Dat kunnen ze de hele serie eigenlijk al niet. Hiller heeft ze er alleen lang ingehouden. Tegen de Sharks waren ze vaak ook al de mindere.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef kabonk het volgende:
Ducks zijn even de weg kwijt lijkt het wel, kunnen het tempo totaal niet bijbenen op het moment.
Laat maar komen, had er al moeten zijn eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Doler12 het volgende:
Tering dit ziet er niet uit, ik ben bang de nummer drie straks er aan komt
Want die scoort zo vaak?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Laat maar komen, had er al moeten zijn eigenlijk.
Wings kunnen slordig zijn, die 2-0 is niks. Nu mis je Draper echt.
Defensive forward. 't Gaat niet altijd om scoren.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Want die scoort zo vaak?Of bedoel je voor de face-offs?
Dat is wat hard misschien, die goalie is echt van een andere planeet. Die is de enige die de Ducks op de been kan houden. 't Kan zo omslaan, het beste team wint niet alijd in NHL. En de Red Wings staan bekend om kadootjes weg te geven.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanvertoning dit... Deze series lijkt voorbij.
Ik ben fan van geen van beide, moge de beste winnenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Doler12 het volgende:
Arggg ik heb Anaheim support nodig, teveel octopus fans op Fok. Maartena waar ben je?
Powerplay voor de Ducks, daarin kunnen ze wel watquote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan moet er wel het een en ander gebeuren. Detroit is al 4,5 wedstrijden beter, Ducks hielden het gewoon goed vol. Laat ze iig wat meer op doel schieten om mee te beginnen.
Hup Blue Jacketsquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Doler12 het volgende:
Arggg ik heb Anaheim support nodig, teveel octopus fans op Fok. Maartena waar ben je?
Verrek, ze pakken er eentje mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Powerplay voor de Ducks, daarin kunnen ze wel wat
Het scheelde inderdaad weinigquote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Damn, dacht dat ie er in zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |