Raar he, mensen met een andere smaakquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik zit nu alleen op stage, heeeeerlijk. BNR staat op.
Wat. Een. Verbetering.
Oh, niks mis met mensen met een andere smaak hoor. Maar het is gewoon erg vervelend als ik 't de hele dag aan moet horen. That's all.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Raar he, mensen met een andere smaak
Kan 3fm meestal best waarderen. Vooral Stenders, die is zo slecht dat ik hem weer grappig ga vinden. Dingen als die BOEREN!!!!-persiflage op dat ene rapnummer kan ik waarderen
Giel vind ik dan wel echt tenenkrommend slecht. Maar goed, hij heeft een 4-urig programma gekregen, dus er lopen blijkbaar mensen rond die hem helemaal geweldig vinden.
Naar mijn idee is 3fm ook niet echt een zender die je aan moet hebben op momenten dat je je moet concentreren (op werk dus), daarvoor gebeuren er te veel dingen door zo'n uitzending heen. Dan kun je idd beter een zender als BNR aanzetten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, niks mis met mensen met een andere smaak hoor. Maar het is gewoon erg vervelend als ik 't de hele dag aan moet horen. That's all.
Nouja, dan probeer ik 't te volgen en komt er ook niet zo heel veel van werkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Naar mijn idee is 3fm ook niet echt een zender die je aan moet hebben op momenten dat je je moet concentreren (op werk dus), daarvoor gebeuren er te veel dingen door zo'n uitzending heen. Dan kun je idd beter een zender als BNR aanzetten.
Maar dat is een stuk beter te volgen dan 3fm. Bij heel veel onderdelen die zij gebruiken moet je het toch wel een tijdje volgen om het leuk te vinden en niet uit irritatie meteen af te haken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, dan probeer ik 't te volgen en komt er ook niet zo heel veel van werk.
Je bent niet wijs. Ik hoor het nu een maand en die glimlach zie ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar dat is een stuk beter te volgen dan 3fm. Bij heel veel onderdelen die zij gebruiken moet je het toch wel een tijdje volgen om het leuk te vinden en niet uit irritatie meteen af te haken.
Ik kan mij prima voorstellen dat wanneer je voor het eerst hoort dat John Bakker weer eens in de zeik wordt genomen, je er redelijk geergerd aan raakt. Ik kan er inmiddels prima om lachen echter.
3 maanden hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent niet wijs. Ik hoor het nu een maand en die glimlach zie ik niet.
Geen idee, BNRquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen
Dit nummer vind ik wel weer aardig dan
Met dank aan die geweldige muziekredactie van 3FM, die er voor zorgt dat ze altijd goede, afwisselende muziek draaienquote:
Ben ik dan de enige die die liveversie verschrikkelijk kut en amateuristisch vond ?quote:
Tenenkrommend inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die die liveversie verschrikkelijk kut en amateuristisch vond ?
Wat een gejengel.
Ik breng je enge bangers, geen gejengel in het Engels !
Joah, eensch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die die liveversie verschrikkelijk kut en amateuristisch vond ?
Wat een gejengel.
Ik breng je enge bangers, geen gejengel in het Engels !
En vooral niet 250 keer per week 't zelfde nummer ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Met dank aan die geweldige muziekredactie van 3FM, die er voor zorgt dat ze altijd goede, afwisselende muziek draaien
Achja. Daar stoor ik me niet aan. Ook niet aan Giel Beelen eerlijk gezegd, die gast doet tenminste vernieuwende dingen. Helaas zit ie ook grotendeels onder de plak wat betreft het draaien van platen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef kurk_droog het volgende:
MAg ik ook vragen wat dat stotterende wijf daar doet? Erger me kapot aan dat gehaper
Giel vernieuwend?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Achja. Daar stoor ik me niet aan. Ook niet aan Giel Beelen eerlijk gezegd, die gast doet tenminste vernieuwende dingen. Helaas zit ie ook grotendeels onder de plak wat betreft het draaien van platen.
Ben je al in de 50? Dat je daar met plezier naar luistertquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik zit nu alleen op stage, heeeeerlijk. BNR staat op.
Wat. Een. Verbetering.
Neuh, tegen die tijd is de olie bijna opquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben je al in de 50? Dat je daar met plezier naar luistert
Uh nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel vernieuwend?![]()
Die gast maakt al jaren op de automatische piloot elke dag hetzelfde programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |