Dan moet je ook de deur open doen hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet als al mijn aanbidsters voor het raam staan te gluren nee.
Oh, dat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, knuffelen en bankhangen en proberen te begrijpen wat iemand in me kan zien
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gek genoeg wil ik geen sex
Of tenminste, er zijn dingen die ik liever wil
Man hungry! Ding dong! Pizza!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.
Dus dan wordt het.. ff denken, als je geen chocolade, geen seks en geen drugs wil... wat blijft er dan in vredesnaam over? *fronst en denkt na
soms is de oplossing zo simpelquote:
quote:
quote:
Alcohol?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.
Dus dan wordt het.. ff denken, als je geen chocolade, geen seks en geen drugs wil... wat blijft er dan in vredesnaam over? *fronst en denkt na
Ow ja, wereldlijke seks. Hoe kan ik het vergeten <insert Bengel smiley>quote:
quote:
Whehehe, die was ik idd vergetenquote:
Nee. Ik wil ook niet weten wat dat is.quote:
Ja, misschien toch wel een idee.quote:
1 is wel genoeg hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, wereldlijke seks. Hoe kan ik het vergeten <insert Bengel smiley>
Aha en met hoeveel vrouwen?
ja dawg doet wat moeilijkquote:
Je moet toch wat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe, die was ik idd vergeten
Alleen wodka martini (of iets met wodka)
Heb ik net gezegdquote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Civilquote:
Ik zag aanbidsters staan, maar je hebt gelijk. Eén is genoeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef dawg het volgende:
1 is wel genoeg hoor.
Als er 20 voor mijn deur staan wil niet zeggen dat ik ze alle 20 binnenlaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag aanbidsters staan, maar je hebt gelijk. Eén is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |