ja maar toch het heeft wel wat er toestemming voor vragen, moet toch iets van spanning zoeken als ik t in mn uppie moet doenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik, haha
Als ik daar toestemming voor moet vragen blijf ik bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar toch het heeft wel wat er toestemming voor vragen, moet toch iets van spanning zoeken als ik t in mn uppie moet doenIk heb je msn/tel niet eens dus hoe kan je dan toestemming vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt wel heb er een van 11 maar die is er nu niet die is met een vriendinnetje een week naar centerparks.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je msn/tel niet eens dus hoe kan je dan toestemming vragen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja lekker of niet... Zijn zoveel lekkere wijven in dit land, die geen moeder zijn.
Op 1 of andere manier vind ik deze vrouw zo geil. Misschien is ze ook wel moeder.
Ja, wel meer dan eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en dank je dawg, maar ik had al eerder gezegd dat je overdrijft he
Logisch.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt wel heb er een van 11 maar die is er nu niet die is met een vriendinnetje een week naar centerparks.
maar dan nog euh als ze daar al mee bezig zou zijn (en ik heb t vermoeden van niet) dan weet ik niet of ik dit wil weten... 11, MIJN dochter euh nee!
Is hij/zij aantrekkelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ok dit moet ik even kwijtKreeg net een bericht op m'n hyves of ik iemand wou toevoegen en vervolgens kreeg ik het volgende bericht:
Hoihoi! Je kent me niet, ik jou (helaas) ook niet, maar om even aan te geven hoe verdomd sexy je oogt op je foto: Als jij een buurvrouw van me was geweest, had ik bij elke buurt-aangelegenheid het schaamrood op de kaken gehad, omdat ik dan stoute gedachtes bij je zou krijgen.... Kortom: Je bent echt heel erg aantrekkelijk!
Dat wou ik je even komen vertellen
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ok dit moet ik even kwijtKreeg net een bericht op m'n hyves of ik iemand wou toevoegen en vervolgens kreeg ik het volgende bericht:
Hoihoi! Je kent me niet, ik jou (helaas) ook niet, maar om even aan te geven hoe verdomd sexy je oogt op je foto: Als jij een buurvrouw van me was geweest, had ik bij elke buurt-aangelegenheid het schaamrood op de kaken gehad, omdat ik dan stoute gedachtes bij je zou krijgen.... Kortom: Je bent echt heel erg aantrekkelijk!
Je kunt leuke contacten krijgen via hyvesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet bijzonderquote:
Wat denk je tijn ?quote:
Ga je er nog iets meedoen?quote:
hij is al toegevoegdquote:
Klopt, een andere vriendin van mij heeft zo ook wel eens een date gehad nadat ze een leuke foto tegenkwam en daarop berichten stuurdequote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt leuke contacten krijgen via hyves
Nee ik denk het niet.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ik ook, zoietsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt, een andere vriendin van mij heeft zo ook wel eens een date gehad nadat ze een leuke foto tegenkwam en daarop berichten stuurde
En dan nog zeggen dat je geen geheim hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |