Dan vind ik het nog vrij kansloos om hier om de 5 minuten te gaan posten wat er nu weer zo erg is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoek een leven? Ik zit op stage en ik heb geen keuze. Ik kan hier moeilijk met oordopjes in gaan zitten hè?
Om de 5 minuten? Laat je nakijken gast. En dan zie ik het probleem nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog vrij kansloos om hier om de 5 minuten te gaan posten wat er nu weer zo erg is.
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef donroyco het volgende:
Rob Stenders
Giel Beelen
Gerard Ekdom3FM
Je bedoelt: 'ik ga maar niet in discussie want ik weet toch al dat ik jouw niveau niet haal'?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Ik ga er maar verder niet op in, ik verlaag me niet graag tot jouw niveau.
Euh, nee. Er is geen discussie. Jij spuit jouw gal in dit topic over 3fm en ik stel vast dat ik dat overdreven en kansloos vind, that's all.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt: 'ik ga maar niet in discussie want ik weet toch al dat ik jouw niveau niet haal'?
Dat dus. En duidelijk dat het een 3fm aanhanger isquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt: 'ik ga maar niet in discussie want ik weet toch al dat ik jouw niveau niet haal'?
Ja, je weigert alleen je mening te onderbouwen met fatsoenlijke argumentatie. Dan kan je hem net zo goed voor je houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Euh, nee. Er is geen discussie. Jij spuit jouw gal in dit topic over 3fm en ik stel vast dat ik dat overdreven en kansloos vind, that's all.
Laten we anders van fok een grote vergaarbak van msn-adressen makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten..... Wissel elkaars MSN uit en ga daar met elkaar in discussie.
THANX
Neuh ik heb geen behoefte aan zulks een slag mensen op MSN.. daarnaast leent dit topic zich daar príma voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
THANX
Furthermore: Fok! is een discussieforum. En dan moeten de discussies op MSN gevoerd gaan wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
THANX
Ach, argumentatie... aan het aantalquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je weigert alleen je mening te onderbouwen met fatsoenlijke argumentatie. Dan kan je hem net zo goed voor je houden.
Haha wat een drogredenatie zeg. Zijn er ook zo veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, argumentatie... aan het aantal-smilies is toch wel te zien dat dit niet het soort topic is om een fatsoenlijke discussie te houden.
Misschien zou je de ergernis enigszins begrijpen als je dat wel deed. Onvrijwillig.quote:En nee, ik ben geen 3fm fan, daarvoor luister ik het te weinig
Gast, dit topic is een topic om gal te spuien, wat jullie ook rijkelijk doen met veel uitingen van ergernis en weinig inhoudelijke onderbouwing. Dat hoeft ook niet, want we zitten in KLB en niet in POL. Maar op het moment dat er iemand tegengas biedt, ga je dan opeens om argumentatie vragen? Dat doe ik toch ook niet bij al die posts van jou? Zou toch ook wat zijn, dat ik aan jou ga vragen waarom je agressief wordt van een jingletje? Nou dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha wat een drogredenatie zeg. Zijn er ook zo veel-smily's in de posts waar ik op jou reageer aanwezig? Nee? Nou, waarom zou je dan geen fatsoenlijke discussie met mij kunnen voeren.
![]()
Dat is geen antwoord op m'n vraag. Maar als je wil wil ik best uitleggen hoe het zou kunnen komen dat ik me stoor aan bepaalde jingles. Voor zover ik verstand heb van psychologie, that is. Niet dat ik denk dat je er veel mee kan verder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gast, dit topic is een topic om gal te spuien, wat jullie ook rijkelijk doen met veel uitingen van ergernis en weinig inhoudelijke onderbouwing. Dat hoeft ook niet, want we zitten in KLB en niet in POL. Maar op het moment dat er iemand tegengas biedt, ga je dan opeens om argumentatie vragen? Dat doe ik toch ook niet bij al die posts van jou? Zou toch ook wat zijn, dat ik aan jou ga vragen waarom je agressief wordt van een jingletje? Nou dan.
Dit vind ik nou zo jammer hea. Als je het niks vindt ga je toch niet luisteren? En zeg nou niet dat het op je werk aan staat, dan ga je gewoon met oordopjes zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha wat een drogredenatie zeg. Zijn er ook zo veel-smily's in de posts waar ik op jou reageer aanwezig? Nee? Nou, waarom zou je dan geen fatsoenlijke discussie met mij kunnen voeren.
![]()
[..]
Misschien zou je de ergernis enigszins begrijpen als je dat wel deed. Onvrijwillig.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef cheese. het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo jammer hea. Als je het niks vindt ga je toch niet luisteren? En zeg nou niet dat het op je werk aan staat, dan ga je gewoon met oordopjes zitten.
Één dag commentaar, en dan ben je daar weer voorbij.
Hoef je je ook niet meer zo druk te maken.
Overigens wel bedankt voor die midnr-site.
Lezen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoek een leven? Ik zit op stage en ik heb geen keuze. Ik kan hier moeilijk met oordopjes in gaan zitten hè? Collega's zijn het er unaniem over eens dat3FM
geweldig is,
, dus tja
.
You're welcome.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef cheese. het volgende:
Overigens wel bedankt voor die midnr-site.
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
Op 3FM kankeren op Fok! Nu heb je al die semi-alto's tegen hun zere beentje aangeschopt.
Daarom luister ik sinds kort ook BNR.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Op mijn stage staat ook3FM
op. 300 Keer dezelfde nummers per dag.
Kutzender, optyfen.
En ja ik heb er ook commentaar op gegeven alleen dan krijg je hier wat schaapachtig gelach terug.
Blijf maar schoppen zal ik zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
Op 3FM kankeren op Fok! Nu heb je al die semi-alto's tegen hun zere beentje aangeschopt.
Je bang laten maken door radiofreaks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat blijkt ja![]()
Ik durf dadelijk niet meer te fokken omdat ik bang ben voor deze mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coen en sander showquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef geelkuikentje het volgende:
3FM is echt wel![]()
Beter dan Slam FM, 538, Veronica, Q-Music en zo![]()
De Coen en Sandershow is geweldig
Iemand moet de stembanden van Sander eruit halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
Coen en Sandershow.
Dat is nou een typisch voorbeeld van vervelende radio, met de grappen van Sander als dieptepunt.
Ik luister vaak smiddags ja, erg vermakelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom luister ik sinds kort ook BNR.
3FM likt anders wel heel vaak de hielen van Jonathan Vandenbroeck.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef On het volgende:
Ik vind 3FM juist wel vermakelijk voor op mijn stage, beetje naar slappe humor luisteren en af en toe komen er nog wel eens leuke liedjes voorbij (voormamelijk requests). Beter dan Q music die om het uur die kut milow weer opnieuw lijkt te draaien.
Ik ben daarom nog steeds overtuigd dat ze daarvoor lekker betaald krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
3FM likt anders wel heel vaak de hielen van Jonathan Vandenbroeck.
Ja het is nog steeds teveel natuurlijk maar toen hij nog op Q music stond op stage hoorde ik Ayo Technology zo vaak dat ik met mijn computer wilde gooien, zelfde geld voor Bring me Down van Nikki, jezus hoe snel kan je je refrein achter elkaar instarten zeg. En nee ik mocht niet zomaar zappen ik was niet de enige die radio luisterde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
3FM likt anders wel heel vaak de hielen van Jonathan Vandenbroeck.
Dankquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef On het volgende:
... en af en toe komen er nog wel eens leuke liedjes voorbij (voormamelijk requests)....
Die twee teringnummers komen ook vaak op kanker3fmquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef On het volgende:
[..]
Ja het is nog steeds teveel natuurlijk maar toen hij nog op Q music stond op stage hoorde ik Ayo Technology zo vaak dat ik met mijn computer wilde gooien, zelfde geld voor Bring me Down van Nikki, jezus hoe snel kan je je refrein achter elkaar instarten zeg. En nee ik mocht niet zomaar zappen ik was niet de enige die radio luisterde.
Stoere taalquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:21 schreef boskameel het volgende:
[..]
Die twee teringnummers komen ook vaak op kanker3fm.
Ga toch luisteren, mens. Veel beter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben daarom nog steeds overtuigd dat ze daarvoor lekker betaald krijgen
Tenminste, dat mag ik hopen
Iets wat 3fm niet is.quote:
Ga je toch lekker 100%NL opzetten of zo. De muziek bij 3FM is wel gevarieerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Iets wat 3fm niet is.
8 uur per dag muziek die je niet aanstaat wekt natuurlijk woede op. En 3fm wekt bij mij woede op.
Soms komen er wel betere nummers langs zoals bijvoorbeeld The Prodigy, Metallica, maar dat is 2 keer per dag ofzo.
Welke radiozender kan je dan wel waarderen? Ik kan als ik aan het werk ben niet altijd mijn eigen CD's/MP3's opzetten dus is radio (3fm dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef boskameel het volgende:
Hele dag paupermuziek zoals Frans Bauer en Nick & Simon luisteren. Koel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |