Grapjas.quote:
Bah.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef xalo het volgende:
Als we toch bezig zijn met telefoons spammen:
[ afbeelding ]
Beetje duur, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat abonnement.![]()
Die telefoon is wel uiterst geil.
Zo heten die dingen toch?quote:
LGquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb net een paar weken de LG Renoir en wil nu alweer een nieuwe
Ik van die telefoon zo lelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb net een paar weken de LG Renoir en wil nu alweer een nieuwe
Ik vind ze extreem tof. Maar ik ben ook 'n meisje. Ofzo.quote:
Collega van me heeft 'm.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Beetje duur, maar dan heb je ook wat![]()
Geweldig ding, komt altijd van te pas onderweg.
Daar ga je toch zeker niet vrijwillig naartoe?quote:
vind dusquote:
Why not?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar ga je toch zeker niet vrijwillig naartoe?
hihi, ik vind jou eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
nee deze LG is heel fijn hoor! niets mis mee, maar ik vind de LG Arena alweer leuker
En dan zeg jíj, dat je vind dat FOK!kers te snel reageren op meisjes alsof 't wereldwonderen zijn en dat ze teveel slijmen?quote:
De meeste mensen weten ondertussen wel dat ik hier gewoon loop te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef xalo het volgende:
[..]
En dan zeg jíj, dat je vind dat FOK!kers te snel reageren op meisjes alsof 't wereldwonderen zijn en dat ze teveel slijmen?
Die zien er leuk uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef xalo het volgende:
Als we toch bezig zijn met telefoons spammen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef xalo het volgende:
[..]
En dan zeg jíj, dat je vind dat FOK!kers te snel reageren op meisjes alsof 't wereldwonderen zijn en dat ze teveel slijmen?
Meisjes zíjn ook wereldwonderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Tis lamequote:
Misschien de rest ook wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
De meeste mensen weten ondertussen wel dat ik hier gewoon loop te ouwehoeren.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die zien er leuk uit.![]()
Voor meisjes dan.
Precies! Eindelijk iemand die 't begrijpt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die zien er leuk uit.![]()
Voor meisjes dan.
Via internet jezelf een jager noemen.quote:
Gheghe, nee, het viel me alleen op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |