Red Wings gaan de Kings opzoeken ipv de Ducks?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef popolon het volgende:
Tied up. Eentje pakken in LA en we zitten weer goed.
Lees maar, 2 posts boven je staat het verslagquote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef Fiama het volgende:
Weekend weg geweest, zie dat ik weer veel heb gemist...
Hurricanes van Bruins gewonnen, dat is wel nice, geen idee hoe de wedstrijd zelf was. Dat de Ducks hebben gewonnen verrast me wel!
Vanavond dan weer de Penguins, hopelijk weten ze deze te winnen!
I see, thanks!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lees maar, 2 posts boven je staat het verslag
Mjah, viel weinig over te schrijvenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:34 schreef Fiama het volgende:
[..]
I see, thanks!
edit: Beknopt verslag, klinkt vooral als goed werk van de Canes en niet zo zeer slecht spel van de Bruins.
Juist, nu eerst even twee keer thuis winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef WasQ het volgende:
Dat was een enorme overwinning voor de Ducks... Grote mentale klap voor Detroit. Maar goed, Detroit kan als geen ander met dit soort tegenslagen omgaan... Toch zullen de Ducks gebruik maken van het momentum dat ze nu hebben!
Ik zet em aan op de radio als ik naar huis rij zo. Zit nog op mijn werkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef nyny83 het volgende:
Zitten we dr weer klaar voor allemaal?Pens - Caps over 10 minuten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef kabonk het volgende:
Eindelijk een sportwedstrijd waar de hele hype tussen 2 supersterren waargemaakt wordt. Beide een hattrick, net de samenvatting gezien, goede wedstrijd weer van Varlamov ook.
Wat kost Sport1 per maand eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef xJapser het volgende:
Zeg maar dag tegen de Play Offs per 15.05.2009 voor de DigiTV ESPN America kijkers in Nederland. Gaat naar Sport 1 , wordt betaalzender nu.
Wat een teringlijers zeg...net nu alles in volle gang is.
Snap nog steeds niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef nyny83 het volgende:lekker handig. Arme jullie. Ik ben de streams al gewend op internet, dus voor mij kan het toch al niet slechter
Was gister een goede stream trouwens. Dat Sopcast is echt een werelduitvinding.
Je kunt ook NU naar bed en heel vroeg op staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef tevebe het volgende:
Vanavond de Canucks. Ik heb morgen school dus helaas ga ik het niet live kijken.
Ik heb de laatste dagen niet echt veel slaap gehad dus wil het eigenlijk een beetje inhalen. Ik kijk voordat ik naar school ga wel even snel de samenvatting.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt ook NU naar bed en heel vroeg op staan
Hop, even 2 uurtjes je nest in, wekker zetten op 12:20.... (tegen die tijd is de puck drop pas), en kijken maar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen niet echt veel slaap gehad dus wil het eigenlijk een beetje inhalen. Ik kijk voordat ik naar school ga wel even snel de samenvatting.
Edit: Ze spelen al om 12u. Misschien dat ik dan toch ga kijken.
Ik heb er ook niet echt op gelet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Saviola het volgende:
8 ET, das toch echt 2 uur vannacht. Of woon je niet in Nederland?
Scherpquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Saviola het volgende:
8 ET, das toch echt 2 uur vannacht. Of woon je niet in Nederland?
Ik welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Scherp
Dan ga ik toch maar niet kijken. Had net geprobeerd om te slapen, maar wil niet echt lukken.
Gewoon om 21.00 uur naar bed gaan en dan om 4.30 uur opstaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Waarom moet ik nu weer graag naar een team in het westen willen kijken.. 0430 is toch niet te doen.. Morgen weer 1200 beginnen, nachtje doortrekken kan dus niet aangezien je dan vanaf 0800 niks meer te doen hebt.
Dan ben ik nog niet terug van werk. En om 0430 opstaan en dan vanaf 0800 tot 1200 voordat je weer kan gaan werken geen ruk te doen hebben is ook niet allesquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon om 21.00 uur naar bed gaan en dan om 4.30 uur opstaan
Amerikanen en statistiekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor de statistieken.....
Anaheim heeft nog nooit een series verloren waarin het 1-1 stond na 2 wedstrijden. Dit is 3x gebeurd, en Anaheim heeft daarin 3x gewonnen. Kom maar op met die traditie.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor de statistieken.....
Anaheim heeft nog nooit een series verloren waarin het 1-1 stond na 2 wedstrijden. Dit is 3x gebeurd, en Anaheim heeft daarin 3x gewonnen. Kom maar op met die traditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |