoerd het volgende:
Een trainer als Laudrup lijkt mij het beste voor Ajax.
Aan de ene kant zou ik het jammer vinden, maar aan de andere kant.... Ajax is teveel afhankelijk van Suarez geworden dat hoort niet en dat moet gewoon veranderen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Kopbal het volgende:
Suarez zal nu ook nog wel eventjes achter z'n misvormde oren krabben of hij nog wel blijft lijkt me.
klopt maar naast Real of Chelsea is het toch wat andersquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Klinkt misschien vreemd voor de meeste, maar voor Rijkaard is Ajax ook nog echt één van de mooiste clubs.
Als Scolari komt word ik juist Ajax fan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Kremers het volgende:
Nooit Scolari!!! Dan ben ik meteen Ajax fan af
Geweldige trainer, maar ik vind hem niet bij Ajax passenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef maril het volgende:
Iemand nemen die zich alleeen met coachen bezig houd. wat dachten jullie trouwens van Ron Jans
Real is sowieso geen optie van Frank, Chelsea zou kunnen ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar naast Real of Chelsea is het toch wat anders
Misschien wordt het anders tijd op een trainer die geen connecties heeft met AJAX, en er dus fris tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:11 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Geweldige trainer, maar ik vind hem niet bij Ajax passen
Hopelijk laat hij dan hetzelfde kunstje zien als bij Sparta.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rijkaard is Ajacied. Die zou zomaar voor Ajax kunnen kiezen.
Die kans is zeker aanwezig en het is voor Rijkaard ook nog eens een leuke club.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rijkaard is Ajacied. Die zou zomaar voor Ajax kunnen kiezen.
Te weinig ervaring in de top. Subtop is heel wat anders dan een topclub. Vraag maar aan Verbeek. Natuurlijk moeten dit soort trainers de stap een keer maken, maar denk niet dat de situatie bij Ajax daar nu geschikt voor is. Heb het liefst iemand die op niveau gespeeld heeft en al enkele clubs als trainer gehad heeft. Laudrup voldoet hier perfect aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef maril het volgende:
Iemand nemen die zich alleeen met coachen bezig houd. wat dachten jullie trouwens van Ron Jans
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hopelijk laat hij dan hetzelfde kunstje zien als bij Barcelona.![]()
Ik denk dat die niet wilquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef maril het volgende:
Ach respect voor Marco blijft er echt wel, de meeste supporters stonden gewoon nog achter hem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef Kopbal het volgende:
Toch is het altijd wel zonde als zo'n groot clubicoon er op zo'n manier uitgaat.
De Ruud Gullit van Ajax.
Jij hebt wel een hele grote duim zeker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
Toen ik net frisdrank voor de heren bracht zag ik dat Frank een op een A4-tje een opstelling aan het tekenen was. Er zit ook zo'n Joegoslaaf bij geloof ik. Dat zal dan die Vlado Lemic wel zijn. Dat is zijn makelaar.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zit er wel wat aan te komen bij Ajax.
'geen ervaring' hoeft niet een zwakte te zijn. Het gaat er meer om dat een coach goed met spelers om kan gaan, en dan niet alleen met de basisspelers, maar ook goed kan opschieten met de jongens die niet spelen, en ze ook daadwerkelijk troost en ze beter probeert te maken. Coaches zoals Hiddink, Rutten, Wenger etc etc, die steken daar energie in, maar figuren als van Basten en Koeman en Gullit lijken zich daar veels te groot voor te voelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan maken ze voor de zoveelste keer dezelfde fout: te weinig ervaring
Of Martin Jolquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of Ome Johan uti Barcelona mag het eindelijk zelfs een komen doen.
Of Frank Rijkaard.
Of Hiddink.
Of we kunnen de club opdoeken.
Kampioen worden van NL!? Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn van Ajax.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef maril het volgende:
Ik hoopin ieder geval niet dat het Hiddink wordt want dan wordt AJAX de komende jaren Nederlands Kampioen.
Nauurlijk, maar toch laat het altijd een vreemd geurtje achter die je als supporter liever niet wilt ruiken bij zo'n held.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ach respect voor Marco blijft er echt wel, de meeste supporters stonden gewoon nog achter hem.
Hey! ik was net op dezelfde plek. Volgens mij jij dan net gemist dat Abramovic even naar de wc ging.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
Toen ik net frisdrank voor de heren bracht zag ik dat Frank een op een A4-tje een opstelling aan het tekenen was. Er zit ook zo'n Joegoslaaf bij geloof ik. Dat zal dan die Vlado Lemic wel zijn. Dat is zijn makelaar.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zit er wel wat aan te komen bij Ajax.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'geen ervaring' hoeft niet een zwakte te zijn. Het gaat er meer om dat een coach goed met spelers om kan gaan, en dan niet alleen met de basisspelers, maar ook goed kan opschieten met de jongens die niet spelen, en ze ook daadwerkelijk troost en ze beter probeert te maken. Coaches zoals Hiddink, Rutten, Wenger etc etc, die steken daar energie in, maar figuren als van Basten en Koeman en Gullit lijken zich daar veels te groot voor te voelen.
Dat is waar ja, ik zou het ook zonde vinden als Marco nu zou stoppen met het coachen en weer terug naar de golfbaan zou gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nauurlijk, maar toch laat het altijd een vreemd geurtje achter die je als supporter liever niet wilt ruiken bij zo'n held.
Ik zal de tip doorgeven aan de directie van Ajax.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Rumille het volgende:
Het maakt me eigenlijk weinig uit wie er trainer wordt, als we maar weer kampioen worden.
Maar de spelers willen helaas niet, jammer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zal de tip doorgeven aan de directie van Ajax.
Erwin Koeman moet Jans al opvolgen in 2010.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Jofol het volgende:
Nog maar even twee namen die volgens mij nog niet genoemd zijn: Hans Westerhof of Erwin Koeman.
Lekker niet meer noemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Jofol het volgende:
Nog maar even twee namen die volgens mij nog niet genoemd zijn: Hans Westerhof of Erwin Koeman.
en terechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Jofol het volgende:
Vind ik eigenlijk ook hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Erwin Koeman moet Jans al opvolgen in 2010..
Dat lijkt me een prima assistent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Ton Boots trouwens een diploma waarmee hij als voetbaltrainer aan de slag zou kunnen gaan!?
We zullen het nooit weten of Ajax onder Co de titel zou hebben gepakt. Misschien wel, misschien niet. Ik meen me te herinneren dat Ajax 2e stond op het moment dat Co werd ontslagen, met minimale achterstand op de koploper. Hoe dan ook is onder Co een lijn naar boven ingezet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef StarGazer het volgende:
2000-2001 was qua puntenaantal precies hetzelfde als het jaar daarvoor.
Daarnaast zou Ajax in 2001-2002 NOOIT kampioen zijn geworden als Co het seizoen zou hebben afgemaakt. Is men blijkbaar vergeten dat het Ajax van Co in november/december 2001 compleet in elkaar stortte?
Stel je een persconferentie voor, +/- 30 minuten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Ton Boots trouwens een diploma waarmee hij als voetbaltrainer aan de slag zou kunnen gaan!?
En Arie Haan, die gaat eraan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef isogram het volgende:
Wat dachten we trouwens van deze man?
[ afbeelding ]
Hij zal iig niet aanwezig zijn in A'dam zeker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
Zo, ze zijn net vertrokken uit het hotel. Ik heb Rijkaard gevraagd of hij trainer van Ajax wordt. Het antwoord mag ik nog niet verklappen. Kijk straks het journaal maar.
Waarom vrees je Rijkaard?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zeg: Co Adriaanse
Ik hoop: Louis van Gaal
Ik vrees: Koeman of Rijkaard
Ramp bij Sparta en met Barca kampioen worden is nou ook weer niet zo moeilijk. Met Ajax kampioen worden is tegenwoordig ook een uitdaging dus ik zie liever iemand die zin heeft in deze uitdaging en die met dit soort uitdagingen ervaring heeft.quote:
Je vergeet dat Barca ook een grote troep was toen hij er aan het werk ging?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ramp bij Sparta en met Barca kampioen worden is nou ook weer niet zo moeilijk. Met Ajax kampioen worden is tegenwoordig ook een uitdaging dus ik zie liever iemand die zin heeft in deze uitdaging en die met dit soort uitdagingen ervaring heeft.
Inderdaad. Rijkaard is de grondlegger van het Barcelona van nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Je vergeet dat Barca ook een grote troep was toen hij er aan het werk ging?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef isogram het volgende:
Wat dachten we trouwens van deze man?
[ afbeelding ]
True.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ten Cate is de grondlegger van het Barcelona van nu.
Menzo als assistent zou niet slecht zijn. Heeft het bij Volendam en Cambuur toch uitstekend gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rijkaard heeft het toch best aardig gedaan bij Barca?
Ik zeg Menzo!
Denk je dat Ajax, 4 uur na het vertrek van van Basten al een opvolger heeft?quote:
Als dat zo is dan is Van Basten gewoon ontslagen maar mocht hij de eer aan zichzelf houden. Maar lijkt mij inderdaad sterk dat ze nu al opvolger presenteren. Al is het alleen maar om de schijn van paniekvoetbal te vermijden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat Ajax, 4 uur na het vertrek van van Basten al een opvolger heeft?
Ik zie het binnenhalen van Adriaanse eventueel nog wel een ware prestigestrijd worden tussen Ajax en AZ. Maar goed: eerst eens afwachten of Van Gaal wel echt weggaat en weg mag bij AZ.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Co Adriaanse en dan Van Gaal weg bij AZ dan heeft Dirk Scheringa een probleem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lulloquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
Zo, ze zijn net vertrokken uit het hotel. Ik heb Rijkaard gevraagd of hij trainer van Ajax wordt. Het antwoord mag ik nog niet verklappen. Kijk straks het journaal maar.
Welk hotel,quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
exact mijn gedachte!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Van Basten gewoon ontslagen maar mocht hij de eer aan zichzelf houden. Maar lijkt mij inderdaad sterk dat ze nu al opvolger presenteren. Al is het alleen maar om de schijn van paniekvoetbal te vermijden.
Klopt. Zou mooi zijn als het ook daadwerkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef wallofdolls het volgende:
Frank Rijkaard heeft toch al aangegeven dat ie alleen bij Ajax als Nederlandse club zou willen coachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |