Red Wings gaan de Kings opzoeken ipv de Ducks?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef popolon het volgende:
Tied up. Eentje pakken in LA en we zitten weer goed.
Lees maar, 2 posts boven je staat het verslagquote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef Fiama het volgende:
Weekend weg geweest, zie dat ik weer veel heb gemist...
Hurricanes van Bruins gewonnen, dat is wel nice, geen idee hoe de wedstrijd zelf was. Dat de Ducks hebben gewonnen verrast me wel!
Vanavond dan weer de Penguins, hopelijk weten ze deze te winnen!
I see, thanks!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lees maar, 2 posts boven je staat het verslag
Mjah, viel weinig over te schrijvenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:34 schreef Fiama het volgende:
[..]
I see, thanks!
edit: Beknopt verslag, klinkt vooral als goed werk van de Canes en niet zo zeer slecht spel van de Bruins.
Juist, nu eerst even twee keer thuis winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef WasQ het volgende:
Dat was een enorme overwinning voor de Ducks... Grote mentale klap voor Detroit. Maar goed, Detroit kan als geen ander met dit soort tegenslagen omgaan... Toch zullen de Ducks gebruik maken van het momentum dat ze nu hebben!
Ik zet em aan op de radio als ik naar huis rij zo. Zit nog op mijn werkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef nyny83 het volgende:
Zitten we dr weer klaar voor allemaal?Pens - Caps over 10 minuten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef kabonk het volgende:
Eindelijk een sportwedstrijd waar de hele hype tussen 2 supersterren waargemaakt wordt. Beide een hattrick, net de samenvatting gezien, goede wedstrijd weer van Varlamov ook.
Wat kost Sport1 per maand eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef xJapser het volgende:
Zeg maar dag tegen de Play Offs per 15.05.2009 voor de DigiTV ESPN America kijkers in Nederland. Gaat naar Sport 1 , wordt betaalzender nu.
Wat een teringlijers zeg...net nu alles in volle gang is.
Snap nog steeds niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef nyny83 het volgende:lekker handig. Arme jullie. Ik ben de streams al gewend op internet, dus voor mij kan het toch al niet slechter
Was gister een goede stream trouwens. Dat Sopcast is echt een werelduitvinding.
Je kunt ook NU naar bed en heel vroeg op staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef tevebe het volgende:
Vanavond de Canucks. Ik heb morgen school dus helaas ga ik het niet live kijken.
Ik heb de laatste dagen niet echt veel slaap gehad dus wil het eigenlijk een beetje inhalen. Ik kijk voordat ik naar school ga wel even snel de samenvatting.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt ook NU naar bed en heel vroeg op staan
Hop, even 2 uurtjes je nest in, wekker zetten op 12:20.... (tegen die tijd is de puck drop pas), en kijken maar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen niet echt veel slaap gehad dus wil het eigenlijk een beetje inhalen. Ik kijk voordat ik naar school ga wel even snel de samenvatting.
Edit: Ze spelen al om 12u. Misschien dat ik dan toch ga kijken.
Ik heb er ook niet echt op gelet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Saviola het volgende:
8 ET, das toch echt 2 uur vannacht. Of woon je niet in Nederland?
Scherpquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Saviola het volgende:
8 ET, das toch echt 2 uur vannacht. Of woon je niet in Nederland?
Ik welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Scherp
Dan ga ik toch maar niet kijken. Had net geprobeerd om te slapen, maar wil niet echt lukken.
Gewoon om 21.00 uur naar bed gaan en dan om 4.30 uur opstaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Waarom moet ik nu weer graag naar een team in het westen willen kijken.. 0430 is toch niet te doen.. Morgen weer 1200 beginnen, nachtje doortrekken kan dus niet aangezien je dan vanaf 0800 niks meer te doen hebt.
Dan ben ik nog niet terug van werk. En om 0430 opstaan en dan vanaf 0800 tot 1200 voordat je weer kan gaan werken geen ruk te doen hebben is ook niet allesquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon om 21.00 uur naar bed gaan en dan om 4.30 uur opstaan
Amerikanen en statistiekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor de statistieken.....
Anaheim heeft nog nooit een series verloren waarin het 1-1 stond na 2 wedstrijden. Dit is 3x gebeurd, en Anaheim heeft daarin 3x gewonnen. Kom maar op met die traditie.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor de statistieken.....
Anaheim heeft nog nooit een series verloren waarin het 1-1 stond na 2 wedstrijden. Dit is 3x gebeurd, en Anaheim heeft daarin 3x gewonnen. Kom maar op met die traditie.
quote:FOR IMMEDIATE RELEASE:
Tuesday, May 5, 2009
NEW YORK - National Hockey League Deputy Commissioner Bill Daly issued the following statement regarding the Phoenix Coyotes:
"We have just become aware of today's Bankruptcy Court filing purportedly made on behalf of the Phoenix Coyotes. We are investigating the circumstances surrounding the petition, including the propriety of its filing. We have removed Jerry Moyes from all positions of authority to act for or on behalf of the Club. The League will appear and proceed before the Bankruptcy Court in the best interests of all of the Club's constituencies, including its fans in Arizona and the League's 29 other Member Clubs."
Dat soort dingen zijn te erg iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Amerikanen en statistiekenEen hockeycommentator wist het laatst nog mooi te brengen. Een fan stelde via mail de vraag hoe men die statistieken nu interpreteerde: 3 goals in de laatste vier wedstrijden, of 2 goals in de laatste 2 etc? Het antwoord was: net wat ons het beste uitkomt. Ze houden daar echt van alles bij. Ik zie het nog wel gebeuren dat er iets geroepen wordt als:: Anaheim heeft nog nooit een play-offwedstrijd verloren terwijl het regende
NIET Hamilton...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
Soms zit het mee, soms zit het tegen..... Donderdag weer een kans.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef popolon het volgende:
Zuivere goal afgefloten.Goalie had geen controle over de puck, geen face-off en had dus een goal moeten zijn.
Die wedstrijd was van 4 's nachts tot half 8 's ochtends hier. Niet echt tijden om die wedstrijd live te volgen dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen..... Donderdag weer een kans.
Keek je nog live trouwens, of was dat eindigen om een uur of 1 's nachts allemaal te laat voor de jonge vader?- Normaal zie ik je altijd wel in dit topic namelijk.
Dat zijn tijden om gewoon vroeg op te staan.... 4:30 eruit, en lekker met koffie en ontbijt hockey kijken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef nyny83 het volgende:
Die wedstrijd was van 4 's nachts tot half 8 's ochtends hier. Niet echt tijden om die wedstrijd live te volgen dus
Weer terug naar Winnipegquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef maartena het volgende:
Overigens, wat ander nieuws uit de NHL: Phoenix Coyotes hebben zichzelf failliet verklaard vandaag.....
[..]
Heel simpel gesteld: Alhoewel er nog wel een herstructurering mogelijk zou kunnen zijn....staat het team dus gewoon te koop voor een koopje, dus als er nog steden zijn die een NHL team willen hebben, en toevallig nog een arena hebben waar bijv. toch al basketball wordt gespeeld...... sla nu je slag.
Wel erg jammer voor de fans in Phoenix en omstreken, die toch trouw zijn gebleven aan het team.
Edit: En blijkbaar is er al een koper:
On May 5, 2009 Jim Balsillie made an offer of $212.5 million to purchase the team with the condition that he can move the team to Southern Ontario, most likely Hamilton. At the request of the Coyotes franchise owner, Mr. Balsillie has also agreed to post debtor-in-possession (DIP) financing of $17 million.
http://network.nationalpo(...)otes-in-phoenix.aspxquote:
Of het gaat lekker druk worden in Ontario.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef maartena het volgende:
[..]
http://network.nationalpo(...)otes-in-phoenix.aspx
Zou wel leuk zijn als de Winnipeg Jets weer in het leven worden geroepen. Overigens zie ik ook wel iets in een team in Seattle ofzo, kan een leuke rivalry worden met de Canucks.
Yep, zou goed kunnen.... die Jim Balsillie is trouwens de CEO van Research in Motion, de maker van de Blackberry telefoon. Een van de bedrijven die zelfs in deze economische malaise nog een redelijke winst maakt, en in de afgelopen 10 jaar zelfs godsganselijk veel winst heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef maartena het volgende:
On May 5, 2009 Jim Balsillie made an offer of $212.5 million to purchase the team with the condition that he can move the team to Southern Ontario, most likely Hamilton. At the request of the Coyotes franchise owner, Mr. Balsillie has also agreed to post debtor-in-possession (DIP) financing of $17 million.
yup, ze domineren de hele tweede periode. Niet het verwachte vuurwerk van Crosby en Ovechkin helaas, op die mooie stickhandling actie van Sidney in de eerste periode na dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:30 schreef Saviola het volgende:
Pittsburgh speelt goed, verdiende gelijkmaker.
jaja, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Katth het volgende:
@ nyny83
Hoeveel staat de Hurricanes vs Bruins? ^^
NHL Torrents verschijnen vaak behoorlijk laat. Die kun je dan 's ochtends aanzetten, en als je terugkomt van je werk zijn ze dan HOPELIJK klaar. Ik blijf het toch met streaming doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:30 schreef maartena het volgende:
Een andere optie voor hen die s'ochtends op hun gemak willen kijken zonder de score te weten.....
Zoek op Google eens op "NHL Torrents" of "Sport Torrents".
Terecht? Man, het had al veel meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:19 schreef nyny83 het volgende:
Detroit idd 4-2 voor. Ze krijgen de betere kansen, dus wel terecht.
Was bij de Sharks ook zo, Sharks speelden in feite ook sterker. Ze scoorden alleen nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:47 schreef popolon het volgende:
Ducks scoren vaak door fouten van de defense, is ook knap natuurlijk maar in deze series is tot nu toe Detroit echt veel beter.
Maar 't beste team wint niet altijd. 't Lijkt wel voetbal.
Dat zie je met meer teams. Heeft te maken met het feit dat er ontzettend veel mensen zijn die in California willen wonen..... je ziet het ook met Boston Red Sox, New York Yankees, etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 05:10 schreef popolon het volgende:
Wel veel Detroit fans in Anaheim.Je ziet ze overal.
Dat is het nadeel, het beste team wint niet altijd. In basketball is dat niet mogelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Was bij de Sharks ook zo, Sharks speelden in feite ook sterker. Ze scoorden alleen niet
Ik weet dat je graag wilt horen dat iedereen in je paradijsje wilt wonen maar Detroit fans staan bekend om hun fanatisme.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zie je met meer teams. Heeft te maken met het feit dat er ontzettend veel mensen zijn die in California willen wonen..... je ziet het ook met Boston Red Sox, New York Yankees, etc.
Allemaal Oost-kusters die de zon komen opzoeken maar toch fan blijven van hun thuisteam.
Toch heb ik gelijk. Op mijn werk heb ik twee collega's die uit Detroit zijn gekomen in de afgelopen jaren, en dat geeft leuke discussies momenteel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:15 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat je graag wilt horen dat iedereen in je paradijsje wilt wonen maar Detroit fans staan bekend om hun fanatisme.Veel komen echt weer thuis hoor.
Niet alleen, maar bijna wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:24 schreef maartena het volgende:
[..]
De enorme groei van California in de afgelopen 30 jaar zijn echt niet alleen Mexicanen die de grens over kwamen.
Aan de andere kant heeft ook dat weer zijn charmes. IJshockey zou toch helemaal niet leuk zijn als je niet af en toe kan schelden dat je team weer eens onterecht verloren heeft? I've had my share this play-offsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is het nadeel, het beste team wint niet altijd. In basketball is dat niet mogelijk.
Wat ik daar het mooiste aan vind is dat ze gewoon door elkaar zitten zonder problemen. Ook bij Penguins vs Capitals zitten veel uit supporters bij de wedstrijden. Moet je met voetbal eens proberen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zie je met meer teams. Heeft te maken met het feit dat er ontzettend veel mensen zijn die in California willen wonen..... je ziet het ook met Boston Red Sox, New York Yankees, etc.
Allemaal Oost-kusters die de zon komen opzoeken maar toch fan blijven van hun thuisteam.
Ik zou juist zeggen: probeer het eens. Maar in voetbal is het zo taboe om nieuwe dingen te proberen. Waarom zou het nou bij voetbal niet kunnen en bij ALLE ANDERE sporten wel? Ik denk juist dat dit bij voetbal een en ander oplost qua rellen, want de uitsupporters zitten verspreid en kunnen zich dus lastiger verzamelen om rel te schoppen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat ik daar het mooiste aan vind is dat ze gewoon door elkaar zitten zonder problemen. Ook bij Penguins vs Capitals zitten veel uit supporters bij de wedstrijden. Moet je met voetbal eens proberen...
Ik heb het geprobeerd, nog niet zo lang geleden ^^quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen: probeer het eens. Maar in voetbal is het zo taboe om nieuwe dingen te proberen. Waarom zou het nou bij voetbal niet kunnen en bij ALLE ANDERE sporten wel? Ik denk juist dat dit bij voetbal een en ander oplost qua rellen, want de uitsupporters zitten verspreid en kunnen zich dus lastiger verzamelen om rel te schoppen.
Het kan bij Voetbal ook. Hier in Los Angeles is het voetbal-voetbal (dus niet football) ook redelijk populair, vanwege een hoog aantal Mexicanen, en het stadion van Chivas USA en de LA Galaxy waar zo'n 25.000 man in kunnen (en een exclusief voetbal stadion is, dus niet gedeeld met American Football), zit toch redelijk vaak mutjevol, en zoals je zelf al aangeeft dwars door elkaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Ik zou juist zeggen: probeer het eens. Maar in voetbal is het zo taboe om nieuwe dingen te proberen. Waarom zou het nou bij voetbal niet kunnen en bij ALLE ANDERE sporten wel? Ik denk juist dat dit bij voetbal een en ander oplost qua rellen, want de uitsupporters zitten verspreid en kunnen zich dus lastiger verzamelen om rel te schoppen.
Ja, hij woont al een tijdje in de states en is ook Amerikaans staatsburger, dus tjaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef Katth het volgende:
Yup, echt super. Bier mag nog wel alleen niet met "risicowedstrijden" en Europees voetbal.
Grote wens om nog eens een NHL game live te zien, lucky bastard ^^
En ik woon letterlijk 5 a 10 minuten rijden van het Honda Center waar de Anaheim Ducks spelen, alsmede Angel Stadium waar het MLB baseball team Angels speelt. Beide stadions liggen aan dezelfde snelweg, eentje aan de ene kant, de ander aan de andere kant.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:17 schreef nyny83 het volgende:
Ja, hij woont al een tijdje in de states en is ook Amerikaans staatsburger, dus tja
Kan voor een vrij redelijk bedrag, als je kou en sneeuw geen probleem vind. Er zijn in de winter (Januari, Februari) altijd wel specials richting New York bijv, waar je dan een lang weekend of een week de stad kunt bezoeken voor niet al te veel geld, immers wie wil er hartje winter in New York zitten, niet waar?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef Katth het volgende:
Grote wens om nog eens een NHL game live te zien, lucky bastard ^^
NHL is nog niks vergeleken met NFL/College. Tailgate parties zijn echt geweldig, iedereen door elkaar en barbecueen maar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Bij de NHL (en overigen) snap ik idd niet hoe die rivalen door elkaar kunnen zitten.
Snap best dat het "kleine pesterijtjes" zijn die jij aangeeft met die borden en eenden, maar kan me toch wel voorstellen dat er een paar zijn die het niet kunnen verdragen. Zeker als het team nipt verliest en die anderen vrolijk verder gaan met "*** SUCK" en andere provocerende dingen die je misschien niet kan hebben als je team verliest. Beetje het bloed onder de nagels vandaan blijven halen en doorgaan met zuigen jegens de verliezende fans.
Of gaan ze niet zo ver door als in Nederland met dat soort dingen? Gewoon de verliezende fans met rust laten en de provocerende dingen achterwege houden wanneer nodig?
Aan de andere kant, probeer die lui in Nederland maar eens door elkaar te laten zitten. Misschien dat, juist omdat je ze vrij spel geeft, ze de lol er niet meer van in zien. Al lijkt me dat onlogisch, volgens mij gaan ze er gewoon vol op.
Denk dat de sporten gewoon anders leven in Amerika dan in Europa, voetbalvandalisme heb je overal hier.
Zoals ik al aangaf heb ik er een andere theorie over. Als je in Amerika een gefrustreerde jongere bent die zijn agressie kwijt moet, dan ga je bij een streetgang. Als je in Europa een gefrustreerde jongere bent die zijn agressie kwijt moet, dan sluit je je aan bij een hooligans club.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Bij de NHL (en overigen) snap ik idd niet hoe die rivalen door elkaar kunnen zitten.
Snap best dat het "kleine pesterijtjes" zijn die jij aangeeft met die borden en eenden, maar kan me toch wel voorstellen dat er een paar zijn die het niet kunnen verdragen. Zeker als het team nipt verliest en die anderen vrolijk verder gaan met "*** SUCK" en andere provocerende dingen die je misschien niet kan hebben als je team verliest. Beetje het bloed onder de nagels vandaan blijven halen en doorgaan met zuigen jegens de verliezende fans.
Of gaan ze niet zo ver door als in Nederland met dat soort dingen? Gewoon de verliezende fans met rust laten en de provocerende dingen achterwege houden wanneer nodig?
Aan de andere kant, probeer die lui in Nederland maar eens door elkaar te laten zitten. Misschien dat, juist omdat je ze vrij spel geeft, ze de lol er niet meer van in zien. Al lijkt me dat onlogisch, volgens mij gaan ze er gewoon vol op.
Denk dat de sporten gewoon anders leven in Amerika dan in Europa, voetbalvandalisme heb je overal hier.
Misschien omdat Ovechkin een knietje gaf?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:43 schreef Katth het volgende:
Bleh en alweer 3-1 voor de penguins hehe. Varlamov zit niet lekker in de wedstrijd en caps defence is erg mager.
Was een bad call op Ovechkin. Hij en Gonchar gaan er even hard in en alleen omdat Gonchar naar de grond gaat moet Ovechkin zitten.
Ze gingen er allebij met de knie naar voren in, dus ik zie het verschil niet. Maar goed als er 1 iemand geschorst zou moeten worden is het Kunitz voor het meppen van Varlamov in de nek vorige game.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Misschien omdat Ovechkin een knietje gaf?De commentatoren zijn er vrij duidelijk over en vinden zelfs dat hij geschorst zou moeten worden.
Je vergeet erbij te zeggen dat college football en b-ball de meest populaire sporten zijn in de VS. Geen enkele profcompetitie kan er aan tippen, de NFL komt in de buurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:15 schreef maartena het volgende:
Een andere, zeer belangrijke reden is college sports. Waar je in Nederland bij de universiteiten en scholen ook wel kunt sporten, heb je geluk als er 100 man op de tribunes zitten in het weekend, en dat zijn meestal vrienden/familie van de spelers. Hier in de VS heeft vrijwel elk college op z'n minst OF een goed Football team OF een goed Baseball team, vaak allebei, en ook meestal nog Basketball, Hockey, Voetbal, etc, etc. College Sports is zo groots hier, dat er aparte TV kanalen voor zijn. In Los Angeles zit geen NFL team, dus de USC Trojans van de USC Universiteit zijn enorm populair.
Was met Franzen bij Detroit toen ook. Die scoorde in het reguliere seizoen ook wel eens, maar in de play-offs vorig jaar had hij ineens een explosiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:12 schreef Saviola het volgende:
Dat Carolina ookweer gewonnen..
En Jokinen, das echt een vage speler. In het reguliere seizoen is die kerel weken aan een stuk compleet onzichtbaar, ik bedoel hij speelt wel mee maar je ziet hem gewoon niet. En nu opeens gaat ie scoren als een gek.
Ik vind Gonchar dan ook een klein tikje overrated. Tuurlijk is hij goed in de powerplay, maar verder vond ik eigenlijk Whitney een betere verdediger. Dom ook dat ze die hebben weggedaan, maarja, ze moesten IETS doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:18 schreef Saviola het volgende:
Hawks![]()
Heb zelf Caps-Pens gekeken, echt een heerlijk intense wedstrijd met 2 teams die er keihard invlogen. Had gedacht dat het verlies van Gonchar de Pens pijn zou doen, maar ze leken hem niet echt te missen.
Dat kunnen ze de hele serie eigenlijk al niet. Hiller heeft ze er alleen lang ingehouden. Tegen de Sharks waren ze vaak ook al de mindere.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef kabonk het volgende:
Ducks zijn even de weg kwijt lijkt het wel, kunnen het tempo totaal niet bijbenen op het moment.
Laat maar komen, had er al moeten zijn eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Doler12 het volgende:
Tering dit ziet er niet uit, ik ben bang de nummer drie straks er aan komt
Want die scoort zo vaak?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Laat maar komen, had er al moeten zijn eigenlijk.
Wings kunnen slordig zijn, die 2-0 is niks. Nu mis je Draper echt.
Defensive forward. 't Gaat niet altijd om scoren.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Want die scoort zo vaak?Of bedoel je voor de face-offs?
Dat is wat hard misschien, die goalie is echt van een andere planeet. Die is de enige die de Ducks op de been kan houden. 't Kan zo omslaan, het beste team wint niet alijd in NHL. En de Red Wings staan bekend om kadootjes weg te geven.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanvertoning dit... Deze series lijkt voorbij.
Ik ben fan van geen van beide, moge de beste winnenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Doler12 het volgende:
Arggg ik heb Anaheim support nodig, teveel octopus fans op Fok. Maartena waar ben je?
Powerplay voor de Ducks, daarin kunnen ze wel watquote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan moet er wel het een en ander gebeuren. Detroit is al 4,5 wedstrijden beter, Ducks hielden het gewoon goed vol. Laat ze iig wat meer op doel schieten om mee te beginnen.
Hup Blue Jacketsquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Doler12 het volgende:
Arggg ik heb Anaheim support nodig, teveel octopus fans op Fok. Maartena waar ben je?
Verrek, ze pakken er eentje mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Powerplay voor de Ducks, daarin kunnen ze wel wat
Het scheelde inderdaad weinigquote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Damn, dacht dat ie er in zat.
Oh jij bent er nu ook.quote:
Ze hebben nog de leiding hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef popolon het volgende:
Hoe verspeel ik een voorsprong? Deel zoveel.
Gewoon wat penalties pakken en het komt helemaal goedquote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef popolon het volgende:
Hoe verspeel ik een voorsprong? Deel zoveel.
Tja die Hiller is gewoon goud waard, niet normaal wat een saves.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon wat penalties pakken en het komt helemaal goed
Niet echt, ik ga wel eens naar de Griffins, AHL, als er een Red Wing speler speelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Saviola het volgende:
Best een matige pot, de Ducks maken bijna niks klaar maar Detroit vergeet te scoren telkens ofzo.
@ popolon, volg jij ook junior hockey ofniet? de OHL bijvoorbeeld, waar Windsor net kampioen werd (dat ligt toch niet zo ver weg van Detroit), of NCAA hockey..?
Moet je mn verslagen maar lezen!quote:Op maandag 11 mei 2009 02:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Boston speelt goed.. Wist niet dat die al met 3-1 achter stonden, erg onverwacht ook.
Niet helemaal mee eens. In deze series misschien omdat de Canucks en de Ducks voornamelijk verdedigen, maar teams als de Blackhawks, Red Wings, Sharks en Blues spelen over het algemeen toch behoorlijk aanvallend.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef Saviola het volgende:
Eastern conference blijf ik toch stukken boeiender vinden dan de West. Veel offensiever en vooral, veel meer open hockey.
Van al die teams zie ik eigenlijk enkel de Hawks graag spelen. Detroit speelt ook wel offensief, maar die zijn vaak zo dominant, lijken wel altijd de puck te hebben, dat het ook weer minder interessant wordt (imo).quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. In deze series misschien omdat de Canucks en de Ducks voornamelijk verdedigen, maar teams als de Blackhawks, Red Wings, Sharks en Blues spelen over het algemeen toch behoorlijk aanvallend.
Ze staan alweer 1-0 achterquote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef Katth het volgende:
Mooi verslagen weer, thnx.
Let's go Caps, let's go!
Capitals moeten gewoon lekker fanatiek net als game 5 starten en beter oppassen achterin, dan gaat het helemaal goed komen.
Woensdagnacht pas, dus don't hold your breath just yetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef R_B het volgende:
Wordt spannend, vanavond/nacht in washington...
Ben benieuwd of de caps het voor elkaar gaan krijgen.
Original Sixers!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:24 schreef Leatherface het volgende:
Een ouderwetste Chicago-Detroit als westelijke finale, zou mooi zijn.
Ik weet niet wat het met hem is, soms staat hij goed op goal maar nu laat hij 5 pucks door op 24 schoten, belachelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Fleury heeft zn dag wel vaker nietIk herzie mijn mening over die koekenbakker nog steeds niet. Vorig jaar play-offs zijn dus echt een toevalstreffer gebleken vooralsnog.
Wel een spannende serie zo
Hehe dat roep ik ook al een tijdje, maar tegen de Flyers had ie echt hele goede wedstrijden. Varlamov maakt(e) wel het verschil.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Fleury heeft zn dag wel vaker nietIk herzie mijn mening over die koekenbakker nog steeds niet. Vorig jaar play-offs zijn dus echt een toevalstreffer gebleken vooralsnog.
Wel een spannende serie zo
Carolina heeft al weten te stunten, en Bruins vind ik eigenlijk ook het betere team maar ik verwacht dat de Canes het vanavond af gaan maken. Niet omdat ze het betere team zijn, maar misschien meer omdat ze de vorige keer zo hard klop hebben gekregen dat ze daar goed van kunnen leren en ze het nu toch echt waar moeten maken, thuis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef nyny83 het volgende:
Vlak de Bruins nog niet uitIn principe blijf ik het namelijk nog steeds een beter team dan de Canes vinden, dus het verbaast me niet als ze alsnog winnen. En ja, het is allemaal echt een dubbeltje op zn kant en dat maakt deze sport zo mooi juist. De serie tussen de Caps en Pens is nu al legendarisch
Bij mij staat het zelfs in mn voorbeschouwing over de play-offsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef kabonk het volgende:
[..]
Hehe dat roep ik ook al een tijdje, maar tegen de Flyers had ie echt hele goede wedstrijden. Varlamov maakt(e) wel het verschil.
Bruins staan al voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Saviola het volgende:
Let's go Bruins![]()
Flink sfeertje daar in Carolina.
haha, ik was ook gaan slapenquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:05 schreef Saviola het volgende:
2-1 Carolina, die zat er wel aan te komen..
edit: 3-1 SavardLucic met een prachtige assist
edit2: en nog 4-1 voor het einde van de 2de periode.. Boston wint dit wel, ik ga slapen![]()
Ik ook, maar dat gokte ik in de voorbeschouwing ook alquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:54 schreef Irrem het volgende:
3-3 bij Wings-Ducks
3-3 bij Bruins-Canes
3-3 bij Caps-Pens
Spannende series!
Ik moet 6.15 opquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef Saviola het volgende:
Pff morgen 7u30 opmaar ik wil dus echt niet game 7 missen tussen de Caps en Pens.. die serie is nu al legendarisch bijna en vannacht wordt de absolute climax, die moet ik gewoon zien. Dan maar als een zombie werken morgen.
Je hebt de Vezina Trophy, maar dat is over het regular season. Backstrom, Thomas en Mason (Blue Jackets) zijn genomineerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Als er zoiets is trouwens als "Goalie van het Jaar", dan heeft Jonas Hiller die titel wel verdiend trouwens..... het moge duidelijk zijn dat door zijn (soms geweldige) reddingen de Ducks nog steeds in de race zitten.
Tegen de Flyers was zijn line wel erg goed (misschien wel doorslaggevend), ook al scoorde hijzelf weinig punten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef Fiama het volgende:
Nog 4 uur, en de laatste wedstrijd gaat van start. Kom maar op Caps, bring it on!
Staal moet ook maar even zijn gezicht laten zien. Vorige jaar in de playoffs was hij vrij aanwezig en was zijn reguliere seizoen zwak. Dit jaar was z'n seizoen normaal maar scoort hij niet veel punten in de playoffs.
Knap inderdaad. Mooi dat een Zwitser het zo goed is, daar waar Zwitserland geen traditionele supermacht in het ijshockey is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Als er zoiets is trouwens als "Goalie van het Jaar", dan heeft Jonas Hiller die titel wel verdiend trouwens..... het moge duidelijk zijn dat door zijn (soms geweldige) reddingen de Ducks nog steeds in de race zitten.
Aanvallen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:18 schreef Saviola het volgende:
Game 7, je zou denken dat ze stevig verdedigen, nou niet met deze teams hoor
Dat moet Don Cherry zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Die kerel van die zender (Hockey Night in Canada) is altijd lache gekleed. Vind dat altijd zo`n apart figuur.
LOL ja... Dacht eerst dat ie ooit zijn nek gebroken had ofzo, want hij beweegt zijn hoofd ook nooit echt en dan icm die kragenquote:
Het kan nog 4-4 wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:12 schreef Irrem het volgende:
Kom ik ook een keer m'n bed uit voor een wedstrijd
Haha, ik vind die boot toeter altijd wel lekker werken en als ik het op de achtergrond heb staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:10 schreef RemcoW85 het volgende:
4-0 al? Jezus, heb m op de achtergrond en nog mis ik m. Nouja, ze schreeuwen nu ook niet bij een doelpunt...
Achja, Ovechkin... goede speler maar ik hou niet zo van zn attitudequote:Op donderdag 14 mei 2009 02:09 schreef popolon het volgende:
Ovechkin toch iets te overmoedig geweest met Crosby.
Zo`n claxon wil ik.. Veel beter dan dat hoge "tuut-tuut" .. Gewoon zo`n zwarequote:Op donderdag 14 mei 2009 02:13 schreef Fiama het volgende:
[..]
Haha, ik vind die boot toeter altijd wel lekker werken en als ik het op de achtergrond heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |