Ook nietquote:
Heul soms dan hè!quote:
Interessantquote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
Laten we het erop houden dat ik een leuke ontmoeting met die meneer heb gehad
Dan ligt t aan mijn hoofdquote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee joh ik krijg regelmatig van die rare berichten en toevoeg requests enzo
maar ik heb mijn wijk hyves erop staan en volgens mij vinden er veel mij zo want ze komen altijd uit de buurt en hebben me wel eens zien lopen
Jij bent dan ook oudquote:
Ahja, met zo'n zelfde lach als jou.quote:
Ik ben ook oudquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, met zo'n zelfde lach als jou.Weet je trouwens zeker dat het om je lach is? Misschien vond ie wel andere dingen leuk?
Dan hoor je er niet meer bij tegenwoordigquote:
Jammer van die dooddoener hoorquote:
quote:
Haar ogen toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, met zo'n zelfde lach als jou.Weet je trouwens zeker dat het om je lach is? Misschien vond ie wel andere dingen leuk?
Oh, ja ik ben oud he, dus niet meer zo scherp en adrem meer dan toen ik nog jong was.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer van die dooddoener hoor
Had beter verwacht dan een gejatte uitspraak
Beter geen Hyves dan een slechte Hyvesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij tegenwoordig
daarbij kan je ook nog vragen.. welke?quote:
En sommigen maakt dat écht helemaal niets uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij tegenwoordig
dat blijkt maar weer. En ik had nog wel altijd zo'n hoge pet op van 28+ ersquote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef dawg het volgende:
Oh, ja ik ben oud he, dus niet meer zo scherp en adrem meer dan toen ik nog jong was.
Hoax!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En sommigen maakt dat écht helemaal niets uit.
De enige duidelijkheid die ik niet heb is of wat ik in mijn hoofd heb zitten klopt of niet. Dat maakt me gek. En het zou dan gewoon makkelijk zijn als de ander duidelijke signalen uit zou zenden.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Foto's de grond in boren?
Gaat mij zelfs tever... Mijn grens ligt bij het afkraken van een kapsel...![]()
Maar je hebt dus nog steeds geen duidelijkheid?
Zo zie je maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat blijkt maar weer. En ik had nog wel altijd zo'n hoge pet op van 28+ ers
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beter geen Hyves dan een slechte Hyves
Geen idee. Laat die foto een zien.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarbij kan je ook nog vragen.. welke?
quote:
Echt waarquote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En sommigen maakt dat écht helemaal niets uit.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef dawg het volgende:
Zo zie je maar.
Al was ik wel snel genoeg om je edit te zien, en dat voor mijn leeftijd.
neequote:
quote:
Achter aansluiten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
dat was niet de bedoeling!
moeten we toch die snelheid er maar eens uit rammen
Jammerquote:
Chocola?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gek genoeg wil ik geen sex
Of tenminste, er zijn dingen die ik liever wil
Hoeveel staan er nog voor mij dan?quote:
Ik heb momenteel vreselijk veel zin om lekker te zoenenquote:
Zoenen is fijnquote:Op zondag 3 mei 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb momenteel vreselijk veel zin om lekker te zoenen![]()
jij houdt er niet van om een beetje bespiekt te worden?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef dawg het volgende:
Geen idee, ik heb de gordijnen dichtgedaan met al dat gegluur.
It wasn´t me.quote:
Nee, knuffelen en bankhangen en proberen te begrijpen wat iemand in me kan zienquote:
Niet als al mijn aanbidsters voor het raam staan te gluren nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij houdt er niet van om een beetje bespiekt te worden?
Dan moet je ook de deur open doen hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet als al mijn aanbidsters voor het raam staan te gluren nee.
Oh, dat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, knuffelen en bankhangen en proberen te begrijpen wat iemand in me kan zien
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gek genoeg wil ik geen sex
Of tenminste, er zijn dingen die ik liever wil
Man hungry! Ding dong! Pizza!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.
Dus dan wordt het.. ff denken, als je geen chocolade, geen seks en geen drugs wil... wat blijft er dan in vredesnaam over? *fronst en denkt na
soms is de oplossing zo simpelquote:
quote:
quote:
Alcohol?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zoals een sigaret. Maar dan moet ik naar de overkant van de straat en mezelf weer toonbaar maken (want om zo de straat op te lopen, daarvoor ben ik te ijdel). Maar het is me dan ook niet de moeite om dat over te hebben voor een sigaret.
Dus dan wordt het.. ff denken, als je geen chocolade, geen seks en geen drugs wil... wat blijft er dan in vredesnaam over? *fronst en denkt na
Ow ja, wereldlijke seks. Hoe kan ik het vergeten <insert Bengel smiley>quote:
quote:
Whehehe, die was ik idd vergetenquote:
Nee. Ik wil ook niet weten wat dat is.quote:
Ja, misschien toch wel een idee.quote:
1 is wel genoeg hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, wereldlijke seks. Hoe kan ik het vergeten <insert Bengel smiley>
Aha en met hoeveel vrouwen?
ja dawg doet wat moeilijkquote:
Je moet toch wat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe, die was ik idd vergeten
Alleen wodka martini (of iets met wodka)
Heb ik net gezegdquote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Civilquote:
Ik zag aanbidsters staan, maar je hebt gelijk. Eén is genoeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef dawg het volgende:
1 is wel genoeg hoor.
Als er 20 voor mijn deur staan wil niet zeggen dat ik ze alle 20 binnenlaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag aanbidsters staan, maar je hebt gelijk. Eén is genoeg.
niet tegelijk neequote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er 20 voor mijn deur staan wil niet zeggen dat ik ze alle 20 binnenlaat.
Ze moeten natuurlijk wel aan al je eisen voldoen hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik las tquote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik net gezegd
En ik ga nog wel naar buiten in mn pyjama met mn haar in pieke omhoog, daar geef ik niets om.
En ik rook niet, doe geen drugs, sex mag ook, maar dat is dan voor erbij, niet wat ik het liefste wil
quote:
Niet? Waarom niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ook wil het feit dat ze mij aanbidden niet automatisch zeggen dat ik hen ook aanbid. Dus:quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel aan al je eisen voldoen he
Zou jij 20 mannen binnenlaten?quote:
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las t
Let maar even niet op mijn uitspraken, ik heb vooral hoofdpijn van mezelf atm. Bankhangen en knuffelen is prima. Sterker nog, ik ga eens kijken of die twee nog op de bank zitten en dan ga ik gewoon even knuffelachtig doen. Boeiend, I need the attention
En voor jou: zet een spiegel voor die bank en zeg dan gewoon allemaal leuke dingen tegen jezelf. Moet jij eens zien hoe snel je t letterlijk gaat zien
Knuffelenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las t
Let maar even niet op mijn uitspraken, ik heb vooral hoofdpijn van mezelf atm. Bankhangen en knuffelen is prima. Sterker nog, ik ga eens kijken of die twee nog op de bank zitten en dan ga ik gewoon even knuffelachtig doen. Boeiend, I need the attention
En voor jou: zet een spiegel voor die bank en zeg dan gewoon allemaal leuke dingen tegen jezelf. Moet jij eens zien hoe snel je t letterlijk gaat zien
Ow come on! Het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet. Katzwijm of niet. En sinds wanneer ontstaat dat bij de eerste seconde? Het kan hoor, maar meestal heb je daar toch wel iets meer seconden voor nodig.quote:
Iedereen heeft toch rare trekjes?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?
Meestal niet hoor, het meeste van mezelf vind ik best okee, maar ik heb wat rare trekjes zeg maar
En dan?quote:
Wat?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow come on! Het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet. Katzwijm of niet. En sinds wanneer ontstaat dat bij de eerste seconde? Het kan hoor, maar meestal heb je daar toch wel iets meer seconden voor nodig.
Dawgje toch, boefje! hehe
Da's vrouw eigenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zíe wel wat er leuk is aan mn hoofd enzo, maar soms doe ik zo ontzettend dom dat ik denk: Jezus, wat moet iemand met mij?
Meestal niet hoor, het meeste van mezelf vind ik best okee, maar ik heb wat rare trekjes zeg maar
Niet alle rare trekjes maken een persoon leuk(er), sommige doen juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch rare trekjes?
Dat maakt iemand toch zo leuk.
Mannen twijfelen ook hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen
En hey, ze maken een balans op en dan slaat uiteindelijk alles uit naar de plus. Dussu... good and bad. Twijfel niet zo aan jezelf!
Whehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |