abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68726469

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen ongeveer 4 keer door.. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door Swindler op 06-05-2009 15:39:43 ]
&lt;&gt;
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:59:21 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68726494
Ik kreeg net een mailtje dat ik een negatief saldo heb
pi_68726507
Mooie OP! Alleen vorige delen had je nog moeten aanpassen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:59:53 #4
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68726519
De vorige had deze OP ook al...
btw: Net geen hattrick
pi_68726529
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb 24/4 allerlei dingen besteld maar er staat nu nog steeds waiting for supplier hoe lang kan dat gaan duren?
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:00:57 #6
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68726570
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Sorry, mijn glazen bol is net kapot gegaan
pi_68726574
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef Hardrebel het volgende:
Mooie OP! Alleen vorige delen had je nog moeten aanpassen.
Ja ben er mee bezig
&lt;&gt;
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:02:14 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68726622
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Maak een ticket aan.

Ik heb trouwens antwoord van Jack, hij verstuurt niet met dozen omdat dat toch te duur is
pi_68726662
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Maak een ticket aan.
hoe doe je dat?
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:21:16 #12
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68727241
DX heeft nu ook inktjethervulspul
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:27:19 #13
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68727410
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:21 schreef Erasmo het volgende:
DX heeft nu ook inktjethervulspul
Ligt ook bij de blokker voor een paar euro. Niks goedkoper dus.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:32:32 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68727626
kleine hint: we houden het gezellig
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_68728137
Jack reageert ook niet echt op mailtjes?
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:46:07 #16
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68728169
die rayban zonnebril bevalt me erg goed!
iemand ervaring met die rolax horloges? zijn ze een beetje oke kwaliteit?

Tevens FIPA

[ Bericht 5% gewijzigd door makkie88 op 06-05-2009 13:54:02 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:47:23 #17
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68728199
Jack niet aangetroffen gisteren....
en ook geen reactie op 2 mailtjes .
hij zal toch niet overspannen zijn?
(verkapte tvp)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:55:26 #18
170462 Stinosss
pi_68728413
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Jack reageert ook niet echt op mailtjes?
Nogmaals, hij is zijn achterstand aan het inhalen. Komende dagen zul je dus een reactie ontvangen.
pi_68728499
Mooie shop, veel dingen die wel kek zijn
pi_68728508
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nogmaals, hij is zijn achterstand aan het inhalen. Komende dagen zul je dus een reactie ontvangen.
Ik snap die verwachtingen ook niet helemaal, hij heet Jack, niet Super Jack.
pi_68728606
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef Klonk het volgende:
kleine hint: we houden het gezellig
Oh oh , zeg niets negatiefs over DEALEXTREME. Nou voor mij is het eens maar nooit weer. Het is goedkoop ja. Maar dat betekent niet dat de kwaliteit minder mag zijn dan een origineel (Apple) accessoire. Voor mij is Dealextreme toch meer een internetshop voor jochies met slechts zakgeld of voor tokkies mensen die geen origineel kunnen of willen betalen.

(Mod: laat je deze staan?)
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:02:40 #22
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68728652
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Oh oh , zeg niets negatiefs over DEALEXTREME. Nou voor mij is het eens maar nooit weer. Het is goedkoop ja. Maar dat betekent niet dat de kwaliteit minder mag zijn dan een origineel (Apple) accessoire. Voor mij is Dealextreme toch meer een internetshop voor jochies met slechts zakgeld of voor tokkies mensen die geen origineel kunnen of willen betalen.

Daar heeft de hint niets mee te maken en ga niet flamen
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:04:16 #23
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68728708
Iemand nog foto's zien van een 30mW groene laser van Jack?
pi_68728751
me rolax en me rayban binnen
over me rayban ben ik dik tevreden
me rolax kwam helaas stuk aan( achterglaasje kaduk)
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:06:04 #25
97745 Thorical
finding a way
pi_68728769
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef makkie88 het volgende:
die rayban zonnebril bevalt me erg goed!
iemand ervaring met die rolax horloges? zijn ze een beetje oke kwaliteit?

Tevens FIPA
Ik heb 2 Relax horloges maar ik vind de kwaliteit beetje goedkoop. Zeker de bandjes en het is ook eigenlijk goedkope troep.
pi_68728795
PayPal vraagje.. : ik heb mijn negatieve saldo aangevuld maar nu staat er bij paypal dat het "niet verrekend" is. Weet iemand wat dit betekend?
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:09:02 #27
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68728853
quote:

[..]

Daar heeft het helemaal niks mee te maken .
En daarnaast, soms heeft DX/DP/Focal/etc gewoon spul die je hier niet kan krijgen, zeg mij anders waar je voor nog geen 5 euro een DSTT vandaan haalt .
Daarnaast zijn sommige dingen gewoon hetzelfde qua functie maar goedkoper, want ik heb hier een namaak-Apple Dock, waarmee ik mijn iPhone gewoon kan syncen en opladen, voor 5 euro. Zou ik hem origineel kopen dan zou hij 20 euro zijn, voor precies dezelfde functies. Dus wat dat betreft zijn we hier geen tokkies of slechtbetaalde jochies, wij kunnen gewoon dingen met dezelfde functies kopen voor minder geld .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:10:15 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68728899
quote:
Beste Mstr,

Uw PayPal-bankbetaling kan niet worden voltooid omdat uw bank ons heeft laten weten dat het saldo van uw rekening te laag is om het bedrag te dekken.

Als gevolg hiervan is uw bankbetaling teruggeboekt. Het saldo van uw PayPal-rekening is nu negatief.

We raden u aan uw rekeningsaldo te verhogen zodat u uw PayPal-rekening kunt blijven gebruiken. Als u voor uw volgende PayPal-betaling een creditcard gebruikt, wordt het betaalbedrag verhoogd om het negatieve saldo van uw PayPal-rekening te dekken.
Kreeg ik vanochtend.
Maar even ¤ 14,04 hersteld.
Voel me wel stom
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:10:59 #29
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68728923
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Daar heeft het helemaal niks mee te maken .
En daarnaast, soms heeft DX/DP/Focal/etc gewoon spul die je hier niet kan krijgen, zeg mij anders waar je voor nog geen 5 euro een DSTT vandaan haalt .
Daarnaast zijn sommige dingen gewoon hetzelfde qua functie maar goedkoper, want ik heb hier een namaak-Apple Dock, waarmee ik mijn iPhone gewoon kan syncen en opladen, voor 5 euro. Zou ik hem origineel kopen dan zou hij 20 euro zijn, voor precies dezelfde functies. Dus wat dat betreft zijn we hier geen tokkies of slechtbetaalde jochies, wij kunnen gewoon dingen met dezelfde functies kopen voor minder geld .
En vooral voor kabels.
HDMI-kabels voor de prijs waar je hem hier niet voor kunt kopen bijvoorbeeld
pi_68728973
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef julian6 het volgende:
PayPal vraagje.. : ik heb mijn negatieve saldo aangevuld maar nu staat er bij paypal dat het "niet verrekend" is. Weet iemand wat dit betekend?
http://lmgtfy.com/?q=paypal+niet+verrekend
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:13:13 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68729009
quote:
Maak er dan tenminste even een TinyUrl van ofzo .
Maar LMGTFY is wel een goede site
pi_68729461
Weer wat funny spulletjes besteld bij dx.. eens zien of deze gaat werken :
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9812 (Een vga to SVIDEO/RCA F Cable kabel)

Hier ook een tipje voor al die amerikaanse adapters die DX erbij leverd:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 (een Flat to Round plug)

Owja btw een Butaan aansteker mogen we gewoon importeren van meneer de douane toch ?

En ik heb ook bij jack die zelfde g-star short besteld als die van jjbakker
Wat stom is dat mijn spypen dingetje op dx nu al best lang op ETA staat, de datum verschuift steeds weer, nu zou de deadline over 2 dagen weer zijn ben benieuwd of ie dan echt binnen is of weer doorschuift naar een volgende datum.

woensdag 6 mei 2009 @ 14:26:07 #33
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68729625
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dat dus hij heeft 2 dagen vrij gehad. Ik heb gisteren overigens gewoon wel met hem gemaild
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:29:32 #34
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68729796
Mijn 30mW groene laser van Jack/DP:

pi_68730003
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Xaia het volgende:
Owja btw een Butaan aansteker mogen we gewoon importeren van meneer de douane toch ?
Ik had er toevallig net 1 gevonden die ik echt gaaf vond en wilde het net vragen hier, maar 2,67 dollar meen ik. Vervolgens kwam ik hele gafe sniperpistolen (aanstekers dus) tegen, maar of die door de douane komen?

Ook mooi: echte kruisbogen, maar denk dat dat helemaal niet gaat lukken...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:33:47 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68730005
Ziet er mooi en strak uit, leuk doosje ook!
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:38:03 #37
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68730209
Aanstekers komen gewoon binnen hoor, had zelf ook zo'n gasbrander besteld, toen mijn vrienden het zagen totaal ook weer 4 bijbesteld . Zelfs die shotgun/rifle-aansteker komt door de douane .
pi_68730366
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Zelfs die shotgun/rifle-aansteker komt door de douane .
Nee zeg? Heb je die? Mooi ding!

Ik moet niet teveel op die site kijken, veel te veel leuke dingen. Ik zou bijna gaan roken om zo'n aansteker te kunnen kopen
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:41:42 #39
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68730402
Mijn zippo kwam ook gewoon door de douane, dus die butaan aansteker zal dat ook wel doen.

Tevens mijn werpster binnen, pracht ding! Scherp, net zwaar genoeg om goed mee te kunnen gooien, dik tevreden mee
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:42:50 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68730463
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Nee zeg? Heb je die? Mooi ding!

Ik moet niet teveel op die site kijken, veel te veel leuke dingen. Ik zou bijna gaan roken om zo'n aansteker te kunnen kopen
Ik niet zelf, ik had hem voor een vriend van me besteld, maar wel even zelf uitgeprobeerd .
Hij is redelijk groot, komen mooie vlammen uit en het lampje werkt ook redelijk. De vlammen kunnen van een normaal aansteker-vlammetje naar grote vlammen met zo'n wieltje:D.
pi_68730543
quote:
Ik heb ook iets gekocht via eBay, kan ik dan gewoon betalen via PP ook al staat er geen geld op mijn rekening? Dus als mijn PP saldo op negatief komt te staan, krijgt de koper dan nog wel zijn geld en worden mijn spulletjes verzonden?

pi_68730757
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik heb ook iets gekocht via eBay, kan ik dan gewoon betalen via PP ook al staat er geen geld op mijn rekening? Dus als mijn PP saldo op negatief komt te staan, krijgt de koper dan nog wel zijn geld en worden mijn spulletjes verzonden?

In principe wel ja
&lt;&gt;
pi_68731023
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_68731060
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef Xaia het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij met opwinden bedoelt maar dat is niet draaien aan een knopje.
Er zit een meganisme in het horloge en zodra je het horloge beweegt.. of denk aan de powerball dan begint het schijfje wat zichtbaar is op de doorzichte variante:
[ afbeelding ]

Dat onderste ding op die foto begint dan rond te draaien (als je het horloge op een manier schut kun je hem dus een paar keer flink laten rond draaien) en dan begint hij te lopen. (als je hem tegen je oor houdt tijdens het schudden/ronddraaien dan hoor je het schijfje draaien)
oke bedankt voor de info, maar ik heb hem nu echt op elk mogelijke manier geschud/bewogen,en ik hoor het schijfje ook wel draaien maar hij doet het nog niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2009 14:56:23 ]
pi_68731093
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef Swindler het volgende:

[..]

In principe wel ja
Zeker weten, want ik kan het geld nu wat beter gebruiken en dan vul ik mijn negatieve saldo later aan. Maar dan krijg ik geen gezeik met eBay/PayPal?
pi_68731212
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

Zeker weten, want ik kan het geld nu wat beter gebruiken en dan vul ik mijn negatieve saldo later aan. Maar dan krijg ik geen gezeik met eBay/PayPal?
Je krijgt uiteraard gezeik, en je hebt kans dat als je de volgende keer iets wil betalen , paypal je betaling on hold zetten tot het geld bij paypal binnen is.
&lt;&gt;
pi_68731421
Ik ben op dit moment mijn flesje bier aant repareren hij kwam hier defect aan Namelijk ik kon niet opnemen of bellen dus ff kijken wat er aan de hand is.

Helaas is het etiket nu wel verloren gegaan maarja dan maar een brand etiket erop

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16596
pi_68731514
Die iphone clones schijnen best redelijk te werken. Zolang je maar niet net wil doen of het een echte is

Ik haal er zelf dingen als eierwekkers, batterijen, koppelstukjes etc.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_68731523
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Swindler het volgende:

[..]

Je krijgt uiteraard gezeik, en je hebt kans dat als je de volgende keer iets wil betalen , paypal je betaling on hold zetten tot het geld bij paypal binnen is.
Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.

bij dealextreme wel iig.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:08:36 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68731622
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.

bij dealextreme wel iig.
Vast wel.
Maar waarom zou je iets kopen als je geen geld hebt daarvoor?
pi_68731666
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

bij dealextreme wel iig.
Ja je spullen worden verzonden.
&lt;&gt;
pi_68731727
Ik heb het geld wel, kan het alleen nu beter gebruiken ivm vakantie
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:18:13 #53
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68731901
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef julian6 het volgende:
Ik heb het geld wel, kan het alleen nu beter gebruiken ivm vakantie
Oftewel je hebt het geld niet.
pi_68732021
Ik heb het wel als dat betekend mijn spulletjes niet verzonden worden als ik het niet heb

[ Bericht 3% gewijzigd door julian6 op 06-05-2009 15:29:00 ]
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 15:27:03 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_68732218
Die Jack is wel creatief met het omschrijven van de producten
"Special Decoration for Fingers"
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_68732332
Joepie91, bedankt voor je inspanning voor deze topicreeks! Leuk die Google Page, antwoord op alle vragen

Dit dus:
''Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.''

Misschien moet je het even een stuk of 4 keer in de OP zetten, heb ik ook gedaan toen met de code van de OP, omdat niemand die kon vinden
pi_68732484
tvp
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:36:04 #58
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68732587
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Oud......
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:24 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68732641
quote:

[..]

het gaat niet over de kwaliteit

het gaat over de gezelligheid in dit topic
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:31 #60
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68732645
Inderdaad, maak dat van die vragen even dikgedrukt en in het rood, en zet het dan meerdere keren in de OP .
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:39:49 #61
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68732750
Als er een nieuw kopje bij moet, roep maar!
pi_68732786
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, maak dat van die vragen even dikgedrukt en in het rood, en zet het dan meerdere keren in de OP .
check

rood vond ik alleen een beetje teveel van het goede
&lt;&gt;
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:43:30 #63
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68732938
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Swindler het volgende:

[..]

check

Wiki ook veranderd?
pi_68733003
dadelijk even goede fotos maken van me horloge , iemand tips tegen overbelichte foto's
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:45:58 #65
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68733061
Lamp aan ipv flits?
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:46:07 #66
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68733067
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef gers het volgende:
dadelijk even goede fotos maken van me horloge , iemand tips tegen overbelichte foto's
Flits uitzetten en op een plek met genoeg licht fotograferen.
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 15:47:16 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_68733119
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Oud......
Tijd niet in dit topic gekeken, vandaar.
niet zo tof doen
pi_68733244
Weet iemand welke RaBan zonnebrillen lichte glazen hebben (liefst bruin)? Ik had al een 2025 besteld maar deze glazen waren zo donker dat ik er niets aan heb...
pi_68733966
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef TheBright het volgende:
Weet iemand welke RaBan zonnebrillen lichte glazen hebben (liefst bruin)? Ik had al een 2025 besteld maar deze glazen waren zo donker dat ik er niets aan heb...
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:09:48 #70
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68734264
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Swindler het volgende:

[..]

check

RacerDKB bedoelde (volgensmij, anders bedoelde ik het wel) dat je dat zinnetje over die FAQ vaker in de OP moet zetten, niet dat iedereen het 4x door moet lezen .
Doe het in ieder geval ook nog even bovenaan, denk niet dat de vervelende newbies verder komen dan het begin .
pi_68734554
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die rekenmachine TI-84 Plus Silver Edition is via Jack 76 euro... Ziet iemand handel hierin? Op Marktplaats wordt eigenlijk hoogstens 80 euro geboden...
Website/shop maken waarop je die dingen aanbiedt, Marktplaats gaat niet werken denk ik.
Einde bericht
pi_68734943
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Negentien het volgende:

[..]

Website/shop maken waarop je die dingen aanbiedt, Marktplaats gaat niet werken denk ik.
Marktplaats werkt prima, moet je gewoon niet te groot inkopen..
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 16:30:52 #73
145146 Andyy
pi_68735107
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Oud......
heel oud.
pi_68735482
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ja je spullen worden verzonden.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:04:59 #75
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68736515
Het is al bijna de 12e
pi_68736720
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef drummerdude het volgende:
Het is al bijna de 12e
De 10e komt eerder.

woensdag 6 mei 2009 @ 17:17:51 #77
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68737019
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

De 10e komt eerder.

Tot de 12e mag ik van mezelf niet meer bestellen
pi_68737476
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Tot de 12e mag ik van mezelf niet meer bestellen
En daarna kan je je weer niet inhouden....
Waarom bestel je niet gewoon nu al? Alsof je nou minder bestelt als je het bestellen gewoon opschuift.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:32:46 #79
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68737661
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:28 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

En daarna kan je je weer niet inhouden....
Waarom bestel je niet gewoon nu al? Alsof je nou minder bestelt als je het bestellen gewoon opschuift.
Je hebt gelijk...
pi_68737764
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...
Is dat nou sarcastisch of meen je dat?
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:36:45 #81
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68737822
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Is dat nou sarcastisch of meen je dat?
Check PI, en afgelopen berichten...
Ik meen het
pi_68739439
Volgens mij is de zending van taobaonow gearriveerd, lag een briefje in de bus met een voor mij onbekende aziatische afzender erop.
Morgen even langs het postkantoor.
pi_68739599
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef g0dz0r het volgende:
Volgens mij is de zending van taobaonow gearriveerd, lag een briefje in de bus met een voor mij onbekende aziatische afzender erop.
Morgen even langs het postkantoor.
Dan ben je de eerste van FOK! toch die een zending van TaoBaoNow binnenkrijgt?
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:34:59 #84
170462 Stinosss
pi_68739963
Edit
pi_68740224
ff een vraagje,
ik heb een ipod nano en een bluetooth headset om deze te gebruiken met mijn ipod moet ik toch een bluetooth transmitter op me ipod aansluiten ? en heeft iemand een suggestie of ervaring met een goede van DX of FC ?
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:00:43 #86
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_68741068
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
wtf moet je toch met een boksbeugel...
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_68742576
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:00 schreef Maruna het volgende:

[..]

wtf moet je toch met een boksbeugel...
Uhm.... een appel schillen?
pi_68743537
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:24 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Dan ben je de eerste van FOK! toch die een zending van TaoBaoNow binnenkrijgt?
Blijkbaar wel, weet alleen die dude zijn echte naam niet maar ik zou niet weten of ik nog meer elders besteld heb.

Afzender is Wong King Fan dus Charles, please step forward if this is your name.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:57:20 #89
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68743538
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

het gaat niet over de kwaliteit

het gaat over de gezelligheid in dit topic
Het is hier gezellig!
DAT DIT KAN OP FOK!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68744081
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21431

Dit is toch wel legaal in Nederland om te bezitten?
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:18:08 #91
170462 Stinosss
pi_68744388
Jup. Legaal.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:22:36 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68744567
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Jazzmaster het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21431

Dit is toch wel legaal in Nederland om te bezitten?
Het wordt zelfs (terecht) aangeraden om zoiets in je auto te hebben.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:41:47 #93
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68745466
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, weet alleen die dude zijn echte naam niet maar ik zou niet weten of ik nog meer elders besteld heb.

Afzender is Wong King Fan dus Charles, please step forward if this is your name.
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.

Hier kondigde ik TaoBaoNow aan, toen ik het vond op de TaoBaoFieldGuide.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
Op http://taobaonow.com/ kun je een TaoBao Agent inschakelen om op TaoBao iets te bestellen omdat TaoBao geen Paypal etc. accepteert. Het kost 10% van het product + shipping extra voor die agents.
En zie hier zijn reactie.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef taobaonow het volgende:
Hi everybody,

Thanks for mentioning my service here. I hope you are a happy customer. Enjoy!

Best regards
Charles
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:43:40 #94
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68745569
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wel de eerste die 't ontvangen heeft toch?
In ieder geval de eerste die iets van hem ontvangen heeft en het hier meldt
pi_68745771
Zouden mensen hun eigen foto's van horloges willen posten? Ik wil namelijk net als Granaatappel graag een u-boat horloge bestellen! Mochten er meer mensen geintereseerd zijn laat het weten. De prijs zit ongeveer op 70 dollar volgens mij.Ik moet Jack nog mailen voor de exacte prijs.

http://item.taobao.com/au(...)73010.jhtml?cm_cat=0

Het horloge hieronder lijkt me ook heel mooi en kost volgens Jack inclusief verzenden 60,95

http://item.taobao.com/au(...)6a573.jhtml?cm_cat=0

Ik had vanmiddag ook iets gelezen over iemand die rolax horloges binnen had gekregen en iemand die een carrera binnen had! (foto's please?? (A))

Alvast bedankt!!!!
pi_68745823
Zo als ik eerder al melde in dit topic was mijn bier telefoontje:

Kapoet De dial knop/reset knop was defect, die heb ik naar enige modificatie kunnen repareren en nu werkt hij perfect. Helaas viel het carlsberg etiket daarmee niet meer te redden aangezien de schroeven zich onder het etiket bevinden.

Nu heb ik dus het volgende er van gemaakt (Met fotosoep & fotopapier) :

Aldus ben ik nu nog meer te vrede dat ik hem gefixed heb
pi_68745872
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat weet ik allemaal wel, lees hier ook nog weleens mee.

Het zal mij een biet zijn of ik de eerste ben of niet, gaat mij om de ervaringen en zoals ik die graag van anderen lees wil ik die ook graag geven. Zijn we allemaal bij gebaat toch?
Ben wel benieuwd naar de ervaring van MacorgaZ eigenlijk?
pi_68746005
Die biertelefoon!

Waar moet je dan je oor houden en waar praat je in?
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:55:39 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68746162
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Het zal mij een biet zijn of ik de eerste ben of niet, gaat mij om de ervaringen en zoals ik die graag van anderen lees wil ik die ook graag geven. Zijn we allemaal bij gebaat toch?
Ben wel benieuwd naar de ervaring van MacorgaZ eigenlijk?
Bij mij ging het ook goed, maar ik had een virtuele puntenkaart gekocht, dus was er van verzending niet echt sprake.
Charles is aardig, helpt je goed en wil graag dat je als klant tevreden bent , maar de prijs is dan ook wel wat hoger en hij heeft een minimum-fee.
pi_68746183
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Kahlen het volgende:
Die biertelefoon!

Waar moet je dan je oor houden en waar praat je in?
Aan de andere kant van de telefoon (tegeover het etiket) zitten 2 gaten eentje voor je oor en eentje der onder voor te praten
pi_68746585
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Bij mij ging het ook goed, maar ik had een virtuele puntenkaart gekocht, dus was er van verzending niet echt sprake.
Charles is aardig, helpt je goed en wil graag dat je als klant tevreden bent , maar de prijs is dan ook wel wat hoger en hij heeft een minimum-fee.
Als fysieke producten ook goed aankomen dan is het helemaal goed.
Wat voor puntenkaart eigenlijk?
pi_68747523
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Xaia het volgende:
Aan de andere kant van de telefoon (tegeover het etiket) zitten 2 gaten eentje voor je oor en eentje der onder voor te praten
Je kan er geen bier in doen of wel? Dat zou helemaal te gek zijn.

En is de "ringtone" een geluid van een biertje dat ingeschonken wordt ofzo? Zal wel niet voor dat geld, maar als dat erbij zit dan koop ik hem (ondanks dat ik er volgens mij niks mee kan, thuis een telefooncentrale die draadloos is en op het werk ip telefonie, maar ik zou het echt grappig vinden als ik op mijn werk kon bellen met een biertelefoon).
pi_68747741
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Je kan er geen bier in doen of wel? Dat zou helemaal te gek zijn.

En is de "ringtone" een geluid van een biertje dat ingeschonken wordt ofzo? Zal wel niet voor dat geld, maar als dat erbij zit dan koop ik hem (ondanks dat ik er volgens mij niks mee kan, thuis een telefooncentrale die draadloos is en op het werk ip telefonie, maar ik zou het echt grappig vinden als ik op mijn werk kon bellen met een biertelefoon).
Nee en nee Eerste zou denk ik te gevaarlijk zijn En die ringtone is gewoon een normale huistelefoon toon, ik denk omdat hij goed hoorbaar moet zijn en een ingeschoken biertje klinkt maar zacht

Altough het is echt een eyecatcher en zeker met zo'n flesje tegen je oor waar je dan ook nog eens tegen praat
pi_68749522

pi_68750107
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Slein83 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar te bestellen?
pi_68750446
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waar te bestellen?

http://item.taobao.com/au(...)a0ce8.jhtml?cm_cat=0

WIl hem zelf ook bestellen

Edit: Nog 1 http://item.taobao.com/au(...)842d3.jhtml?cm_cat=0

[ Bericht 14% gewijzigd door Slein83 op 06-05-2009 22:30:10 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:22:04 #107
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68750721
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Xaia het volgende:
Zo als ik eerder al melde in dit topic was mijn bier telefoontje:

Kapoet De dial knop/reset knop was defect, die heb ik naar enige modificatie kunnen repareren en nu werkt hij perfect. Helaas viel het carlsberg etiket daarmee niet meer te redden aangezien de schroeven zich onder het etiket bevinden.

Nu heb ik dus het volgende er van gemaakt (Met fotosoep & fotopapier) :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aldus ben ik nu nog meer te vrede dat ik hem gefixed heb
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68751776
quote:
Al een mail gestuurd naar Jack voor de prijs?
pi_68751893
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Nee, zal het straks effe doen
Staat namelijk nog meer leuk spul op
pi_68752170
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Spelling of wat is het probleem?
pi_68752189
Iemand nog een goed idee voor een sleutelhanger? En nee, die varkentjes van DX die hier massaal geïmporteerd worden gelden niet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:05:49 #112
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68753516
Is er eigenlijk iemand hier die flink verdient aan doorverkopen?
pi_68754518
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die flink verdient aan doorverkopen?
Denk je echt dat dat hier verteld wordt? Dan bestaat de kans dat iemand anders hun markt verovert.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:27:32 #114
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68754592
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Denk je echt dat dat hier verteld wordt? Dan bestaat de kans dat iemand anders hun markt verovert.
Tja, ben er ook bang voor, maar ben zo benieuwd of zo'n webshopje met DX-producten (die je best veel ziet) veel opbrengt
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:36:12 #115
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68754978
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Tja, ben er ook bang voor, maar ben zo benieuwd of zo'n webshopje met DX-producten (die je best veel ziet) veel opbrengt
Ik ben er nu mee bezig. Zie ook mijn post over e-commerce software in DIG
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68758631
quote:

[..]

Please send to my Gmail Email :dealperfectcs01@gmail.com

I always reply Gmail Email first

MSN EMail server is very bad and slow
pi_68758644
I will update sports shoes and polo T-shirt these days
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:11:04 #118
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68759484
Voor de geïnteresseerden in een Saxo Bank-shirt:
quote:
Hi,

I have checked the three sellers.

Only one seller will put the version you want in his site around May 20th.

Best regards,
Rachel
Rachel is van DP, maar heeft iemand via de Taobao-chat gecontacteerd.... Rond 20 mei dus de nieuwe versie op Taobao
pi_68760075
quote:

[..]

Mail gehad:
quote:
FOr the item : http://item.taobao.com/au(...)a0ce8.jhtml?cm_cat=0

If the weight is below 500g ,the freeshipping price is: 23.74$

For the item : http://item.taobao.com/au(...)90602.jhtml?cm_cat=0

If the weight is below 500g ,the freeshipping price si :29.3$ including shipping fee

For the item : http://item.taobao.com/au(...)c71dc.jhtml?cm_cat=0

If the weight is below 500g ,the freeshipping price is : 21.87$

pi_68760101
Bij deze ben ik de eerste die een doos heeft ontvangen van DX!!
pi_68760173
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:24 schreef fuhrer11 het volgende:
Foto?
pi_68760206
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Foto?
Ben op dit moment op het werk, zal kijken of het vanavond gaat lukken. Het betreft een doos van zo'n 50x40x30cm (LxBxH). Volledig ingepakt met het welbekende gele tape.

Is er een museum waar deze heen kan?
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:39:19 #123
170462 Stinosss
pi_68760321
Ben ook wel benieuwd.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:44:37 #124
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_68760405
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Als fysieke producten ook goed aankomen dan is het helemaal goed.
Wat voor puntenkaart eigenlijk?
Daar wil ik ook wel meer van weten wat voor een punten kaart ? en moet je nu per item 30 rmb betalen of maar voor een?
pi_68760436
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:24 schreef fuhrer11 het volgende:

Be aware
pi_68761039
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:46 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Be aware
[ afbeelding ]
Deed me ff denken aan de Walk-In-Fridge
pi_68763323
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Mail gehad:
[..]

Deze prijzen zijn voor een hele set, neem ik aan? Ik vind ze als Mariokart-fan wel vet, maar heb op één of andere manier het idee dat jack hier een behoorlijke winstmarge op heeft. Ik zou er ook wel eentje willen als het goedkoper zou kunnen, misschien kan dat als er meer interesse is?
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:39:24 #128
170462 Stinosss
pi_68763704
Winstmarge is ongeveer 25%. Naar mijn idee ook redelijk veel ja.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:42:55 #129
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_68763836
Iemand enig idee of je bij deze Rolax ook het bandje ofzo kan instellen?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
YB
pi_68764063
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef YourBuddy het volgende:
Pinnetjes eruithalen
Daarna de schakels.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:54:10 #131
97745 Thorical
finding a way
pi_68764213
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef YourBuddy het volgende:
Dat valt wel wat tegen. Ik heb de mijne kunnen verkleinen tot +/- 18 cm. twee schakels en een pinnetje verzet.
En waarschijnlijk kom je tot zo'n 17 cm pols omtrek. Maar ik vind het bandje wat goedkoop aanvoelen.
pi_68764504
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef TheBright het volgende:

[..]

Deze prijzen zijn voor een hele set, neem ik aan? Ik vind ze als Mariokart-fan wel vet, maar heb op één of andere manier het idee dat jack hier een behoorlijke winstmarge op heeft. Ik zou er ook wel eentje willen als het goedkoper zou kunnen, misschien kan dat als er meer interesse is?

Zijn hele sets ja. Er staan er een hele zooi op taoboa, ook op ebay. Prijzen varieren enorm, maar is effe kijken of het goedkoper kan . Er zijn trouwens ook mariokart poppetjes te vinden
pi_68765628
hoi ik heb een vraagje over dealperfect.
Heb daar een bestelling geplaatst (6-5-09) en een order nr. gekregen via mail: #Q12345

Nu logde ik in en vulde bij 'view order status' in het vakje 'order nr's' m'n ordernr. in en klikte op search, maar hij liet m'n order niet zien.

Word dit pas zichtbaar als m'n order verscheept is?

Of ligt het eraan dat m'n account-email bij dealperfect een ander account-email is dan die van m'n paypal?

hetzelfde probleem heb ik bij dealextreme,
daar moet ik onder 'track a single order nr' m'n paypay email adres & order nr. invullen, want met m'n dealextreme account + order nr. lukt het niet
pi_68765737
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef voetballeh het volgende:
hoi ik heb een vraagje over dealperfect.
Heb daar een bestelling geplaatst (6-5-09) en een order nr. gekregen via mail: #Q12345

Nu logde ik in en vulde bij 'view order status' in het vakje 'order nr's' m'n ordernr. in en klikte op search, maar hij liet m'n order niet zien.

Word dit pas zichtbaar als m'n order verscheept is?

Of ligt het eraan dat m'n account-email bij dealperfect een ander account-email is dan die van m'n paypal?

hetzelfde probleem heb ik bij dealextreme,
daar moet ik onder 'track a single order nr' m'n paypay email adres & order nr. invullen, want met m'n dealextreme account + order nr. lukt het niet
Ik denk dat het probleem inderdaad is opgelost als je bij DP en DE je Paypal-emailadres gebruikt
pi_68765770
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef TheBright het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem inderdaad is opgelost als je bij DP en DE je Paypal-emailadres gebruikt

damn, komt m'n DP bestelling dan wel aan eigenlijk?
Want op die site bestaat geen optie van 'track order nr. under different email' zoals op DX

shipping adress etc. en de ordered products hebben ze verder wel want dat staat in m'n paypal receipt.
pi_68765917
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef voetballeh het volgende:

[..]

damn, komt m'n DP bestelling dan wel aan eigenlijk?
Want op die site bestaat geen optie van 'track order nr. under different email' zoals op DX

shipping adress etc. en de ordered products hebben ze verder wel want dat staat in m'n paypal receipt.
Je bestelling wordt in principe verzonden naar het (standaard)afleveradres in je paypal-account.
pi_68766115
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Die wil ik ook bestellen!

Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?

Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan? )
pi_68766388
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef TheBright het volgende:

[..]

Je bestelling wordt in principe verzonden naar het (standaard)afleveradres in je paypal-account.

Hoi,

dank je voor je snelle replies,
ben nogal een noob he

ik zag in m'n paypal account dat ik een email adres kon toevoegen en deze primair kon maken.
Ik heb nu het mailadres toegevoegd dat ik op DX en DP gebruik. als ik nu wat bestel, dan zou het 'order status' systeem moeten werken toch?

Kga het iig. uitproberen.
Ik hoop wel dat dit met eerdere orders geen problemen gaat opleveren, omdat ik betaalde onder m'n 'oude primaire' email adres.

Ik snap eigenlijk het concept hier nog niet van, als ik nu iets ga betalen met paypal, krijg ik dan een keuze menu met welk 'email adres' ik wil betalen?

K'zal het moeten uitproberen gewoon denk ik.
pi_68766482
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:49 schreef jack-peng het volgende:
I will update sports shoes and polo T-shirt these days
Nice
&lt;&gt;
pi_68766557
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef voetballeh het volgende:

[..]

Hoi,

dank je voor je snelle replies,
ben nogal een noob he

ik zag in m'n paypal account dat ik een email adres kon toevoegen en deze primair kon maken.
Ik heb nu het mailadres toegevoegd dat ik op DX en DP gebruik. als ik nu wat bestel, dan zou het 'order status' systeem moeten werken toch?

Kga het iig. uitproberen.
Ik hoop wel dat dit met eerdere orders geen problemen gaat opleveren, omdat ik betaalde onder m'n 'oude primaire' email adres.

Ik snap eigenlijk het concept hier nog niet van, als ik nu iets ga betalen met paypal, krijg ik dan een keuze menu met welk 'email adres' ik wil betalen?

K'zal het moeten uitproberen gewoon denk ik.
Ja en nee. DP en DE identificeren jou en je bestelling aan de hand van je paypal e-mailadres. Ik geloof dat je bij het betalen met paypal wel het afleveradres kan veranderen, maar niet je e-mailadres.
pi_68766644
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef Swindler het volgende:

[..]

Nice
Maar dan wel met de goede maten erbij, graag!
pi_68766961
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef TheBright het volgende:

[..]

Maar dan wel met de goede maten erbij, graag!
Ik denk dat je je lengte en gewicht moet mailen en dat jack dan de maat bepaalt
&lt;&gt;
pi_68769885
Efteling poppen, fout omdat het Efteling is en het lijkt niet. Jammer dat geen tickets verkopen haha.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 13:53:45 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_68770306
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Efteling poppen, fout omdat het Efteling is en het lijkt niet. Jammer dat geen tickets verkopen haha.
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is dat Ik vind namelijk die Mario poppetjes wel leuk, maar hoe ik die zou moeten bestellen...
niet zo tof doen
pi_68770366
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is dat Ik vind namelijk die Mario poppetjes wel leuk, maar hoe ik die zou moeten bestellen...
heb je de OP gelezen
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:58:02 #146
170462 Stinosss
pi_68770450
quote:

[..]

Zelfs de naam van dit topic....
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 14:00:06 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_68770526
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef gers het volgende:

[..]

heb je de OP gelezen
Ja, maar ik zal wel met mijn neus kijken, want taobao.com zie ik helemaal nergens staan.
niet zo tof doen
pi_68770636
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, maar ik zal wel met mijn neus kijken, want taobao.com zie ik helemaal nergens staan.
Als westerling kan je niks direct op taobao bestellen je zal dit moeten doen via jack of taobaonow , ook is er geen engelse versie van taobao. Meeste mensen gebruiken een vertaalsite als translate.google.com om op taobao rond te surfen
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 14:04:07 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_68770693
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef gers het volgende:

[..]

Als westerling kan je niks direct op taobao bestellen je zal dit moeten doen via jack of taobaonow , ook is er geen engelse versie van taobao. Meeste mensen gebruiken een vertaalsite als translate.google.com om op taobao rond te surfen
Ok, dus ik keek niet met mijn neus. Tx
niet zo tof doen
pi_68770736
quote:

[..]

Kijk hier is Karina

http://fokhelp.googlepages.com/home
&lt;&gt;
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 14:09:43 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_68770902
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Swindler het volgende:

[..]

Kijk hier is Karina

Waar je die link nou weer vandaan haalt... ik ben er zeker niet helemaal bij vandaag.
niet zo tof doen
pi_68770921
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Swindler het volgende:

[..]

Kijk hier is Karina

Deze kan worden aangepast, want niet ALLES komt in doos
pi_68770942
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Waar je die link nou weer vandaan haalt... ik ben er zeker niet helemaal bij vandaag.
staat in de OP met 4 vragen die we niet meer willen horen
  FOK!fotograaf donderdag 7 mei 2009 @ 14:20:21 #154
145146 Andyy
pi_68771386
ik had tig delen geleden ook al een doos binnengekregen
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 14:26:48 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_68771640
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef gers het volgende:

[..]

staat in de OP met 4 vragen die we niet meer willen horen
Ik zie het, maar ik kan natuurlijk niet weten welke vragen jullie niet meer willen horen... bij DX heb ik al vaak besteld, maar bij de rest nog nooit.
niet zo tof doen
pi_68771665
Complete set bestaat uit 2

Mario Galaxy:

Zelfs Animal Crossing:

Metroid schijnt ook serie van te zijn, maar nog niet gevonden.
Overigens kan je gewoon zoeken op yujin dan vind je een hele zooi van die poppetjes.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:30:26 #157
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_68771807
Ik ben op zoek naar de zonnenbril van Steven Hyde ( uit that 70's show )

Kan m wel vinden op ebay, maar dan komt er 12dollar transport kosten bij..

op taobao vond ik deze:
http://item.taobao.com/au(...)6ef10.jhtml?cm_cat=0

Maar volgens mij is deze veel groter en iig niet dezelfde kleur enzo... maar die kwam er het dichtste bij...

Iemand enig idee of die nog ergens anders te krijgen is ?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 14:46:02 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_68772346
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:

Complete set bestaat uit 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mario Galaxy:
[ afbeelding ]

Zelfs Animal Crossing:
[ afbeelding ]

Metroid schijnt ook serie van te zijn, maar nog niet gevonden.
Overigens kan je gewoon zoeken op yujin dan vind je een hele zooi van die poppetjes.
Ze zijn echt leuk! Ik heb al de sleutelhangers van DX, maar deze poppetjes zijn nog beter.
niet zo tof doen
pi_68776774
Ik vind de Tracy McGrady basketbalschoenen niet zo mooi. Vraag me ook ernstig af waarom hij deze inkoopt, er zijn ten slotte vele mooiere schoenen (lees: sneakers)

Ik hoop dat die poloshirts wél een beetje hip zijn. En dat ze deze zomer goed combineren met een Rolax en een RaBan
pi_68777125
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef TheBright het volgende:
Ik vind de Tracy McGrady basketbalschoenen niet zo mooi. Vraag me ook ernstig af waarom hij deze inkoopt, er zijn ten slotte vele mooiere schoenen (lees: sneakers)

Ik hoop dat die poloshirts wél een beetje hip zijn. En dat ze deze zomer goed combineren met een Rolax en een RaBan
niet zo mooi?
ze zijn verschrikkelijk
pi_68777512
voor de mensen die de mario poppetjes willen hebben, ik heb ff met Jack gemailt en gevraagd wat de 2 sets zouden kosten.
Prijs met shipping word 40.78$ voor 2 pakketen. Gaat dan om de 2 volgende.

http://item.taobao.com/au(...)eddc139d875cde0b.htm

http://item.taobao.com/au(...)e23d566c6b05ef.jhtml

Bestellen dus
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:51:41 #162
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68777568
Wat moet je toch met die poppetjes?
pi_68777729
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iedere gek heeft zo zijn gebrek
De een verzamelt auto's, de ander poppen en weer een ander horloges.
pi_68777749
quote:
Spelen
pi_68777757
quote:
ja dat vroeg ik me ook af, maarja ieder zijn hobby
pi_68777887
quote:
Niet bijzonder veel. Ik vind ze leuk, maar niet voor 40 dollar. Ik vind één setje voor 15 dollar een betere prijs. En dan zijn ze duur zat!
pi_68777972
Ik heb nu in Paypal mijn bankrekening ook toegevoegd naast mijn creditcard. Handig voor als mijn creditcard limiet is gevuld

Alleen wil Paypal nu standaard via mijn bankrekening gaan betalen. Dat wil ik niet omdat Paypal zo'n slechte koers geeft voor USD naar EUR. Iemand een idee hoe je Creditcard als standaard betaalmiddel instelt? Ik kan het niet vinden, misschien is het wel gewoon niet mogelijk.
pi_68778500
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:00 schreef TheBright het volgende:

[..]

Niet bijzonder veel. Ik vind ze leuk, maar niet voor 40 dollar. Ik vind één setje voor 15 dollar een betere prijs. En dan zijn ze duur zat!
Denk niet dat je ze veel goedkoper zal vinden, je kan natuurlijk ook 1 set bestellen

Probleem is echter dat verpakking erg groot is zie: http://item.taobao.com/au(...)58f0a.jhtml?cm_cat=0 dus shipping is duurder.

En besides je zou ze eventueel ook nog kunnen verkopen voor leuk prijsje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:08:57 #169
170462 Stinosss
pi_68779950
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ik heb nu in Paypal mijn bankrekening ook toegevoegd naast mijn creditcard. Handig voor als mijn creditcard limiet is gevuld

Alleen wil Paypal nu standaard via mijn bankrekening gaan betalen. Dat wil ik niet omdat Paypal zo'n slechte koers geeft voor USD naar EUR. Iemand een idee hoe je Creditcard als standaard betaalmiddel instelt? Ik kan het niet vinden, misschien is het wel gewoon niet mogelijk.
Hoezo paypal een slechte koers? Ze rekenen alleen commisiekosten en updaten de koers 1x per dag.
pi_68780451
gvd, na 15 dagen staat bij al mn producten nog steeds 'waiting for suppliers' en ze reageren ook niet
pi_68780482
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd, na 15 dagen staat bij al mn producten nog 'waiting for suppliers' en ze reageren niet
Stenigen die lui!!
Kan toch gewoon zijn dat het net even niet te krijgen is? Ja, gebeurd wel vaker bij DX maar toch... geduld is een schone zaak toch?
pi_68780682
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Stenigen die lui!!
Kan toch gewoon zijn dat het net even niet te krijgen is? Ja, gebeurd wel vaker bij DX maar toch... geduld is een schone zaak toch?
dan moeten ze iig ff reageren. maar 2 weken wachten voor t verstuurd wordt is normaal?
pi_68780809
Zijn die Rolax beetje goede kwaliteit? Gaan ze niet snel stuk?

En werken (bij de daytona versie) die achterste drie kleine klokkjes het ook?

Wil graag zo n horloge bestellen.

Heeft iemand paar mooie gezien, zo die even zon link willen sturen?

Bedankt.
DX
pi_68780900
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan moeten ze iig ff reageren. maar 2 weken wachten voor t verstuurd wordt is normaal?
Je kan toch lezen, ze hebben je spullen nog niet binnen en ja dat kan gebeuren. Dat ze niet reageren is ook niet nieuw en doen veel lokale webshops ook niet als ze iets binnenkort verwachten.
pi_68781150
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je kan toch lezen, ze hebben je spullen nog niet binnen en ja dat kan gebeuren. Dat ze niet reageren is ook niet nieuw en doen veel lokale webshops ook niet als ze iets binnenkort verwachten.
dan mag ik er nog wel over zeiken
straks heb ik alles een maand later
pi_68781162
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

To you ,I must say:"You are the most smart business man in FOK forum!"

Haha
pi_68781538
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:38 schreef SanderXX0X het volgende:
Zijn die Rolax beetje goede kwaliteit? Gaan ze niet snel stuk?

En werken (bij de daytona versie) die achterste drie kleine klokkjes het ook?

Wil graag zo n horloge bestellen.

Heeft iemand paar mooie gezien, zo die even zon link willen sturen?

Bedankt.

I have shipped at least 30 pcs watch out ,for 3 pcs which are damaged on the way.

The other ones do not get complaint right now.

And I will provide free thick box to ship the watches to invoid the problem.

And for the copy brand watch in CHinese maret ,has 3 levels.A,B and C

C level:The watch sold in my website which below 20$ is C level.The watch looks nice ,and working properly,but maybe loose color on the surface 2 months later.
Such as http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726

B level: The watch which the price below 60$ is the B level ,just a slght difference with the A level at the Mechanical Parts.
Such as http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21739.

A level is the 1:1 copy watch ,most of them are expensive in China ,purchasing price will be over 300yuan.But the quality is rather good ,almost like the genuine one.
For example:http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21789

recently I get a few orders for U-boat watch from taobao,and I have asked my supplier to give me some model.Today he gave me two pictures,let me show you,they are all A level watch.U-boat brand in China do not have B or C level ,the U-boat you can find in the market are all expensive one ,I want to find cheap type ,but failed.

pi_68781691
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan mag ik er nog wel over zeiken
straks heb ik alles een maand later
Je moet doen wat je niet laten maar sluit maar achteraan, een groot deel van de posts is al gezeik over levertijden.
Probleem is bekend, je bent de eerste en zeker ook laatste niet en met zeiken heeft nog nooit iemand zijn spullen eerder binnen gekregen. Als het je echt zo dwars zit dan dien je een klacht in bij Paypal en bestel je er gewoon nooit meer.
pi_68781705
The U-Boat ones are looking great Jack. Do u know what the prices will be?
pi_68781742
I have updated Adidas basketball shoes today.From the original factory sales department ,the quality can be guaranteed.

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21956

And our programmer added the option function for choosing size and color.

New function for my website,if anyone interested ,can have a try.

pi_68781823
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Slein83 het volgende:
The U-Boat ones are looking great Jack. Do u know what the prices will be?

THe price will be:72$ including oringinal U-boat box package and a tracking number.

If do not need the original pacage ,the price will be:65$ including shipping fee and a tracking number
pi_68782010
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef jack-peng het volgende:

[..]

THe price will be:72$ including oringinal U-boat box package and a tracking number.

If do not need the original pacage ,the price will be:65$ including shipping fee and a tracking number
my watch doesn't work
pi_68782026
And for the U-boat watch ,I can just buy at least 5 pcs at one time ,or I can not get the cheap price.

pi_68782072
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

my watch doesn't work

Really ? Which SKU ? Have you sent Email to me to your problem ?
pi_68782129
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Really ? Which SKU ? Have you sent Email to me to your problem ?
21731
well not to you, but to rachel
pi_68782278
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef jack-peng het volgende:

[..]

That's not very expensive if the quality is good, but my U-BOAT that I've ordered from you is damaged, One button is lost, It fell of and now there's a hole in my watch
I'll contact you about it if your on MSN this evening (Dutch evening)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68782574
Iemand ervaring met de iPod sokken? Als ik het goed begrijp zijn is deze SKU zonder logo en deze met logo?
Is er overigens nog verschil tussen de sokken van DX en focal?. Ze lijken bij Focal wat 'feller', of komt dit door de foto?

En de iPod oortjes mét doosje haal ik het beste bij Dealperfect of zijn er betere versies in de omloop?

Kudo's voor degene die mij van antwoord kan voorzien!

Om deze post ook nog een beetje nuttig te maken nog één tip voor de koopjesjagers onder ons: kijk ook eens bij de action, daar hebben ze veel spullen die op DX & Co ook te vinden zijn, maar vaak nóg goedkoper. Gisteren twee iPod cases gehaald incl doosje voor ¤0.55 per stuk. Zit helaas geen free shipping bij

Groeten & Bedankt
Einde bericht
pi_68782727
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef jack-peng het volgende:
I have updated Adidas basketball shoes today.From the original factory sales department ,the quality can be guaranteed.

Smaken verschillen, maar ik wil nog niet eens dood gevonden worden mét die schoenen aan
Einde bericht
pi_68782741
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef Negentien het volgende:
Iemand ervaring met de iPod sokken? Als ik het goed begrijp zijn is deze SKU zonder logo en deze met logo?
Is er overigens nog verschil tussen de sokken van DX en focal?. Ze lijken bij Focal wat 'feller', of komt dit door de foto?
Ze zijn allebei met logo, sku 10 en 568 zijn hetzelfde, op de prijs na.
Die van Focal zijn ook dezelfde, de foto is inderdaad wat anders.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:33:53 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68782758
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:02 schreef jack-peng het volgende:

C level:The watch sold in my website which below 20$ is C level.The watch looks nice ,and working properly,but maybe loose color on the surface 2 months later.

B level: The watch which the price below 60$ is the B level ,just a slght difference with the A level at the Mechanical Parts.

A level is the 1:1 copy watch ,most of them are expensive in China ,purchasing price will be over 300yuan.But the quality is rather good ,almost like the genuine one.

Now that is some useful information about your watches, thanks!

Wellicht ook even in de faq proppen?
pi_68782790
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hoezo paypal een slechte koers? Ze rekenen alleen commisiekosten en updaten de koers 1x per dag.
Als je met je Creditcard een Paypal betaling doet kun je kiezen of je de dollars naar euro's om laat rekenen door Paypal of door je creditcard maatschappij. Ik heb het een aantal keer vergeleken door op rond hetzelfde tijdstip iets te bestellen en mijn creditcard gaf altijd rond de 2% meer dollars voor een euro dan Paypal.

Ik vind het nogal een grof verschil, verder rekent Paypal ook nog eens meer dan 4% kosten door over het hele bedrag aan de verkopers. Pakken ze dus mooi minimaal 6% winst op elke order waarbij ze ook de valuta converteren, gewoon belachelijk, alleen maar voor wat administratie.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:35:17 #192
170462 Stinosss
pi_68782813
quote:

What a ugly shoe!
pi_68782847
quote:

Hi Jack, I don't mean to be rude, but here in Holland we don't wear basketball shoes in public
pi_68783097
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ze zijn allebei met logo, sku 10 en 568 zijn hetzelfde, op de prijs na.
Die van Focal zijn ook dezelfde, de foto is inderdaad wat anders.
Kudo's komen je kant op, RacerDKB!

Dus ze zijn exact hetzelfde als ik het goed begrijp? Logisch

Weet je/iemand toevallig ook welke iPod-look oortjes het beste zijn qua prijs/kwaliteit? Zijn die van DP iets?
Einde bericht
pi_68783208
quote:

[..]

I have shipped at least 30 pcs watch out ,for 3 pcs which are damaged on the way.

recently I get a few orders for U-boat watch from taobao,and I have asked my supplier to give me some model.Today he gave me two pictures,let me show you,they are all A level watch.U-boat brand in China do not have B or C level ,the U-boat you can find in the market are all expensive one ,I want to find cheap type ,but failed.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
So this is a B level watch.Could you arrange the same watch in a A level? I am very interested in a 1:1 copy speedmaster! Maybe you could note the level in the discription of the watches at your website?!

[ Bericht 2% gewijzigd door jongman op 07-05-2009 19:51:46 ]
pi_68783361
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef jongman het volgende:

[..]

So this is a B level watch.Could you arrange the same watch in a C level? I am very interested in a 1:1 copy speedmaster! Maybe you could note the level in the discription of the watches at your website?!
1:1 copy = A level
pi_68783393
quote:
I have updated Adidas basketball shoes today
Jack, think about adding shoes and clothing to a sub category within sports & outdoor or create a main category. I don't think throwing knives and basketball shoes should be listed under the same category.
pi_68783508
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef TheBright het volgende:

[..]

1:1 copy = A level
Scherp was een foutje. Ik bedoelde een A level .
pi_68783649
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef Ayca het volgende:

[..]

21731
well not to you, but to rachel
OK! Rachel will handle it.

If it is really damaged ,free replacement will be issued for you,please do not worry.
pi_68783741
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Semmm het volgende:

[..]

That's not very expensive if the quality is good, but my U-BOAT that I've ordered from you is damaged, One button is lost, It fell of and now there's a hole in my watch
I'll contact you about it if your on MSN this evening (Dutch evening)
Hmm...Your U-boat watch is from taobao supplier.

I can help you to demand repair service from the taobao supplier ,but you need to pay for the shipping fee yourself,hope your understand.
pi_68783761
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OK! Rachel will handle it.

If it is really damaged ,free replacement will be issued for you,please do not worry.
Wat is Jack toch een Goeierik!
Einde bericht
pi_68783805
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Jack, think about adding shoes and clothing to a sub category within sports & outdoor or create a main category. I don't think throwing knives and basketball shoes should be listed under the same category.
OK! I will follow your idea.

But to arrange a whole new category will take me much time...I will arrange the new category before 2009-5-20,after 2009-05-20,I will throw AD in USA and Canada. A new category is needed.
pi_68783860
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef TheBright het volgende:

[..]

Hi Jack, I don't mean to be rude, but here in Holland we don't wear basketball shoes in public
WoW!!

That's a bad new!

Which shoes do you wear most ?
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:01:56 #204
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68783910
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef jack-peng het volgende:

[..]

WoW!!

That's a bad new!

Sneakers
pi_68783916
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef jongman het volgende:

[..]

So this is a B level watch.Could you arrange the same watch in a A level? I am very interested in a 1:1 copy speedmaster! Maybe you could note the level in the discription of the watches at your website?!

There is not a A level look the same as this one
pi_68783997
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Sneakers
http://item.taobao.com/au(...)20b60.jhtml?cm_cat=0

How about this item ?

Could you please tell me the price in Holland store for this shoes?

Then I will see If I have market here
pi_68784160
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef jack-peng het volgende:

[..]

There is not a A level look the same as this one
Too bad. Is it possible that you note the level in the discription of the watches at your website?
pi_68784177
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef jack-peng het volgende:

[..]

How about this item ?

No one answer me...I will go to sleep,if anyone can tel me the price of this shoes in Holland ,please be kindly send an Email to let me know.

dealperfectcs01@gmail.com

Good night ,FOK GUYS!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:09:28 #209
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68784186
quote:

[..]

How about this item ?

I, personal, don't like them, but I'm not a great fan of Converse / All-Stars
But they cost here around 60-70 euro, correct me if I'm wrong.
pi_68784252
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef jongman het volgende:

[..]

Too bad. Is it possible that you note the level in the discription of the watches at your website?

Well..

OK,but it will be a very tough work, I will ask cadi (who made the English description to amend all the watch description )
pi_68784255
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef mstr het volgende:

[..]

Al zijn er wel vaak aanbiedingen voor de regular All Stars.
Einde bericht
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:11:15 #212
170462 Stinosss
pi_68784262
Weet iemand een Nederlands voetbalshirtje op TaoBao in de maat S? Rond de 40Yuan.

De vinder krijg 20DX punten .
pi_68784316
quote:

[..]

60-70Euro !?

That's very expensive ,the taobao link is the genuine one.The supplier guarantee full refund compensation if the shoe is fake.The shoe will be 30 dollar including shipping fee if I sell it.
pi_68784348
quote:

[..]

How about this item ?

The price for a pair of converse differs from shop til shop. Some shops sell them on sale for ¤ 30 ($ 40,09). Others shops offer them for ¤ 65 ($86,86). But they are a hype in Holland.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:13:25 #215
170462 Stinosss
pi_68784354
quote:

[..]

Dan correct ik je ffe. Ze liggen bij de shoenenreus voor 24,95 euro.Bij de Makro voor dezelfde prijs.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:15:23 #216
243927 Lolque
woopwoop
pi_68784435
Jack how about getting Nike Airmax's for a good price?
They will probably do better then the all stars.
kei lief.
pi_68784499
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef jack-peng het volgende:

[..]

But to arrange a whole new category will take me much time...I will arrange the new category before 2009-5-20,after 2009-05-20,I will throw AD in USA and Canada. A new category is needed.
Yea you should really make new category's... for sunglasses.. self defense tools clothing etc.
Also your rating system(and digg) does not work.. I can just keep on voting and it just adds the rating up(so I vote 5 and someone else votes 3 the rating is 8... it should be 4 then).
quote:

[..]

How about this item ?

Those are sold for around ¤30 a lot and are way to regular so I wouldn't buy them .

How much would a sweater like this cost:
http://item.taobao.com/au(...)e9930.jhtml?cm_cat=0

[ Bericht 18% gewijzigd door Kadooosh op 07-05-2009 20:23:46 ]
pi_68784513
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een Nederlands voetbalshirtje op TaoBao in de maat S? Rond de 40Yuan.

De vinder krijg 20DX punten .

You can see the taobao link which I order the shirt for you brother.

L is the smallest size for the supplier.

I asked him to provide with the smallest ,then he gave me L.That is the reason why the problem cause.

Now I have experience,I will ask everyone their height and weight ,then I will ask the supplier provide the item fit the weight and height.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:17:50 #219
170462 Stinosss
pi_68784533
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef jongman het volgende:

[..]

The price for a pair of converse differs in from shop til shop. Some shops sell them on sale for ¤ 30 ($ 40,09). Others shops offer them for ¤ 65 ($86,86). But they are a hype in Holland.
24,95euro at Scapino and Makro
pi_68784712
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:15 schreef Lolque het volgende:
Jack how about getting Nike Airmax's for a good price?
They will probably do better then the all stars.

http://search1.taobao.com(...)-0-all-0.htm?ssid=s1

This is a search result in taobao for the Nike Airmax shoes ,from cheap to expensive.

You can choose a link ,and I will tell you the price
pi_68784842
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Yea you should really make new category's... for sunglasses.. self defense tools clothing etc.
Also your rating system(and digg) does not work.. I can just keep on voting and it just adds the rating up(so I vote 5 and someone else votes 3 the rating is 8... it should be 4 then).
[..]

Those are sold for around ¤30 a lot and are way to regular so I wouldn't buy them .

How much would a sweater like this cost:
http://item.taobao.com/au(...)e9930.jhtml?cm_cat=0

The voting system really has bugs,I know it,but I will not fix it,hope you can click more and more

http://item.taobao.com/au(...)a944.jhtml?cm_cat=0?

This item will be around 400g,the price including shipping fee will be:24.49$
pi_68785667
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef jack-peng het volgende:

[..]

WoW!!

That's a bad new!

In Holland many people wear Bikkembergs sneakers. They cost around $200.
pi_68785673
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Hmm...Your U-boat watch is from taobao supplier.

I can help you to demand repair service from the taobao supplier ,but you need to pay for the shipping fee yourself,hope your understand.
Can't the suplier send me the button then I'll repair by myself but my own button Is lost
pi_68785705
quote:

[..]

blablablabla

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
So The best buy is a B quality watch? You say is lightly diffrent quality compared to an aexpensive A wactch.
I already ordered http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21789 last week. I am very interested in the watch. It looks great. (original model is about 4.000 euro.)
pi_68785755
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef TheBright het volgende:

[..]

In Holland many people wear Bikkembergs sneakers. They cost around $200.
Mij zie je daar niet in lopen komt mij nogal kakkerig over zeg. Lekkere dure Nikes ofzo dat is ook leuk om te hebben.
Dit staat wel pimp vind ik D&G http://item.taobao.com/au(...)1f12dff327af26.jhtml
pi_68785814
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Mij zie je daar niet in lopen komt mij nogal kakkerig over zeg. Lekkere dure Nikes ofzo dat is ook leuk om te hebben.
Mij wel maar niet in die paar Bikkembergs, ik heb al gezogd op taobao maar vind niet echt goede geslaagde namaak bikembergs
pi_68785816
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Please consider it, now you have like 10 pages with different stuff. Shoes & clothing should be a main category and throwing knives a "knives" sub category in sports & outdoor. That would make much more sense.
pi_68785942
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef jack-peng het volgende:

[..]

The voting system really has bugs,I know it,but I will not fix it,hope you can click more and more

http://item.taobao.com/au(...)a944.jhtml?cm_cat=0?

This item will be around 400g,the price including shipping fee will be:24.49$
What about this shirt:
http://item.taobao.com/au(...)80194632a8de44fc.htm

DX topic .
pi_68786067
Kunnen we er geen Dealextreme / Dealperfect topc van maken de volgende keer als TT
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:58:31 #230
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68786210
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Dit staat wel pimp vind ik D&G http://item.taobao.com/au(...)1f12dff327af26.jhtml
idd ; denk dat de best verkochte schoenen idd wel nike zullen zijn

en bij voorkeur ;

Nike airmax 90

( wat zou t gewicht trouwens zijn voor nike airmax 90 ? ; kan ik even wat uitrekenen met de calc van Sven slootweg. )
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:00:24 #231
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68786277
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

idd ; denk dat de best verkochte schoenen idd wel nike zullen zijn

en bij voorkeur ;

Nike airmax 90

( wat zou t gewicht trouwens zijn voor nike airmax 90 ? ; kan ik even wat uitrekenen met de calc van Sven slootweg. )
for jack;

i think Nike air max 90 is the best sold shoe/sneaker in holland

What should be the weigth of a pair of Nike air max
pi_68786561
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

for jack;

i think Nike air max 90 is the best sold shoe/sneaker in holland

What should be the weigth of a pair of Nike air max
I think the same
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:31:01 #233
243927 Lolque
woopwoop
pi_68787497
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Semmm het volgende:

[..]

I think the same
Me too, i do think Jack should get some nice Nike's on his site.
I did see some 'nice' copies, but instead of AirMax it said MaxAir.. Which is a real downside.
kei lief.
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:53:50 #234
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68788448
Wat doen we met deze reeks?
Houden we het gewoon allemaal zoals nu, of Taobao in een andere reeks? Elektronica + zonnebrillen/kleding apart?
Ik denk dat 't op zich nog best in dit topic kan, al merk ik wel dat ik nog maar weinig over DX lees, terwijl het animo in principe niet echt verminderd is daarvoor denk ik...
pi_68788610
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Houden we het gewoon allemaal zoals nu, of Taobao in een andere reeks? Elektronica + zonnebrillen/kleding apart?
Ik denk dat 't op zich nog best in dit topic kan, al merk ik wel dat ik nog maar weinig over DX lees, terwijl het animo in principe niet echt verminderd is daarvoor denk ik...
Ik zeg "hou er maar 1 topic van" lijkt me veel handiger
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:58:03 #236
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68788622
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Lolque het volgende:

[..]

Me too, i do think Jack should get some nice Nike's on his site.
I did see some 'nice' copies, but instead of AirMax it said MaxAir.. Which is a real downside.
MaxAir is van Nike hoor, MaxAir Tailwinds+ bijvoorbeeld, kijk maar op de nike site
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_68788705
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik zeg "hou er maar 1 topic van" lijkt me veel handiger
Ja maar ik zou dealextreme in dealperfect veranderen , ook zo eerlijk voor jack
&lt;&gt;
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:00:18 #238
170462 Stinosss
pi_68788730
quote:
Laat het gewoon lekker bij 1 topic. Veel overzichtelijker.
pi_68788736
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Swindler het volgende:

[..]

Doen we alleen als we 25% korting krijgen gedurende een week.
pi_68788771
Maak een "zeik hier over de levertijden" en een normaal inhoudelijk topic naast elkaar. Kan iedereen zijn ei kwijt.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:03:09 #241
170462 Stinosss
pi_68788862
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef g0dz0r het volgende:
Maak een "zeik hier over de levertijden" en een normaal inhoudelijk topic naast elkaar. Kan iedereen zijn ei kwijt.
Ja, of stoppen met het zeiken over levertijden. problem solved.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:09:05 #242
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68789129
DX down?
4 keer vernieuwd... hele tijd niets
Ik post, vernieuw nog een keer... En weer up
pi_68789215
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:15 #244
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_68789720
Hi Jack,

what about 'Onitsuka Tigers'. They are very trendy in holland and maybe good market for these shoes. In holland they cost about 80 $
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:24:39 #245
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68789901
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Of de LaPo'er verandert de titel gewoon zelf, poeh poeh.
pi_68790087
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Of de LaPo'er verandert de titel gewoon zelf, poeh poeh.
Neh, we gaan toch echt voor de korting.
pi_68790622
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Swindler het volgende:

[..]

Nee.

De reeks is begonnen als DX topic, ik kom hier al 66 topics, dus niet zomaar de titel veranderen.

Ik hou niet van verandering.

pi_68790755
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ja, of stoppen met het zeiken over levertijden. problem solved.
Ik zeg maar niks.
pi_68790877
quote:
Gaan we nou elk topic deze discussie opnieuw voeren, oftewel om de 2 dagen

Om terug te komen op mijn relevante Paypal vraag, niemand die dus weet of en zo ja hoe je de creditcard als default betaalmiddel kunt instellen. IPV je bankrekening?
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:45:03 #250
170462 Stinosss
pi_68790900
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik zeg maar niks.
Idd, niet zeiken! Jij ook niet!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:53:19 #251
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68791325
Waarom ben ik van mening, dat als ik schoenen wil, dat ik dan wel de echte koop?
pi_68791380
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef gizmo_rtd het volgende:
Hi Jack,

what about 'Onitsuka Tigers'. They are very trendy in holland and maybe good market for these shoes. In holland they cost about 80 $
Haha? EEN WATTUH?
pi_68791454
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha? EEN WATTUH?
Google dan ff als je het niet weet.
http://images.google.nl/images?q=onitsuka%20tigers&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi

Zijn inderdaad mooie schoenen.
pi_68791673
Dat zijn Asics. Zeg dat dan.
woef
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:04:09 #255
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68791831
ik hoorde een vraag over Nike air max,

deze heb ik al besteld bij jack, het gewicht voor verzending was 1.2 kilo..

ik ben benieuwd wat de levertijd is, en of de douane niet moeilijk gaat doen.. altijd een risico
pi_68791835
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef bbfakir het volgende:
Dat zijn Asics. Zeg dat dan.
Haha inderdaad

Iedereen heeft die maar ik wist niet dat ze zo'n gekke naam hadden.
pi_68791889
Ik ben al maanden blij met mijn deurbel van DealExtreme. Er zitten zoveel verschillende melodietjes op dat ik af en toe nog steeds eentje hoor die ik nog niet eerder heb gehoord.
pi_68791896
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef makkie88 het volgende:
ik hoorde een vraag over Nike air max,

deze heb ik al besteld bij jack, het gewicht voor verzending was 1.2 kilo..

ik ben benieuwd wat de levertijd is, en of de douane niet moeilijk gaat doen.. altijd een risico
Leesde
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:06:35 #259
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68791944
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

Leesde
pi_68791952
quote:

[..]

Leesde
Las
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:06:54 #261
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68791961
quote:

[..]

Leesde

Heb een Silence-Lotto shirt besteld
Iemand geïnteresseerd die ik op de hoogte moet houden?
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:07:01 #262
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68791971
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al maanden blij met mijn deurbel van DealExtreme. Er zitten zoveel verschillende melodietjes op dat ik af en toe nog steeds eentje hoor die ik nog niet eerder heb gehoord.
skutje voor mij?
pi_68792020
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Idd, niet zeiken! Jij ook niet!
Maar maar maar, mag je nog wel zeiken over het zeiken of mogen we nu helemaal niks meer hier?
pi_68792058
Ik heb een shop gevonden met allerlei schoenen.
De Asics zijn daar te koop voor 165 yuan. Air Max en All Stars zijn er o.a. ook te vinden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:09:53 #265
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68792089
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Gaat dat random dan?
pi_68792180
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Google dan ff als je het niet weet.
http://images.google.nl/images?q=onitsuka%20tigers&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi

Zijn inderdaad mooie schoenen.
dat weet ik ook wel, ging meer over populair? Hahaha.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:12:00 #267
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68792196
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik heb een shop gevonden met allerlei schoenen.
De Asics zijn daar te koop voor 165 yuan. Air Max en All Stars zijn er o.a. ook te vinden.
handig zonder link
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:14:03 #269
236335 neen
schone schijn
pi_68792283
Net voor het eerst iets besteld bij DP
het lijkt niet wat het is
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:14:36 #270
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68792311
quote:
ty

enig idee of het echte of replica's zijn?
pi_68792314
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef makkie88 het volgende:

[..]

skutje voor mij?
Ik weet niet wat een skutje is (klinkt vies), maar als je een link bedoelt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18535
pi_68792322
Oh, dat is een skutje. Ik zie het nu ineens.
pi_68792359
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef makkie88 het volgende:

[..]

ty

enig idee of het echte of replica's zijn?
Nee, geen idee.
Ik zocht via TaoBao op Asics en toen kwam ik zo'n hele reeks tegen in allemaal verschillende kleuren, allemaal voor 165 yuan. Volgens mij de goedkoopste op TaoBao die er te vinden zijn.

EDIT: Ah, nog een shop. Die verkoopt ze voor 163 yuan
http://store.taobao.com/s(...)429753c.htm?ssid=r11
pi_68792378
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Gaat dat random dan?
Ja, dat heb ik zo ingesteld. Ik krijg 'm alleen niet meer terug op één melodietje.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:19:02 #275
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68792492
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een skutje is (klinkt vies), maar als je een link bedoelt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18535
haha, tnx,

maar doetie dan random muziekje?..
en hoeveel bereik heeftie?
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dat is een skutje. Ik zie het nu ineens.
ja, was wel beetje aparte benaming misschien
pi_68792517
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:19 schreef makkie88 het volgende:

[..]

haha, tnx,

maar doetie dan random muziekje?..
en hoeveel bereik heeftie?
50 meter ofzo.
pi_68792584
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Las
Kan beide
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef makkie88 het volgende:

[..]

Ik zie zoveel mensen altijd zeiken over verkeerd woord gebruik dus nu wilde ik ook een keer
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:22:47 #278
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68792626
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Kan beide
[..]

Ik zie zoveel mensen altijd zeiken over verkeerd woord gebruik dus nu wilde ik ook een keer
haha..

wie zegt dat ik geen screenreader heb (oke ik zeg et nu, die heb ik idd niet)

enne als je verbeterd maak er dan wat leuks van..
pi_68793487
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Heb een Silence-Lotto shirt besteld
Iemand geïnteresseerd die ik op de hoogte moet houden?
Jup, vind hem alleen niet mooi . Maar ben wel geinteresseerd in de kwaliteit. Heb je een link waar de shirts staan?
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

jammer dat de bel(knop) alleen zo lelijk is
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:48:19 #280
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68793670
quote:

[..]

Leesde
Oh... my god
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:48:45 #281
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68793687
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Jup, vind hem alleen niet mooi . Maar ben wel geinteresseerd in de kwaliteit. Heb je een link waar de shirts staan?
[..]

jammer dat de bel(knop) alleen zo lelijk is
Dit is eigenlijk de enige nieuwe (van 2009) die er op staat. Oja, die van Astana ook nog.
Die van Saxo Bank komt rond 20 mei op Taobao zei Rachel van DP.
Voor zo'n shop moet je gewoon op een teamnaam zoeken en dan staan er onderaan de advertentie zo'n 4 shirtjes soms en dan klik je op de button rechtsonder daarvan (进入掌柜店铺)
pi_68794017
Ik heb vandaag mijn eerste order met Taobaonow.com geplaatst. Eens kijken hoe dat werkt.
pi_68794353
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef mstr het volgende:
Waarom ben ik van mening, dat als ik schoenen wil, dat ik dan wel de echte koop?
Omdat jij het schijnbaar belangrijk vind dat schoenen een goede pasvorm hebben en dat ze fijn moeten zitten? Gokje hoor
pi_68794612
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef jack-peng het volgende:

[..]

60-70Euro !?

That's very expensive ,the taobao link is the genuine one.The supplier guarantee full refund compensation if the shoe is fake.The shoe will be 30 dollar including shipping fee if I sell it.
Ben ik de enige die dit wél interresant vind? Scapino & Schoenenreus: daar zijn de goeie maten nooit op voorraad, en was een tijdelijke aanbieding toch? Of zijn ze nu vast in het assortiment voor 24,95?
pi_68797350
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef korting het volgende:

[..]

Ben ik de enige die dit wél interresant vind? Scapino & Schoenenreus: daar zijn de goeie maten nooit op voorraad, en was een tijdelijke aanbieding toch? Of zijn ze nu vast in het assortiment voor 24,95?
Nee, ik loop ook altijd op all stars. Dus mijn interesse is groot!
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 07:54:13 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_68797553
Ik kan hier op het werk geen winrar installeren en dus ook de DealPerfect calculator niet installeren, maar kan het kloppen dat deze schoenen maar ongeveer 17 euro kosten? Als ik op een wisselkoersen site dit uitreken kom ik daar tenminste op.

Komen natuurlijk nog verzendkosten bij, maar dan nog. Ik heb deze schoenen namelijk (alleen dan met klittenband) en ik heb er iets van 80 euro voor betaald.
niet zo tof doen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:23:45 #287
170462 Stinosss
pi_68797862
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef korting het volgende:

[..]

Bij de Makro zijn ze tegenwoordig vast 24,95euro. Ik zag ze laatst ook ergens 26,- euro.
Dan koop ik ze liever hier en dat ik ze kan passen, dan dat ik ze voor dezelfde prijs of meer bij Jack haal.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:37:38 #288
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68798053
ik ga het leuk vinden als ie Nike air max er op zet, en bb, en dat soort dingen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:42:28 #289
170462 Stinosss
pi_68798126
bb? Bjorn borg?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:46:53 #290
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68798202
Jack's DP site is down voor onderhoud
Is t normaal dat ie doorverwijst naar FP?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68798536
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:46 schreef mcwops het volgende:
Jack's DP site is down voor onderhoud
Is t normaal dat ie doorverwijst naar FP?
Dat lijkt me heel vreemd! Ik krijg gewoon helemaal niks te zien.

Edit: Dear customers, Our website data is being updated. Please visit one hour later. If you want to buy something, please go to Amazon lightbox dealextreme focalprice

Klikken op dealextreme resulteert in een bezoek aan focalprice!
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Die wil ik ook bestellen!

Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?

Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan? )

[ Bericht 11% gewijzigd door henkjan90 op 08-05-2009 09:23:48 ]
pi_68799030
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan hier op het werk geen winrar installeren en dus ook de DealPerfect calculator niet installeren, maar kan het kloppen dat deze schoenen maar ongeveer 17 euro kosten? Als ik op een wisselkoersen site dit uitreken kom ik daar tenminste op.

Komen natuurlijk nog verzendkosten bij, maar dan nog. Ik heb deze schoenen namelijk (alleen dan met klittenband) en ik heb er iets van 80 euro voor betaald.
[ afbeelding ]
Deze is wel erg vet
pi_68799325
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee.

De reeks is begonnen als DX topic, ik kom hier al 66 topics, dus niet zomaar de titel veranderen.

Ik hou niet van verandering.

Huilie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:49:35 #294
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:50:36 #295
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68799879
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef TheBright het volgende:

[..]

Omdat jij het schijnbaar belangrijk vind dat schoenen een goede pasvorm hebben en dat ze fijn moeten zitten? Gokje hoor
Daar heb je een punt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:17:03 #296
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68800725
USB-hub van DX is ook onderweg
pi_68803906
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.
Of heb je een hekel aan schoenen kopen en draag je kisten zodat ze in ieder geval niet kapot gaan en je weer nieuwe moet kopen?

(schaam jullie trouwens allemaal.. het is al bijna 12u en er zijn nog geen 20 posts bijgekomen sinds gisteravond! )
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:44:58 #298
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68803996
Net mijn eerste bestelling gedaan op DealPerfect ( heb al veeeeeel besteld via Dealextreme ).
Ben benieuwd
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_68804164
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:54 schreef Karina het volgende:

[ afbeelding ]
Deze schoenen wil ik ook wel hebben serieus.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:50:01 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68804177
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Of heb je een hekel aan schoenen kopen en draag je kisten zodat ze in ieder geval niet kapot gaan en je weer nieuwe moet kopen?

(schaam jullie trouwens allemaal.. het is al bijna 12u en er zijn nog geen 20 posts bijgekomen sinds gisteravond! )
Neehoor.
Maar ik koop liever gewoon schoenen waarvan ik weet dat ze goed zitten en ze kan passen.
En ik betaal liever wat meer voor schoenen waarvan ik weet dat ze heel blijven en niet uit elkaar flikkeren.
pi_68804254
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')