Nee.quote:
Laat 't niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef ImTheBase het volgende:
Keane gaat Coldplay zelfs inhalen op mijn LastFM
En het willekeurige meisje van vandaag is.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ga fappen op een willekeurig meisje uit deze sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeurig? Zoveel keuze is er niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ga fappen op een willekeurig meisje uit deze sc
Valt nog reuze mee toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Willekeurig? Zoveel keuze is er niet hoor.
HJ, RenRen, Lis, Xalo, Lau, Downpoisen, Fidelity, Noortje en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.quote:
Er zijn er nog een paar nieuwequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
HJ, RenRen, Lis, Xalo, Lau, Downpoisen, Fidelity, Noortje en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Fidelityquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
HJ, RenRen, Lis, Xalo, Lau, Downpoisen, Fidelity, Noortje en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Grapjas.quote:
Bah.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef xalo het volgende:
Als we toch bezig zijn met telefoons spammen:
[ afbeelding ]
Beetje duur, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat abonnement.![]()
Die telefoon is wel uiterst geil.
Zo heten die dingen toch?quote:
LGquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb net een paar weken de LG Renoir en wil nu alweer een nieuwe
Ik van die telefoon zo lelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb net een paar weken de LG Renoir en wil nu alweer een nieuwe
Ik vind ze extreem tof. Maar ik ben ook 'n meisje. Ofzo.quote:
Collega van me heeft 'm.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Beetje duur, maar dan heb je ook wat![]()
Geweldig ding, komt altijd van te pas onderweg.
Daar ga je toch zeker niet vrijwillig naartoe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |