meisjequote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Syheriat het volgende:
Dude, schrijfstijl. En ik zou het aan de dame in kwestie overlaten. Verder sta je geheel in je recht dat jij niet als checkup-persoon gebruikt wil worden. Zijn paranoia is echter het probleem van hemzelf, en eventueel z'n vriendin.
Dumpen die zak hooi - of er eens stevig mee in discussie gaan.quote:Ze heeft alleen een nogal bezitterige partner en die is nogal veeleisend.
Na dit weekend zit ik sowieso al te denken om minder met haar op stap te gaan, want op dat soort drama's zit ik gewoon niet te wachten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dumpen die zak hooi - of er eens stevig mee in discussie gaan.
Ik zou d'r ook schijtziek van worden iig
Inderdaad weinig mis mee. Behalve als je daarnaast verder niks te melden hebtquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef French het volgende:
Ik neem het even op voor gummybeer79: Je schrijfstijl is zwaar beroerd en daar mag je als TS dan wel enige feedback op verwachten. Is ook niks mis mee. :-)
Nou misschien weet ik dat ik wat moeilijker schrijfstijl heb maar hoef dat niet elke keer te horen en dat was ook het enige wat die te zeggen had. Dan vind ik ook dat ik er best hem op mag aan spreken.quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef French het volgende:
Ik neem het even op voor gummybeer79: Je schrijfstijl is zwaar beroerd en daar mag je als TS dan wel enige feedback op verwachten. Is ook niks mis mee. :-)
Anyway: Laat het hen lekker uitzoeken en distantiëer je ervan. Hetzelfde als je dus nu al doet. Haar puberale vriendje moet nog een hoop leren, en ik hoop dat je haar opvangt als het uit is. Lijkt me zo'n typische stalker-in-de-dop
Het is haar eerste vriendje en waarom zij het pikt is me een raadsel. Ik had gillend weggerend als iemand me steeds liep te controlerenquote:Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef French het volgende:
Trouwen? Is die knul haar eerste vriendje ofzo?![]()
Leuk, zo'n aanstaande.
Het was niet mijn probleem , tot die mij op ging bellen om haar te controleren en pissig werd dat ik niet de telefoon opnam.quote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef PinkCake het volgende:
Niet jouw probleem toch?
Je kunt er altijd met haar over praten. Vindt ze het leuk om de hele tijd in de gaten te worden gehouden?
Ja maar op een of andere manier vind zij het heel gewoon. Ik heb weleens gezegd ook dat haar relatie mijn nachtmerrie-beeld van een relatie is. Zij is zelf ook niet de makkelijkste maar zij geloof ik niet in dat de jaloezie van die vriend wel extreem en bizar is.quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef Susi het volgende:
Hopelijk ziet je vriendin in elk geval in dat jij het niet prettig vond. Heb je het er wel eens met haar over gehad ?
Het is lastig inderdaad als het haar eerste is en ze daarom niet veel 'gewend' is.quote:Op zondag 19 april 2009 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar op een of andere manier vind zij het heel gewoon. Ik heb weleens gezegd ook dat haar relatie mijn nachtmerrie-beeld van een relatie is. Zij is zelf ook niet de makkelijkste maar zij geloof ik niet in dat de jaloezie van die vriend wel extreem en bizar is.
Nu heb ik sowieso al laten merken dat ik er niet van gediend was en meer kan ik niet doen.
Mijn vriendin is 22 en hij is 27.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Luxuria het volgende:
Hoe oud is die vriendin van je en haar vriend?
Eerlijk gezegd vind ik het ook raar want zij is zelf niet op haar mondje gevallen. Wat hem betreft veranderd ze wel in een soort slaafs persoontje.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is lastig inderdaad als het haar eerste is en ze daarom niet veel 'gewend' is.
Hopelijk gaan haar kleppen af.
Hele manier van handelen van die vriend is vreemd. Hoezo slecht van vertrouwenquote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
Ik heb dat soort dingen zelf ook wel gezien in mijn omgeving. Meestal zijn dat soort relaties gedoemd te mislukken, maar het kan erg lang duren voor de bom barst. Bij sommigen houdt het stand, met die mensen verwatert het contact op den duur omdat degene die je dacht te kennen wel opnieuw geprogrammeerd lijkt door de partner.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |