Dat moet Don Cherry zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Die kerel van die zender (Hockey Night in Canada) is altijd lache gekleed. Vind dat altijd zo`n apart figuur.
LOL ja... Dacht eerst dat ie ooit zijn nek gebroken had ofzo, want hij beweegt zijn hoofd ook nooit echt en dan icm die kragenquote:
Het kan nog 4-4 wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:12 schreef Irrem het volgende:
Kom ik ook een keer m'n bed uit voor een wedstrijd
Haha, ik vind die boot toeter altijd wel lekker werken en als ik het op de achtergrond heb staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:10 schreef RemcoW85 het volgende:
4-0 al? Jezus, heb m op de achtergrond en nog mis ik m. Nouja, ze schreeuwen nu ook niet bij een doelpunt...
Achja, Ovechkin... goede speler maar ik hou niet zo van zn attitudequote:Op donderdag 14 mei 2009 02:09 schreef popolon het volgende:
Ovechkin toch iets te overmoedig geweest met Crosby.
Zo`n claxon wil ik.. Veel beter dan dat hoge "tuut-tuut" .. Gewoon zo`n zwarequote:Op donderdag 14 mei 2009 02:13 schreef Fiama het volgende:
[..]
Haha, ik vind die boot toeter altijd wel lekker werken en als ik het op de achtergrond heb staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |