Red Wings gaan de Kings opzoeken ipv de Ducks?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef popolon het volgende:
Tied up. Eentje pakken in LA en we zitten weer goed.
Lees maar, 2 posts boven je staat het verslagquote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef Fiama het volgende:
Weekend weg geweest, zie dat ik weer veel heb gemist...
Hurricanes van Bruins gewonnen, dat is wel nice, geen idee hoe de wedstrijd zelf was. Dat de Ducks hebben gewonnen verrast me wel!
Vanavond dan weer de Penguins, hopelijk weten ze deze te winnen!
I see, thanks!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lees maar, 2 posts boven je staat het verslag
Mjah, viel weinig over te schrijvenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:34 schreef Fiama het volgende:
[..]
I see, thanks!
edit: Beknopt verslag, klinkt vooral als goed werk van de Canes en niet zo zeer slecht spel van de Bruins.
Juist, nu eerst even twee keer thuis winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef WasQ het volgende:
Dat was een enorme overwinning voor de Ducks... Grote mentale klap voor Detroit. Maar goed, Detroit kan als geen ander met dit soort tegenslagen omgaan... Toch zullen de Ducks gebruik maken van het momentum dat ze nu hebben!
Ik zet em aan op de radio als ik naar huis rij zo. Zit nog op mijn werkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef nyny83 het volgende:
Zitten we dr weer klaar voor allemaal?Pens - Caps over 10 minuten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef kabonk het volgende:
Eindelijk een sportwedstrijd waar de hele hype tussen 2 supersterren waargemaakt wordt. Beide een hattrick, net de samenvatting gezien, goede wedstrijd weer van Varlamov ook.
Wat kost Sport1 per maand eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef xJapser het volgende:
Zeg maar dag tegen de Play Offs per 15.05.2009 voor de DigiTV ESPN America kijkers in Nederland. Gaat naar Sport 1 , wordt betaalzender nu.
Wat een teringlijers zeg...net nu alles in volle gang is.
Snap nog steeds niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef nyny83 het volgende:lekker handig. Arme jullie. Ik ben de streams al gewend op internet, dus voor mij kan het toch al niet slechter
Was gister een goede stream trouwens. Dat Sopcast is echt een werelduitvinding.
Je kunt ook NU naar bed en heel vroeg op staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef tevebe het volgende:
Vanavond de Canucks. Ik heb morgen school dus helaas ga ik het niet live kijken.
Ik heb de laatste dagen niet echt veel slaap gehad dus wil het eigenlijk een beetje inhalen. Ik kijk voordat ik naar school ga wel even snel de samenvatting.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt ook NU naar bed en heel vroeg op staan
Hop, even 2 uurtjes je nest in, wekker zetten op 12:20.... (tegen die tijd is de puck drop pas), en kijken maar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen niet echt veel slaap gehad dus wil het eigenlijk een beetje inhalen. Ik kijk voordat ik naar school ga wel even snel de samenvatting.
Edit: Ze spelen al om 12u. Misschien dat ik dan toch ga kijken.
Ik heb er ook niet echt op gelet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Saviola het volgende:
8 ET, das toch echt 2 uur vannacht. Of woon je niet in Nederland?
Scherpquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Saviola het volgende:
8 ET, das toch echt 2 uur vannacht. Of woon je niet in Nederland?
Ik welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Scherp
Dan ga ik toch maar niet kijken. Had net geprobeerd om te slapen, maar wil niet echt lukken.
Gewoon om 21.00 uur naar bed gaan en dan om 4.30 uur opstaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Waarom moet ik nu weer graag naar een team in het westen willen kijken.. 0430 is toch niet te doen.. Morgen weer 1200 beginnen, nachtje doortrekken kan dus niet aangezien je dan vanaf 0800 niks meer te doen hebt.
Dan ben ik nog niet terug van werk. En om 0430 opstaan en dan vanaf 0800 tot 1200 voordat je weer kan gaan werken geen ruk te doen hebben is ook niet allesquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon om 21.00 uur naar bed gaan en dan om 4.30 uur opstaan
Amerikanen en statistiekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor de statistieken.....
Anaheim heeft nog nooit een series verloren waarin het 1-1 stond na 2 wedstrijden. Dit is 3x gebeurd, en Anaheim heeft daarin 3x gewonnen. Kom maar op met die traditie.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor de statistieken.....
Anaheim heeft nog nooit een series verloren waarin het 1-1 stond na 2 wedstrijden. Dit is 3x gebeurd, en Anaheim heeft daarin 3x gewonnen. Kom maar op met die traditie.
quote:FOR IMMEDIATE RELEASE:
Tuesday, May 5, 2009
NEW YORK - National Hockey League Deputy Commissioner Bill Daly issued the following statement regarding the Phoenix Coyotes:
"We have just become aware of today's Bankruptcy Court filing purportedly made on behalf of the Phoenix Coyotes. We are investigating the circumstances surrounding the petition, including the propriety of its filing. We have removed Jerry Moyes from all positions of authority to act for or on behalf of the Club. The League will appear and proceed before the Bankruptcy Court in the best interests of all of the Club's constituencies, including its fans in Arizona and the League's 29 other Member Clubs."
Dat soort dingen zijn te erg iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Amerikanen en statistiekenEen hockeycommentator wist het laatst nog mooi te brengen. Een fan stelde via mail de vraag hoe men die statistieken nu interpreteerde: 3 goals in de laatste vier wedstrijden, of 2 goals in de laatste 2 etc? Het antwoord was: net wat ons het beste uitkomt. Ze houden daar echt van alles bij. Ik zie het nog wel gebeuren dat er iets geroepen wordt als:: Anaheim heeft nog nooit een play-offwedstrijd verloren terwijl het regende
NIET Hamilton...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
Soms zit het mee, soms zit het tegen..... Donderdag weer een kans.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef popolon het volgende:
Zuivere goal afgefloten.Goalie had geen controle over de puck, geen face-off en had dus een goal moeten zijn.
Die wedstrijd was van 4 's nachts tot half 8 's ochtends hier. Niet echt tijden om die wedstrijd live te volgen dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen..... Donderdag weer een kans.
Keek je nog live trouwens, of was dat eindigen om een uur of 1 's nachts allemaal te laat voor de jonge vader?- Normaal zie ik je altijd wel in dit topic namelijk.
Dat zijn tijden om gewoon vroeg op te staan.... 4:30 eruit, en lekker met koffie en ontbijt hockey kijken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef nyny83 het volgende:
Die wedstrijd was van 4 's nachts tot half 8 's ochtends hier. Niet echt tijden om die wedstrijd live te volgen dus
Weer terug naar Winnipegquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef maartena het volgende:
Overigens, wat ander nieuws uit de NHL: Phoenix Coyotes hebben zichzelf failliet verklaard vandaag.....
[..]
Heel simpel gesteld: Alhoewel er nog wel een herstructurering mogelijk zou kunnen zijn....staat het team dus gewoon te koop voor een koopje, dus als er nog steden zijn die een NHL team willen hebben, en toevallig nog een arena hebben waar bijv. toch al basketball wordt gespeeld...... sla nu je slag.
Wel erg jammer voor de fans in Phoenix en omstreken, die toch trouw zijn gebleven aan het team.
Edit: En blijkbaar is er al een koper:
On May 5, 2009 Jim Balsillie made an offer of $212.5 million to purchase the team with the condition that he can move the team to Southern Ontario, most likely Hamilton. At the request of the Coyotes franchise owner, Mr. Balsillie has also agreed to post debtor-in-possession (DIP) financing of $17 million.
http://network.nationalpo(...)otes-in-phoenix.aspxquote:
Of het gaat lekker druk worden in Ontario.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef maartena het volgende:
[..]
http://network.nationalpo(...)otes-in-phoenix.aspx
Zou wel leuk zijn als de Winnipeg Jets weer in het leven worden geroepen. Overigens zie ik ook wel iets in een team in Seattle ofzo, kan een leuke rivalry worden met de Canucks.
Yep, zou goed kunnen.... die Jim Balsillie is trouwens de CEO van Research in Motion, de maker van de Blackberry telefoon. Een van de bedrijven die zelfs in deze economische malaise nog een redelijke winst maakt, en in de afgelopen 10 jaar zelfs godsganselijk veel winst heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef maartena het volgende:
On May 5, 2009 Jim Balsillie made an offer of $212.5 million to purchase the team with the condition that he can move the team to Southern Ontario, most likely Hamilton. At the request of the Coyotes franchise owner, Mr. Balsillie has also agreed to post debtor-in-possession (DIP) financing of $17 million.
yup, ze domineren de hele tweede periode. Niet het verwachte vuurwerk van Crosby en Ovechkin helaas, op die mooie stickhandling actie van Sidney in de eerste periode na dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:30 schreef Saviola het volgende:
Pittsburgh speelt goed, verdiende gelijkmaker.
jaja, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Katth het volgende:
@ nyny83
Hoeveel staat de Hurricanes vs Bruins? ^^
NHL Torrents verschijnen vaak behoorlijk laat. Die kun je dan 's ochtends aanzetten, en als je terugkomt van je werk zijn ze dan HOPELIJK klaar. Ik blijf het toch met streaming doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:30 schreef maartena het volgende:
Een andere optie voor hen die s'ochtends op hun gemak willen kijken zonder de score te weten.....
Zoek op Google eens op "NHL Torrents" of "Sport Torrents".
Terecht? Man, het had al veel meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:19 schreef nyny83 het volgende:
Detroit idd 4-2 voor. Ze krijgen de betere kansen, dus wel terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |