Ze staan alweer 1-0 achterquote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef Katth het volgende:
Mooi verslagen weer, thnx.
Let's go Caps, let's go!
Capitals moeten gewoon lekker fanatiek net als game 5 starten en beter oppassen achterin, dan gaat het helemaal goed komen.
Woensdagnacht pas, dus don't hold your breath just yetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef R_B het volgende:
Wordt spannend, vanavond/nacht in washington...
Ben benieuwd of de caps het voor elkaar gaan krijgen.
Original Sixers!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:24 schreef Leatherface het volgende:
Een ouderwetste Chicago-Detroit als westelijke finale, zou mooi zijn.
Ik weet niet wat het met hem is, soms staat hij goed op goal maar nu laat hij 5 pucks door op 24 schoten, belachelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Fleury heeft zn dag wel vaker nietIk herzie mijn mening over die koekenbakker nog steeds niet. Vorig jaar play-offs zijn dus echt een toevalstreffer gebleken vooralsnog.
Wel een spannende serie zo
Hehe dat roep ik ook al een tijdje, maar tegen de Flyers had ie echt hele goede wedstrijden. Varlamov maakt(e) wel het verschil.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Fleury heeft zn dag wel vaker nietIk herzie mijn mening over die koekenbakker nog steeds niet. Vorig jaar play-offs zijn dus echt een toevalstreffer gebleken vooralsnog.
Wel een spannende serie zo
Carolina heeft al weten te stunten, en Bruins vind ik eigenlijk ook het betere team maar ik verwacht dat de Canes het vanavond af gaan maken. Niet omdat ze het betere team zijn, maar misschien meer omdat ze de vorige keer zo hard klop hebben gekregen dat ze daar goed van kunnen leren en ze het nu toch echt waar moeten maken, thuis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef nyny83 het volgende:
Vlak de Bruins nog niet uitIn principe blijf ik het namelijk nog steeds een beter team dan de Canes vinden, dus het verbaast me niet als ze alsnog winnen. En ja, het is allemaal echt een dubbeltje op zn kant en dat maakt deze sport zo mooi juist. De serie tussen de Caps en Pens is nu al legendarisch
Bij mij staat het zelfs in mn voorbeschouwing over de play-offsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef kabonk het volgende:
[..]
Hehe dat roep ik ook al een tijdje, maar tegen de Flyers had ie echt hele goede wedstrijden. Varlamov maakt(e) wel het verschil.
Bruins staan al voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Saviola het volgende:
Let's go Bruins![]()
Flink sfeertje daar in Carolina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |