Alsof ik mij daar iets van aan trek.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houd nu een snoepje voor die die straks toch niet op mag eten
Ik heb al eerder gezegd dat ik wel 's een uitstapje maakquote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houd nu een snoepje voor die die straks toch niet op mag eten
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mannen kun je niet duidelijk genoeg zijn. Volgende keer dus geen 'bekende weg' opmerkingen maar gewoon de volledige waarheid.
Als je dat laatste er bij biljft vermelden dan wel .. kunnen ze het niet meer voor zizhzelf vertalen als een grapjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had ik anders ook gezegd en daarom gaf ik ook aan dat hij niet naar de bekende weg moest vragen.![]()
Ben ik nu te eerlijk?
De waarheid vertellen? Dat deed je voorheen niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?
Seks met een lesbo... Niets mis meequote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ik wel 's een uitstapje maak
jij mag tegen mannen ook heeel duidelijk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
West-Fries hehquote:Op zondag 3 mei 2009 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bokgezellig?
Als een wijf dat tegen mij zou zeggen zou ik eerst in de lach schieten en dr dan dumpen.
Jij mag niet snoepenquote:
Jokkebrok.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is niet omgekeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij mag tegen mannen ook heeel duidelijk zijn
Ik kan een beetje hint inmiddels wel begrijpen hoor. Ik heb een boel geleerd de laatste tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mannen kun je niet duidelijk genoeg zijn. Volgende keer dus geen 'bekende weg' opmerkingen maar gewoon de volledige waarheid.
Naar Q. in dit geval.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee gewoon dom...quote:
Euh...ja?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je dat laatste er bij biljft vermelden dan wel .. kunnen ze het niet meer voor zizhzelf vertalen als een grapje
Deden sommige van jullie dat maar eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat?quote:
Nou... ik wens je succesquote:
dan mag het nietquote:
Je kan er overheen lezen.quote:
hhahaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh...ja?
Ik snap je niet.![]()
Maar niks mis met eerlijk zijn. Ligt eraan tegen wie en hoe.
quote:
Foto's de grond in boren?quote:
Over een opmerking van iemand.quote:
Klinkt als een uitdagingquote:
Van wie? Wat? Vertel!quote:
Ik heb niemands foto de grond in geboord.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Foto's de grond in boren?
Gaat mij zelfs tever... Mijn grens ligt bij het afkraken van een kapsel...![]()
Maar je hebt dus nog steeds geen duidelijkheid?
De waarheid spreken?quote:
Moet je ook niet doen...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niemands foto de grond in geboord.
Dat moet er nog eens bijkomen zegquote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niemands foto de grond in geboord.
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging
[..]
Van wie? Wat? Vertel!
Ja, jij welquote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
Zo. Ik kom dit topic binnen en ik snap er helemaal niets van.
Maar ik mag dus wel van Pien snoepen?
Waarom niet?quote:
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.
Nee, daar ben ik ook viel te lief, zachtaardig en braaf voor.quote:
Omdat je hem succes wenst. Dat impliceert een heel grote uitdaging. Q. had het over een milde, en daar gaat het natuurlijk al mis.quote:
Oh, dat moet hij wetenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.
Je kan ook eerlijk zijn zonder iemand af te kraken.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook viel te lief, zachtaardig en braaf voor.Mijn geweten zou het niet toelaten.
Ja, hij moet het nog wel even aantrekkelijker maken voor me, uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je hem succes wenst. Dat impliceert een heel grote uitdaging. Q. had het over een milde, en daar gaat het natuurlijk al mis.
Trek ze van hun brommer afquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Geile sletjes van 16 met zn 3-en op de brommer. Zo dom, maar wat zou ik ze graag willen neuken...
Met touw bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moet het nog wel even aantrekkelijker maken voor me, uiteraard
Die zullen er vast zijn, maar ik heb niet echt de drang om me tegen over jou te bewijzenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn natuurlijk manieren voor om dat te bewijzen[ afbeelding ]
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Geile sletjes van 16 met zn 3-en op de brommer. Zo dom, maar wat zou ik ze graag willen neuken...
Soms nietquote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook eerlijk zijn zonder iemand af te kraken.
Kan... maar dat is nog lang niet aantrekkelijk genoeg hoorquote:
Tssssquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar ik heb niet echt de drang om me tegen over jou te bewijzen
"Nog lang niet".quote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan... maar dat is nog lang niet aantrekkelijk genoeg hoor
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij dat doet komt hij niet meer toe aan neuken.Zaad is op.
Ga je gangquote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
"Nog lang niet".Ik zou bijna een PM sturen.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Tijn trekt zich daar maar weinig van aan, volgens mijquote:
Trek me zo wel ff af op een paar foto's van jou...quote:
Regelement van zijn vereniging.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijn trekt zich daar maar weinig van aan, volgens mij
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
als tijdn de kans krijgt om eindelijk eens zijn pikkie in een echt poesje te steken zal hij echt niet eerst naar de leeftijd vragenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een onvermijdelijk risico.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms nietAls ik dan goud en goudeerlijk zou zijn dan is het onvermijdelijk om iemand niet af te kraken of minstens te beledigen.
Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij dat doet komt hij niet meer toe aan neuken.Zaad is op.
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t zietquote:
quote:
quote:
Leeftijd, ofquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als tijdn de kans krijgt om eindelijk eens zijn pikkie in een echt poesje te steken zal hij echt niet eerst naar de leeftijd vragen
Duimquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als tijdn de kans krijgt om eindelijk eens zijn pikkie in een echt poesje te steken zal hij echt niet eerst naar de leeftijd vragen
Volgende week heb je weer cursus ?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t ziet. Bovendien ben ik mn zaad aan het opsparen voor volgende week
.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trek me zo wel ff af op een paar foto's van jou...Zitten best een paar goede tussen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Wie wil mij nog meer bashen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jupz... Even testen hoe sterk mijn wil nou daadwerkelijk is...quote:
+1.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ga je gang hoor, maar ik hoef het niet te weten
Ik PM het je wel wanneer het zo ver is.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ga je gang hoor, maar ik hoef het niet te weten
was geen bashen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Wie wil mij nog meer bashen?
Jij wil gewoon je eigen sexuele frustraties op iemand anders botvierenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was geen bashen hoor
ben je uit de tent aan t lokken zodat je je eerlijke frustraties eruit gooit enzo even flink begint te vloeken
dat lucht op
dus ik help je gewoon
Ik doe het tochquote:
jij hebt me doorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je eigen sexuele frustraties op iemand anders botvieren
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereidenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het toch. Maar zal dus op zn vroegst over 2 weken zijn
.
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t ziet. Bovendien ben ik mn zaad aan het opsparen voor volgende week
.
Dat zijn de vragen!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?
Momenteel ben ik het geloof ikquote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ik niet wil weten hoe Joey zich op dingetje afrukt (was jij het nu of iemand anders?)
Van mij mag het wel hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereiden
Vind je het heel erg als ik geen beeltenis van jou gebruik als ik mezelf bevredig?
Die heb je dan ook niet, dus ik neem je niets kwalijk...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereiden
Vind je het heel erg als ik geen beeltenis van jou gebruik als ik mezelf bevredig?
Oh gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was geen bashen hoor
ben je uit de tent aan t lokken zodat je je eerlijke frustraties eruit gooit enzo even flink begint te vloeken
dat lucht op
dus ik help je gewoon
Ik ben vandaag begonnen, dus denk dat het nog niet zoveel voorstelt...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?
Hier tijn "quote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die grapjes over die vereniging.![]()
Waarom misbruiken die pedofielen mijn naam?
Maar mijn frustraties zal ik hier maar niet spuien. Dat wil je echt niet.
Ja maar niet op mij.quote:
Nou... Misschien ben je wel onwijs lekker... Dus doe me toch maar een foto danquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die heb je dan ook niet, dus ik neem je niets kwalijk...
O Jawelquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier tijn " [ afbeelding ] " dan luistert ze wel
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?quote:
ff wachten tot mn dochtertje slaapt, vind beetje minder als ze naar beneden komt en mij met mn bunny bezig zietquote:
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?
Wat?quote:
oh nou ik had t heul niet over een vereniging ofzo was meer gedoeld op je maagdelijkheidquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Nee ik ben meer deze:quote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Misschien ben je wel onwijs lekker... Dus doe me toch maar een foto danIk zie jou voor me als deze:
maar ik weet zo goed als zeker dat je daar niet op lijkt
Vrouwen die liegenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?
Ik lieg nietquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:er mag wel over sex gepraat wrden dus
Oh, jij geeft koffie? Ik hou nu al van jequote:
Jij altijdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
er mag wel over sex gepraat wrden dus
probeer mij maar es tegen te houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:er mag wel over sex gepraat wrden dus
JB is toevallig wel een hele lekkere moederquote:
Dat laatste dusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik lieg nietMaar goed, dat geloof je toch niet
Waarom niet eigenlijk? Omdat er vast geen mannen zijn die mij willen neuken, of omdat ik zo erg potteus over kom dat je je niet kunt voorstellen dat ik géén blokje om loop als ik een man tegen kom?
Haha dat zal wat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ff wachten tot mn dochtertje slaapt, vind beetje minder als ze naar beneden komt en mij met mn bunny bezig ziet
Fijn dat je dat ff aan ons allemaal mededeelt. Hoe had ik de avond door moeten komen zonder dit te weten?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probeer mij maar es tegen te houden
heb net toestemming gekregen dat ik vanaaf heerlijk mag klaar komen, dus dat doe ik dan ook maar
Met het lichaam van een 20-jarige.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB is toevallig wel een hele lekkere moeder
ik wil nu niet over verenigingen beginnen maar dan moet je zulke dingen niet zeggen aub, ze is 7!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat zal wat zijn.![]()
En andersom? Als jij je dochter betrapt?
en met jou nog enkelequote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat je dat ff aan ons allemaal mededeelt. Hoe had ik de avond door moeten komen zonder dit te weten?
Ik zou het verschrikkelijk vinden en minstens een nacht niet slapen.
Misschien wist Tijn dat niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil nu niet over verenigingen beginnen maar dan moet je zulke dingen niet zeggen aub, ze is 7!!!!
Toestemming?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probeer mij maar es tegen te houden
heb net toestemming gekregen dat ik vanaaf heerlijk mag klaar komen, dus dat doe ik dan ook maar
Tsja lekker of niet... Zijn zoveel lekkere wijven in dit land, die geen moeder zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB is toevallig wel een hele lekkere moeder
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil nu niet over verenigingen beginnen maar dan moet je zulke dingen niet zeggen aub, ze is 7!!!!
Oh dat. Tsja dat komt vanzelf wel een keer.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nou ik had t heul niet over een vereniging ofzo was meer gedoeld op je maagdelijkheid
Oh ik dat je dochter al 11 was ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik nog wat fotosquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat je dat ff aan ons allemaal mededeelt. Hoe had ik de avond door moeten komen zonder dit te weten?
Ik zou het verschrikkelijk vinden en minstens een nacht niet slapen.
Dat dacht ik, hahaquote:
quote:
ja maar toch het heeft wel wat er toestemming voor vragen, moet toch iets van spanning zoeken als ik t in mn uppie moet doenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik, haha
Als ik daar toestemming voor moet vragen blijf ik bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar toch het heeft wel wat er toestemming voor vragen, moet toch iets van spanning zoeken als ik t in mn uppie moet doenIk heb je msn/tel niet eens dus hoe kan je dan toestemming vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt wel heb er een van 11 maar die is er nu niet die is met een vriendinnetje een week naar centerparks.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je msn/tel niet eens dus hoe kan je dan toestemming vragen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja lekker of niet... Zijn zoveel lekkere wijven in dit land, die geen moeder zijn.
Op 1 of andere manier vind ik deze vrouw zo geil. Misschien is ze ook wel moeder.
Ja, wel meer dan eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en dank je dawg, maar ik had al eerder gezegd dat je overdrijft he
Logisch.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt wel heb er een van 11 maar die is er nu niet die is met een vriendinnetje een week naar centerparks.
maar dan nog euh als ze daar al mee bezig zou zijn (en ik heb t vermoeden van niet) dan weet ik niet of ik dit wil weten... 11, MIJN dochter euh nee!
Is hij/zij aantrekkelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ok dit moet ik even kwijtKreeg net een bericht op m'n hyves of ik iemand wou toevoegen en vervolgens kreeg ik het volgende bericht:
Hoihoi! Je kent me niet, ik jou (helaas) ook niet, maar om even aan te geven hoe verdomd sexy je oogt op je foto: Als jij een buurvrouw van me was geweest, had ik bij elke buurt-aangelegenheid het schaamrood op de kaken gehad, omdat ik dan stoute gedachtes bij je zou krijgen.... Kortom: Je bent echt heel erg aantrekkelijk!
Dat wou ik je even komen vertellen
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ok dit moet ik even kwijtKreeg net een bericht op m'n hyves of ik iemand wou toevoegen en vervolgens kreeg ik het volgende bericht:
Hoihoi! Je kent me niet, ik jou (helaas) ook niet, maar om even aan te geven hoe verdomd sexy je oogt op je foto: Als jij een buurvrouw van me was geweest, had ik bij elke buurt-aangelegenheid het schaamrood op de kaken gehad, omdat ik dan stoute gedachtes bij je zou krijgen.... Kortom: Je bent echt heel erg aantrekkelijk!
Je kunt leuke contacten krijgen via hyvesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet bijzonderquote:
Wat denk je tijn ?quote:
Ga je er nog iets meedoen?quote:
hij is al toegevoegdquote:
Klopt, een andere vriendin van mij heeft zo ook wel eens een date gehad nadat ze een leuke foto tegenkwam en daarop berichten stuurdequote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt leuke contacten krijgen via hyves
Nee ik denk het niet.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ik ook, zoietsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt, een andere vriendin van mij heeft zo ook wel eens een date gehad nadat ze een leuke foto tegenkwam en daarop berichten stuurde
En dan nog zeggen dat je geen geheim hebt.quote:
Je weet mijn geheim allangquote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef vencodark het volgende:
En dan nog zeggen dat je geen geheim hebt.![]()
Je wilt het me gewoon niet vertellen.![]()
dan heeft hij mooi pechquote:
Ach het is wel grappigquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves meer
Maar is wel leuk dat dat kan zo
Ben benieuwd of ie ng wat laat horen cue!
O, dat is wel leukquote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan heeft hij mooi pech
[..]
Ach het is wel grappig
We lullen nu een beetje over het weekend enzo.
uhu zit hem in de detailsquote:
dat wordt vertellen!!quote:
Ohja, keep on smilingquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet mijn geheim allang
Ik lach op de foto
Preciesquote:
Laten we het erop houden dat ik een leuke ontmoeting met die meneer heb gehadquote:
Gelukkig zijn vrouwen anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en natuurlijk wil hij neuken
Zo zijn mannen
Filmpjes!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik een leuke ontmoeting met die meneer heb gehad
Dan moet je een nieuwe foto makenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef vencodark het volgende:
Ohja, keep on smilingMaar ik lag lach (ik lette ff niet op) ook op mijn foto.
Ik moest lachen!quote:
Gooi je haar losquote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou net te laat met verbeteren!
nee joh ik krijg regelmatig van die rare berichten en toevoeg requests enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk
Ik heb dat nooit gehad via hyves, zal komen omdat ik moeder ben
Zo zijn mannen
Ik krijg ook nooit leuke berichtjes op hyves.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk
Ik heb dat nooit gehad via hyves, zal komen omdat ik moeder ben
Zo zijn mannen
Maar niet om je grapjes, toch?quote:
Ook nietquote:
Heul soms dan hè!quote:
Interessantquote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
Laten we het erop houden dat ik een leuke ontmoeting met die meneer heb gehad
Dan ligt t aan mijn hoofdquote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee joh ik krijg regelmatig van die rare berichten en toevoeg requests enzo
maar ik heb mijn wijk hyves erop staan en volgens mij vinden er veel mij zo want ze komen altijd uit de buurt en hebben me wel eens zien lopen
Jij bent dan ook oudquote:
Ahja, met zo'n zelfde lach als jou.quote:
Ik ben ook oudquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, met zo'n zelfde lach als jou.Weet je trouwens zeker dat het om je lach is? Misschien vond ie wel andere dingen leuk?
Dan hoor je er niet meer bij tegenwoordigquote:
Jammer van die dooddoener hoorquote:
quote:
Haar ogen toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, met zo'n zelfde lach als jou.Weet je trouwens zeker dat het om je lach is? Misschien vond ie wel andere dingen leuk?
Oh, ja ik ben oud he, dus niet meer zo scherp en adrem meer dan toen ik nog jong was.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer van die dooddoener hoor
Had beter verwacht dan een gejatte uitspraak
Beter geen Hyves dan een slechte Hyvesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij tegenwoordig
daarbij kan je ook nog vragen.. welke?quote:
En sommigen maakt dat écht helemaal niets uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij tegenwoordig
dat blijkt maar weer. En ik had nog wel altijd zo'n hoge pet op van 28+ ersquote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef dawg het volgende:
Oh, ja ik ben oud he, dus niet meer zo scherp en adrem meer dan toen ik nog jong was.
Hoax!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En sommigen maakt dat écht helemaal niets uit.
De enige duidelijkheid die ik niet heb is of wat ik in mijn hoofd heb zitten klopt of niet. Dat maakt me gek. En het zou dan gewoon makkelijk zijn als de ander duidelijke signalen uit zou zenden.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Foto's de grond in boren?
Gaat mij zelfs tever... Mijn grens ligt bij het afkraken van een kapsel...![]()
Maar je hebt dus nog steeds geen duidelijkheid?
Zo zie je maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat blijkt maar weer. En ik had nog wel altijd zo'n hoge pet op van 28+ ers
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beter geen Hyves dan een slechte Hyves
Geen idee. Laat die foto een zien.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarbij kan je ook nog vragen.. welke?
quote:
Echt waarquote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En sommigen maakt dat écht helemaal niets uit.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef dawg het volgende:
Zo zie je maar.
Al was ik wel snel genoeg om je edit te zien, en dat voor mijn leeftijd.
neequote:
quote:
Achter aansluiten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
dat was niet de bedoeling!
moeten we toch die snelheid er maar eens uit rammen
Jammerquote:
Chocola?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gek genoeg wil ik geen sex
Of tenminste, er zijn dingen die ik liever wil
Hoeveel staan er nog voor mij dan?quote:
Ik heb momenteel vreselijk veel zin om lekker te zoenenquote:
Zoenen is fijnquote:Op zondag 3 mei 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb momenteel vreselijk veel zin om lekker te zoenen![]()
jij houdt er niet van om een beetje bespiekt te worden?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef dawg het volgende:
Geen idee, ik heb de gordijnen dichtgedaan met al dat gegluur.
It wasn´t me.quote:
Nee, knuffelen en bankhangen en proberen te begrijpen wat iemand in me kan zienquote:
Niet als al mijn aanbidsters voor het raam staan te gluren nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij houdt er niet van om een beetje bespiekt te worden?
Dan moet je ook de deur open doen hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet als al mijn aanbidsters voor het raam staan te gluren nee.
Oh, dat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, knuffelen en bankhangen en proberen te begrijpen wat iemand in me kan zien
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gek genoeg wil ik geen sex
Of tenminste, er zijn dingen die ik liever wil
Man hungry! Ding dong! Pizza!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.
Dus dan wordt het.. ff denken, als je geen chocolade, geen seks en geen drugs wil... wat blijft er dan in vredesnaam over? *fronst en denkt na
soms is de oplossing zo simpelquote:
quote:
quote:
Alcohol?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.
Dus dan wordt het.. ff denken, als je geen chocolade, geen seks en geen drugs wil... wat blijft er dan in vredesnaam over? *fronst en denkt na
Ow ja, wereldlijke seks. Hoe kan ik het vergeten <insert Bengel smiley>quote:
quote:
Whehehe, die was ik idd vergetenquote:
Nee. Ik wil ook niet weten wat dat is.quote:
Ja, misschien toch wel een idee.quote:
1 is wel genoeg hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, wereldlijke seks. Hoe kan ik het vergeten <insert Bengel smiley>
Aha en met hoeveel vrouwen?
ja dawg doet wat moeilijkquote:
Je moet toch wat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe, die was ik idd vergeten
Alleen wodka martini (of iets met wodka)
Heb ik net gezegdquote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Civilquote:
Ik zag aanbidsters staan, maar je hebt gelijk. Eén is genoeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef dawg het volgende:
1 is wel genoeg hoor.
Als er 20 voor mijn deur staan wil niet zeggen dat ik ze alle 20 binnenlaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag aanbidsters staan, maar je hebt gelijk. Eén is genoeg.
niet tegelijk neequote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er 20 voor mijn deur staan wil niet zeggen dat ik ze alle 20 binnenlaat.
Ze moeten natuurlijk wel aan al je eisen voldoen hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik las tquote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik net gezegd
En ik ga nog wel naar buiten in mn pyjama met mn haar in pieke omhoog, daar geef ik niets om.
En ik rook niet, doe geen drugs, sex mag ook, maar dat is dan voor erbij, niet wat ik het liefste wil
quote:
Niet? Waarom niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ook wil het feit dat ze mij aanbidden niet automatisch zeggen dat ik hen ook aanbid. Dus:quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel aan al je eisen voldoen he
Zou jij 20 mannen binnenlaten?quote:
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las t
Let maar even niet op mijn uitspraken, ik heb vooral hoofdpijn van mezelf atm. Bankhangen en knuffelen is prima. Sterker nog, ik ga eens kijken of die twee nog op de bank zitten en dan ga ik gewoon even knuffelachtig doen. Boeiend, I need the attention
En voor jou: zet een spiegel voor die bank en zeg dan gewoon allemaal leuke dingen tegen jezelf. Moet jij eens zien hoe snel je t letterlijk gaat zien
Knuffelenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las t
Let maar even niet op mijn uitspraken, ik heb vooral hoofdpijn van mezelf atm. Bankhangen en knuffelen is prima. Sterker nog, ik ga eens kijken of die twee nog op de bank zitten en dan ga ik gewoon even knuffelachtig doen. Boeiend, I need the attention
En voor jou: zet een spiegel voor die bank en zeg dan gewoon allemaal leuke dingen tegen jezelf. Moet jij eens zien hoe snel je t letterlijk gaat zien
Ow come on! Het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet. Katzwijm of niet. En sinds wanneer ontstaat dat bij de eerste seconde? Het kan hoor, maar meestal heb je daar toch wel iets meer seconden voor nodig.quote:
Iedereen heeft toch rare trekjes?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?
Meestal niet hoor, het meeste van mezelf vind ik best okee, maar ik heb wat rare trekjes zeg maar
En dan?quote:
Wat?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow come on! Het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet. Katzwijm of niet. En sinds wanneer ontstaat dat bij de eerste seconde? Het kan hoor, maar meestal heb je daar toch wel iets meer seconden voor nodig.
Dawgje toch, boefje! hehe
Da's vrouw eigenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?
Meestal niet hoor, het meeste van mezelf vind ik best okee, maar ik heb wat rare trekjes zeg maar
Niet alle rare trekjes maken een persoon leuk(er), sommige doen juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch rare trekjes?
Dat maakt iemand toch zo leuk.
Mannen twijfelen ook hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen
En hey, ze maken een balans op en dan slaat uiteindelijk alles uit naar de plus. Dussu... good and bad. Twijfel niet zo aan jezelf!
Whehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan? Weet ik veel. Gewoon kletsen? Hoef er verder niets mee te doen. Keten, dat wordt het plan!quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alle rare trekjes maken een persoon leuk(er), sommige doen juist het tegenovergestelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |