Hij zal iig niet aanwezig zijn in A'dam zeker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
Zo, ze zijn net vertrokken uit het hotel. Ik heb Rijkaard gevraagd of hij trainer van Ajax wordt. Het antwoord mag ik nog niet verklappen. Kijk straks het journaal maar.
Waarom vrees je Rijkaard?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zeg: Co Adriaanse
Ik hoop: Louis van Gaal
Ik vrees: Koeman of Rijkaard
Ramp bij Sparta en met Barca kampioen worden is nou ook weer niet zo moeilijk. Met Ajax kampioen worden is tegenwoordig ook een uitdaging dus ik zie liever iemand die zin heeft in deze uitdaging en die met dit soort uitdagingen ervaring heeft.quote:
Je vergeet dat Barca ook een grote troep was toen hij er aan het werk ging?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ramp bij Sparta en met Barca kampioen worden is nou ook weer niet zo moeilijk. Met Ajax kampioen worden is tegenwoordig ook een uitdaging dus ik zie liever iemand die zin heeft in deze uitdaging en die met dit soort uitdagingen ervaring heeft.
Inderdaad. Rijkaard is de grondlegger van het Barcelona van nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Je vergeet dat Barca ook een grote troep was toen hij er aan het werk ging?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef isogram het volgende:
Wat dachten we trouwens van deze man?
[ afbeelding ]
True.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ten Cate is de grondlegger van het Barcelona van nu.
Menzo als assistent zou niet slecht zijn. Heeft het bij Volendam en Cambuur toch uitstekend gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rijkaard heeft het toch best aardig gedaan bij Barca?
Ik zeg Menzo!
Denk je dat Ajax, 4 uur na het vertrek van van Basten al een opvolger heeft?quote:
Als dat zo is dan is Van Basten gewoon ontslagen maar mocht hij de eer aan zichzelf houden. Maar lijkt mij inderdaad sterk dat ze nu al opvolger presenteren. Al is het alleen maar om de schijn van paniekvoetbal te vermijden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat Ajax, 4 uur na het vertrek van van Basten al een opvolger heeft?
Ik zie het binnenhalen van Adriaanse eventueel nog wel een ware prestigestrijd worden tussen Ajax en AZ. Maar goed: eerst eens afwachten of Van Gaal wel echt weggaat en weg mag bij AZ.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Co Adriaanse en dan Van Gaal weg bij AZ dan heeft Dirk Scheringa een probleem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lulloquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
Zo, ze zijn net vertrokken uit het hotel. Ik heb Rijkaard gevraagd of hij trainer van Ajax wordt. Het antwoord mag ik nog niet verklappen. Kijk straks het journaal maar.
Welk hotel,quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
exact mijn gedachte!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Van Basten gewoon ontslagen maar mocht hij de eer aan zichzelf houden. Maar lijkt mij inderdaad sterk dat ze nu al opvolger presenteren. Al is het alleen maar om de schijn van paniekvoetbal te vermijden.
Klopt. Zou mooi zijn als het ook daadwerkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef wallofdolls het volgende:
Frank Rijkaard heeft toch al aangegeven dat ie alleen bij Ajax als Nederlandse club zou willen coachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |