Jij wil gewoon je eigen sexuele frustraties op iemand anders botvierenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was geen bashen hoor
ben je uit de tent aan t lokken zodat je je eerlijke frustraties eruit gooit enzo even flink begint te vloeken
dat lucht op
dus ik help je gewoon
Ik doe het tochquote:
jij hebt me doorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je eigen sexuele frustraties op iemand anders botvieren
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereidenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het toch. Maar zal dus op zn vroegst over 2 weken zijn
.
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t ziet. Bovendien ben ik mn zaad aan het opsparen voor volgende week
.
Dat zijn de vragen!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?
Momenteel ben ik het geloof ikquote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ik niet wil weten hoe Joey zich op dingetje afrukt (was jij het nu of iemand anders?)
Van mij mag het wel hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereiden
Vind je het heel erg als ik geen beeltenis van jou gebruik als ik mezelf bevredig?
Die heb je dan ook niet, dus ik neem je niets kwalijk...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereiden
Vind je het heel erg als ik geen beeltenis van jou gebruik als ik mezelf bevredig?
Oh gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was geen bashen hoor
ben je uit de tent aan t lokken zodat je je eerlijke frustraties eruit gooit enzo even flink begint te vloeken
dat lucht op
dus ik help je gewoon
Ik ben vandaag begonnen, dus denk dat het nog niet zoveel voorstelt...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?
Hier tijn "quote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die grapjes over die vereniging.![]()
Waarom misbruiken die pedofielen mijn naam?
Maar mijn frustraties zal ik hier maar niet spuien. Dat wil je echt niet.
" dan luistert ze wel
Ja maar niet op mij.quote:
Nou... Misschien ben je wel onwijs lekker... Dus doe me toch maar een foto danquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die heb je dan ook niet, dus ik neem je niets kwalijk...
O Jawelquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier tijn " [ afbeelding ] " dan luistert ze wel
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?quote:
ff wachten tot mn dochtertje slaapt, vind beetje minder als ze naar beneden komt en mij met mn bunny bezig zietquote:
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?
Wat?quote:
oh nou ik had t heul niet over een vereniging ofzo was meer gedoeld op je maagdelijkheidquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Nee ik ben meer deze:quote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Misschien ben je wel onwijs lekker... Dus doe me toch maar een foto danIk zie jou voor me als deze:
maar ik weet zo goed als zeker dat je daar niet op lijkt
Vrouwen die liegenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?
Ik lieg nietquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:er mag wel over sex gepraat wrden dus
Oh, jij geeft koffie? Ik hou nu al van jequote:
Jij altijdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
er mag wel over sex gepraat wrden dus
probeer mij maar es tegen te houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:er mag wel over sex gepraat wrden dus
JB is toevallig wel een hele lekkere moederquote:
Dat laatste dusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik lieg nietMaar goed, dat geloof je toch niet
Waarom niet eigenlijk? Omdat er vast geen mannen zijn die mij willen neuken, of omdat ik zo erg potteus over kom dat je je niet kunt voorstellen dat ik géén blokje om loop als ik een man tegen kom?
Haha dat zal wat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ff wachten tot mn dochtertje slaapt, vind beetje minder als ze naar beneden komt en mij met mn bunny bezig ziet
Fijn dat je dat ff aan ons allemaal mededeelt. Hoe had ik de avond door moeten komen zonder dit te weten?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probeer mij maar es tegen te houden
heb net toestemming gekregen dat ik vanaaf heerlijk mag klaar komen, dus dat doe ik dan ook maar
Met het lichaam van een 20-jarige.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB is toevallig wel een hele lekkere moeder
ik wil nu niet over verenigingen beginnen maar dan moet je zulke dingen niet zeggen aub, ze is 7!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat zal wat zijn.![]()
En andersom? Als jij je dochter betrapt?
en met jou nog enkelequote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat je dat ff aan ons allemaal mededeelt. Hoe had ik de avond door moeten komen zonder dit te weten?
Ik zou het verschrikkelijk vinden en minstens een nacht niet slapen.
Misschien wist Tijn dat niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil nu niet over verenigingen beginnen maar dan moet je zulke dingen niet zeggen aub, ze is 7!!!!
Toestemming?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probeer mij maar es tegen te houden
heb net toestemming gekregen dat ik vanaaf heerlijk mag klaar komen, dus dat doe ik dan ook maar
Tsja lekker of niet... Zijn zoveel lekkere wijven in dit land, die geen moeder zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB is toevallig wel een hele lekkere moeder
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil nu niet over verenigingen beginnen maar dan moet je zulke dingen niet zeggen aub, ze is 7!!!!
Oh dat. Tsja dat komt vanzelf wel een keer.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nou ik had t heul niet over een vereniging ofzo was meer gedoeld op je maagdelijkheid
Oh ik dat je dochter al 11 was ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik nog wat fotosquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat je dat ff aan ons allemaal mededeelt. Hoe had ik de avond door moeten komen zonder dit te weten?
Ik zou het verschrikkelijk vinden en minstens een nacht niet slapen.
Dat dacht ik, hahaquote:
quote:
ja maar toch het heeft wel wat er toestemming voor vragen, moet toch iets van spanning zoeken als ik t in mn uppie moet doenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik, haha
Als ik daar toestemming voor moet vragen blijf ik bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar toch het heeft wel wat er toestemming voor vragen, moet toch iets van spanning zoeken als ik t in mn uppie moet doenIk heb je msn/tel niet eens dus hoe kan je dan toestemming vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt wel heb er een van 11 maar die is er nu niet die is met een vriendinnetje een week naar centerparks.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je msn/tel niet eens dus hoe kan je dan toestemming vragen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja lekker of niet... Zijn zoveel lekkere wijven in dit land, die geen moeder zijn.
Op 1 of andere manier vind ik deze vrouw zo geil. Misschien is ze ook wel moeder.
Ja, wel meer dan eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en dank je dawg, maar ik had al eerder gezegd dat je overdrijft he
Logisch.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt wel heb er een van 11 maar die is er nu niet die is met een vriendinnetje een week naar centerparks.
maar dan nog euh als ze daar al mee bezig zou zijn (en ik heb t vermoeden van niet) dan weet ik niet of ik dit wil weten... 11, MIJN dochter euh nee!
Is hij/zij aantrekkelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ok dit moet ik even kwijtKreeg net een bericht op m'n hyves of ik iemand wou toevoegen en vervolgens kreeg ik het volgende bericht:
Hoihoi! Je kent me niet, ik jou (helaas) ook niet, maar om even aan te geven hoe verdomd sexy je oogt op je foto: Als jij een buurvrouw van me was geweest, had ik bij elke buurt-aangelegenheid het schaamrood op de kaken gehad, omdat ik dan stoute gedachtes bij je zou krijgen.... Kortom: Je bent echt heel erg aantrekkelijk!
Dat wou ik je even komen vertellen
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ok dit moet ik even kwijtKreeg net een bericht op m'n hyves of ik iemand wou toevoegen en vervolgens kreeg ik het volgende bericht:
Hoihoi! Je kent me niet, ik jou (helaas) ook niet, maar om even aan te geven hoe verdomd sexy je oogt op je foto: Als jij een buurvrouw van me was geweest, had ik bij elke buurt-aangelegenheid het schaamrood op de kaken gehad, omdat ik dan stoute gedachtes bij je zou krijgen.... Kortom: Je bent echt heel erg aantrekkelijk!
Je kunt leuke contacten krijgen via hyvesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet bijzonderquote:
Wat denk je tijn ?quote:
Ga je er nog iets meedoen?quote:
hij is al toegevoegdquote:
Klopt, een andere vriendin van mij heeft zo ook wel eens een date gehad nadat ze een leuke foto tegenkwam en daarop berichten stuurdequote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt leuke contacten krijgen via hyves
Nee ik denk het niet.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ik ook, zoietsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt, een andere vriendin van mij heeft zo ook wel eens een date gehad nadat ze een leuke foto tegenkwam en daarop berichten stuurde
En dan nog zeggen dat je geen geheim hebt.quote:
Je weet mijn geheim allangquote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef vencodark het volgende:
En dan nog zeggen dat je geen geheim hebt.![]()
Je wilt het me gewoon niet vertellen.![]()
dan heeft hij mooi pechquote:
Ach het is wel grappigquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves meer
Maar is wel leuk dat dat kan zo
Ben benieuwd of ie ng wat laat horen cue!
O, dat is wel leukquote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan heeft hij mooi pech
[..]
Ach het is wel grappig
We lullen nu een beetje over het weekend enzo.
uhu zit hem in de detailsquote:
dat wordt vertellen!!quote:
Ohja, keep on smilingquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet mijn geheim allang
Ik lach op de foto
Preciesquote:
Laten we het erop houden dat ik een leuke ontmoeting met die meneer heb gehadquote:
Gelukkig zijn vrouwen anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en natuurlijk wil hij neuken
Zo zijn mannen
Filmpjes!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik een leuke ontmoeting met die meneer heb gehad
Dan moet je een nieuwe foto makenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef vencodark het volgende:
Ohja, keep on smilingMaar ik lag lach (ik lette ff niet op) ook op mijn foto.
Ik moest lachen!quote:
Gooi je haar losquote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou net te laat met verbeteren!
nee joh ik krijg regelmatig van die rare berichten en toevoeg requests enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk
Ik heb dat nooit gehad via hyves, zal komen omdat ik moeder ben
Zo zijn mannen
Ik krijg ook nooit leuke berichtjes op hyves.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk
Ik heb dat nooit gehad via hyves, zal komen omdat ik moeder ben
Zo zijn mannen
Maar niet om je grapjes, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |