Tja kan, maar ik vond het geen hol aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij was ook mee dus. Maar als je met leuke mensen gaat is 't toch geen probleem?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef xalo het volgende:
Of leg ik nu de vinger op de zere plek. Of hoe men dat ook zegt.
Geen chicks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja kan, maar ik vond het geen hol aan.
Genoeg kijkvoerquote:
quote:
Voltooid verleden tijdquote:
Jaa, hoe gaat het met jou dan?quote:
Hahahaha, verveling is ook leuk (op z'n tijdquote:
Goed te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Goed te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Goed te horen
Nouja, nu gaat ie weer huilie om de volgende doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, de school is open, maar geen les. Maar omdat we met een project bezig zijn (dus zelfstandig), moeten we alsnog met de groep aan de slag. Best kut dus, maar ach we maken het natuurlijk wel gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:54 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha, verveling is ook leuk (op z'n tijd)
Heb je morgen weer school?
Probeer je nou wat uit te lokken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, nu gaat ie weer huilie om de volgende doen.
Eerst is iemand anders aan de beurtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, nu gaat ie weer huilie om de volgende doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |