En daarna kan je je weer niet inhouden....quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Tot de 12e mag ik van mezelf niet meer bestellen
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:28 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
En daarna kan je je weer niet inhouden....
Waarom bestel je niet gewoon nu al? Alsof je nou minder bestelt als je het bestellen gewoon opschuift.
Check PI, en afgelopen berichten...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Is dat nou sarcastisch of meen je dat?
Dan ben je de eerste van FOK! toch die een zending van TaoBaoNow binnenkrijgt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef g0dz0r het volgende:
Volgens mij is de zending van taobaonow gearriveerd, lag een briefje in de bus met een voor mij onbekende aziatische afzender erop.
Morgen even langs het postkantoor.
wtf moet je toch met een boksbeugel...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
Die Jack is wel creatief met het omschrijven van de producten
"Special Decoration for Fingers"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:24 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van FOK! toch die een zending van TaoBaoNow binnenkrijgt?
Het is hier gezellig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
het gaat niet over de kwaliteit![]()
het gaat over de gezelligheid in dit topic
Het wordt zelfs (terecht) aangeraden om zoiets in je auto te hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Jazzmaster het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21431
Dit is toch wel legaal in Nederland om te bezitten?
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, weet alleen die dude zijn echte naam niet maar ik zou niet weten of ik nog meer elders besteld heb.
![]()
Afzender is Wong King Fan dus Charles, please step forward if this is your name.
En zie hier zijn reactie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
Op http://taobaonow.com/ kun je een TaoBao Agent inschakelen om op TaoBao iets te bestellen omdat TaoBao geen Paypal etc. accepteert. Het kost 10% van het product + shipping extra voor die agents.
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef taobaonow het volgende:
Hi everybody,
Thanks for mentioning my service here. I hope you are a happy customer. Enjoy!![]()
Best regards
Charles
Wel de eerste die 't ontvangen heeft toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.
Hier kondigde ik TaoBaoNow aan, toen ik het vond op de TaoBaoFieldGuide.
[..]
En zie hier zijn reactie.
[..]
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.
Dat weet ik allemaal wel, lees hier ook nog weleens mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een geregistreerd account op FOK!.
Hier kondigde ik TaoBaoNow aan, toen ik het vond op de TaoBaoFieldGuide.
[..]
En zie hier zijn reactie.
[..]
En MacorgaZ had daarna iets besteld, helaas ben jij dus niet de eerste.
Bij mij ging het ook goed, maar ik had een virtuele puntenkaart gekocht, dus was er van verzending niet echt sprake.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Het zal mij een biet zijn of ik de eerste ben of niet, gaat mij om de ervaringen en zoals ik die graag van anderen lees wil ik die ook graag geven. Zijn we allemaal bij gebaat toch?
Ben wel benieuwd naar de ervaring van MacorgaZ eigenlijk?
Aan de andere kant van de telefoon (tegeover het etiket) zitten 2 gaten eentje voor je oor en eentje der onder voor te pratenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Kahlen het volgende:
Die biertelefoon!
Waar moet je dan je oor houden en waar praat je in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |