Jij wil gewoon je eigen sexuele frustraties op iemand anders botvierenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was geen bashen hoor
ben je uit de tent aan t lokken zodat je je eerlijke frustraties eruit gooit enzo even flink begint te vloeken
dat lucht op
dus ik help je gewoon
Ik doe het tochquote:
jij hebt me doorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je eigen sexuele frustraties op iemand anders botvieren
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereidenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het toch. Maar zal dus op zn vroegst over 2 weken zijn
.
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t ziet. Bovendien ben ik mn zaad aan het opsparen voor volgende week
.
Dat zijn de vragen!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?
Momenteel ben ik het geloof ikquote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ik niet wil weten hoe Joey zich op dingetje afrukt (was jij het nu of iemand anders?)
Van mij mag het wel hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereiden
Vind je het heel erg als ik geen beeltenis van jou gebruik als ik mezelf bevredig?
Die heb je dan ook niet, dus ik neem je niets kwalijk...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik me nog 2 weken geestelijk voorbereiden
Vind je het heel erg als ik geen beeltenis van jou gebruik als ik mezelf bevredig?
Oh gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was geen bashen hoor
ben je uit de tent aan t lokken zodat je je eerlijke frustraties eruit gooit enzo even flink begint te vloeken
dat lucht op
dus ik help je gewoon
Ik ben vandaag begonnen, dus denk dat het nog niet zoveel voorstelt...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je al? Hoe hou je het vers? Vries je het in?
Hier tijn "quote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die grapjes over die vereniging.![]()
Waarom misbruiken die pedofielen mijn naam?
Maar mijn frustraties zal ik hier maar niet spuien. Dat wil je echt niet.
" dan luistert ze wel
Ja maar niet op mij.quote:
Nou... Misschien ben je wel onwijs lekker... Dus doe me toch maar een foto danquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die heb je dan ook niet, dus ik neem je niets kwalijk...
O Jawelquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig.![]()
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die grapjes over die vereniging.![]()
Waarom misbruiken die pedofielen mijn naam?
Maar mijn frustraties zal ik hier maar niet spuien. Dat wil je echt niet.
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier tijn " [ afbeelding ] " dan luistert ze wel
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?quote:
ff wachten tot mn dochtertje slaapt, vind beetje minder als ze naar beneden komt en mij met mn bunny bezig zietquote:
Ze liegt toch, dus er is al geen hoop meer over.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt zelfs dat enkele uitstapje naar het mannelijk geslacht om zeep helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |