Deze prijzen zijn voor een hele set, neem ik aan? Ik vind ze als Mariokart-fan wel vet, maar heb op één of andere manier het idee dat jack hier een behoorlijke winstmarge op heeft. Ik zou er ook wel eentje willen als het goedkoper zou kunnen, misschien kan dat als er meer interesse is?quote:
Pinnetjes eruithalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef YourBuddy het volgende:
Iemand enig idee of je bij deze Rolax ook het bandje ofzo kan instellen?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
Dat valt wel wat tegen. Ik heb de mijne kunnen verkleinen tot +/- 18 cm. twee schakels en een pinnetje verzet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef YourBuddy het volgende:
Iemand enig idee of je bij deze Rolax ook het bandje ofzo kan instellen?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef TheBright het volgende:
[..]
Deze prijzen zijn voor een hele set, neem ik aan? Ik vind ze als Mariokart-fan wel vet, maar heb op één of andere manier het idee dat jack hier een behoorlijke winstmarge op heeft. Ik zou er ook wel eentje willen als het goedkoper zou kunnen, misschien kan dat als er meer interesse is?
Ik denk dat het probleem inderdaad is opgelost als je bij DP en DE je Paypal-emailadres gebruiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef voetballeh het volgende:
hoi ik heb een vraagje over dealperfect.
Heb daar een bestelling geplaatst (6-5-09) en een order nr. gekregen via mail: #Q12345
Nu logde ik in en vulde bij 'view order status' in het vakje 'order nr's' m'n ordernr. in en klikte op search, maar hij liet m'n order niet zien.
Word dit pas zichtbaar als m'n order verscheept is?
Of ligt het eraan dat m'n account-email bij dealperfect een ander account-email is dan die van m'n paypal?
hetzelfde probleem heb ik bij dealextreme,
daar moet ik onder 'track a single order nr' m'n paypay email adres & order nr. invullen, want met m'n dealextreme account + order nr. lukt het niet
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef TheBright het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem inderdaad is opgelost als je bij DP en DE je Paypal-emailadres gebruikt
Je bestelling wordt in principe verzonden naar het (standaard)afleveradres in je paypal-account.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef voetballeh het volgende:
[..]
damn, komt m'n DP bestelling dan wel aan eigenlijk?
Want op die site bestaat geen optie van 'track order nr. under different email' zoals op DX
shipping adress etc. en de ordered products hebben ze verder wel want dat staat in m'n paypal receipt.
Die wil ik ook bestellen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef TheBright het volgende:
[..]
Je bestelling wordt in principe verzonden naar het (standaard)afleveradres in je paypal-account.
Nicequote:Op donderdag 7 mei 2009 01:49 schreef jack-peng het volgende:
I will update sports shoes and polo T-shirt these days
Ja en nee. DP en DE identificeren jou en je bestelling aan de hand van je paypal e-mailadres. Ik geloof dat je bij het betalen met paypal wel het afleveradres kan veranderen, maar niet je e-mailadres.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Hoi,
dank je voor je snelle replies,
ben nogal een noob he
ik zag in m'n paypal account dat ik een email adres kon toevoegen en deze primair kon maken.
Ik heb nu het mailadres toegevoegd dat ik op DX en DP gebruik. als ik nu wat bestel, dan zou het 'order status' systeem moeten werken toch?
Kga het iig. uitproberen.
Ik hoop wel dat dit met eerdere orders geen problemen gaat opleveren, omdat ik betaalde onder m'n 'oude primaire' email adres.
Ik snap eigenlijk het concept hier nog niet van, als ik nu iets ga betalen met paypal, krijg ik dan een keuze menu met welk 'email adres' ik wil betalen?
K'zal het moeten uitproberen gewoon denk ik.
Ik denk dat je je lengte en gewicht moet mailen en dat jack dan de maat bepaaltquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef TheBright het volgende:
[..]
Maar dan wel met de goede maten erbij, graag!
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is datquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Efteling poppen, fout omdat het Efteling is en het lijkt niet.Jammer dat geen tickets verkopen haha.
heb je de OP gelezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is datIk vind namelijk die Mario poppetjes wel leuk, maar hoe ik die zou moeten bestellen...
Zelfs de naam van dit topic....quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die site ook op Engels instellen en zo ja, welk knopje is datIk vind namelijk die Mario poppetjes wel leuk, maar hoe ik die zou moeten bestellen...
Als westerling kan je niks direct op taobao bestellen je zal dit moeten doen via jack of taobaonow , ook is er geen engelse versie van taobao. Meeste mensen gebruiken een vertaalsite als translate.google.com om op taobao rond te surfenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal wel met mijn neus kijken, want taobao.com zie ik helemaal nergens staan.
Ok, dus ik keek niet met mijn neus. Txquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
Als westerling kan je niks direct op taobao bestellen je zal dit moeten doen via jack of taobaonow , ook is er geen engelse versie van taobao. Meeste mensen gebruiken een vertaalsite als translate.google.com om op taobao rond te surfen
Kijk hier is Karinaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |