quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb 24/4 allerlei dingen besteld maar er staat nu nog steeds waiting for supplierhoe lang kan dat gaan duren?
Ja ben er mee bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef Hardrebel het volgende:
Mooie OP! Alleen vorige delen had je nog moeten aanpassen.
Maak een ticket aan.quote:
Nogmaals, hij is zijn achterstand aan het inhalen. Komende dagen zul je dus een reactie ontvangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Jack reageert ook niet echt op mailtjes?
Ik snap die verwachtingen ook niet helemaal, hij heet Jack, niet Super Jack.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nogmaals, hij is zijn achterstand aan het inhalen. Komende dagen zul je dus een reactie ontvangen.
Oh oh , zeg niets negatiefs over DEALEXTREME. Nou voor mij is het eens maar nooit weer. Het is goedkoop ja. Maar dat betekent niet dat de kwaliteit minder mag zijn dan een origineel (Apple) accessoire. Voor mij is Dealextreme toch meer een internetshop voor jochies met slechts zakgeld of voor tokkies mensen die geen origineel kunnen of willen betalen.quote:
Daar heeft de hint niets mee te maken en ga niet flamenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Oh oh , zeg niets negatiefs over DEALEXTREME. Nou voor mij is het eens maar nooit weer. Het is goedkoop ja. Maar dat betekent niet dat de kwaliteit minder mag zijn dan een origineel (Apple) accessoire. Voor mij is Dealextreme toch meer een internetshop voor jochies met slechts zakgeld of voor tokkies mensen die geen origineel kunnen of willen betalen.
(Mod: laat je deze staan?)
Ik heb 2 Relax horloges maar ik vind de kwaliteit beetje goedkoop. Zeker de bandjes en het is ook eigenlijk goedkope troep.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef makkie88 het volgende:
die rayban zonnebril bevalt me erg goed!
iemand ervaring met die rolax horloges? zijn ze een beetje oke kwaliteit?
Tevens FIPA
Daar heeft het helemaal niks mee te makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Oh oh , zeg niets negatiefs over DEALEXTREME. Nou voor mij is het eens maar nooit weer. Het is goedkoop ja. Maar dat betekent niet dat de kwaliteit minder mag zijn dan een origineel (Apple) accessoire. Voor mij is Dealextreme toch meer een internetshop voor jochies met slechts zakgeld of voor tokkies mensen die geen origineel kunnen of willen betalen.
Kreeg ik vanochtend.quote:Beste Mstr,
Uw PayPal-bankbetaling kan niet worden voltooid omdat uw bank ons heeft laten weten dat het saldo van uw rekening te laag is om het bedrag te dekken.
Als gevolg hiervan is uw bankbetaling teruggeboekt. Het saldo van uw PayPal-rekening is nu negatief.
We raden u aan uw rekeningsaldo te verhogen zodat u uw PayPal-rekening kunt blijven gebruiken. Als u voor uw volgende PayPal-betaling een creditcard gebruikt, wordt het betaalbedrag verhoogd om het negatieve saldo van uw PayPal-rekening te dekken.
En vooral voor kabels.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Daar heeft het helemaal niks mee te maken.
En daarnaast, soms heeft DX/DP/Focal/etc gewoon spul die je hier niet kan krijgen, zeg mij anders waar je voor nog geen 5 euro een DSTT vandaan haalt.
Daarnaast zijn sommige dingen gewoon hetzelfde qua functie maar goedkoper, want ik heb hier een namaak-Apple Dock, waarmee ik mijn iPhone gewoon kan syncen en opladen, voor 5 euro. Zou ik hem origineel kopen dan zou hij 20 euro zijn, voor precies dezelfde functies. Dus wat dat betreft zijn we hier geen tokkies of slechtbetaalde jochies, wij kunnen gewoon dingen met dezelfde functies kopen voor minder geld.
http://lmgtfy.com/?q=paypal+niet+verrekendquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef julian6 het volgende:
PayPal vraagje.. : ik heb mijn negatieve saldo aangevuld maar nu staat er bij paypal dat het "niet verrekend" is. Weet iemand wat dit betekend?
Maak er dan tenminste even een TinyUrl van ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=paypal+niet+verrekend
Dat dus hij heeft 2 dagen vrij gehad. Ik heb gisteren overigens gewoon wel met hem gemaildquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nogmaals, hij is zijn achterstand aan het inhalen. Komende dagen zul je dus een reactie ontvangen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Xaia het volgende:
Owja btw een Butaan aansteker mogen we gewoon importeren van meneer de douane toch?
Nee zeg? Heb je die? Mooi ding!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Zelfs die shotgun/rifle-aansteker komt door de douane.
Ik niet zelf, ik had hem voor een vriend van me besteld, maar wel even zelf uitgeprobeerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Nee zeg? Heb je die? Mooi ding!
Ik moet niet teveel op die site kijken, veel te veel leuke dingen. Ik zou bijna gaan roken om zo'n aansteker te kunnen kopen
Ik heb ook iets gekocht via eBay, kan ik dan gewoon betalen via PP ook al staat er geen geld op mijn rekening? Dus als mijn PP saldo op negatief komt te staan, krijgt de koper dan nog wel zijn geld en worden mijn spulletjes verzonden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=paypal+niet+verrekend
In principe wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets gekocht via eBay, kan ik dan gewoon betalen via PP ook al staat er geen geld op mijn rekening? Dus als mijn PP saldo op negatief komt te staan, krijgt de koper dan nog wel zijn geld en worden mijn spulletjes verzonden?
oke bedankt voor de info, maar ik heb hem nu echt op elk mogelijke manier geschud/bewogen,en ik hoor het schijfje ook wel draaien maar hij doet het nog nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef Xaia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met opwinden bedoelt maar dat is niet draaien aan een knopje.
Er zit een meganisme in het horloge en zodra je het horloge beweegt.. of denk aan de powerball dan begint het schijfje wat zichtbaar is op de doorzichte variante:
[ afbeelding ]
Dat onderste ding op die foto begint dan rond te draaien (als je het horloge op een manier schut kun je hem dus een paar keer flink laten rond draaien) en dan begint hij te lopen. (als je hem tegen je oor houdt tijdens het schudden/ronddraaien dan hoor je het schijfje draaien)
Zeker weten, want ik kan het geld nu wat beter gebruiken en dan vul ik mijn negatieve saldo later aan. Maar dan krijg ik geen gezeik met eBay/PayPal?quote:
Je krijgt uiteraard gezeik, en je hebt kans dat als je de volgende keer iets wil betalen , paypal je betaling on hold zetten tot het geld bij paypal binnen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zeker weten, want ik kan het geld nu wat beter gebruiken en dan vul ik mijn negatieve saldo later aan. Maar dan krijg ik geen gezeik met eBay/PayPal?
Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Swindler het volgende:
[..]
Je krijgt uiteraard gezeik, en je hebt kans dat als je de volgende keer iets wil betalen , paypal je betaling on hold zetten tot het geld bij paypal binnen is.
Vast wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.
bij dealextreme wel iig.
Ja je spullen worden verzonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.
bij dealextreme wel iig.
Oftewel je hebt het geld niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef julian6 het volgende:
Ik heb het geld wel, kan het alleen nu beter gebruiken ivm vakantie
Oud......quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
Die Jack is wel creatief met het omschrijven van de producten
"Special Decoration for Fingers"
[ afbeelding ]
het gaat niet over de kwaliteitquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
checkquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, maak dat van die vragen even dikgedrukt en in het rood, en zet het dan meerdere keren in de OP.
Wiki ook veranderd?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Swindler het volgende:
[..]
check![]()
rood vond ik alleen een beetje teveel van het goede
Flits uitzetten en op een plek met genoeg licht fotograferen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef gers het volgende:
dadelijk even goede fotos maken van me horloge , iemand tips tegen overbelichte foto's
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef TheBright het volgende:
Weet iemand welke RaBan zonnebrillen lichte glazen hebben (liefst bruin)? Ik had al een 2025 besteld maar deze glazen waren zo donker dat ik er niets aan heb...
RacerDKB bedoelde (volgensmij, anders bedoelde ik het wel) dat je dat zinnetje over die FAQ vaker in de OP moet zetten, niet dat iedereen het 4x door moet lezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Swindler het volgende:
[..]
check![]()
rood vond ik alleen een beetje teveel van het goede
Website/shop maken waarop je die dingen aanbiedt, Marktplaats gaat niet werken denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die rekenmachine TI-84 Plus Silver Edition is via Jack 76 euro... Ziet iemand handel hierin? Op Marktplaats wordt eigenlijk hoogstens 80 euro geboden...
Marktplaats werkt prima, moet je gewoon niet te groot inkopen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Negentien het volgende:
[..]
Website/shop maken waarop je die dingen aanbiedt, Marktplaats gaat niet werken denk ik.
En daarna kan je je weer niet inhouden....quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Tot de 12e mag ik van mezelf niet meer bestellen
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:28 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
En daarna kan je je weer niet inhouden....
Waarom bestel je niet gewoon nu al? Alsof je nou minder bestelt als je het bestellen gewoon opschuift.
Check PI, en afgelopen berichten...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Is dat nou sarcastisch of meen je dat?
Dan ben je de eerste van FOK! toch die een zending van TaoBaoNow binnenkrijgt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef g0dz0r het volgende:
Volgens mij is de zending van taobaonow gearriveerd, lag een briefje in de bus met een voor mij onbekende aziatische afzender erop.
Morgen even langs het postkantoor.
wtf moet je toch met een boksbeugel...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
Die Jack is wel creatief met het omschrijven van de producten
"Special Decoration for Fingers"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:24 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van FOK! toch die een zending van TaoBaoNow binnenkrijgt?
Het is hier gezellig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
het gaat niet over de kwaliteit![]()
het gaat over de gezelligheid in dit topic
Het wordt zelfs (terecht) aangeraden om zoiets in je auto te hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Jazzmaster het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21431
Dit is toch wel legaal in Nederland om te bezitten?
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, weet alleen die dude zijn echte naam niet maar ik zou niet weten of ik nog meer elders besteld heb.
![]()
Afzender is Wong King Fan dus Charles, please step forward if this is your name.
En zie hier zijn reactie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
Op http://taobaonow.com/ kun je een TaoBao Agent inschakelen om op TaoBao iets te bestellen omdat TaoBao geen Paypal etc. accepteert. Het kost 10% van het product + shipping extra voor die agents.
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef taobaonow het volgende:
Hi everybody,
Thanks for mentioning my service here. I hope you are a happy customer. Enjoy!![]()
Best regards
Charles
Wel de eerste die 't ontvangen heeft toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.
Hier kondigde ik TaoBaoNow aan, toen ik het vond op de TaoBaoFieldGuide.
[..]
En zie hier zijn reactie.
[..]
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.
Dat weet ik allemaal wel, lees hier ook nog weleens mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.
Hier kondigde ik TaoBaoNow aan, toen ik het vond op de TaoBaoFieldGuide.
[..]
En zie hier zijn reactie.
[..]
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.
Bij mij ging het ook goed, maar ik had een virtuele puntenkaart gekocht, dus was er van verzending niet echt sprake.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Het zal mij een biet zijn of ik de eerste ben of niet, gaat mij om de ervaringen en zoals ik die graag van anderen lees wil ik die ook graag geven. Zijn we allemaal bij gebaat toch?
Ben wel benieuwd naar de ervaring van MacorgaZ eigenlijk?
Aan de andere kant van de telefoon (tegeover het etiket) zitten 2 gaten eentje voor je oor en eentje der onder voor te pratenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Kahlen het volgende:
Die biertelefoon!
Waar moet je dan je oor houden en waar praat je in?
Als fysieke producten ook goed aankomen dan is het helemaal goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook goed, maar ik had een virtuele puntenkaart gekocht, dus was er van verzending niet echt sprake.
Charles is aardig, helpt je goed en wil graag dat je als klant tevreden bent, maar de prijs is dan ook wel wat hoger en hij heeft een minimum-fee.
Je kan er geen bier in doen of wel? Dat zou helemaal te gek zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Xaia het volgende:
Aan de andere kant van de telefoon (tegeover het etiket) zitten 2 gaten eentje voor je oor en eentje der onder voor te praten
Nee en neequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Je kan er geen bier in doen of wel? Dat zou helemaal te gek zijn.
En is de "ringtone" een geluid van een biertje dat ingeschonken wordt ofzo? Zal wel niet voor dat geld, maar als dat erbij zit dan koop ik hem (ondanks dat ik er volgens mij niks mee kan, thuis een telefooncentrale die draadloos is en op het werk ip telefonie, maar ik zou het echt grappig vinden als ik op mijn werk kon bellen met een biertelefoon).
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Xaia het volgende:
Zo als ik eerder al melde in dit topic was mijn bier telefoontje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16596
KapoetDe dial knop/reset knop was defect, die heb ik naar enige modificatie kunnen repareren en nu werkt hij perfect. Helaas viel het carlsberg etiket daarmee niet meer te redden aangezien de schroeven zich onder het etiket bevinden.
Nu heb ik dus het volgende er van gemaakt (Met fotosoep & fotopapier)![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus ben ik nu nog meer te vrede dat ik hem gefixed heb
Al een mail gestuurd naar Jack voor de prijs?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)a0ce8.jhtml?cm_cat=0
WIl hem zelf ook bestellen
Edit: Nog 1 http://item.taobao.com/au(...)842d3.jhtml?cm_cat=0
Nee, zal het straks effe doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Al een mail gestuurd naar Jack voor de prijs?
Denk je echt dat dat hier verteld wordt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die flink verdient aan doorverkopen?
Tja, ben er ook bang voor, maar ben zo benieuwd of zo'n webshopje met DX-producten (die je best veel ziet) veel opbrengtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat hier verteld wordt?Dan bestaat de kans dat iemand anders hun markt verovert.
Ik ben er nu mee bezig. Zie ook mijn post over e-commerce software in DIGquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Tja, ben er ook bang voor, maar ben zo benieuwd of zo'n webshopje met DX-producten (die je best veel ziet) veel opbrengt
Please send to my Gmail Email :dealperfectcs01@gmail.comquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Rachel is van DP, maar heeft iemand via de Taobao-chat gecontacteerd.... Rond 20 mei dus de nieuwe versie op Taobaoquote:Hi,
I have checked the three sellers.
Only one seller will put the version you want in his site around May 20th.
Best regards,
Rachel
Mail gehad:quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
quote:FOr the item : http://item.taobao.com/au(...)a0ce8.jhtml?cm_cat=0
If the weight is below 500g ,the freeshipping price is: 23.74$
For the item : http://item.taobao.com/au(...)90602.jhtml?cm_cat=0
If the weight is below 500g ,the freeshipping price si :29.3$ including shipping fee
For the item : http://item.taobao.com/au(...)c71dc.jhtml?cm_cat=0
If the weight is below 500g ,the freeshipping price is : 21.87$
Foto?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:24 schreef fuhrer11 het volgende:
Bij deze ben ik de eerste die een doos heeft ontvangen van DX!!
Ben op dit moment op het werk, zal kijken of het vanavond gaat lukken. Het betreft een doos van zo'n 50x40x30cm (LxBxH). Volledig ingepakt met het welbekende gele tape.quote:
Daar wil ik ook wel meer van weten wat voor een punten kaart ? en moet je nu per item 30 rmb betalen of maar voor een?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als fysieke producten ook goed aankomen dan is het helemaal goed.![]()
Wat voor puntenkaart eigenlijk?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:24 schreef fuhrer11 het volgende:
Bij deze ben ik de eerste die een doos heeft ontvangen van DX!!
Deze prijzen zijn voor een hele set, neem ik aan? Ik vind ze als Mariokart-fan wel vet, maar heb op één of andere manier het idee dat jack hier een behoorlijke winstmarge op heeft. Ik zou er ook wel eentje willen als het goedkoper zou kunnen, misschien kan dat als er meer interesse is?quote:
Pinnetjes eruithalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef YourBuddy het volgende:
Iemand enig idee of je bij deze Rolax ook het bandje ofzo kan instellen?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
Dat valt wel wat tegen. Ik heb de mijne kunnen verkleinen tot +/- 18 cm. twee schakels en een pinnetje verzet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef YourBuddy het volgende:
Iemand enig idee of je bij deze Rolax ook het bandje ofzo kan instellen?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef TheBright het volgende:
[..]
Deze prijzen zijn voor een hele set, neem ik aan? Ik vind ze als Mariokart-fan wel vet, maar heb op één of andere manier het idee dat jack hier een behoorlijke winstmarge op heeft. Ik zou er ook wel eentje willen als het goedkoper zou kunnen, misschien kan dat als er meer interesse is?
Ik denk dat het probleem inderdaad is opgelost als je bij DP en DE je Paypal-emailadres gebruiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef voetballeh het volgende:
hoi ik heb een vraagje over dealperfect.
Heb daar een bestelling geplaatst (6-5-09) en een order nr. gekregen via mail: #Q12345
Nu logde ik in en vulde bij 'view order status' in het vakje 'order nr's' m'n ordernr. in en klikte op search, maar hij liet m'n order niet zien.
Word dit pas zichtbaar als m'n order verscheept is?
Of ligt het eraan dat m'n account-email bij dealperfect een ander account-email is dan die van m'n paypal?
hetzelfde probleem heb ik bij dealextreme,
daar moet ik onder 'track a single order nr' m'n paypay email adres & order nr. invullen, want met m'n dealextreme account + order nr. lukt het niet
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef TheBright het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem inderdaad is opgelost als je bij DP en DE je Paypal-emailadres gebruikt
Je bestelling wordt in principe verzonden naar het (standaard)afleveradres in je paypal-account.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef voetballeh het volgende:
[..]
damn, komt m'n DP bestelling dan wel aan eigenlijk?
Want op die site bestaat geen optie van 'track order nr. under different email' zoals op DX
shipping adress etc. en de ordered products hebben ze verder wel want dat staat in m'n paypal receipt.
Die wil ik ook bestellen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef TheBright het volgende:
[..]
Je bestelling wordt in principe verzonden naar het (standaard)afleveradres in je paypal-account.
Nicequote:Op donderdag 7 mei 2009 01:49 schreef jack-peng het volgende:
I will update sports shoes and polo T-shirt these days
Ja en nee. DP en DE identificeren jou en je bestelling aan de hand van je paypal e-mailadres. Ik geloof dat je bij het betalen met paypal wel het afleveradres kan veranderen, maar niet je e-mailadres.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Hoi,
dank je voor je snelle replies,
ben nogal een noob he
ik zag in m'n paypal account dat ik een email adres kon toevoegen en deze primair kon maken.
Ik heb nu het mailadres toegevoegd dat ik op DX en DP gebruik. als ik nu wat bestel, dan zou het 'order status' systeem moeten werken toch?
Kga het iig. uitproberen.
Ik hoop wel dat dit met eerdere orders geen problemen gaat opleveren, omdat ik betaalde onder m'n 'oude primaire' email adres.
Ik snap eigenlijk het concept hier nog niet van, als ik nu iets ga betalen met paypal, krijg ik dan een keuze menu met welk 'email adres' ik wil betalen?
K'zal het moeten uitproberen gewoon denk ik.
Ik denk dat je je lengte en gewicht moet mailen en dat jack dan de maat bepaaltquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef TheBright het volgende:
[..]
Maar dan wel met de goede maten erbij, graag!
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is datquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Efteling poppen, fout omdat het Efteling is en het lijkt niet.Jammer dat geen tickets verkopen haha.
heb je de OP gelezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is datIk vind namelijk die Mario poppetjes wel leuk, maar hoe ik die zou moeten bestellen...
Zelfs de naam van dit topic....quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is datIk vind namelijk die Mario poppetjes wel leuk, maar hoe ik die zou moeten bestellen...
Als westerling kan je niks direct op taobao bestellen je zal dit moeten doen via jack of taobaonow , ook is er geen engelse versie van taobao. Meeste mensen gebruiken een vertaalsite als translate.google.com om op taobao rond te surfenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal wel met mijn neus kijken, want taobao.com zie ik helemaal nergens staan.
Ok, dus ik keek niet met mijn neus. Txquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
Als westerling kan je niks direct op taobao bestellen je zal dit moeten doen via jack of taobaonow , ook is er geen engelse versie van taobao. Meeste mensen gebruiken een vertaalsite als translate.google.com om op taobao rond te surfen
Kijk hier is Karinaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar je die link nou weer vandaan haalt... ik ben er zeker niet helemaal bij vandaag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
Kijk hier is Karina![]()
http://fokhelp.googlepages.com/home
Deze kan worden aangepast, want niet ALLES komt in doosquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
Kijk hier is Karina![]()
http://fokhelp.googlepages.com/home
staat in de OP met 4 vragen die we niet meer willen horenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar je die link nou weer vandaan haalt... ik ben er zeker niet helemaal bij vandaag.
Ik zie het, maar ik kan natuurlijk niet weten welke vragen jullie niet meer willen horen... bij DX heb ik al vaak besteld, maar bij de rest nog nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef gers het volgende:
[..]
staat in de OP met 4 vragen die we niet meer willen horen
Ze zijn echt leuk! Ik heb al de sleutelhangers van DX, maar deze poppetjes zijn nog beter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
Complete set bestaat uit 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario Galaxy:
[ afbeelding ]
Zelfs Animal Crossing:
[ afbeelding ]
Metroid schijnt ook serie van te zijn, maar nog niet gevonden.
Overigens kan je gewoon zoeken op yujin dan vind je een hele zooi van die poppetjes.
niet zo mooi?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef TheBright het volgende:
Ik vind de Tracy McGrady basketbalschoenen niet zo mooi. Vraag me ook ernstig af waarom hij deze inkoopt, er zijn ten slotte vele mooiere schoenen (lees: sneakers)![]()
Ik hoop dat die poloshirts wél een beetje hip zijn. En dat ze deze zomer goed combineren met een Rolax en een RaBan
Iedere gek heeft zo zijn gebrekquote:
Niet bijzonder veel. Ik vind ze leuk, maar niet voor 40 dollar. Ik vind één setje voor 15 dollar een betere prijs. En dan zijn ze duur zat!quote:
Denk niet dat je ze veel goedkoper zal vinden, je kan natuurlijk ook 1 set bestellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:00 schreef TheBright het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. Ik vind ze leuk, maar niet voor 40 dollar. Ik vind één setje voor 15 dollar een betere prijs. En dan zijn ze duur zat!
Hoezo paypal een slechte koers? Ze rekenen alleen commisiekosten en updaten de koers 1x per dag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ik heb nu in Paypal mijn bankrekening ook toegevoegd naast mijn creditcard. Handig voor als mijn creditcard limiet is gevuld
Alleen wil Paypal nu standaard via mijn bankrekening gaan betalen. Dat wil ik niet omdat Paypal zo'n slechte koers geeft voor USD naar EUR. Iemand een idee hoe je Creditcard als standaard betaalmiddel instelt? Ik kan het niet vinden, misschien is het wel gewoon niet mogelijk.
Stenigen die lui!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd, na 15 dagen staat bij al mn producten nog 'waiting for suppliers' en ze reageren niet![]()
dan moeten ze iig ff reageren. maar 2 weken wachten voor t verstuurd wordt is normaal?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Stenigen die lui!!
Kan toch gewoon zijn dat het net even niet te krijgen is? Ja, gebeurd wel vaker bij DX maar toch... geduld is een schone zaak toch?
Je kan toch lezen, ze hebben je spullen nog niet binnen en ja dat kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moeten ze iig ff reageren. maar 2 weken wachten voor t verstuurd wordt is normaal?
dan mag ik er nog wel over zeikenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je kan toch lezen, ze hebben je spullen nog niet binnen en ja dat kan gebeuren.Dat ze niet reageren is ook niet nieuw en doen veel lokale webshops ook niet als ze iets binnenkort verwachten.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ik heb nu in Paypal mijn bankrekening ook toegevoegd naast mijn creditcard. Handig voor als mijn creditcard limiet is gevuld
Alleen wil Paypal nu standaard via mijn bankrekening gaan betalen. Dat wil ik niet omdat Paypal zo'n slechte koers geeft voor USD naar EUR. Iemand een idee hoe je Creditcard als standaard betaalmiddel instelt? Ik kan het niet vinden, misschien is het wel gewoon niet mogelijk.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:38 schreef SanderXX0X het volgende:
Zijn die Rolax beetje goede kwaliteit? Gaan ze niet snel stuk?
En werken (bij de daytona versie) die achterste drie kleine klokkjes het ook?
Wil graag zo n horloge bestellen.
Heeft iemand paar mooie gezien, zo die even zon link willen sturen?
Bedankt.
Je moet doen wat je niet laten maar sluit maar achteraan, een groot deel van de posts is al gezeik over levertijden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan mag ik er nog wel over zeiken
straks heb ik alles een maand later![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Slein83 het volgende:
The U-Boat ones are looking great Jack. Do u know what the prices will be?
my watch doesn't workquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef jack-peng het volgende:
[..]
THe price will be:72$ including oringinal U-boat box package and a tracking number.
If do not need the original pacage ,the price will be:65$ including shipping fee and a tracking number
21731quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Really ? Which SKU ? Have you sent Email to me to your problem ?
That's not very expensive if the quality is good, but my U-BOAT that I've ordered from you is damaged, One button is lost, It fell of and now there's a hole in my watchquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef jack-peng het volgende:
[..]
THe price will be:72$ including oringinal U-boat box package and a tracking number.
If do not need the original pacage ,the price will be:65$ including shipping fee and a tracking number
Smaken verschillen, maar ik wil nog niet eens dood gevonden worden mét die schoenen aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef jack-peng het volgende:
I have updated Adidas basketball shoes today.From the original factory sales department ,the quality can be guaranteed.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21956
And our programmer added the option function for choosing size and color.
New function for my website,if anyone interested ,can have a try.
Ze zijn allebei met logo, sku 10 en 568 zijn hetzelfde, op de prijs na.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef Negentien het volgende:
Iemand ervaring met de iPod sokken? Als ik het goed begrijp zijn is deze SKU zonder logo en deze met logo?
Is er overigens nog verschil tussen de sokken van DX en focal?. Ze lijken bij Focal wat 'feller', of komt dit door de foto?
Now that is some useful information about your watches, thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:02 schreef jack-peng het volgende:
And for the copy brand watch in CHinese maret ,has 3 levels.A,B and C
C level:The watch sold in my website which below 20$ is C level.The watch looks nice ,and working properly,but maybe loose color on the surface 2 months later.
Such as http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
B level: The watch which the price below 60$ is the B level ,just a slght difference with the A level at the Mechanical Parts.
Such as http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21739.
A level is the 1:1 copy watch ,most of them are expensive in China ,purchasing price will be over 300yuan.But the quality is rather good ,almost like the genuine one.
For example:http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21789
Als je met je Creditcard een Paypal betaling doet kun je kiezen of je de dollars naar euro's om laat rekenen door Paypal of door je creditcard maatschappij. Ik heb het een aantal keer vergeleken door op rond hetzelfde tijdstip iets te bestellen en mijn creditcard gaf altijd rond de 2% meer dollars voor een euro dan Paypal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoezo paypal een slechte koers? Ze rekenen alleen commisiekosten en updaten de koers 1x per dag.
What a ugly shoe!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef jack-peng het volgende:
I have updated Adidas basketball shoes today.From the original factory sales department ,the quality can be guaranteed.
Hi Jack, I don't mean to be rude, but here in Holland we don't wear basketball shoes in publicquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef jack-peng het volgende:
And our programmer added the option function for choosing size and color.
New function for my website,if anyone interested ,can have a try.
Kudo's komen je kant op, RacerDKB!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze zijn allebei met logo, sku 10 en 568 zijn hetzelfde, op de prijs na.
Die van Focal zijn ook dezelfde, de foto is inderdaad wat anders.
So this is a B level watch.Could you arrange the same watch in a A level? I am very interested in a 1:1 copy speedmaster! Maybe you could note the level in the discription of the watches at your website?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:02 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I have shipped at least 30 pcs watch out ,for 3 pcs which are damaged on the way.
The other ones do not get complaint right now.
And I will provide free thick box to ship the watches to invoid the problem.
C level:The watch sold in my website which below 20$ is C level.The watch looks nice ,and working properly,but maybe loose color on the surface 2 months later.
B level: The watch which the price below 60$ is the B level ,just a slght difference with the A level at the Mechanical Parts.
A level is the 1:1 copy watch ,most of them are expensive in China ,purchasing price will be over 300yuan.But the quality is rather good ,almost like the genuine one.
recently I get a few orders for U-boat watch from taobao,and I have asked my supplier to give me some model.Today he gave me two pictures,let me show you,they are all A level watch.U-boat brand in China do not have B or C level ,the U-boat you can find in the market are all expensive one ,I want to find cheap type ,but failed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1:1 copy = A levelquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef jongman het volgende:
[..]
So this is a B level watch.Could you arrange the same watch in a C level? I am very interested in a 1:1 copy speedmaster! Maybe you could note the level in the discription of the watches at your website?!![]()
Jack, think about adding shoes and clothing to a sub category within sports & outdoor or create a main category. I don't think throwing knives and basketball shoes should be listed under the same category.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef jack-peng het volgende:
I have updated Adidas basketball shoes today
OK! Rachel will handle it.quote:
Hmm...Your U-boat watch is from taobao supplier.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Semmm het volgende:
[..]
That's not very expensive if the quality is good, but my U-BOAT that I've ordered from you is damaged, One button is lost, It fell of and now there's a hole in my watch![]()
I'll contact you about it if your on MSN this evening (Dutch evening)
Wat is Jack toch een Goeierik!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK! Rachel will handle it.
If it is really damaged ,free replacement will be issued for you,please do not worry.
OK! I will follow your idea.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Jack, think about adding shoes and clothing to a sub category within sports & outdoor or create a main category. I don't think throwing knives and basketball shoes should be listed under the same category.
WoW!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef TheBright het volgende:
[..]
Hi Jack, I don't mean to be rude, but here in Holland we don't wear basketball shoes in public
Sneakersquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef jack-peng het volgende:
[..]
WoW!!
That's a bad new!
Which shoes do you wear most ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef jongman het volgende:
[..]
So this is a B level watch.Could you arrange the same watch in a A level? I am very interested in a 1:1 copy speedmaster! Maybe you could note the level in the discription of the watches at your website?!![]()
http://item.taobao.com/au(...)20b60.jhtml?cm_cat=0quote:
Too bad. Is it possible that you note the level in the discription of the watches at your website?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef jack-peng het volgende:
[..]
There is not a A level look the same as this one
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)20b60.jhtml?cm_cat=0
How about this item ?
Could you please tell me the price in Holland store for this shoes?
Then I will see If I have market here
I, personal, don't like them, but I'm not a great fan of Converse / All-Starsquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef jack-peng het volgende:
[..]
How about this item ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef jongman het volgende:
[..]
Too bad. Is it possible that you note the level in the discription of the watches at your website?
Al zijn er wel vaak aanbiedingen voor de regular All Stars.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
I, personal, don't like them, but I'm not a great fan of Converse / All-Stars
But they cost here around 60-70 euro, correct me if I'm wrong.
60-70Euro !?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
The price for a pair of converse differs from shop til shop. Some shops sell them on sale for ¤ 30 ($ 40,09). Others shops offer them for ¤ 65 ($86,86). But they are a hype in Holland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef jack-peng het volgende:
[..]
How about this item ?
Dan correct ik je ffe. Ze liggen bij de shoenenreus voor 24,95 euro.Bij de Makro voor dezelfde prijs.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Yea you should really make new category's... for sunglasses.. self defense toolsquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK! I will follow your idea.
But to arrange a whole new category will take me much time...I will arrange the new category before 2009-5-20,after 2009-05-20,I will throw AD in USA and Canada. A new category is needed.
Those are sold for around ¤30 a lot and are way to regular so I wouldn't buy themquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef jack-peng het volgende:
[..]
How about this item ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een Nederlands voetbalshirtje op TaoBao in de maat S?Rond de 40Yuan.
De vinder krijg 20DX punten.
24,95euro at Scapino and Makroquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef jongman het volgende:
[..]
The price for a pair of converse differs in from shop til shop. Some shops sell them on sale for ¤ 30 ($ 40,09). Others shops offer them for ¤ 65 ($86,86). But they are a hype in Holland.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:15 schreef Lolque het volgende:
Jack how about getting Nike Airmax's for a good price?
They will probably do better then the all stars.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yea you should really make new category's... for sunglasses.. self defense toolsclothing etc.
Also your rating system(and digg) does not work.. I can just keep on voting and it just adds the rating up(so I vote 5 and someone else votes 3 the rating is 8... it should be 4 then).
[..]
Those are sold for around ¤30 a lot and are way to regular so I wouldn't buy them.
How much would a sweater like this cost:
http://item.taobao.com/au(...)e9930.jhtml?cm_cat=0
In Holland many people wear Bikkembergs sneakers. They cost around $200.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef jack-peng het volgende:
[..]
WoW!!
That's a bad new!
Which shoes do you wear most ?
Can't the suplier send me the button then I'll repair by myself but my own button Is lostquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Hmm...Your U-boat watch is from taobao supplier.
I can help you to demand repair service from the taobao supplier ,but you need to pay for the shipping fee yourself,hope your understand.
So The best buy is a B quality watch? You say is lightly diffrent quality compared to an aexpensive A wactch.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:02 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I have shipped at least 30 pcs watch out ,for 3 pcs which are damaged on the way.
The other ones do not get complaint right now.
And I will provide free thick box to ship the watches to invoid the problem.
blablablabla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij zie je daar niet in lopen komt mij nogal kakkerig over zeg. Lekkere dure Nikes ofzo dat is ook leuk om te hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef TheBright het volgende:
[..]
In Holland many people wear Bikkembergs sneakers. They cost around $200.
Mij wel maar niet in die paar Bikkembergs, ik heb al gezogd op taobao maar vind niet echt goede geslaagde namaak bikembergsquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mij zie je daar niet in lopen komt mij nogal kakkerig over zeg. Lekkere dure Nikes ofzo dat is ook leuk om te hebben.
Please consider it, now you have like 10 pages with different stuff. Shoes & clothing should be a main category and throwing knives a "knives" sub category in sports & outdoor. That would make much more sense.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK! I will follow your idea.
But to arrange a whole new category will take me much time...I will arrange the new category before 2009-5-20,after 2009-05-20,I will throw AD in USA and Canada. A new category is needed.
What about this shirt:quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef jack-peng het volgende:
[..]
The voting system really has bugs,I know it,but I will not fix it,hope you can click more and more
http://item.taobao.com/au(...)a944.jhtml?cm_cat=0?
This item will be around 400g,the price including shipping fee will be:24.49$
idd ; denk dat de best verkochte schoenen idd wel nike zullen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mij zie je daar niet in lopen komt mij nogal kakkerig over zeg. Lekkere dure Nikes ofzo dat is ook leuk om te hebben.
Dit staat wel pimp vind ik D&G http://item.taobao.com/au(...)1f12dff327af26.jhtml
for jack;quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd ; denk dat de best verkochte schoenen idd wel nike zullen zijn
en bij voorkeur ;
Nike airmax 90
( wat zou t gewicht trouwens zijn voor nike airmax 90 ? ; kan ik even wat uitrekenen met de calc van Sven slootweg.)
I think the samequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
for jack;
i think Nike air max 90 is the best sold shoe/sneaker in holland
What should be the weigth of a pair of Nike air max
Me too, i do think Jack should get some nice Nike's on his site.quote:
Ik zeg "hou er maar 1 topic van" lijkt me veel handigerquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat doen we met deze reeks?
Houden we het gewoon allemaal zoals nu, of Taobao in een andere reeks? Elektronica + zonnebrillen/kleding apart?
Ik denk dat 't op zich nog best in dit topic kan, al merk ik wel dat ik nog maar weinig over DX lees, terwijl het animo in principe niet echt verminderd is daarvoor denk ik...
MaxAir is van Nike hoor, MaxAir Tailwinds+ bijvoorbeeld, kijk maar op de nike sitequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Me too, i do think Jack should get some nice Nike's on his site.
I did see some 'nice' copies, but instead of AirMax it said MaxAir.. Which is a real downside.
Ja maar ik zou dealextreme in dealperfect veranderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik zeg "hou er maar 1 topic van" lijkt me veel handiger
Laat het gewoon lekker bij 1 topic. Veel overzichtelijker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat doen we met deze reeks?
Houden we het gewoon allemaal zoals nu, of Taobao in een andere reeks? Elektronica + zonnebrillen/kleding apart?
Ik denk dat 't op zich nog best in dit topic kan, al merk ik wel dat ik nog maar weinig over DX lees, terwijl het animo in principe niet echt verminderd is daarvoor denk ik...
Doen we alleen als we 25% korting krijgen gedurende een week.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dealextreme in dealperfect veranderen, ook zo eerlijk voor jack
Ja, of stoppen met het zeiken over levertijden. problem solved.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef g0dz0r het volgende:
Maak een "zeik hier over de levertijden" en een normaal inhoudelijk topic naast elkaar.Kan iedereen zijn ei kwijt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Doen we alleen als we 25% korting krijgen gedurende een week.
Of de LaPo'er verandert de titel gewoon zelf, poeh poeh.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Doen we alleen als we 25% korting krijgen gedurende een week.
Neh, we gaan toch echt voor de korting.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Of de LaPo'er verandert de titel gewoon zelf, poeh poeh.
Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dealextreme in dealperfect veranderen, ook zo eerlijk voor jack
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja, of stoppen met het zeiken over levertijden. problem solved.
Gaan we nou elk topic deze discussie opnieuw voeren, oftewel om de 2 dagenquote:
Haha? EEN WATTUH?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef gizmo_rtd het volgende:
Hi Jack,
what about 'Onitsuka Tigers'. They are very trendy in holland and maybe good market for these shoes. In holland they cost about 80 $
Google dan ff als je het niet weet.quote:
Haha inderdaadquote:
Leesdequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef makkie88 het volgende:
ik hoorde een vraag over Nike air max,
deze heb ik al besteld bij jack, het gewicht voor verzending was 1.2 kilo..
ik ben benieuwd wat de levertijd is, en of de douane niet moeilijk gaat doen.. altijd een risico
skutje voor mij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al maanden blij met mijn deurbel van DealExtreme. Er zitten zoveel verschillende melodietjes op dat ik af en toe nog steeds eentje hoor die ik nog niet eerder heb gehoord.
Gaat dat random dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al maanden blij met mijn deurbel van DealExtreme. Er zitten zoveel verschillende melodietjes op dat ik af en toe nog steeds eentje hoor die ik nog niet eerder heb gehoord.
dat weet ik ook wel, ging meer over populair? Hahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Google dan ff als je het niet weet.
http://images.google.nl/images?q=onitsuka%20tigers&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
Zijn inderdaad mooie schoenen.
handig zonder linkquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik heb een shop gevonden met allerlei schoenen.
De Asics zijn daar te koop voor 165 yuan. Air Max en All Stars zijn er o.a. ook te vinden.
tyquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Oeps....![]()
http://store.taobao.com/s(...)dbbb4f4.htm?ssid=r11
Ik weet niet wat een skutje is (klinkt vies), maar als je een link bedoelt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18535quote:
Nee, geen idee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ty
enig idee of het echte of replica's zijn?
haha, tnx,quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een skutje is (klinkt vies), maar als je een link bedoelt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18535
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dat is een skutje.Ik zie het nu ineens.
50 meter ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
haha, tnx,
maar doetie dan random muziekje?..
en hoeveel bereik heeftie?
Kan beidequote:
Ik zie zoveel mensen altijd zeiken over verkeerd woord gebruik dus nu wilde ik ook een keerquote:
haha..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Kan beide
[..]
Ik zie zoveel mensen altijd zeiken over verkeerd woord gebruik dus nu wilde ik ook een keer![]()
Jup, vind hem alleen niet mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Heb een Silence-Lotto shirt besteld
Iemand geïnteresseerd die ik op de hoogte moet houden?
jammer dat de bel(knop) alleen zo lelijk isquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een skutje is (klinkt vies), maar als je een link bedoelt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18535
Dit is eigenlijk de enige nieuwe (van 2009) die er op staat. Oja, die van Astana ook nog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Jup, vind hem alleen niet mooi. Maar ben wel geinteresseerd in de kwaliteit. Heb je een link waar de shirts staan?
[..]
jammer dat de bel(knop) alleen zo lelijk is
Omdat jij het schijnbaar belangrijk vind dat schoenen een goede pasvorm hebben en dat ze fijn moeten zitten? Gokje hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef mstr het volgende:
Waarom ben ik van mening, dat als ik schoenen wil, dat ik dan wel de echte koop?
Ben ik de enige die dit wél interresant vind? Scapino & Schoenenreus: daar zijn de goeie maten nooit op voorraad, en was een tijdelijke aanbieding toch? Of zijn ze nu vast in het assortiment voor 24,95?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef jack-peng het volgende:
[..]
60-70Euro !?
That's very expensive ,the taobao link is the genuine one.The supplier guarantee full refund compensation if the shoe is fake.The shoe will be 30 dollar including shipping fee if I sell it.
Nee, ik loop ook altijd op all stars. Dus mijn interesse is groot!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef korting het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wél interresant vind? Scapino & Schoenenreus: daar zijn de goeie maten nooit op voorraad, en was een tijdelijke aanbieding toch? Of zijn ze nu vast in het assortiment voor 24,95?
Bij de Makro zijn ze tegenwoordig vast 24,95euro. Ik zag ze laatst ook ergens 26,- euro.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef korting het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wél interresant vind? Scapino & Schoenenreus: daar zijn de goeie maten nooit op voorraad, en was een tijdelijke aanbieding toch? Of zijn ze nu vast in het assortiment voor 24,95?
Dat lijkt me heel vreemd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:46 schreef mcwops het volgende:
Jack's DP site is down voor onderhoud![]()
Is t normaal dat ie doorverwijst naar FP?
Die wil ik ook bestellen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
Deze is wel erg vetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan hier op het werk geen winrar installeren en dus ook de DealPerfect calculator niet installeren, maar kan het kloppen dat deze schoenen maar ongeveer 17 euro kosten? Als ik op een wisselkoersen site dit uitreken kom ik daar tenminste op.
Komen natuurlijk nog verzendkosten bij, maar dan nog. Ik heb deze schoenen namelijk (alleen dan met klittenband) en ik heb er iets van 80 euro voor betaald.
[ afbeelding ]
Huiliequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee.
De reeks is begonnen als DX topic, ik kom hier al 66 topics, dus niet zomaar de titel veranderen.
Ik hou niet van verandering.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef TheBright het volgende:
[..]
Omdat jij het schijnbaar belangrijk vind dat schoenen een goede pasvorm hebben en dat ze fijn moeten zitten? Gokje hoor
Of heb je een hekel aan schoenen kopen en draag je kisten zodat ze in ieder geval niet kapot gaan en je weer nieuwe moet kopen?quote:
Deze schoenen wil ik ook wel hebben serieus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan hier op het werk geen winrar installeren en dus ook de DealPerfect calculator niet installeren, maar kan het kloppen dat deze schoenen maar ongeveer 17 euro kosten? Als ik op een wisselkoersen site dit uitreken kom ik daar tenminste op.
Komen natuurlijk nog verzendkosten bij, maar dan nog. Ik heb deze schoenen namelijk (alleen dan met klittenband) en ik heb er iets van 80 euro voor betaald.
[ afbeelding ]
Neehoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Of heb je een hekel aan schoenen kopen en draag je kisten zodat ze in ieder geval niet kapot gaan en je weer nieuwe moet kopen?
(schaam jullie trouwens allemaal.. het is al bijna 12u en er zijn nog geen 20 posts bijgekomen sinds gisteravond!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |