Ik vond t aardig tegenvallen vandaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Hyman het volgende:
Hay
Ik he kramp in mn tenen en ik heb mn trein gemist
Mwua, had me thuis net zo goed vermaaktquote:
Wat?quote:
Of nietquote:
Ik baal ervan dat ik eigenlijks voor niks naar Zwolle ben gegaanquote:
Dan bedenk even dat zij ook meer te doen heeft dan alleen wanhopig op een krabbel van jou te wachten.quote:
Nee, daar gaat het me niet om. Het gaat me er meer om dat hij werkelijk via hyves iets wil bereiken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo seksueel gefrustreerd als jij.
Carrots help us see much better in the darkquote:
Kan toch? Laat die jongen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me niet om. Het gaat me er mee om dat hij werkelijk via hyves iets wil bereiken.
Je mag wel 1x van mij lenen, heb ze toch al 3x gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik eigenlijks voor niks naar Zwolle ben gegaan
The Wombats zijn echt tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Carrots help us see much better in the dark
Don't talk to girls; they'll break your heart
And this is my head and this is my spout
They work together; they can't figure anything out.
Het kan, maar dan moet ie niet huilie gaan doen dat ie geen krabbel terug heeft.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het kan, maar dan moet ie niet huilie gaan doen dat ie geen krabbel terug heeft.
Kom op, zaterdag was het nog een ander. Sorry, maar daar kan ik me echt aan ergeren.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het kan, maar dan moet ie niet huilie gaan doen dat ie geen krabbel terug heeft.
Kom op, zaterdag was het nog een ander. Sorry, maar daar kan ik me echt aan ergeren.
Ja, oké. Dat wispelturige kan ik me ook aan ergerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nah, kheb 1 nummer gezien. Vind het niet echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je mag wel 1x van mij lenen, heb ze toch al 3x gezien.
Ja, en kut voor jou, want zo kom je nooit ergens.quote:
Mja, is toch zo. Ik weet niet, maar ik spring niet zo van de een op de ander. Daar gaat wel even tijd overheen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat wispelturige kan ik me ook aan ergeren
Ik blijf toch maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
Als jullie je afvragen waar ik ben vanavond (wat jullie vast gaan doen)
Ik zit hier: [CL 1/2] [DI 05/05 20:45] Arsenal - Manchester United
Heuse Iphone kwali of had je wat beters bij de hand ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb wel 4 filmpjes van the wombats gemaakt.
die maakt best zuivere filmpjes hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heuse Iphone kwali of had je wat beters bij de hand ?
Het was dus tof?quote:
Gelredome heeft echt kutgeluid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef ImTheBase het volgende:
Rammstein komt naar 't Gelredomeik stap alvast op de fiets
Klinkt niet heel positief. Kutweer?quote:
Ja maar Rammsteinquote:
Ik vind 't herrie.quote:
Kutweer, en een lineup die eigenlijk niet de moeite waard is.quote:
Nog steeds niet officieel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
iPhone kon in eerste instantie niet eens filmpjes maken![]()
![]()
Jij was ook mee dus. Maar als je met leuke mensen gaat is 't toch geen probleem?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kutweer, en een lineup die eigenlijk niet de moeite waard is.
Dan nog is het baggerquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef xalo het volgende:
Of leg ik nu de vinger op de fijne plek. Of hoe men dat ook zegt.
Dat dus.quote:
Hij heeft geen krabbel terug. Laat hem maar even.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij was ook mee dus. Maar als je met leuke mensen gaat is 't toch geen probleem?
Tja kan, maar ik vond het geen hol aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij was ook mee dus. Maar als je met leuke mensen gaat is 't toch geen probleem?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef xalo het volgende:
Of leg ik nu de vinger op de zere plek. Of hoe men dat ook zegt.
Geen chicks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja kan, maar ik vond het geen hol aan.
Genoeg kijkvoerquote:
quote:
Voltooid verleden tijdquote:
Jaa, hoe gaat het met jou dan?quote:
Hahahaha, verveling is ook leuk (op z'n tijdquote:
Goed te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Goed te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Goed te horen
Nouja, nu gaat ie weer huilie om de volgende doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, de school is open, maar geen les. Maar omdat we met een project bezig zijn (dus zelfstandig), moeten we alsnog met de groep aan de slag. Best kut dus, maar ach we maken het natuurlijk wel gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:54 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha, verveling is ook leuk (op z'n tijd)
Heb je morgen weer school?
Probeer je nou wat uit te lokken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, nu gaat ie weer huilie om de volgende doen.
Eerst is iemand anders aan de beurtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, nu gaat ie weer huilie om de volgende doen.
Je kan ook gewoon je smoel eens houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef alleen de waarheid zoals ie is.
Ga jij huilie doen dan? Want Do is ook pas geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerst is iemand anders aan de beurtHij sluit maar achteraan aan
Dat kan ik ook over jou zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je smoel eens houden
Jij gaat er steeds over door. Ik heb het er niet de hele tijd over, juist jij confronteert me nu al een aantal pagina's met het feit dat ik geen krabbel heb teruggehad.quote:
Ja, juist omdat iedereen er op doorgaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij gaat er steeds over door. Ik heb het er niet de hele tijd over, juist jij confronteert me nu al een aantal pagina's met het feit dat ik geen krabbel heb teruggehad.
MGMTquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef KingGone het volgende:
I said ooh girl
Shock me like an electric eel
Baby girl
Turn me on with your electric feel
Ja best wel saai als voetbalsupporter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef Daniane het volgende:
Binnen 10 minuten Man Utd al op 2-0 voorsprong![]()
Op school oefenen we wel met examens van vorig jaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nou, de school is open, maar geen les. Maar omdat we met een project bezig zijn (dus zelfstandig), moeten we alsnog met de groep aan de slag. Best kut dus, maar ach we maken het natuurlijk wel gezelligHeb jij trouwens examentraining?
Klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef Daniane het volgende:
Binnen 10 minuten Man Utd al op 2-0 voorsprong![]()
Dat had ik twee jaar terug ook, heeft wel wat geholpen, al kwamen we niet bij alles opdagen (of de docent juist nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Op school oefenen we wel met examens van vorig jaarMeer niet haha
Misschien houd ITB daar vanquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, dank u.Ik val op de intelligente meisjes waar je goed mee kan lachen
![]()
Je wilt over het weer praten tijdens?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook niet. Daar zeggen ze vieze dingetjes
Aawh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook niet. Daar zeggen ze vieze dingetjes
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als het weer kut is en je gaat erover praten dan wordt de seks ook kut.
Keane.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef ImTheBase het volgende:
Babbyyyyy i'll tryyyyy againnnn
tryyyyy againnnn
Babbyyyy i die everyyyy niggghhtt
every time
Tijdens de seks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik hier een deja vu moment van ga krijgen
Ja. Zij natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie dat gaat worden
quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef ImTheBase het volgende:
Ik wil naar het concert van Staindnog steeds ,ff mensen regelen
Vind ik niet bepaaldquote:
Dan betaal je dus echt alleen voor het merk en een lelijk kutding.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef Renesite het volgende:
Heeft een vriend gekocht... Had schijnbaar geld over
Ligt geloof ik voor zevenhonderdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan betaal je dus echt alleen voor het merk en een lelijk kutding.
He, moet jij niet slapen of de computer uit doen?quote:
Wat ist?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Lelijke zooi.
Nopequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, moet jij niet slapen of de computer uit doen?
Het is dat je het me verteldquote:
Jezusquote:
quote:
quote:
quote:
SUUSquote:
Gt3 horloge is nog veeeeeel duurder, maar die is wél mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Fidelity het volgende:
[..]
![]()
Mensen die zo'n horloge kopen zijn merk geil
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Fidelity het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Fidelity het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gt3 horloge is nog veeeeeel duurder, maar die is wél mooi
Ik vind de linker wel mooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Fidelity het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gt3 horloge is nog veeeeeel duurder, maar die is wél mooi
Ik vind ze beide nogal zum kotzenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik vind de linker wel mooi.
rechter is echt![]()
![]()
Maar ik vind hem echt niet 700 euro waardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik vind de linker wel mooi.
rechter is echt![]()
![]()
DX.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef ImTheBase het volgende:
Dan vind ik mijn horloge toch mooier, en die was heulegaar goedkoper.
[ afbeelding ]
Mechanisch en self-winding
Nee dat zeker niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Maar ik vind hem echt niet 700 euro waard
Ik ook de helft van de tijd, op de fiets blijft dat ding niet zitten omdat mijn onderarm dan constant samenspant en ontspant als ik aan 't crossen benquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Was faalquote, ik klik dan net op invoeren
![]()
![]()
Ik klik nooit op invoerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Was faalquote, ik klik dan net op invoeren
![]()
![]()
Ik heb het niet nodig, ik mis het niet echt, en ik zie nooit een mooiequote:
Ik vind het ook niet fijn zitten. Kan net zo goed mijn telefoon uit mijn broekzak halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, ik mis het niet echt, en ik zie nooit een mooie
quote:
Maar als ipod eigenaar betaal je danquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar als ipod eigenaar betaal je dan![]()
Apple is zo leuk heee
Blijkbaar niet dusquote:
Mijn F5 draait overuren. Ook leuk, vraagt een vriend of ik vanavond langskom, hij is net terug van vakantie. Vraag ik hoe laat, krijg ik geen antwoordquote:
Ja nou, straks kan het dus niet. Het is wel zo'n figuur die zijn ouders niet vraagt of het wel magquote:
Moet ie dat vragen? o_Oquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja nou, straks kan het dus niet. Het is wel zo'n figuur die zijn ouders niet vraagt of het wel mag
Is wel zo fatsoenlijk ja, maar aangezien jij nooit van fatsoen gehoord hebtquote:
Nee, mijn ouders doen nooit moeilijk als ik maar geen herrie maak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is wel zo fatsoenlijk ja, maar aangezien jij nooit van fatsoen gehoord hebt
In welke zin is dit relevant aan geloof?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders doen nooit moeilijk als ik maar geen herrie maak.
Maar goed, ik woon dan ook niet in een streng gelovig gebied.
Ik weet niet, maar mensen die streng gelovig opgevoed zijn moeten vaker iets vragen dan mensen die vrij opgevoed zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In welke zin is dit relevant aan geloof?
Volgens mij is dat mijn typo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef nijnja het volgende:
WTF JONGENS! SERIEUS IS ER EEN TYPO GEMAAKT OF HEEFT ECHT NIEMAND HIER EEN LEVEN!!!!
PUB PUB SC [3738] - Take It To The Limit. 2 3 4 5 Lauriette91 239 1574 05/05 21:56 - MarkM
PUB PUB SC #3724: Waar ITB baalt maar het niet wilt toegeve... 2 3 4 5 6 7 -SG- 301 1231 05/05 14:42 - Renesite
Heb jij voor het eerst bier op ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef nijnja het volgende:
WTF JONGENS! SERIEUS IS ER EEN TYPO GEMAAKT OF HEEFT ECHT NIEMAND HIER EEN LEVEN!!!!
PUB PUB SC [3738] - Take It To The Limit. 2 3 4 5 Lauriette91 239 1574 05/05 21:56 - MarkM
PUB PUB SC #3724: Waar ITB baalt maar het niet wilt toegeve... 2 3 4 5 6 7 -SG- 301 1231 05/05 14:42 - Renesite
En jij gaat er van uit dat als je in een gelovig gebied woont, je ook gelovig bent?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar mensen die streng gelovig opgevoed zijn moeten vaker iets vragen dan mensen die vrij opgevoed zijn.
Nee hoor, maar het lijkt me logischer dan in een stad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En jij gaat er van uit dat als je in een gelovig gebied woont, je ook gelovig bent?
Nee, 14 sc's op een dag is gewoon veelquote:
quote:
Mijn ervaring is juist, dat dorpelingen minder moeilijk doen dan stedelingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het lijkt me logischer dan in een stad.
Ik drink geen bierquote:
Dat kan. De mijne niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist, dat dorpelingen minder moeilijk doen dan stedelingen.
Bad Medicinequote:
Hehehehehehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is wel zo fatsoenlijk ja, maar aangezien jij nooit van fatsoen gehoord hebt
Ons?quote:
Ik niet.quote:
Mwua, ik vond het vrij tegenvallen. Had beter in mijn bed kunnen blijven liggen ofzo.quote:
.... Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
IK BEKIJK NU WEER DIE MEETFOTO'S EN IK WEET WEER NIET WIE HYMAN EN WIE SJOERD IS![]()
![]()
!!!
Die ene en die anderequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
IK BEKIJK NU WEER DIE MEETFOTO'S EN IK WEET WEER NIET WIE HYMAN EN WIE SJOERD IS![]()
![]()
!!!
Niet comazuipen he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
![]()
!!!
Ik had een grijs vest aan met zwarte streepjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
![]()
!!!
Aww dat is minderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua, ik vond het vrij tegenvallen. Had beter in mijn bed kunnen blijven liggen ofzo.
Tja, niks aan te doen. De acts waren ook niet bepaald geweldigquote:
Mjah, kun je van te voren ook niet wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen. De acts waren ook niet bepaald geweldig
Daarom ook lekker op tijd naar huis. Om nou langer daar te gaan zitten is dan ook weer wat. Maar straks nog even naar Paul toequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mjah, kun je van te voren ook niet weten
Idd, als iets niet bevalt heb je d'r niks te zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom ook lekker op tijd naar huis. Om nou langer daar te gaan zitten is dan ook weer wat. Maar straks nog even naar Paul toe
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef Probinski het volgende:
[..]
Idd, als iets niet bevalt heb je d'r niks te zoeken
Maar weer van fok af
Oh en en en, veel plezier bij Paul straksquote:
Thanks mateyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Probinski het volgende:
[..]
Oh en en en, veel plezier bij Paul straks
Ja.quote:
Jij hebt genoeg om over te schrijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil weer eens een poging doen tot een songtekst schrijven... Inspiratieloos
Probeer je gedachten maar eens op papier te krijgenquote:
Ik zie het alweerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had een grijs vest aan met zwarte streepjes... En een zwart Metallicashirt
Ik ben de leukerdquote:
Ik schrijf sowieso geen songteksten, omdat ik helaas niet zo'n geweldige zanger benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Probeer je gedachten maar eens op papier te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |