die telefoon is al wel oud volgens mij! want toen ik 3 jaar geleden een Samsung E900 kocht, kon ik die ook al kiezen volgens mij ..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies! Eindelijk iemand die 't begrijpt.
Hij niet, hij ziet de SC gewoon als 'n dagboek dat tips geeft over meisjes.quote:
Oh, ik vind 't wel gezelligquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij niet, hij ziet de SC gewoon als 'n dagboek dat tips geeft over meisjes.
Welke kleur wil jij hemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso, Nokia!
[ afbeelding ]
Pub SCquote:
Gelukkig, ik dacht al!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, enkel zogenaamde mannen, die zich gedragen als halve meisjes.
Klopt, maar toen was 'ie in de 300 euro. Ik wacht altijd totdat ze wat goedkoper zijn, al heb ik 'm ondertussen nog steeds niet gekocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
die telefoon is al wel oud volgens mij! want toen ik 3 jaar geleden een Samsung E900 kocht, kon ik die ook al kiezen volgens mij ..
Daar is FOK! toch voor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Moet je ze nou ook, net als dudes, de box geven en een klap op de borst als je weg loopt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit niet als een belediging te zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, enkel zogenaamde mannen, die zich gedragen als halve meisjes.
Volgend jaar geven ze hem gratis wegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was 'ie in de 300 euro. Ik wacht altijd totdat ze wat goedkoper zijn, al heb ik 'm ondertussen nog steeds niet gekocht..
Aandacht krijg je dan waarschijnlijk wel, al is de kans groot dat het een klap in het gezicht is i.p.v een kusje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je ze nou ook, net als dudes, de box geven en een klap op de borst als je weg loopt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit niet als een belediging te zien.
Jij bent er helemaal niet.quote:laatste bezoek: Verborgen
De rest vind het ook mooi, alleen ze durven het niet toe te geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies! Eindelijk iemand die 't begrijpt.
haha, maar bij die tlefoon heb je nu toch wel een goedkoop abbonnement?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was 'ie in de 300 euro. Ik wacht altijd totdat ze wat goedkoper zijn, al heb ik 'm ondertussen nog steeds niet gekocht..
Dat mag ik hopenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je ze nou ook, net als dudes, de box geven en een klap op de borst als je weg loopt?
Nee, ik ben 'n geest, ik besta niet.quote:
De mietjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De rest vind het ook mooi, alleen ze durven het niet toe te geven.
Aightquote:
Ik moet niet aan 'n abbo beginnen, want daar ga ik zekerste weten extreem erg overheen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha, maar bij die tlefoon heb je nu toch wel een goedkoop abbonnement?
http://www.nokian97.nl/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind er weinig aan aan een NokiaMijn pa neemt ze juist vanwege de simpelheid, omdat hij die 'hippe' telefoons rottig vindt.
Er zit wel goed geluid in
Ik heb niets boeiends te melden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
ik ben 14 jaar en ga morgen voor het eerst seks hebben hoe kan ik mijn meisje het beste verwennen graag tips
niet reageren als je niets boeiends te melden heb
groetjes
Niet zoals iedereen zegt, de voorbips bewerken, maar gewoon tussen de billetjes. Dat werkt beterder!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
ik ben 14 jaar en ga morgen voor het eerst seks hebben hoe kan ik mijn meisje het beste verwennen graag tips
groetjes
Ja ik heb heul geen twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aight!
Don't mind the person on the pic: http://twitter.com/account/profile_image/renroz?hreflang=en
Open een topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
groetjes
haha zelfkennisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet niet aan 'n abbo beginnen, want daar ga ik zekerste weten extreem erg overheen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
groetjes
Hihi, faler.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MarkM het volgende:
Hallo,
groetjes
Nee, ik ben 'n geest die een toetsenbord d'r wil op legt.quote:
Muts!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zoals iedereen zegt, de voorbips bewerken, maar gewoon tussen de billetjes. Dat werkt beterder!
Dus, een toetsenbord is vrouwelijk? Dat maakt mij een pervert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, ik ben 'n geest die een toetsenbord d'r wil op legt.
Ik heb ook twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://s3.amazonaws.com/t(...)0766751/nieuwepc.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |