abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68797301
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 06:47 schreef popolon het volgende:
Ducks scoren vaak door fouten van de defense, is ook knap natuurlijk maar in deze series is tot nu toe Detroit echt veel beter.

Maar 't beste team wint niet altijd. 't Lijkt wel voetbal.
Was bij de Sharks ook zo, Sharks speelden in feite ook sterker. Ze scoorden alleen niet

Anyway, game over idd... 6-3 in empty net. Ze pullden hem wel vroeg trouwens met nog ruim 3 minuten te gaan.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:09:14 #102
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68797302
Haha.... dat wordt 2-2 in de series, net als Canucks/Blackhawks.....

Een ding is zeker, alle 4 de ploegen in het Westen moeten er om knokken.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:10:48 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68797305
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 05:10 schreef popolon het volgende:
Wel veel Detroit fans in Anaheim. Je ziet ze overal.
Dat zie je met meer teams. Heeft te maken met het feit dat er ontzettend veel mensen zijn die in California willen wonen..... je ziet het ook met Boston Red Sox, New York Yankees, etc.

Allemaal Oost-kusters die de zon komen opzoeken maar toch fan blijven van hun thuisteam.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:12:55 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68797317
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:09 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Was bij de Sharks ook zo, Sharks speelden in feite ook sterker. Ze scoorden alleen niet
Dat is het nadeel, het beste team wint niet altijd. In basketball is dat niet mogelijk.

Maar goed, mooie win, had nog meer moeten zijn maar dat maakt niet uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:15:46 #105
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68797328
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat zie je met meer teams. Heeft te maken met het feit dat er ontzettend veel mensen zijn die in California willen wonen..... je ziet het ook met Boston Red Sox, New York Yankees, etc.

Allemaal Oost-kusters die de zon komen opzoeken maar toch fan blijven van hun thuisteam.
Ik weet dat je graag wilt horen dat iedereen in je paradijsje wilt wonen maar Detroit fans staan bekend om hun fanatisme. Veel komen echt weer thuis hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:24:43 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68797356
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:15 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat je graag wilt horen dat iedereen in je paradijsje wilt wonen maar Detroit fans staan bekend om hun fanatisme. Veel komen echt weer thuis hoor.
Toch heb ik gelijk. Op mijn werk heb ik twee collega's die uit Detroit zijn gekomen in de afgelopen jaren, en dat geeft leuke discussies momenteel.

Ik ken mensen uit New Jersey, Ohio, New York, Michigan, en een hoop andere New England staten, die richting California zijn verhuisd, en dat gebeurd al ruim 30 jaar.

De enorme groei van California in de afgelopen 30 jaar zijn echt niet alleen Mexicanen die de grens over kwamen.

Dat er sowieso veel Red Wings fans zijn, geloof ik trouwens graag.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:29:36 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68797383
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:24 schreef maartena het volgende:

[..]

De enorme groei van California in de afgelopen 30 jaar zijn echt niet alleen Mexicanen die de grens over kwamen.
Niet alleen, maar bijna wel.

Maar goed, jij zit lekker daar, ik zit lekker hier. Beste bulldozer die me hier weg weet te scheppen.

Ontopic: Eindelijk de Wings die ik ken.
pi_68798184
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:12 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat is het nadeel, het beste team wint niet altijd. In basketball is dat niet mogelijk.
Aan de andere kant heeft ook dat weer zijn charmes. IJshockey zou toch helemaal niet leuk zijn als je niet af en toe kan schelden dat je team weer eens onterecht verloren heeft? I've had my share this play-offs
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:26:11 #109
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_68799095
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat ik daar het mooiste aan vind is dat ze gewoon door elkaar zitten zonder problemen. Ook bij Penguins vs Capitals zitten veel uit supporters bij de wedstrijden. Moet je met voetbal eens proberen...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_68801574
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat ik daar het mooiste aan vind is dat ze gewoon door elkaar zitten zonder problemen. Ook bij Penguins vs Capitals zitten veel uit supporters bij de wedstrijden. Moet je met voetbal eens proberen...
Ik zou juist zeggen: probeer het eens. Maar in voetbal is het zo taboe om nieuwe dingen te proberen. Waarom zou het nou bij voetbal niet kunnen en bij ALLE ANDERE sporten wel? Ik denk juist dat dit bij voetbal een en ander oplost qua rellen, want de uitsupporters zitten verspreid en kunnen zich dus lastiger verzamelen om rel te schoppen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:48:16 #111
130412 Katth
pi_68801832
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zou juist zeggen: probeer het eens. Maar in voetbal is het zo taboe om nieuwe dingen te proberen. Waarom zou het nou bij voetbal niet kunnen en bij ALLE ANDERE sporten wel? Ik denk juist dat dit bij voetbal een en ander oplost qua rellen, want de uitsupporters zitten verspreid en kunnen zich dus lastiger verzamelen om rel te schoppen.
Ik heb het geprobeerd, nog niet zo lang geleden ^^

Zat samen met mijn vader in ons Graafschap tenue tussen het FC Twente publiek voor de kwart finale van de KNVB Beker. Hier en daar wat opmerkingen, maar niets serieus. Alleen jammer van die tegengoal in de allerlaatste minuut van de verlenging
pi_68809941
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:36:09 #113
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68814077
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Het kan bij Voetbal ook. Hier in Los Angeles is het voetbal-voetbal (dus niet football) ook redelijk populair, vanwege een hoog aantal Mexicanen, en het stadion van Chivas USA en de LA Galaxy waar zo'n 25.000 man in kunnen (en een exclusief voetbal stadion is, dus niet gedeeld met American Football), zit toch redelijk vaak mutjevol, en zoals je zelf al aangeeft dwars door elkaar.

En je hebt in Los Angeles dus twee teams, en dat is een ware rivaliteit geworden in afgelopen jaren. Toch kun je hier ook zonder problemen naar voetbal wedstrijden.

Ik heb een andere theorie: Kansloze jongeren moeten hun frustaties kwijt. In de VS doen ze dit in gangs, in Europa sluiten ze zich aan bij de hooligans-club van een voetbalvereniging. Jonge mannen die door allerlei maatschappelijke redenen hun agresssie kwijt moeten, en dat dus vinden in een gang, of bij hooligans.

Bij het IJshockey, waar je bij het vechten op het ijs juist zou verwachten dat er problemen zullen zijn tussen de fans, gebeurd er maar erg weinig. De Ducks/Kings/Sharks groep in California zijn vrij grote rivalen, alhoewel de "Battle of California" door leuke blogs ook word afgedaan als "The most pathetic rivalry in the NHL" .

Ben zelf dus naar Ducks/Kings en Ducks/Sharks wedstrijden geweest, en met name bij Ducks/Kings is het stadion vaak voor 50/50 gevuld met fans van beide teams..... en nooit problemen, ondanks de grote borden met "Kings Suck", Ducks fans met de Burger King om een strop, en Kings fans met een rubberen eend om een strop en eende-lok-fluitjes..... beledigingen over en weer, maar geen problemen met vechten. Alleen maar een beetje gelach en "(naam team) SUCK" geroep naar elkaar.....

En volgens mij mag je in Nederland bij voetbal wedstrijden ook niet meer bier drinken.... als ik naar een NHL wedstrijd ga, dan gaat er toch op z'n minst een halve liter per period naar binnen Wel geserveerd in enorme plastic bekers en voor woekerprijzen, maar het BIER vloeit rijkelijk.

Bij de Ducks/Sharks playoff game van anderhalve week terug zat er naast mij een vader met twee zoontjes van een jaar of 7, 8.... en ik krijg toch het idee dat een vader wel twee keer nadenkt voordat hij zijn kinderen meeneemt naar een Ajax/Feyenoord wedstrijd.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:58:32 #114
130412 Katth
pi_68814926
Yup, echt super. Bier mag nog wel alleen niet met "risicowedstrijden" en Europees voetbal.

Grote wens om nog eens een NHL game live te zien, lucky bastard ^^
pi_68815505
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef Katth het volgende:
Yup, echt super. Bier mag nog wel alleen niet met "risicowedstrijden" en Europees voetbal.

Ja, hij woont al een tijdje in de states en is ook Amerikaans staatsburger, dus tja
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:17:13 #116
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68823830
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:17 schreef nyny83 het volgende:
Ja, hij woont al een tijdje in de states en is ook Amerikaans staatsburger, dus tja
En ik woon letterlijk 5 a 10 minuten rijden van het Honda Center waar de Anaheim Ducks spelen, alsmede Angel Stadium waar het MLB baseball team Angels speelt. Beide stadions liggen aan dezelfde snelweg, eentje aan de ene kant, de ander aan de andere kant.

Qua reiskosten ben ik dus vrij goedkoop uit om een NHL of MLB wedstrijd mee te maken.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:25:32 #117
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68824093
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef Katth het volgende:
Kan voor een vrij redelijk bedrag, als je kou en sneeuw geen probleem vind. Er zijn in de winter (Januari, Februari) altijd wel specials richting New York bijv, waar je dan een lang weekend of een week de stad kunt bezoeken voor niet al te veel geld, immers wie wil er hartje winter in New York zitten, niet waar?

Als het om de NHL te doen is kun je zo tegen die tijd voor vrij redelijke prijzen tickets kopen voor New York Rangers of New Jersey Devils.

Er zijn wellicht ook specials naar andere steden.... maar behalve de Red Wings, Lions en de Pistons is er in Detroit bar weinig te doen in de winter.
-
pi_68826493
Bij de NHL (en overigen) snap ik idd niet hoe die rivalen door elkaar kunnen zitten.

Snap best dat het "kleine pesterijtjes" zijn die jij aangeeft met die borden en eenden, maar kan me toch wel voorstellen dat er een paar zijn die het niet kunnen verdragen. Zeker als het team nipt verliest en die anderen vrolijk verder gaan met "*** SUCK" en andere provocerende dingen die je misschien niet kan hebben als je team verliest. Beetje het bloed onder de nagels vandaan blijven halen en doorgaan met zuigen jegens de verliezende fans.

Of gaan ze niet zo ver door als in Nederland met dat soort dingen? Gewoon de verliezende fans met rust laten en de provocerende dingen achterwege houden wanneer nodig?

Aan de andere kant, probeer die lui in Nederland maar eens door elkaar te laten zitten. Misschien dat, juist omdat je ze vrij spel geeft, ze de lol er niet meer van in zien. Al lijkt me dat onlogisch , volgens mij gaan ze er gewoon vol op.

Denk dat de sporten gewoon anders leven in Amerika dan in Europa, voetbalvandalisme heb je overal hier.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:06:53 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68827687
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Bij de NHL (en overigen) snap ik idd niet hoe die rivalen door elkaar kunnen zitten.

Snap best dat het "kleine pesterijtjes" zijn die jij aangeeft met die borden en eenden, maar kan me toch wel voorstellen dat er een paar zijn die het niet kunnen verdragen. Zeker als het team nipt verliest en die anderen vrolijk verder gaan met "*** SUCK" en andere provocerende dingen die je misschien niet kan hebben als je team verliest. Beetje het bloed onder de nagels vandaan blijven halen en doorgaan met zuigen jegens de verliezende fans.

Of gaan ze niet zo ver door als in Nederland met dat soort dingen? Gewoon de verliezende fans met rust laten en de provocerende dingen achterwege houden wanneer nodig?

Aan de andere kant, probeer die lui in Nederland maar eens door elkaar te laten zitten. Misschien dat, juist omdat je ze vrij spel geeft, ze de lol er niet meer van in zien. Al lijkt me dat onlogisch , volgens mij gaan ze er gewoon vol op.

Denk dat de sporten gewoon anders leven in Amerika dan in Europa, voetbalvandalisme heb je overal hier.
NHL is nog niks vergeleken met NFL/College. Tailgate parties zijn echt geweldig, iedereen door elkaar en barbecueen maar.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:14:46 #120
130412 Katth
pi_68831931
En het is alweer 1-0 voor de Caps
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:15:11 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68831940
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:

Zoals ik al aangaf heb ik er een andere theorie over. Als je in Amerika een gefrustreerde jongere bent die zijn agressie kwijt moet, dan ga je bij een streetgang. Als je in Europa een gefrustreerde jongere bent die zijn agressie kwijt moet, dan sluit je je aan bij een hooligans club.

Het is niet zo dat Amerikaanse jeugd braver is dan Europese jeugs, ik denk alleen dat ze frustraties op de maatschappij op een andere manier aanpakken, ofwel op een andere manier stoom afblazen. En dat is vaak een stuk dodelijker door het gebruik van vuurwapens etc.

In Los Angeles ben je als kansarme jongere die bij een gang wil, aangesloten bij een bepaalde groep aan gangs. Vroeger had je de Bloods en de Crips.... die heb je nu dus nog steeds, alleen zijn er wat andere gangs bij gekomen, Aziatisch en Latino. Als je wil vechten, dan sluit je je aan bij zo'n gang.

In Europa ga je met mobiele telefoons, SMS, etc, afspreken in Beverwijk om elkaar de hersens in te slaan onder het mom van "supporter" van Ajax of Feyenoord.

Hoe dan ook, jongeren moeten hun agressie kwijt.... alleen kiezen ze in de VS daar niet een sport team vs een ander sport team voor, maar meer wijk tegen wijk in de vorm van gangs.

Verder is sport bijna een cultuur in de VS. Iedereen die ik ken is wel eens naar een Angels wedstrijd geweest, (en nu is dat ook niet moeilijk met 75+ thuiswedstrijden per jaar), en ik ken velen die naar Ducks, Lakers, Clippers, Kings, LA Galaxy, Shivas USA wedstrijden gaan.

Je hebt hier 4 grote sporten, in orde van populariteit American Football, Baseball, Basketball, en IJshockey, en als 5e en 6e sport heb je het normale Voetbal en Lacrosse. Voetbal is in het Zuiden/Westen populairder, Lacrosse is in Canada en het Noord-Oosten populairder.

Een andere, zeer belangrijke reden is college sports. Waar je in Nederland bij de universiteiten en scholen ook wel kunt sporten, heb je geluk als er 100 man op de tribunes zitten in het weekend, en dat zijn meestal vrienden/familie van de spelers. Hier in de VS heeft vrijwel elk college op z'n minst OF een goed Football team OF een goed Baseball team, vaak allebei, en ook meestal nog Basketball, Hockey, Voetbal, etc, etc. College Sports is zo groots hier, dat er aparte TV kanalen voor zijn. In Los Angeles zit geen NFL team, dus de USC Trojans van de USC Universiteit zijn enorm populair.

Sport wordt hier met de paplepel ingegoten, zowel actief als passief. Zoals popolon al aangeeft heb je tailgate parties bij NFL wedstrijden, en zijn er enorm veel andere cultuursaspecten te vinden in Amerikaanse sporten.

Ik zou eigenlijk willen verklaren: Ik ken geen ander land waar sport zo heilig is als in de VS.

[ Bericht 22% gewijzigd door maartena op 09-05-2009 01:23:53 ]
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:43:22 #122
130412 Katth
pi_68832603
Bleh en alweer 3-1 voor de penguins hehe. Varlamov zit niet lekker in de wedstrijd en caps defence is erg mager.

Was een bad call op Ovechkin. Hij en Gonchar gaan er even hard in en alleen omdat Gonchar naar de grond gaat moet Ovechkin zitten.

[ Bericht 38% gewijzigd door Katth op 09-05-2009 01:51:03 ]
pi_68832931
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:43 schreef Katth het volgende:
Bleh en alweer 3-1 voor de penguins hehe. Varlamov zit niet lekker in de wedstrijd en caps defence is erg mager.

Was een bad call op Ovechkin. Hij en Gonchar gaan er even hard in en alleen omdat Gonchar naar de grond gaat moet Ovechkin zitten.
Misschien omdat Ovechkin een knietje gaf? De commentatoren zijn er vrij duidelijk over en vinden zelfs dat hij geschorst zou moeten worden.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 02:04:26 #124
130412 Katth
pi_68833011
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Misschien omdat Ovechkin een knietje gaf? De commentatoren zijn er vrij duidelijk over en vinden zelfs dat hij geschorst zou moeten worden.
Ze gingen er allebij met de knie naar voren in, dus ik zie het verschil niet. Maar goed als er 1 iemand geschorst zou moeten worden is het Kunitz voor het meppen van Varlamov in de nek vorige game.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 02:17:24 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68833187
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:15 schreef maartena het volgende:

Een andere, zeer belangrijke reden is college sports. Waar je in Nederland bij de universiteiten en scholen ook wel kunt sporten, heb je geluk als er 100 man op de tribunes zitten in het weekend, en dat zijn meestal vrienden/familie van de spelers. Hier in de VS heeft vrijwel elk college op z'n minst OF een goed Football team OF een goed Baseball team, vaak allebei, en ook meestal nog Basketball, Hockey, Voetbal, etc, etc. College Sports is zo groots hier, dat er aparte TV kanalen voor zijn. In Los Angeles zit geen NFL team, dus de USC Trojans van de USC Universiteit zijn enorm populair.
Je vergeet erbij te zeggen dat college football en b-ball de meest populaire sporten zijn in de VS. Geen enkele profcompetitie kan er aan tippen, de NFL komt in de buurt.

Kijk alleen al naar de Michigan Wolverines, een stadion waar 112.000 man in kunnen en altijd vol zit.
pi_68834111
5-3 met nog 2 mins te gaan
  zaterdag 9 mei 2009 @ 03:30:18 #127
130412 Katth
pi_68834164
Weer verdiend verloren. Zat eerst nog te schelden op de referees, maar ook al hadden de Caps deze niet tegen hadden ze nog verloren. Penguins fysiek gewoon veel sterker om maar niet te spreken over de Capitals defense.... Echt waar hoe kan je zoveel 2 on 1's weggeven op centre ice. Green had 1 goede actie de hele wedstrijd en scoren ze short handed, dan paar minuten later laat hij gewoon de puck gaan en was het verschil weer 2 goals.

*SIGH*
pi_68834220
Yup, de Pens waren gewoon veel aggressiever en leken een stuk gretiger. Verdiende overwinning wel. Greene en Varlamov vielen erg tegen, Fedorov ook trouwens.

Canes nu 2-1 voor. Je gaat gelijk krijgen Katth
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:12:20 #129
107005 Saviola
CM Legend
pi_68837032
Dat Carolina ook weer gewonnen..

En Jokinen, das echt een vage speler. In het reguliere seizoen is die kerel weken aan een stuk compleet onzichtbaar, ik bedoel hij speelt wel mee maar je ziet hem gewoon niet. En nu opeens gaat ie scoren als een gek.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68838252
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:12 schreef Saviola het volgende:
Dat Carolina ook weer gewonnen..

En Jokinen, das echt een vage speler. In het reguliere seizoen is die kerel weken aan een stuk compleet onzichtbaar, ik bedoel hij speelt wel mee maar je ziet hem gewoon niet. En nu opeens gaat ie scoren als een gek.
Was met Franzen bij Detroit toen ook. Die scoorde in het reguliere seizoen ook wel eens, maar in de play-offs vorig jaar had hij ineens een explosie Maargoed, de Canes spelen leuk en ze werken er hard voor, terwijl Boston wat hooghartig lijkt te spelen af en toe. Vooralsnog staan ze verdiend voor in de serie.
pi_68858483
Paar dagen gemist, maar net de samenvatting van Bruis-Canes gezien, ziet er naar uit dat de Canes er meer in geloven dan de Bruins. Staal is weer goed in vorm en als de Canes ver komen kan Ward wel weer eens MVP krijgen, alhoewel Crosby ook erg aardig op weg is lijkt het
  zondag 10 mei 2009 @ 02:42:58 #132
130412 Katth
pi_68862929
Wat een verschil in instelling nu van de Capitals. Hopelijk houden we de voorsprong vast.
  zondag 10 mei 2009 @ 03:32:38 #133
130412 Katth
pi_68863339
En we gaan over time in.
  zondag 10 mei 2009 @ 03:54:02 #134
130412 Katth
pi_68863467
Argh...

Weer de refs...

Trip op Federov niet bestraft andere kant op Malkin wel en natuurlijk scoren ze in de power play.
pi_68863809
Ben deze keer voor Blackhawks @ Canucks gegaan, dus niet gekeken Was wel een leuke wedstrijd zo te lezen op NHL.com. Ben benieuwd of Washington nog een game 7 kan afdwingen.
pi_68863936
Hawks winnen uit met 4-2, best knap.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:18:27 #137
107005 Saviola
CM Legend
pi_68865998
Hawks

Heb zelf Caps-Pens gekeken, echt een heerlijk intense wedstrijd met 2 teams die er keihard invlogen. Had gedacht dat het verlies van Gonchar de Pens pijn zou doen, maar ze leken hem niet echt te missen.
pi_68866593
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:18 schreef Saviola het volgende:
Hawks

Heb zelf Caps-Pens gekeken, echt een heerlijk intense wedstrijd met 2 teams die er keihard invlogen. Had gedacht dat het verlies van Gonchar de Pens pijn zou doen, maar ze leken hem niet echt te missen.
Ik vind Gonchar dan ook een klein tikje overrated. Tuurlijk is hij goed in de powerplay, maar verder vond ik eigenlijk Whitney een betere verdediger. Dom ook dat ze die hebben weggedaan, maarja, ze moesten IETS doen.
pi_68876502
pi_68887933
Detroit - Anaheim zo... Beslissende wedstrijd.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:33:14 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68889892
Pfffft, twee keer op de paal al.
pi_68890341
14-3 schoten.. Tsjonge, dat gaat ook nergens over .
  zondag 10 mei 2009 @ 23:48:45 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68890385
Zoveel beter maar 't dan niet kunnen verzilveren.
  maandag 11 mei 2009 @ 00:09:37 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68890897
Fuckin' finally. Wie anders dan Franszen. 1-0
pi_68890906
Damn Franzen
  maandag 11 mei 2009 @ 00:10:54 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68890928
2-0 Hudler
pi_68890958
In een aantal seconden twee goals voor de Red Wings
pi_68890967
2-0 alweer ja Detroit veel beter en verdiend voor.
pi_68890971
Daar komt de momentum... 2-0 binnen de minuut.
  maandag 11 mei 2009 @ 00:13:29 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68891023
Perfecte intikker hoor, knap. Stick precies onder de crossbar, telt dus.
pi_68891083
Dan zou je zeggen dat de Ducks na de time-out goed en aggressief van start gaan, maar de Wings scoren bijna weer
pi_68891102
Ducks zijn even de weg kwijt lijkt het wel, kunnen het tempo totaal niet bijbenen op het moment.
pi_68891141
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef kabonk het volgende:
Ducks zijn even de weg kwijt lijkt het wel, kunnen het tempo totaal niet bijbenen op het moment.
Dat kunnen ze de hele serie eigenlijk al niet. Hiller heeft ze er alleen lang ingehouden. Tegen de Sharks waren ze vaak ook al de mindere.
pi_68891148
Tering dit ziet er niet uit, ik ben bang de nummer drie straks er aan komt
  maandag 11 mei 2009 @ 00:21:51 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68891264
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Doler12 het volgende:
Tering dit ziet er niet uit, ik ben bang de nummer drie straks er aan komt
Laat maar komen, had er al moeten zijn eigenlijk.

Wings kunnen slordig zijn, die 2-0 is niks. Nu mis je Draper echt.
pi_68891351
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Laat maar komen, had er al moeten zijn eigenlijk.

Wings kunnen slordig zijn, die 2-0 is niks. Nu mis je Draper echt.
Want die scoort zo vaak? Of bedoel je voor de face-offs?
  maandag 11 mei 2009 @ 00:26:29 #157
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68891378
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:25 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Want die scoort zo vaak? Of bedoel je voor de face-offs?
Defensive forward. 't Gaat niet altijd om scoren.
pi_68891390
WOW die pass OVER het net van Datsyuk!
pi_68891401
Wanvertoning dit... Deze series lijkt voorbij.
pi_68891452
Niet te vroeg gaan sippen.... een periode is nog genoeg om een 2-0 achterstand goed te maken. Als ze dat lukt slaan die Red Wings hun koppies stuk tegen de boardings dat ze dit nog hebben weggegeven, maar het kan nog
  maandag 11 mei 2009 @ 00:29:21 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68891455
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanvertoning dit... Deze series lijkt voorbij.
Dat is wat hard misschien, die goalie is echt van een andere planeet. Die is de enige die de Ducks op de been kan houden. 't Kan zo omslaan, het beste team wint niet alijd in NHL. En de Red Wings staan bekend om kadootjes weg te geven.
pi_68891474
Arggg ik heb Anaheim support nodig, teveel octopus fans op Fok. Maartena waar ben je?
pi_68891486
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Doler12 het volgende:
Arggg ik heb Anaheim support nodig, teveel octopus fans op Fok. Maartena waar ben je?
Ik ben fan van geen van beide, moge de beste winnen
  maandag 11 mei 2009 @ 00:30:48 #164
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68891490
Ik ben de enige hoor Doler.
pi_68891511
Dan moet er wel het een en ander gebeuren. Detroit is al 4,5 wedstrijden beter, Ducks hielden het gewoon goed vol. Laat ze iig wat meer op doel schieten om mee te beginnen.
pi_68891543
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan moet er wel het een en ander gebeuren. Detroit is al 4,5 wedstrijden beter, Ducks hielden het gewoon goed vol. Laat ze iig wat meer op doel schieten om mee te beginnen.
Powerplay voor de Ducks, daarin kunnen ze wel wat
pi_68891579
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Doler12 het volgende:
Hup Blue Jackets
pi_68891597
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Powerplay voor de Ducks, daarin kunnen ze wel wat
Verrek, ze pakken er eentje mee.
pi_68891605
Goal! Net nog in de powerplay

edit: ohja, als streamer loop ik wat achter (minuutje denk ik)
  maandag 11 mei 2009 @ 00:38:59 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68891694
Voorspelbaar.
pi_68891700
En zo zijn de Ducks weer terug in de westrijd, hopelijk houden ze dit vol.
pi_68891742
Damn, dacht dat ie er in zat.
pi_68891754
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Damn, dacht dat ie er in zat.
Het scheelde inderdaad weinig
pi_68891992
Ah Rusland weer wereldkampioen zie ik, gaat volgend jaar nog wat worden op de Spelen
  maandag 11 mei 2009 @ 00:51:07 #175
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_68891994
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef popolon het volgende:
Ik ben de enige hoor Doler.
Hoezo?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 11 mei 2009 @ 00:51:54 #176
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_68892007
Wat staat Datsyuk trouwens briljant te spelen. Scoort weliswaar moeilijk, maar is weer oogstrelend bezig. Abdelkader en Helm zijn ook een genot om naar te kijken...
  maandag 11 mei 2009 @ 01:04:16 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68892195
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:51 schreef WasQ het volgende:

[..]

Hoezo?
Oh jij bent er nu ook.
  maandag 11 mei 2009 @ 01:07:35 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68892257
Hoe verspeel ik een voorsprong? Deel zoveel.
pi_68892289
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef popolon het volgende:
Ze hebben nog de leiding hoor
pi_68892292
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef popolon het volgende:
Gewoon wat penalties pakken en het komt helemaal goed
  maandag 11 mei 2009 @ 01:16:40 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68892389
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:09 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Gewoon wat penalties pakken en het komt helemaal goed
Tja die Hiller is gewoon goud waard, niet normaal wat een saves.
  maandag 11 mei 2009 @ 01:23:54 #182
107005 Saviola
CM Legend
pi_68892482
Best een matige pot, de Ducks maken bijna niks klaar maar Detroit vergeet te scoren telkens ofzo.

@ popolon, volg jij ook junior hockey ofniet? de OHL bijvoorbeeld, waar Windsor net kampioen werd (dat ligt toch niet zo ver weg van Detroit), of NCAA hockey..?
  maandag 11 mei 2009 @ 01:26:08 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68892517
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Saviola het volgende:
Best een matige pot, de Ducks maken bijna niks klaar maar Detroit vergeet te scoren telkens ofzo.

@ popolon, volg jij ook junior hockey ofniet? de OHL bijvoorbeeld, waar Windsor net kampioen werd (dat ligt toch niet zo ver weg van Detroit), of NCAA hockey..?
Niet echt, ik ga wel eens naar de Griffins, AHL, als er een Red Wing speler speelt.
pi_68892538
Weer een schot op de paal net? Van Kronwall?
  maandag 11 mei 2009 @ 01:27:22 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68892545
JAAAAA
pi_68892557
En de 3-1 van Helm, beslissend denk ik
  maandag 11 mei 2009 @ 01:31:20 #187
107005 Saviola
CM Legend
pi_68892593
Eindelijk 3-1. Doe maar snel afronden nu, Boston-Carrolina begint zo
pi_68892628
De mercy kill
  maandag 11 mei 2009 @ 01:40:40 #189
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_68892695
Helm o//

Goede wedstrijd, had makkelijk 7-1 kunnen zijn. Afmaken in game 6. Ducks kunnen aanvallend niets zonder (held) Getzlaf in 100% conditie.
pi_68892734
Hmm ik ga toch maar naar bed guys, kan mn nachtrust met al dat ijshockey 's nachts goed gebruiken...
  maandag 11 mei 2009 @ 01:45:08 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68892755
't Werd nog even spannend maar achteraf gezien had 't meer kunnen en moeten zijn. Petje af voor Hiller. Houdt in z'n eentje de Ducks in de playoffs.

Osgood.
  maandag 11 mei 2009 @ 02:07:46 #192
107005 Saviola
CM Legend
pi_68892957
Boston-Carolina is ook weer heerlijk zeg op en neer, snel en hard hockey

Eastern conference blijf ik toch stukken boeiender vinden dan de West. Veel offensiever en vooral, veel meer open hockey.

edit: en net als ik typ, 1-0 Bruins op de PP, Mark Recchi
pi_68893194
Boston speelt goed.. Wist niet dat die al met 3-1 achter stonden, erg onverwacht ook.
  maandag 11 mei 2009 @ 06:34:42 #194
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68893758
Hele dag weggeweest.... wedstrijd niet kunnen zien. Jammer van het verlies, maar zolang de Ducks er nog in zitten is er nog een kans.
-
pi_68894901
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Boston speelt goed.. Wist niet dat die al met 3-1 achter stonden, erg onverwacht ook.
Moet je mn verslagen maar lezen!
pi_68898871
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef Saviola het volgende:

Eastern conference blijf ik toch stukken boeiender vinden dan de West. Veel offensiever en vooral, veel meer open hockey.
Niet helemaal mee eens. In deze series misschien omdat de Canucks en de Ducks voornamelijk verdedigen, maar teams als de Blackhawks, Red Wings, Sharks en Blues spelen over het algemeen toch behoorlijk aanvallend.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:28:34 #197
130412 Katth
pi_68900806
Aardige pot van Red Wings gister avond, Ducks konden het niet bijbenen. Datsyuk speelde weer super en Franzen blijft maar scoren in de play offs.

Hurricanes dik klop gehad, zat er wel in denk ik. Bruins zijn gewoon een beter team en je kan niet elke keer stunten.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:48:34 #198
107005 Saviola
CM Legend
pi_68901367
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. In deze series misschien omdat de Canucks en de Ducks voornamelijk verdedigen, maar teams als de Blackhawks, Red Wings, Sharks en Blues spelen over het algemeen toch behoorlijk aanvallend.
Van al die teams zie ik eigenlijk enkel de Hawks graag spelen. Detroit speelt ook wel offensief, maar die zijn vaak zo dominant, lijken wel altijd de puck te hebben, dat het ook weer minder interessant wordt (imo).
pi_68908159
[NHL] Uitslag Bruins - Hurricanes
[NHL] Uitslag Red Wings - Ducks

En waarom zijn de Sharks niet leuk om naar te kijken?
pi_68909935
Pens moeten het vanavond dan toch echt af gaan maken! Washington zal alles op alles zetten natuurlijk, maarja, Pens spelen thuis, hebben momentum en willen het waarschijnlijk mooi thuis afsluiten...

Ik denk dat ik mijn bed vannacht maar eens uit kom om de laatste periode te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')