Ik baal ervan dat ik eigenlijks voor niks naar Zwolle ben gegaanquote:
Dan bedenk even dat zij ook meer te doen heeft dan alleen wanhopig op een krabbel van jou te wachten.quote:
Nee, daar gaat het me niet om. Het gaat me er meer om dat hij werkelijk via hyves iets wil bereiken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo seksueel gefrustreerd als jij.
Carrots help us see much better in the darkquote:
Kan toch? Laat die jongen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me niet om. Het gaat me er mee om dat hij werkelijk via hyves iets wil bereiken.
Je mag wel 1x van mij lenen, heb ze toch al 3x gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik eigenlijks voor niks naar Zwolle ben gegaan
The Wombats zijn echt tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Carrots help us see much better in the dark
Don't talk to girls; they'll break your heart
And this is my head and this is my spout
They work together; they can't figure anything out.
Het kan, maar dan moet ie niet huilie gaan doen dat ie geen krabbel terug heeft.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het kan, maar dan moet ie niet huilie gaan doen dat ie geen krabbel terug heeft.
Kom op, zaterdag was het nog een ander. Sorry, maar daar kan ik me echt aan ergeren.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het kan, maar dan moet ie niet huilie gaan doen dat ie geen krabbel terug heeft.
Kom op, zaterdag was het nog een ander. Sorry, maar daar kan ik me echt aan ergeren.
Ja, oké. Dat wispelturige kan ik me ook aan ergerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nah, kheb 1 nummer gezien. Vind het niet echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je mag wel 1x van mij lenen, heb ze toch al 3x gezien.
Ja, en kut voor jou, want zo kom je nooit ergens.quote:
Mja, is toch zo. Ik weet niet, maar ik spring niet zo van de een op de ander. Daar gaat wel even tijd overheen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat wispelturige kan ik me ook aan ergeren
Ik blijf toch maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
Als jullie je afvragen waar ik ben vanavond (wat jullie vast gaan doen)
Ik zit hier: [CL 1/2] [DI 05/05 20:45] Arsenal - Manchester United
Heuse Iphone kwali of had je wat beters bij de hand ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb wel 4 filmpjes van the wombats gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |