Je kan ook gewoon je smoel eens houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef alleen de waarheid zoals ie is.
Ga jij huilie doen dan? Want Do is ook pas geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerst is iemand anders aan de beurtHij sluit maar achteraan aan
Dat kan ik ook over jou zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je smoel eens houden
Jij gaat er steeds over door. Ik heb het er niet de hele tijd over, juist jij confronteert me nu al een aantal pagina's met het feit dat ik geen krabbel heb teruggehad.quote:
Ja, juist omdat iedereen er op doorgaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij gaat er steeds over door. Ik heb het er niet de hele tijd over, juist jij confronteert me nu al een aantal pagina's met het feit dat ik geen krabbel heb teruggehad.
MGMTquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef KingGone het volgende:
I said ooh girl
Shock me like an electric eel
Baby girl
Turn me on with your electric feel
Ja best wel saai als voetbalsupporter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef Daniane het volgende:
Binnen 10 minuten Man Utd al op 2-0 voorsprong![]()
Op school oefenen we wel met examens van vorig jaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nou, de school is open, maar geen les. Maar omdat we met een project bezig zijn (dus zelfstandig), moeten we alsnog met de groep aan de slag. Best kut dus, maar ach we maken het natuurlijk wel gezelligHeb jij trouwens examentraining?
Klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef Daniane het volgende:
Binnen 10 minuten Man Utd al op 2-0 voorsprong![]()
Dat had ik twee jaar terug ook, heeft wel wat geholpen, al kwamen we niet bij alles opdagen (of de docent juist nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Op school oefenen we wel met examens van vorig jaarMeer niet haha
Misschien houd ITB daar vanquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, dank u.Ik val op de intelligente meisjes waar je goed mee kan lachen
![]()
Je wilt over het weer praten tijdens?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook niet. Daar zeggen ze vieze dingetjes
Aawh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook niet. Daar zeggen ze vieze dingetjes
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als het weer kut is en je gaat erover praten dan wordt de seks ook kut.
Keane.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef ImTheBase het volgende:
Babbyyyyy i'll tryyyyy againnnn
tryyyyy againnnn
Babbyyyy i die everyyyy niggghhtt
every time
Tijdens de seks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik hier een deja vu moment van ga krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |