Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef donroyco het volgende:
Rob Stenders
Giel Beelen
Gerard Ekdom3FM
Ik heb dat juist andersomquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
De muziek gaat nog wel maar als ze eenmaal gaan praten begint mijn keel al te schelden omdat er kots aan komt
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef easyphp het volgende:
20 pagina's topic! Dit is vloeken in de kerk. FOK! zit vol met 3fm fan josti's.
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrowquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Op mijn stage staat ook3FM
op. 300 Keer dezelfde nummers per dag.
Kutzender, optyfen.
En ja ik heb er ook commentaar op gegeven alleen dan krijg je hier wat schaapachtig gelach terug.
Arrow was altijd wel oke, maar luister toch liever gewoon mp3s uit mijn eigen collecties. Ook had arrow last van het niet meer dan 100 verschillende artiesten draaien syndroom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrow
Ja luisterde nooit hele dagen dus dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef easyphp het volgende:
[..]
Arrow was altijd wel oke, maar luister toch liever gewoon mp3s uit mijn eigen collecties. Ook had arrow last van het niet meer dan 100 verschillende artiesten draaien syndroom.
Dat gaat niet meer lukkenquote:
Geef = gafquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrow
Op 3FM, stomme humor daar altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja luisterde nooit hele dagen dus dat wist ik niet![]()
En waar slaat dat nooit grappig op?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat nooit grappig is echt.. nouja, echt nóóit grappig dus.
En dat "hele goede middag"-jingletje mogen ze er ook uit gooien.. ik word er agressief van.
Dat western-deuntje valt wel mee idd.. maar ja, dat heb je al snel met de overige bagger dat je iedere keer aan moet horen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaHet enige muziekje dat me kan bekoren is dat deuntje bij dat bel/vragenspel tussen 2 personen. western deuntje doet me altijd aan clint eastwood denken die kotst op 3fm
Ja inderdaad!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat western-deuntje valt wel mee idd.. maar ja, dat heb je al snel met de overige bagger dat je iedere keer aan moet horen.
Maar 't meest erger ik me nog aan die DJ's die zichzelf echt té tof vinden. Denken ook dat ze grappig zijn ofzo
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die radio luisteren en zelfs fan zijn van een radio programma!
Enige zender met fatsoenlijke muziekquote:
Wat dacht je van kantoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Florian_ het volgende:
Radio luisteren op je werk? Zit je in de bouw, of ben je afwasser?
Fatsoenlijke muziek? Je bedoelt 20x per dag dezelfde ((gruwelijk) slechte) nummers met áf en toe een goed nummer ter afwisseling?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Enige zender met fatsoenlijke muziek
Dat gelul hoor ik toch niet als ik aan het werk ben
Behalve vrijdagavond natuurlijk, want Ekstra weekend is goede muziek + leuk gelul.
BNR is juist afleidend, dan probeer ik 't te volgen en kom ik niet meer aan mn stage toequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
Zet gewoon BNR aan. Of Classic FM, da's prima voor je concentratie.
Zegt meer over jou dan over de grappigheid van dat programma.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nooit grappig is juist droogEen van de leukste dingen op de radio
Idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over de grappigheid van dat programma.
Nouja dat met concentratie ging ook meer over Classic FM. BNR is gewoon leuk om te luisteren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
BNR is juist afleidend, dan probeer ik 't te volgen en kom ik niet meer aan mn stage toe.
eikels zijn hetquote:
Als ik Veenstra hoor zet ik de radio meteen op een andere zender.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:33 schreef borisz het volgende:
Alleen Ekdom en Veenstra zijn leuk op 3fm.
Rob Stenders
Giel Beelen
Gerard Ekdom3FM
Ja, goed punt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Eigenlijk is alleen die nieuwslezer grappig.
Krijgen ze vast geld voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
En ze zijn ook helemaal geil van die jungle drum![]()
![]()
Ik dacht dat 3fm een alternatief station is. Maar daar zijn ze al jaren geleden van afgestaptquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Krijgen ze vast geld voor.
En wat dacht je van![]()
![]()
p-p-p-pokerface
![]()
![]()
Wat een trieste mensen zitten er in dat fantopicquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die radio luisteren en zelfs fan zijn van een radio programma!
Poke her face?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Krijgen ze vast geld voor.
En wat dacht je van![]()
![]()
p-p-p-pokerface
![]()
![]()
Tegen de muur met die mensenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef boskameel het volgende:
En dan dingen posten zoals "Pokerface![]()
!"
.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef boskameel het volgende:
Radio is kut, ze draaien allemaal dezelfde kankermuziek.
wat vind jij dan goed?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
Weet al niet eens meer welke dat waren, zal ook wel ruk geweest zijn.
Euh, ik heb een redelijk brede muzieksmaak.. zolang 't maar geen hiphop, hardcore (en in mindere mate metal) is, maar al die 13-in-een-dozijn-nummers op 3FM komen me de strot uit eigenlijk.quote:
Het enige wat ik weet van radio is dat het pure kutbagger is. Ik zet liever mijn eigen muziek op, in plaats van de commerciële neppe muziek die 3fm, slamfm en 538 uitzenden. Komop zeg, gister heb ik 7 keer pokerface gehoord op 538. Nadeel is dat het op het werk is, en de collega's vinden het wel leuke muziekquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef cheese. het volgende:
[..]
bewyst wel hoe weinig jij van radio weet.
Veronica gaat je na een tijd inderdaad ook de strot uithangen kan ik je vertellen uit ervaringquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet van radio is dat het pure kutbagger is. Ik zet liever mijn eigen muziek op, in plaats van de commerciële neppe muziek die 3fm, slamfm en 538 uitzenden. Komop zeg, gister heb ik 7 keer pokerface gehoord op 538. Nadeel is dat het op het werk is, en de collega's vinden het wel leuke muziek.
Zenders zoals Radio Veronica draaien wel betere nummers, alhoewel je daar ook vaak nummers worden herhaald.
Ook daar kots ik op die presentator. Hoewel het wel een stuk beter is al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veronica gaat je na een tijd inderdaad ook de strot uithangen kan ik je vertellen uit ervaring
Ik lach me de ballen uit mijn broek hierquote:
Stónd het maar uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:46 schreef Millitia het volgende:
Wees blij dat je naar muziek kan luisteren op je werk. Hier staat het alleen aan in het paupermagazijn.
Welke mop? Van wanneer? Ik was ff weg.. Bonus: kon ik tenminste ff lekker Xfm luisteren in de autoquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu pik je wel mooi de mop van John Bakker mee, wees eens dankbaar.
Wat zei je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
MY HEART IS BEATING LIKE A JUNGLE DRUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook radio![]()
Doch kwalitatief iets beter![]()
Dit topic is anders minstens zo triest hoor. Elke keer dezelfde posts als "Nooit grappigquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef boskameel het volgende:
En dan dingen posten zoals "Pokerface![]()
!"
.
Juist niet, tegenwoordig allemaal top40 bagger, en gistermorgen was Esmee Dentersquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Coen en Sander show is koning.
Maar verder vind ik 3FM maar zo'n wanhopig hippe, maar toch een beetje alternatief proberen te zijn-zender.
Zoek een leven? Ik zit op stage en ik heb geen keuze. Ik kan hier moeilijk met oordopjes in gaan zitten hè? Collega's zijn het er unaniem over eens datquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit topic is anders minstens zo triest hoor. Elke keer dezelfde posts als "Nooit grappig![]()
![]()
" en "Weer dit kutnummer
![]()
![]()
", ja nou weten we het wel. Stelletje droeftoeters, zoek een leven ofzo
Dan vind ik het nog vrij kansloos om hier om de 5 minuten te gaan posten wat er nu weer zo erg is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoek een leven? Ik zit op stage en ik heb geen keuze. Ik kan hier moeilijk met oordopjes in gaan zitten hè?
Om de 5 minuten? Laat je nakijken gast. En dan zie ik het probleem nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog vrij kansloos om hier om de 5 minuten te gaan posten wat er nu weer zo erg is.
quote:
Rob Stenders
Giel Beelen
Gerard Ekdom3FM
Je bedoelt: 'ik ga maar niet in discussie want ik weet toch al dat ik jouw niveau niet haal'?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Ik ga er maar verder niet op in, ik verlaag me niet graag tot jouw niveau.
Euh, nee. Er is geen discussie. Jij spuit jouw gal in dit topic over 3fm en ik stel vast dat ik dat overdreven en kansloos vind, that's all.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt: 'ik ga maar niet in discussie want ik weet toch al dat ik jouw niveau niet haal'?
Dat dus. En duidelijk dat het een 3fm aanhanger isquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt: 'ik ga maar niet in discussie want ik weet toch al dat ik jouw niveau niet haal'?
Ja, je weigert alleen je mening te onderbouwen met fatsoenlijke argumentatie. Dan kan je hem net zo goed voor je houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Euh, nee. Er is geen discussie. Jij spuit jouw gal in dit topic over 3fm en ik stel vast dat ik dat overdreven en kansloos vind, that's all.
Laten we anders van fok een grote vergaarbak van msn-adressen makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten..... Wissel elkaars MSN uit en ga daar met elkaar in discussie.
THANX
Neuh ik heb geen behoefte aan zulks een slag mensen op MSN.. daarnaast leent dit topic zich daar príma voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
THANX
Furthermore: Fok! is een discussieforum. En dan moeten de discussies op MSN gevoerd gaan wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
THANX
Ach, argumentatie... aan het aantalquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je weigert alleen je mening te onderbouwen met fatsoenlijke argumentatie. Dan kan je hem net zo goed voor je houden.
Haha wat een drogredenatie zeg. Zijn er ook zo veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, argumentatie... aan het aantal-smilies is toch wel te zien dat dit niet het soort topic is om een fatsoenlijke discussie te houden.
Misschien zou je de ergernis enigszins begrijpen als je dat wel deed. Onvrijwillig.quote:En nee, ik ben geen 3fm fan, daarvoor luister ik het te weinig
Gast, dit topic is een topic om gal te spuien, wat jullie ook rijkelijk doen met veel uitingen van ergernis en weinig inhoudelijke onderbouwing. Dat hoeft ook niet, want we zitten in KLB en niet in POL. Maar op het moment dat er iemand tegengas biedt, ga je dan opeens om argumentatie vragen? Dat doe ik toch ook niet bij al die posts van jou? Zou toch ook wat zijn, dat ik aan jou ga vragen waarom je agressief wordt van een jingletje? Nou dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha wat een drogredenatie zeg. Zijn er ook zo veel-smily's in de posts waar ik op jou reageer aanwezig? Nee? Nou, waarom zou je dan geen fatsoenlijke discussie met mij kunnen voeren.
![]()
Dat is geen antwoord op m'n vraag. Maar als je wil wil ik best uitleggen hoe het zou kunnen komen dat ik me stoor aan bepaalde jingles. Voor zover ik verstand heb van psychologie, that is. Niet dat ik denk dat je er veel mee kan verder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gast, dit topic is een topic om gal te spuien, wat jullie ook rijkelijk doen met veel uitingen van ergernis en weinig inhoudelijke onderbouwing. Dat hoeft ook niet, want we zitten in KLB en niet in POL. Maar op het moment dat er iemand tegengas biedt, ga je dan opeens om argumentatie vragen? Dat doe ik toch ook niet bij al die posts van jou? Zou toch ook wat zijn, dat ik aan jou ga vragen waarom je agressief wordt van een jingletje? Nou dan.
Dit vind ik nou zo jammer hea. Als je het niks vindt ga je toch niet luisteren? En zeg nou niet dat het op je werk aan staat, dan ga je gewoon met oordopjes zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha wat een drogredenatie zeg. Zijn er ook zo veel-smily's in de posts waar ik op jou reageer aanwezig? Nee? Nou, waarom zou je dan geen fatsoenlijke discussie met mij kunnen voeren.
![]()
[..]
Misschien zou je de ergernis enigszins begrijpen als je dat wel deed. Onvrijwillig.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef cheese. het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo jammer hea. Als je het niks vindt ga je toch niet luisteren? En zeg nou niet dat het op je werk aan staat, dan ga je gewoon met oordopjes zitten.
Één dag commentaar, en dan ben je daar weer voorbij.
Hoef je je ook niet meer zo druk te maken.
Overigens wel bedankt voor die midnr-site.
Lezen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoek een leven? Ik zit op stage en ik heb geen keuze. Ik kan hier moeilijk met oordopjes in gaan zitten hè? Collega's zijn het er unaniem over eens dat3FM
geweldig is,
, dus tja
.
You're welcome.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef cheese. het volgende:
Overigens wel bedankt voor die midnr-site.
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
Op 3FM kankeren op Fok! Nu heb je al die semi-alto's tegen hun zere beentje aangeschopt.
Daarom luister ik sinds kort ook BNR.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Op mijn stage staat ook3FM
op. 300 Keer dezelfde nummers per dag.
Kutzender, optyfen.
En ja ik heb er ook commentaar op gegeven alleen dan krijg je hier wat schaapachtig gelach terug.
Blijf maar schoppen zal ik zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
Op 3FM kankeren op Fok! Nu heb je al die semi-alto's tegen hun zere beentje aangeschopt.
Je bang laten maken door radiofreaks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat blijkt ja![]()
Ik durf dadelijk niet meer te fokken omdat ik bang ben voor deze mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coen en sander showquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef geelkuikentje het volgende:
3FM is echt wel![]()
Beter dan Slam FM, 538, Veronica, Q-Music en zo![]()
De Coen en Sandershow is geweldig
Iemand moet de stembanden van Sander eruit halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
Coen en Sandershow.
Dat is nou een typisch voorbeeld van vervelende radio, met de grappen van Sander als dieptepunt.
Ik luister vaak smiddags ja, erg vermakelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom luister ik sinds kort ook BNR.
3FM likt anders wel heel vaak de hielen van Jonathan Vandenbroeck.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef On het volgende:
Ik vind 3FM juist wel vermakelijk voor op mijn stage, beetje naar slappe humor luisteren en af en toe komen er nog wel eens leuke liedjes voorbij (voormamelijk requests). Beter dan Q music die om het uur die kut milow weer opnieuw lijkt te draaien.
Ik ben daarom nog steeds overtuigd dat ze daarvoor lekker betaald krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
3FM likt anders wel heel vaak de hielen van Jonathan Vandenbroeck.
Ja het is nog steeds teveel natuurlijk maar toen hij nog op Q music stond op stage hoorde ik Ayo Technology zo vaak dat ik met mijn computer wilde gooien, zelfde geld voor Bring me Down van Nikki, jezus hoe snel kan je je refrein achter elkaar instarten zeg. En nee ik mocht niet zomaar zappen ik was niet de enige die radio luisterde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
3FM likt anders wel heel vaak de hielen van Jonathan Vandenbroeck.
Dankquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef On het volgende:
... en af en toe komen er nog wel eens leuke liedjes voorbij (voormamelijk requests)....
Die twee teringnummers komen ook vaak op kanker3fmquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef On het volgende:
[..]
Ja het is nog steeds teveel natuurlijk maar toen hij nog op Q music stond op stage hoorde ik Ayo Technology zo vaak dat ik met mijn computer wilde gooien, zelfde geld voor Bring me Down van Nikki, jezus hoe snel kan je je refrein achter elkaar instarten zeg. En nee ik mocht niet zomaar zappen ik was niet de enige die radio luisterde.
Stoere taalquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:21 schreef boskameel het volgende:
[..]
Die twee teringnummers komen ook vaak op kanker3fm.
Ga toch luisteren, mens. Veel beter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben daarom nog steeds overtuigd dat ze daarvoor lekker betaald krijgen
Tenminste, dat mag ik hopen
Iets wat 3fm niet is.quote:
Ga je toch lekker 100%NL opzetten of zo. De muziek bij 3FM is wel gevarieerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Iets wat 3fm niet is.
8 uur per dag muziek die je niet aanstaat wekt natuurlijk woede op. En 3fm wekt bij mij woede op.
Soms komen er wel betere nummers langs zoals bijvoorbeeld The Prodigy, Metallica, maar dat is 2 keer per dag ofzo.
Welke radiozender kan je dan wel waarderen? Ik kan als ik aan het werk ben niet altijd mijn eigen CD's/MP3's opzetten dus is radio (3fm dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef boskameel het volgende:
Hele dag paupermuziek zoals Frans Bauer en Nick & Simon luisteren. Koel.
Raar he, mensen met een andere smaakquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik zit nu alleen op stage, heeeeerlijk. BNR staat op.
Wat. Een. Verbetering.
Oh, niks mis met mensen met een andere smaak hoor. Maar het is gewoon erg vervelend als ik 't de hele dag aan moet horen. That's all.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Raar he, mensen met een andere smaak
Kan 3fm meestal best waarderen. Vooral Stenders, die is zo slecht dat ik hem weer grappig ga vinden. Dingen als die BOEREN!!!!-persiflage op dat ene rapnummer kan ik waarderen
Giel vind ik dan wel echt tenenkrommend slecht. Maar goed, hij heeft een 4-urig programma gekregen, dus er lopen blijkbaar mensen rond die hem helemaal geweldig vinden.
Naar mijn idee is 3fm ook niet echt een zender die je aan moet hebben op momenten dat je je moet concentreren (op werk dus), daarvoor gebeuren er te veel dingen door zo'n uitzending heen. Dan kun je idd beter een zender als BNR aanzetten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, niks mis met mensen met een andere smaak hoor. Maar het is gewoon erg vervelend als ik 't de hele dag aan moet horen. That's all.
Nouja, dan probeer ik 't te volgen en komt er ook niet zo heel veel van werkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Naar mijn idee is 3fm ook niet echt een zender die je aan moet hebben op momenten dat je je moet concentreren (op werk dus), daarvoor gebeuren er te veel dingen door zo'n uitzending heen. Dan kun je idd beter een zender als BNR aanzetten.
Maar dat is een stuk beter te volgen dan 3fm. Bij heel veel onderdelen die zij gebruiken moet je het toch wel een tijdje volgen om het leuk te vinden en niet uit irritatie meteen af te haken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, dan probeer ik 't te volgen en komt er ook niet zo heel veel van werk.
Je bent niet wijs. Ik hoor het nu een maand en die glimlach zie ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar dat is een stuk beter te volgen dan 3fm. Bij heel veel onderdelen die zij gebruiken moet je het toch wel een tijdje volgen om het leuk te vinden en niet uit irritatie meteen af te haken.
Ik kan mij prima voorstellen dat wanneer je voor het eerst hoort dat John Bakker weer eens in de zeik wordt genomen, je er redelijk geergerd aan raakt. Ik kan er inmiddels prima om lachen echter.
3 maanden hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent niet wijs. Ik hoor het nu een maand en die glimlach zie ik niet.
Geen idee, BNRquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen
Dit nummer vind ik wel weer aardig dan
Met dank aan die geweldige muziekredactie van 3FM, die er voor zorgt dat ze altijd goede, afwisselende muziek draaienquote:
Ben ik dan de enige die die liveversie verschrikkelijk kut en amateuristisch vond ?quote:
Tenenkrommend inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die die liveversie verschrikkelijk kut en amateuristisch vond ?
Wat een gejengel.
Ik breng je enge bangers, geen gejengel in het Engels !
Joah, eensch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die die liveversie verschrikkelijk kut en amateuristisch vond ?
Wat een gejengel.
Ik breng je enge bangers, geen gejengel in het Engels !
En vooral niet 250 keer per week 't zelfde nummer ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Met dank aan die geweldige muziekredactie van 3FM, die er voor zorgt dat ze altijd goede, afwisselende muziek draaien
Achja. Daar stoor ik me niet aan. Ook niet aan Giel Beelen eerlijk gezegd, die gast doet tenminste vernieuwende dingen. Helaas zit ie ook grotendeels onder de plak wat betreft het draaien van platen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef kurk_droog het volgende:
MAg ik ook vragen wat dat stotterende wijf daar doet? Erger me kapot aan dat gehaper
Giel vernieuwend?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Achja. Daar stoor ik me niet aan. Ook niet aan Giel Beelen eerlijk gezegd, die gast doet tenminste vernieuwende dingen. Helaas zit ie ook grotendeels onder de plak wat betreft het draaien van platen.
Ben je al in de 50? Dat je daar met plezier naar luistertquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik zit nu alleen op stage, heeeeerlijk. BNR staat op.
Wat. Een. Verbetering.
Neuh, tegen die tijd is de olie bijna opquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben je al in de 50? Dat je daar met plezier naar luistert
Uh nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel vernieuwend?![]()
Die gast maakt al jaren op de automatische piloot elke dag hetzelfde programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |