haha, ik was ook gaan slapenquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:05 schreef Saviola het volgende:
2-1 Carolina, die zat er wel aan te komen..
edit: 3-1 SavardLucic met een prachtige assist
edit2: en nog 4-1 voor het einde van de 2de periode.. Boston wint dit wel, ik ga slapen![]()
Ik ook, maar dat gokte ik in de voorbeschouwing ook alquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:54 schreef Irrem het volgende:
3-3 bij Wings-Ducks
3-3 bij Bruins-Canes
3-3 bij Caps-Pens
Spannende series!
Ik moet 6.15 opquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef Saviola het volgende:
Pff morgen 7u30 opmaar ik wil dus echt niet game 7 missen tussen de Caps en Pens.. die serie is nu al legendarisch bijna en vannacht wordt de absolute climax, die moet ik gewoon zien. Dan maar als een zombie werken morgen.
Je hebt de Vezina Trophy, maar dat is over het regular season. Backstrom, Thomas en Mason (Blue Jackets) zijn genomineerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Als er zoiets is trouwens als "Goalie van het Jaar", dan heeft Jonas Hiller die titel wel verdiend trouwens..... het moge duidelijk zijn dat door zijn (soms geweldige) reddingen de Ducks nog steeds in de race zitten.
Tegen de Flyers was zijn line wel erg goed (misschien wel doorslaggevend), ook al scoorde hijzelf weinig punten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef Fiama het volgende:
Nog 4 uur, en de laatste wedstrijd gaat van start. Kom maar op Caps, bring it on!
Staal moet ook maar even zijn gezicht laten zien. Vorige jaar in de playoffs was hij vrij aanwezig en was zijn reguliere seizoen zwak. Dit jaar was z'n seizoen normaal maar scoort hij niet veel punten in de playoffs.
Knap inderdaad. Mooi dat een Zwitser het zo goed is, daar waar Zwitserland geen traditionele supermacht in het ijshockey is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Als er zoiets is trouwens als "Goalie van het Jaar", dan heeft Jonas Hiller die titel wel verdiend trouwens..... het moge duidelijk zijn dat door zijn (soms geweldige) reddingen de Ducks nog steeds in de race zitten.
Aanvallen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:18 schreef Saviola het volgende:
Game 7, je zou denken dat ze stevig verdedigen, nou niet met deze teams hoor
Dat moet Don Cherry zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Die kerel van die zender (Hockey Night in Canada) is altijd lache gekleed. Vind dat altijd zo`n apart figuur.
LOL ja... Dacht eerst dat ie ooit zijn nek gebroken had ofzo, want hij beweegt zijn hoofd ook nooit echt en dan icm die kragenquote:
Het kan nog 4-4 wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:12 schreef Irrem het volgende:
Kom ik ook een keer m'n bed uit voor een wedstrijd
Haha, ik vind die boot toeter altijd wel lekker werken en als ik het op de achtergrond heb staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:10 schreef RemcoW85 het volgende:
4-0 al? Jezus, heb m op de achtergrond en nog mis ik m. Nouja, ze schreeuwen nu ook niet bij een doelpunt...
Achja, Ovechkin... goede speler maar ik hou niet zo van zn attitudequote:Op donderdag 14 mei 2009 02:09 schreef popolon het volgende:
Ovechkin toch iets te overmoedig geweest met Crosby.
Zo`n claxon wil ik.. Veel beter dan dat hoge "tuut-tuut" .. Gewoon zo`n zwarequote:Op donderdag 14 mei 2009 02:13 schreef Fiama het volgende:
[..]
Haha, ik vind die boot toeter altijd wel lekker werken en als ik het op de achtergrond heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |