Ja maar dat is anders wit dan wit die uitkomt voor de N97 he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://s3.amazonaws.com/t(...)0766751/nieuwepc.jpg
Geen idee, maar een pervert ben je sowieso.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dus, een toetsenbord is vrouwelijk? Dat maakt mij een pervert.
Sziget is de echte shitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, ik vind 't wel gezellig. Ligt er natuurlijk ook aan met wie je gaat.
Wat heb ik nou weer gedaan? Teveel gekwijlt op je foto's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Geen idee, maar een pervert ben je sowieso.
Vraag je meisje om raad, die weet het vast wel.quote:
Nee, teveel gekwijlt op de foto van Roos.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan? Teveel gekwijlt op je foto's?
Daar heb je gelijk in.quote:
Sorry hoor, stuur dan eens een nieuwe foto van jou, ga ik daar weer op kwijlen. en dan heb ik een nieuwe foto voor in 't fotolijstjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, teveel gekwijlt op de foto van Roos..
Die foto van de survival is goed genoeg, daar ben ik niet duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sorry hoor, stuur dan eens een nieuwe foto van jou, ga ik daar weer op kwijlen. en dan heb ik een nieuwe foto voor in 't fotolijstje![]()
Zo niet tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Die foto van de survival is goed genoeg, daar ben ik niet duidelijk in beeld.
se is ook nog maagd net als ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Vraag je meisje om raad, die weet het vast wel.
Groetjes, Veldmuis.
Waarom kwijl je op mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, teveel gekwijlt op de foto van Roos..
Je moeder ook.quote:
Dat zegt elk meisje, niets van geloven, 't zijn allemaal hoeren.quote:
Dart door je piemel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moeder ook.
hihihihihihihiihihiidart betekend dat je geadopteerd bent~!eoeneoN~!i hihihii i
Wat heb jij met veldmuisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zegt elk meisje, niets van geloven, 't zijn allemaal hoeren.
Groetjes, veldmuis.
Dat gaat jou heulemaal niets aan.quote:
Newbie alert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en ik haat het als iedereen hem na doet.
Ik zit mezelf hier juist in te houden níet te reageren.quote:
Nee ik ben ontstaan door ivfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moeder ook.
hihihihihihihiihihiidart betekend dat je geadopteerd bent~!eoeneoN~!i hihihii i
aan jullie heb ik ook nieksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zegt elk meisje, niets van geloven, 't zijn allemaal hoeren.
Groetjes, veldmuis.
hoi, zullen wij knuffelen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik zit mezelf hier juist in te houden níet te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |