Nee.quote:
Laat 't niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef ImTheBase het volgende:
Keane gaat Coldplay zelfs inhalen op mijn LastFM
En het willekeurige meisje van vandaag is.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ga fappen op een willekeurig meisje uit deze sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeurig? Zoveel keuze is er niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ga fappen op een willekeurig meisje uit deze sc
Valt nog reuze mee toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Willekeurig? Zoveel keuze is er niet hoor.
HJ, RenRen, Lis, Xalo, Lau, Downpoisen, Fidelity, Noortje en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.quote:
Er zijn er nog een paar nieuwequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
HJ, RenRen, Lis, Xalo, Lau, Downpoisen, Fidelity, Noortje en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Fidelityquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
HJ, RenRen, Lis, Xalo, Lau, Downpoisen, Fidelity, Noortje en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Grapjas.quote:
Bah.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef xalo het volgende:
Als we toch bezig zijn met telefoons spammen:
[ afbeelding ]
Beetje duur, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat abonnement.![]()
Die telefoon is wel uiterst geil.
Zo heten die dingen toch?quote:
LGquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb net een paar weken de LG Renoir en wil nu alweer een nieuwe
Ik van die telefoon zo lelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb net een paar weken de LG Renoir en wil nu alweer een nieuwe
Ik vind ze extreem tof. Maar ik ben ook 'n meisje. Ofzo.quote:
Collega van me heeft 'm.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Beetje duur, maar dan heb je ook wat![]()
Geweldig ding, komt altijd van te pas onderweg.
Daar ga je toch zeker niet vrijwillig naartoe?quote:
vind dusquote:
Why not?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar ga je toch zeker niet vrijwillig naartoe?
hihi, ik vind jou eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
nee deze LG is heel fijn hoor! niets mis mee, maar ik vind de LG Arena alweer leuker
En dan zeg jíj, dat je vind dat FOK!kers te snel reageren op meisjes alsof 't wereldwonderen zijn en dat ze teveel slijmen?quote:
De meeste mensen weten ondertussen wel dat ik hier gewoon loop te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef xalo het volgende:
[..]
En dan zeg jíj, dat je vind dat FOK!kers te snel reageren op meisjes alsof 't wereldwonderen zijn en dat ze teveel slijmen?
Die zien er leuk uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef xalo het volgende:
Als we toch bezig zijn met telefoons spammen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef xalo het volgende:
[..]
En dan zeg jíj, dat je vind dat FOK!kers te snel reageren op meisjes alsof 't wereldwonderen zijn en dat ze teveel slijmen?
Meisjes zíjn ook wereldwonderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Tis lamequote:
Misschien de rest ook wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
De meeste mensen weten ondertussen wel dat ik hier gewoon loop te ouwehoeren.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die zien er leuk uit.![]()
Voor meisjes dan.
Precies! Eindelijk iemand die 't begrijpt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die zien er leuk uit.![]()
Voor meisjes dan.
Via internet jezelf een jager noemen.quote:
Gheghe, nee, het viel me alleen op.quote:
die telefoon is al wel oud volgens mij! want toen ik 3 jaar geleden een Samsung E900 kocht, kon ik die ook al kiezen volgens mij ..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies! Eindelijk iemand die 't begrijpt.
Hij niet, hij ziet de SC gewoon als 'n dagboek dat tips geeft over meisjes.quote:
Oh, ik vind 't wel gezelligquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij niet, hij ziet de SC gewoon als 'n dagboek dat tips geeft over meisjes.
Welke kleur wil jij hemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso, Nokia!
[ afbeelding ]
Pub SCquote:
Gelukkig, ik dacht al!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, enkel zogenaamde mannen, die zich gedragen als halve meisjes.
Klopt, maar toen was 'ie in de 300 euro. Ik wacht altijd totdat ze wat goedkoper zijn, al heb ik 'm ondertussen nog steeds niet gekocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
die telefoon is al wel oud volgens mij! want toen ik 3 jaar geleden een Samsung E900 kocht, kon ik die ook al kiezen volgens mij ..
Daar is FOK! toch voor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Moet je ze nou ook, net als dudes, de box geven en een klap op de borst als je weg loopt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit niet als een belediging te zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, enkel zogenaamde mannen, die zich gedragen als halve meisjes.
Volgend jaar geven ze hem gratis wegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was 'ie in de 300 euro. Ik wacht altijd totdat ze wat goedkoper zijn, al heb ik 'm ondertussen nog steeds niet gekocht..
Aandacht krijg je dan waarschijnlijk wel, al is de kans groot dat het een klap in het gezicht is i.p.v een kusje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je ze nou ook, net als dudes, de box geven en een klap op de borst als je weg loopt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit niet als een belediging te zien.
Jij bent er helemaal niet.quote:laatste bezoek: Verborgen
De rest vind het ook mooi, alleen ze durven het niet toe te geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies! Eindelijk iemand die 't begrijpt.
haha, maar bij die tlefoon heb je nu toch wel een goedkoop abbonnement?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was 'ie in de 300 euro. Ik wacht altijd totdat ze wat goedkoper zijn, al heb ik 'm ondertussen nog steeds niet gekocht..
Dat mag ik hopenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je ze nou ook, net als dudes, de box geven en een klap op de borst als je weg loopt?
Nee, ik ben 'n geest, ik besta niet.quote:
De mietjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De rest vind het ook mooi, alleen ze durven het niet toe te geven.
Aightquote:
Ik moet niet aan 'n abbo beginnen, want daar ga ik zekerste weten extreem erg overheen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha, maar bij die tlefoon heb je nu toch wel een goedkoop abbonnement?
http://www.nokian97.nl/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind er weinig aan aan een NokiaMijn pa neemt ze juist vanwege de simpelheid, omdat hij die 'hippe' telefoons rottig vindt.
Er zit wel goed geluid in
Ik heb niets boeiends te melden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
ik ben 14 jaar en ga morgen voor het eerst seks hebben hoe kan ik mijn meisje het beste verwennen graag tips
niet reageren als je niets boeiends te melden heb
groetjes
Niet zoals iedereen zegt, de voorbips bewerken, maar gewoon tussen de billetjes. Dat werkt beterder!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
ik ben 14 jaar en ga morgen voor het eerst seks hebben hoe kan ik mijn meisje het beste verwennen graag tips
groetjes
Ja ik heb heul geen twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aight!
Don't mind the person on the pic: http://twitter.com/account/profile_image/renroz?hreflang=en
Open een topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
groetjes
haha zelfkennisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet niet aan 'n abbo beginnen, want daar ga ik zekerste weten extreem erg overheen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
groetjes
Hihi, faler.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
groetjes
Nee, ik ben 'n geest die een toetsenbord d'r wil op legt.quote:
Muts!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zoals iedereen zegt, de voorbips bewerken, maar gewoon tussen de billetjes. Dat werkt beterder!
Dus, een toetsenbord is vrouwelijk? Dat maakt mij een pervert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, ik ben 'n geest die een toetsenbord d'r wil op legt.
Ik heb ook twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://s3.amazonaws.com/t(...)0766751/nieuwepc.jpg
Ja maar dat is anders wit dan wit die uitkomt voor de N97 he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://s3.amazonaws.com/t(...)0766751/nieuwepc.jpg
Geen idee, maar een pervert ben je sowieso.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dus, een toetsenbord is vrouwelijk? Dat maakt mij een pervert.
Sziget is de echte shitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, ik vind 't wel gezellig. Ligt er natuurlijk ook aan met wie je gaat.
Wat heb ik nou weer gedaan? Teveel gekwijlt op je foto's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Geen idee, maar een pervert ben je sowieso.
Vraag je meisje om raad, die weet het vast wel.quote:
Nee, teveel gekwijlt op de foto van Roos.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan? Teveel gekwijlt op je foto's?
Daar heb je gelijk in.quote:
Sorry hoor, stuur dan eens een nieuwe foto van jou, ga ik daar weer op kwijlen. en dan heb ik een nieuwe foto voor in 't fotolijstjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, teveel gekwijlt op de foto van Roos..
Die foto van de survival is goed genoeg, daar ben ik niet duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sorry hoor, stuur dan eens een nieuwe foto van jou, ga ik daar weer op kwijlen. en dan heb ik een nieuwe foto voor in 't fotolijstje![]()
Zo niet tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Die foto van de survival is goed genoeg, daar ben ik niet duidelijk in beeld.
se is ook nog maagd net als ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Vraag je meisje om raad, die weet het vast wel.
Groetjes, Veldmuis.
Waarom kwijl je op mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, teveel gekwijlt op de foto van Roos..
Je moeder ook.quote:
Dat zegt elk meisje, niets van geloven, 't zijn allemaal hoeren.quote:
Dart door je piemel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moeder ook.
hihihihihihihiihihiidart betekend dat je geadopteerd bent~!eoeneoN~!i hihihii i
Wat heb jij met veldmuisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zegt elk meisje, niets van geloven, 't zijn allemaal hoeren.
Groetjes, veldmuis.
Dat gaat jou heulemaal niets aan.quote:
Newbie alert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en ik haat het als iedereen hem na doet.
Ik zit mezelf hier juist in te houden níet te reageren.quote:
Nee ik ben ontstaan door ivfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moeder ook.
hihihihihihihiihihiidart betekend dat je geadopteerd bent~!eoeneoN~!i hihihii i
aan jullie heb ik ook nieksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zegt elk meisje, niets van geloven, 't zijn allemaal hoeren.
Groetjes, veldmuis.
hoi, zullen wij knuffelen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik zit mezelf hier juist in te houden níet te reageren.
Als je 'n serieuze reactie wil, zoek dan 'n ander forum. Hier hangen alleen lolbroeken rond.quote:
Nee.quote:
Of grapjurken en grapjassen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Als je 'n serieuze reactie wil, zoek dan 'n ander forum. Hier hangen alleen lolbroeken rond.
pff wat ben jij een lolbroek zeg..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Als je 'n serieuze reactie wil, zoek dan 'n ander forum. Hier hangen alleen lolbroeken rond.
Jumpstylequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef ImTheBase het volgende:
jump jump jump jump jump jump jump jump jump jump jump jump
back once again for the renegade master, d for damager, power to the peoplewoeoeooee
Ik prefereer het woord grapjas.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ze best wel op Frederiqueske.
als je het had gemeend wel.quote:
jaquote:
uhm. is je pedopas geldig?quote:
Grapjas. Bitch, met zo'n newbie-gedrag krijg je nooit tips.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ze best wel op Frederiqueske.
Nee ik heb geen mooie schoenen aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kan het ook rigoreuzer aanpakken:
[..]
Hoi, neuken?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef xalo het volgende:
[..]
Grapjas. Bitch, met zo'n newbie-gedrag krijg je nooit tips.
Ik niet..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Iew, wie is die engerd.
Probeer je nou even chickies te hosselen door een foto te plaatsen?
Heb jij krullen?quote:
En ik doe keihard mee:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Iew, wie is die engerd.
Probeer je nou even chickies te hosselen door een foto te plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ik doe keihard mee:Je spoiler is te kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is alleen ouder, en leuker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Pencile lijkt best op Frederiqueske toch?
Ja maar jij mag het welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
Gaat iedereen nu foto's plaatsen? Hoeft écht niet hoor.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
Ja, altijd leuk toch? Hahahahaquote:
Doe meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
Alleen jij is ook goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
En, ben je gisternacht tot 3 uur hier blijven rondhangen?quote:
ik was niet van plan om er eentje te plaatsenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
Als ze nou nog knap waren...quote:
Ik voel me bevoordeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ik was niet van plan om er eentje te plaatsen
Je weet toch al hoe ik eruit zie.quote:
Hoe gaat het met family guy dan?quote:
Nee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef Fidelity het volgende:
[..]
En, ben je gisternacht tot 3 uur hier blijven rondhangen?
Ongeveer half 3 dus.quote:(2:23) Suzanne: Als jij dat wil
(2:23) Mark: <3
quote:
Dat is waar..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
jij hebt maar een héél klein foto'tje gezien hè ..
Hahahaha okequote:
En die willen wij ook zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
jij hebt maar een héél klein foto'tje gezien hè ..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |