Ik ook de helft van de tijd, op de fiets blijft dat ding niet zitten omdat mijn onderarm dan constant samenspant en ontspant als ik aan 't crossen benquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Was faalquote, ik klik dan net op invoeren
![]()
![]()
Ik klik nooit op invoerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Was faalquote, ik klik dan net op invoeren
![]()
![]()
Ik heb het niet nodig, ik mis het niet echt, en ik zie nooit een mooiequote:
Ik vind het ook niet fijn zitten. Kan net zo goed mijn telefoon uit mijn broekzak halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, ik mis het niet echt, en ik zie nooit een mooie
quote:
Maar als ipod eigenaar betaal je danquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar als ipod eigenaar betaal je dan![]()
Apple is zo leuk heee
Blijkbaar niet dusquote:
Mijn F5 draait overuren. Ook leuk, vraagt een vriend of ik vanavond langskom, hij is net terug van vakantie. Vraag ik hoe laat, krijg ik geen antwoordquote:
Ja nou, straks kan het dus niet. Het is wel zo'n figuur die zijn ouders niet vraagt of het wel magquote:
Moet ie dat vragen? o_Oquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja nou, straks kan het dus niet. Het is wel zo'n figuur die zijn ouders niet vraagt of het wel mag
Is wel zo fatsoenlijk ja, maar aangezien jij nooit van fatsoen gehoord hebtquote:
Nee, mijn ouders doen nooit moeilijk als ik maar geen herrie maak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is wel zo fatsoenlijk ja, maar aangezien jij nooit van fatsoen gehoord hebt
In welke zin is dit relevant aan geloof?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders doen nooit moeilijk als ik maar geen herrie maak.
Maar goed, ik woon dan ook niet in een streng gelovig gebied.
Ik weet niet, maar mensen die streng gelovig opgevoed zijn moeten vaker iets vragen dan mensen die vrij opgevoed zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In welke zin is dit relevant aan geloof?
Volgens mij is dat mijn typo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef nijnja het volgende:
WTF JONGENS! SERIEUS IS ER EEN TYPO GEMAAKT OF HEEFT ECHT NIEMAND HIER EEN LEVEN!!!!
PUB PUB SC [3738] - Take It To The Limit. 2 3 4 5 Lauriette91 239 1574 05/05 21:56 - MarkM
PUB PUB SC #3724: Waar ITB baalt maar het niet wilt toegeve... 2 3 4 5 6 7 -SG- 301 1231 05/05 14:42 - Renesite
Heb jij voor het eerst bier op ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef nijnja het volgende:
WTF JONGENS! SERIEUS IS ER EEN TYPO GEMAAKT OF HEEFT ECHT NIEMAND HIER EEN LEVEN!!!!
PUB PUB SC [3738] - Take It To The Limit. 2 3 4 5 Lauriette91 239 1574 05/05 21:56 - MarkM
PUB PUB SC #3724: Waar ITB baalt maar het niet wilt toegeve... 2 3 4 5 6 7 -SG- 301 1231 05/05 14:42 - Renesite
En jij gaat er van uit dat als je in een gelovig gebied woont, je ook gelovig bent?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar mensen die streng gelovig opgevoed zijn moeten vaker iets vragen dan mensen die vrij opgevoed zijn.
Nee hoor, maar het lijkt me logischer dan in een stad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En jij gaat er van uit dat als je in een gelovig gebied woont, je ook gelovig bent?
Nee, 14 sc's op een dag is gewoon veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |