Euh, ik heb een redelijk brede muzieksmaak.. zolang 't maar geen hiphop, hardcore (en in mindere mate metal) is, maar al die 13-in-een-dozijn-nummers op 3FM komen me de strot uit eigenlijk.quote:
Het enige wat ik weet van radio is dat het pure kutbagger is. Ik zet liever mijn eigen muziek op, in plaats van de commerciële neppe muziek die 3fm, slamfm en 538 uitzenden. Komop zeg, gister heb ik 7 keer pokerface gehoord op 538. Nadeel is dat het op het werk is, en de collega's vinden het wel leuke muziekquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef cheese. het volgende:
[..]
bewyst wel hoe weinig jij van radio weet.
Veronica gaat je na een tijd inderdaad ook de strot uithangen kan ik je vertellen uit ervaringquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet van radio is dat het pure kutbagger is. Ik zet liever mijn eigen muziek op, in plaats van de commerciële neppe muziek die 3fm, slamfm en 538 uitzenden. Komop zeg, gister heb ik 7 keer pokerface gehoord op 538. Nadeel is dat het op het werk is, en de collega's vinden het wel leuke muziek.
Zenders zoals Radio Veronica draaien wel betere nummers, alhoewel je daar ook vaak nummers worden herhaald.
Ook daar kots ik op die presentator. Hoewel het wel een stuk beter is al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veronica gaat je na een tijd inderdaad ook de strot uithangen kan ik je vertellen uit ervaring
Ik lach me de ballen uit mijn broek hierquote:
Stónd het maar uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:46 schreef Millitia het volgende:
Wees blij dat je naar muziek kan luisteren op je werk. Hier staat het alleen aan in het paupermagazijn.
Welke mop? Van wanneer? Ik was ff weg.. Bonus: kon ik tenminste ff lekker Xfm luisteren in de autoquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu pik je wel mooi de mop van John Bakker mee, wees eens dankbaar.
Wat zei je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
En ze zijn ook helemaal geil van die jungle drum![]()
![]()
MY HEART IS BEATING LIKE A JUNGLE DRUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
En ze zijn ook helemaal geil van die jungle drum![]()
![]()
Ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook radio![]()
Doch kwalitatief iets beter![]()
Dit topic is anders minstens zo triest hoor. Elke keer dezelfde posts als "Nooit grappigquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef boskameel het volgende:
En dan dingen posten zoals "Pokerface![]()
!"
.
Juist niet, tegenwoordig allemaal top40 bagger, en gistermorgen was Esmee Dentersquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Coen en Sander show is koning.
Maar verder vind ik 3FM maar zo'n wanhopig hippe, maar toch een beetje alternatief proberen te zijn-zender.
Zoek een leven? Ik zit op stage en ik heb geen keuze. Ik kan hier moeilijk met oordopjes in gaan zitten hč? Collega's zijn het er unaniem over eens datquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit topic is anders minstens zo triest hoor. Elke keer dezelfde posts als "Nooit grappig![]()
![]()
" en "Weer dit kutnummer
![]()
![]()
", ja nou weten we het wel. Stelletje droeftoeters, zoek een leven ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |