FAN-TAS-TISCH!!111!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Ik dacht dat dit het paint topic wasquote:
leuke poging...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het paint topic was
Verrek, ja!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Raitje het volgende:
Als je zun gezicht omdraait hebtie nog steeds een gezicht
quote:
quote:
Vieze boysquote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef stofzuierslang het volgende:
Photoshop Mohammed Enait:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wehehehe master, die moet op tvquote:
Oh dit Topic is oud maar iemand gaf een link;quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
TVP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
Oorzaak zwaarlijvigheid Enait bekend..
[ afbeelding ]
Ja da's Jeroen Pauw ja.
Omg wat dom.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Ironhide het volgende:
De kinky kant van Enait:
[ afbeelding ]
?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:49 schreef Johnny-V het volgende:
[ afbeelding ]
Durf het bijna niet te zeggen maar.....zijn neus....lijkt...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:39 schreef Ironhide het volgende:
Voor een halal-toilet:
[ afbeelding ]
Had het nou maar wel gelaten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef tomtomkortom het volgende:
[ afbeelding ]We kunnen er voor kiezen ons aan te passen aan Enait en zijn gang. Maar we kunnen ook voor een keer de rollen omdraaien. Wel zo redelijk!
Is dat.. Boerenkool?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef tomtomkortom het volgende:
[ afbeelding ]We kunnen er voor kiezen ons aan te passen aan Enait en zijn gang. Maar we kunnen ook voor een keer de rollen omdraaien. Wel zo redelijk!
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef blckbb het volgende:
Doet me denken aan de drummer van de band van Paul McCartney; Abe Laboriel Jr.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Ironhide het volgende:
Ik dacht "wat is dat nou toch voor een raar kwastje aan z'n hoed":
[ afbeelding ]
Ff inzoomen en ja hoor het zal niet waar wezen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Ironhide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus! + nieuwe layerquote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef PietPossum het volgende:
Ctrl+u die shit en zet colorize aan, jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Suggestie: een pop-art, met zijn gezicht zoals typisch Che Guevara wordt afgebeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
like that?
Is wilders vast voor, levert weer wat stemmen op!quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
MMM tof, daar moet je een mal van maken en den haag mee vol spuiten !
Het ging eigenlijk hier over,quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
???
das toch wel iets minder
quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Suggestie: een pop-art, met zijn gezicht zoals typisch Che Guevara wordt afgebeeld!Maar die van jou was beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!
haha! vet!!, de nieuwe hype.quote:
weet ik tochquote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk hier over,
[..]
Maar die van jou was beter...
hahah lol,quote:Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef PietPossum het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
maar mr enait kijkt zo ongeveer zoals ik keek als de lamas op tv waren, dus wel toepasselijk
Nou ik zal je vertellen, dat ik gewoon heel simpel google.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef PietPossum het volgende:
[..]
dat zit er onder die oversized jas..
maar serieus, waar google je in hemelsnaam op?!
moet je je safe search aanzettenquote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou ik zal je vertellen, dat ik gewoon heel simpel google.
Maar altijd gore of neare dingen tegen kom.
google maar eens op black gangster!
hahahahahaquote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Ironhide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd een voorbeeldje, maar volgens mij kun je daarmee veel beperkter/niet in layers mee werken enzo, toch?quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Gimp
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Ikhaatkinderen het volgende:
Uit de oude doos:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Super werk. Ik wou dat ik die vaardigheden had.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Wat een held is het ook, ff photoshoppen
Edit:
Onze goede vriend doet op donderdag aan kerkelijke leer:
[ afbeelding ]
Hij was echter niet altijd zo een vrolijke jongen:
[ afbeelding ]
Maar, nu is alles weer goed, en doet hij in de weekenden graag mee, op het toneel!
[ afbeelding ]
Care to explain?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
stelletje losers bij elkaar!
Wat dacht je van Indiase rootsquote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien hij ons maar lompe boeren vindt en de autochtone bevolking met aboriginals vergelijkt, heeft hij misschien meer band met zijn eigen Surinaamse roots?
Gast, dit is ONZ. Het is in aanvallend bedoeld of ook maar iets in die richting. Puur voor de lol.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
stelletje losers bij elkaar!
Ook al? Op wikipedia en in andere bronnen wordt gezegd dat zijn vader of zo van Suriname zou komen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ganesha
Minder geslaagd gelukt, maar het gaat om het idee!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Geef die olifant een baard?
Ben jij z'n vriendin of zo..?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ga jij maar door met je idiote plaatjes plaatsen
Ja maar welke?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Nee ze is 1 van de 20.
Iets met een harem enzo toch?
Dat is alleen als je een martelaars dood sterft. Nja, weet Enait in ieder geval wat hem te doen staat.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Nee ze is 1 van de 20.
Iets met een harem enzo toch?
quote:
quote:
ach, dan probeer ik het maar (met m'n miserabele paint-skills)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef ToT het volgende:Ik wilde hem nog in een rolstoel in een rechtbank photoshoppen en daar een opmerking bij zetten over dat hij niet voor rechters opstaat, maar dat gaat zelfs voor mijn gevoel te ver!
Nu zie ik het pas. Goed van jou ToT.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad!!! 3 vingers per hand en 3 tenen per voet!!! Ik wist het: HE IS AN ILLEGAL ALIEN!!!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas. Goed van jou ToT.
En hij zei nog wel: let op de details. Ik zat meer naar die bossen haar te kijken
Maak er een paint vanquote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Joetjoep het volgende:
zou Enait zich ook gediscrimineerd voelen door de blanke sneeuwpoppen die door de hollanders gemaakt worden?:P
i kgok dat dat de deur van de buren isquote:Op maandag 21 december 2009 21:11 schreef ToT het volgende:
Ik snap alleen de rechterkant niet van die foto waar hij zo breeduit op staat, voor dat advocatenkantoor.
Hoe zit dat met dat strookje deur met die deurklink? De deur staat open, vervolgens zie je een deurpost, dan een strookje deur en dan een stuk muur.
Snap ik, maar zou dan dat stuk muur helemaal rechts misschien HEEEL erg naar voren staan of zo, dat de deur om de hoek is of zo?quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef powerlite het volgende:
[..]
i kgok dat dat de deur van de buren is
quote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef ToT het volgende:
Aangezien hij als geen ander kan zeiken: misschien dat ze 'm in België wel kunnen gebruiken?
[ afbeelding ]
(Ik krijg die kleuren niet goed!)
Nee loopt precies goed hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar zou dan dat stuk muur helemaal rechts misschien HEEEL erg naar voren staan of zo, dat de deur om de hoek is of zo?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar zou dan dat stuk muur helemaal rechts misschien HEEEL erg naar voren staan of zo, dat de deur om de hoek is of zo?
Ja, was ff een snelle, want ik ben aan het werkquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef ToT het volgende:
Ziet er nog niet eens zo slecht uit zeg!Het valt alleen bij de mond en kin een beetje op.
Leuk!
Ik ben Media Designer, ja dusquote:
Nijmegen wereldstadquote:Op donderdag 24 december 2009 15:50 schreef ToT het volgende:
Beter!
God, en ook al uit Nijmegen. Half Fok komt zowat uit Nijmegen, lijkt het wel!
Netjes kloon!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik nog maar een keer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik nog maar een keer![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHA omg ik ga stuk hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |