abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68172003
Ik ga goed met een vriendin om en op zich gaat het goed.
Ze heeft alleen een nogal bezitterige partner en die is nogal veeleisend.

Als zij uit is belt die haar tig keer, gaan we samen uit met groep. Dan is er vaak gezeik dat hun ruzie krijgen dat hij weg wil zei niet en dat die haar niet vertrouwd etc.
Op zich is dat al lastig en storend.

Nu was ze dit weekend even bij mij en zou even naar de dop (cafe hier in de buurt) gaan. Hij had haar opgebeld maar op dat moment hoorde ze het niet.
Later belt dus een vriend van hem die ik ook kent, mij op in naam van haar vriend wat ik niet op dat moment niet hoorde.
Nog even later komt die vriend van haar redelijk pissig binnen met de andere kennis van mij, en begint meteen tegen mij al van kun je telefoon niet opnemen en dus , waarna ik keek op telefoon en dus gemiste oproep zag.

Achteraf heb ik die vriend van mij even duidelijk gemaakt dat ik geen check-up persoon van mijn vriendin ben en dat mijn nummer niet bedoeld is voor haar vriend als die over de zeik raakt dat die haar niet kan bereiken en dat ik dus de volgende keer hem af kan raden om dus namens die vriend mij te bellen.

Eigenlijk baal ik een beetje van de situatie want ik wil echt niet elke keer als ik uit ben, gebeld worden namens die vriend waar ze blijft. Het is op zich een leuke meid maar door die vriend die is nu wel het punt dat ik minder contact wil omdat ik eigenlijk geen zin heb in dat gezeik.

Ik ben zelf vrijgezel en zit echt niet tijdens uitgaan op dit soort drama's te wachten.

Zijn er meer mensen die een ook in zo'n situatie zitten waarbij de partner van een vriendin erg jaloers is wat eigenlijk ook steeds meer de vriendschap belemmerd ??
En hoe gingen jullie hier mee om ??

(klein editfoutje)
pi_68172083
Dude, schrijfstijl. En ik zou het aan de dame in kwestie overlaten. Verder sta je geheel in je recht dat jij niet als checkup-persoon gebruikt wil worden. Zijn paranoia is echter het probleem van hemzelf, en eventueel z'n vriendin.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 19 april 2009 @ 16:32:59 #3
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_68172164
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door Mordreth op 19-04-2009 16:36:43 (zeg dan niks) ]
Ik ben een eckte rapnegert
pi_68172205
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Syheriat het volgende:
Dude, schrijfstijl. En ik zou het aan de dame in kwestie overlaten. Verder sta je geheel in je recht dat jij niet als checkup-persoon gebruikt wil worden. Zijn paranoia is echter het probleem van hemzelf, en eventueel z'n vriendin.
meisje soms ben ik iets te snel typen gewend.
Ik wil het ook aan de dame in kwestie overlaten , maar begin wel zoiets te krijgen van door hun drama's heb ik toch zoiets van dat ik minder graag die vriendin ook wil zien omdat ik al weet hoe het elke keer gaat.

Dit keer is die ook echt te ver gegaan, en heb ik er juist wat van gezegd omdat ik anders gek gebeld ga worden waar zij blijft.
En daar zit ik echt niet op te wachten.
  zondag 19 april 2009 @ 16:34:50 #5
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68172234
quote:
Ze heeft alleen een nogal bezitterige partner en die is nogal veeleisend.
Dumpen die zak hooi - of er eens stevig mee in discussie gaan.
Ik zou d'r ook schijtziek van worden iig
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68172476
Ik neem het even op voor gummybeer79: Je schrijfstijl is zwaar beroerd en daar mag je als TS dan wel enige feedback op verwachten. Is ook niks mis mee. :-)

Anyway: Laat het hen lekker uitzoeken en distantiëer je ervan. Hetzelfde als je dus nu al doet. Haar puberale vriendje moet nog een hoop leren, en ik hoop dat je haar opvangt als het uit is. Lijkt me zo'n typische stalker-in-de-dop
pi_68172489
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Dumpen die zak hooi - of er eens stevig mee in discussie gaan.
Ik zou d'r ook schijtziek van worden iig
Na dit weekend zit ik sowieso al te denken om minder met haar op stap te gaan, want op dat soort drama's zit ik gewoon niet te wachten.
En om eerlijk te zijn is dit toch wel een beetje over de grens bij mij. Ik kan veel hebben maar dit soort dingen niet.

Sowieso ben ik zelf al iemand die zijn eigen gang gaat en hierdoor voel ik me gewoon onprettig.
pi_68172643
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef French het volgende:
Ik neem het even op voor gummybeer79: Je schrijfstijl is zwaar beroerd en daar mag je als TS dan wel enige feedback op verwachten. Is ook niks mis mee. :-)
Inderdaad weinig mis mee. Behalve als je daarnaast verder niks te melden hebt .
pi_68172674
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef French het volgende:

Anyway: Laat het hen lekker uitzoeken en distantiëer je ervan. Hetzelfde als je dus nu al doet. Haar puberale vriendje moet nog een hoop leren, en ik hoop dat je haar opvangt als het uit is. Lijkt me zo'n typische stalker-in-de-dop
Nou misschien weet ik dat ik wat moeilijker schrijfstijl heb maar hoef dat niet elke keer te horen en dat was ook het enige wat die te zeggen had. Dan vind ik ook dat ik er best hem op mag aan spreken.

Nou voorlopig weet ik dat het dus ook niet uitgaat, want ze gaan trouwen. Ik zal me er dus ook echt afstand van moeten nemen. Ik vind haar aardig maar al het gezeik is het me niet waard om eerlijk te zijn.
pi_68172793
Hoe oud ben je? 14?
You dream it, I live it.
pi_68172838
Trouwen? Is die knul haar eerste vriendje ofzo?

Leuk, zo'n aanstaande.
pi_68172943
Niet jouw probleem toch?
Je kunt er altijd met haar over praten. Vindt ze het leuk om de hele tijd in de gaten te worden gehouden?
  zondag 19 april 2009 @ 16:53:36 #13
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68173004
Trouwen met zo'n idioot die je constant zit te controleren? Vul dan ook meteen de papieren voor de echtscheiding maar vast in.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68173593
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef French het volgende:
Trouwen? Is die knul haar eerste vriendje ofzo?

Leuk, zo'n aanstaande.
Het is haar eerste vriendje en waarom zij het pikt is me een raadsel. Ik had gillend weggerend als iemand me steeds liep te controleren
  zondag 19 april 2009 @ 17:05:45 #15
202348 Susi
Temple of Love
pi_68173647
Hopelijk ziet je vriendin in elk geval in dat jij het niet prettig vond. Heb je het er wel eens met haar over gehad ?
pi_68173681
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef PinkCake het volgende:
Niet jouw probleem toch?
Je kunt er altijd met haar over praten. Vindt ze het leuk om de hele tijd in de gaten te worden gehouden?
Het was niet mijn probleem , tot die mij op ging bellen om haar te controleren en pissig werd dat ik niet de telefoon opnam.
Ik werd op dat moment dus betrokken in haar relatie-issues.
pi_68174040
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef Susi het volgende:
Hopelijk ziet je vriendin in elk geval in dat jij het niet prettig vond. Heb je het er wel eens met haar over gehad ?
Ja maar op een of andere manier vind zij het heel gewoon. Ik heb weleens gezegd ook dat haar relatie mijn nachtmerrie-beeld van een relatie is. Zij is zelf ook niet de makkelijkste maar zij geloof ik niet in dat de jaloezie van die vriend wel extreem en bizar is.

Nu heb ik sowieso al laten merken dat ik er niet van gediend was en meer kan ik niet doen.
  zondag 19 april 2009 @ 17:21:24 #18
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68174506
Hoe oud is die vriendin van je en haar vriend?
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 19 april 2009 @ 17:21:35 #19
202348 Susi
Temple of Love
pi_68174521
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar op een of andere manier vind zij het heel gewoon. Ik heb weleens gezegd ook dat haar relatie mijn nachtmerrie-beeld van een relatie is. Zij is zelf ook niet de makkelijkste maar zij geloof ik niet in dat de jaloezie van die vriend wel extreem en bizar is.

Nu heb ik sowieso al laten merken dat ik er niet van gediend was en meer kan ik niet doen.
Het is lastig inderdaad als het haar eerste is en ze daarom niet veel 'gewend' is.
Hopelijk gaan haar kleppen af.
pi_68174670
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Luxuria het volgende:
Hoe oud is die vriendin van je en haar vriend?
Mijn vriendin is 22 en hij is 27.
pi_68174929
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Susi het volgende:

[..]

Het is lastig inderdaad als het haar eerste is en ze daarom niet veel 'gewend' is.
Hopelijk gaan haar kleppen af.
Eerlijk gezegd vind ik het ook raar want zij is zelf niet op haar mondje gevallen. Wat hem betreft veranderd ze wel in een soort slaafs persoontje.
Zoals eten op tijd, door de week mag ze niemand zien en dat soort dingen. Een vriend van mij die kent hem al heel lang en heeft zoiets van dat is gewoon.
Ik heb hun vorig jaar leren kennen, en ik ben zelf ook een vrouw en om heel eerlijk te zijn vind ik het niet echt gezond.
Eigenlijk denk ik ook dat ze meerdere mensen kwijt gaat raken , want niet iedereen zit op die ongein van hem te wachten.

Het is een leuke meid maar die vriend van haar maakt voor mij toch zoiets van dit wil ik niet. Ik ben zelf vrijgezel ben allang blij dat ik geen vriendje heb die mij controleert en op belt van waar ik blijf , laat staan dat ik een zulk gezeik van iemand wil hebben die niet eens wat met mij heeft maar met een vriendin van me.
  zondag 19 april 2009 @ 17:33:37 #22
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68175023
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
pi_68175154
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
Hele manier van handelen van die vriend is vreemd. Hoezo slecht van vertrouwen .
pi_68175258
Inderdaad. Als ik die vriendin was, was ik direct al bij hem weg gegaan omdat hij haar blijkbaar niet vertrouwd.
  zondag 19 april 2009 @ 17:40:57 #25
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68175262
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

* knip *
Ik heb dat soort dingen zelf ook wel gezien in mijn omgeving. Meestal zijn dat soort relaties gedoemd te mislukken, maar het kan erg lang duren voor de bom barst. Bij sommigen houdt het stand, met die mensen verwatert het contact op den duur omdat degene die je dacht te kennen wel opnieuw geprogrammeerd lijkt door de partner.

Het is k*t maar je kan er weinig aan veranderen denk ik - die mensen moeten het zelf ondervinden en dan balen ze achteraf als een stekker dat ze geen vrienden meer over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')