niet tegelijk neequote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er 20 voor mijn deur staan wil niet zeggen dat ik ze alle 20 binnenlaat.
Ze moeten natuurlijk wel aan al je eisen voldoen hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik las tquote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik net gezegd
En ik ga nog wel naar buiten in mn pyjama met mn haar in pieke omhoog, daar geef ik niets om.
En ik rook niet, doe geen drugs, sex mag ook, maar dat is dan voor erbij, niet wat ik het liefste wil
quote:
Niet? Waarom niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ook wil het feit dat ze mij aanbidden niet automatisch zeggen dat ik hen ook aanbid. Dus:quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel aan al je eisen voldoen he
Zou jij 20 mannen binnenlaten?quote:
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las t
Let maar even niet op mijn uitspraken, ik heb vooral hoofdpijn van mezelf atm. Bankhangen en knuffelen is prima. Sterker nog, ik ga eens kijken of die twee nog op de bank zitten en dan ga ik gewoon even knuffelachtig doen. Boeiend, I need the attention
En voor jou: zet een spiegel voor die bank en zeg dan gewoon allemaal leuke dingen tegen jezelf. Moet jij eens zien hoe snel je t letterlijk gaat zien
Knuffelenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las t
Let maar even niet op mijn uitspraken, ik heb vooral hoofdpijn van mezelf atm. Bankhangen en knuffelen is prima. Sterker nog, ik ga eens kijken of die twee nog op de bank zitten en dan ga ik gewoon even knuffelachtig doen. Boeiend, I need the attention
En voor jou: zet een spiegel voor die bank en zeg dan gewoon allemaal leuke dingen tegen jezelf. Moet jij eens zien hoe snel je t letterlijk gaat zien
Ow come on! Het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet. Katzwijm of niet. En sinds wanneer ontstaat dat bij de eerste seconde? Het kan hoor, maar meestal heb je daar toch wel iets meer seconden voor nodig.quote:
Iedereen heeft toch rare trekjes?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?
Meestal niet hoor, het meeste van mezelf vind ik best okee, maar ik heb wat rare trekjes zeg maar
En dan?quote:
Wat?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow come on! Het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet. Katzwijm of niet. En sinds wanneer ontstaat dat bij de eerste seconde? Het kan hoor, maar meestal heb je daar toch wel iets meer seconden voor nodig.
Dawgje toch, boefje! hehe
Da's vrouw eigenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?
Meestal niet hoor, het meeste van mezelf vind ik best okee, maar ik heb wat rare trekjes zeg maar
Niet alle rare trekjes maken een persoon leuk(er), sommige doen juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch rare trekjes?
Dat maakt iemand toch zo leuk.
Mannen twijfelen ook hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen
En hey, ze maken een balans op en dan slaat uiteindelijk alles uit naar de plus. Dussu... good and bad. Twijfel niet zo aan jezelf!
Whehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |