Alsof ik mij daar iets van aan trek.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houd nu een snoepje voor die die straks toch niet op mag eten
Ik heb al eerder gezegd dat ik wel 's een uitstapje maakquote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houd nu een snoepje voor die die straks toch niet op mag eten
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mannen kun je niet duidelijk genoeg zijn. Volgende keer dus geen 'bekende weg' opmerkingen maar gewoon de volledige waarheid.
Als je dat laatste er bij biljft vermelden dan wel .. kunnen ze het niet meer voor zizhzelf vertalen als een grapjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had ik anders ook gezegd en daarom gaf ik ook aan dat hij niet naar de bekende weg moest vragen.![]()
Ben ik nu te eerlijk?
De waarheid vertellen? Dat deed je voorheen niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?
Seks met een lesbo... Niets mis meequote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ik wel 's een uitstapje maak
jij mag tegen mannen ook heeel duidelijk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
West-Fries hehquote:Op zondag 3 mei 2009 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bokgezellig?
Als een wijf dat tegen mij zou zeggen zou ik eerst in de lach schieten en dr dan dumpen.
Jij mag niet snoepenquote:
Jokkebrok.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is niet omgekeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij mag tegen mannen ook heeel duidelijk zijn
Ik kan een beetje hint inmiddels wel begrijpen hoor. Ik heb een boel geleerd de laatste tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mannen kun je niet duidelijk genoeg zijn. Volgende keer dus geen 'bekende weg' opmerkingen maar gewoon de volledige waarheid.
Naar Q. in dit geval.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee gewoon dom...quote:
Euh...ja?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je dat laatste er bij biljft vermelden dan wel .. kunnen ze het niet meer voor zizhzelf vertalen als een grapje
Deden sommige van jullie dat maar eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat?quote:
Nou... ik wens je succesquote:
dan mag het nietquote:
Je kan er overheen lezen.quote:
hhahaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh...ja?
Ik snap je niet.![]()
Maar niks mis met eerlijk zijn. Ligt eraan tegen wie en hoe.
quote:
Foto's de grond in boren?quote:
Over een opmerking van iemand.quote:
Klinkt als een uitdagingquote:
Van wie? Wat? Vertel!quote:
Ik heb niemands foto de grond in geboord.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Foto's de grond in boren?
Gaat mij zelfs tever... Mijn grens ligt bij het afkraken van een kapsel...![]()
Maar je hebt dus nog steeds geen duidelijkheid?
De waarheid spreken?quote:
Moet je ook niet doen...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niemands foto de grond in geboord.
Dat moet er nog eens bijkomen zegquote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niemands foto de grond in geboord.
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging
[..]
Van wie? Wat? Vertel!
Ja, jij welquote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
Zo. Ik kom dit topic binnen en ik snap er helemaal niets van.
Maar ik mag dus wel van Pien snoepen?
Waarom niet?quote:
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.
Nee, daar ben ik ook viel te lief, zachtaardig en braaf voor.quote:
Omdat je hem succes wenst. Dat impliceert een heel grote uitdaging. Q. had het over een milde, en daar gaat het natuurlijk al mis.quote:
Oh, dat moet hij wetenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.
Je kan ook eerlijk zijn zonder iemand af te kraken.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook viel te lief, zachtaardig en braaf voor.Mijn geweten zou het niet toelaten.
Ja, hij moet het nog wel even aantrekkelijker maken voor me, uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je hem succes wenst. Dat impliceert een heel grote uitdaging. Q. had het over een milde, en daar gaat het natuurlijk al mis.
Trek ze van hun brommer afquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Geile sletjes van 16 met zn 3-en op de brommer. Zo dom, maar wat zou ik ze graag willen neuken...
Met touw bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moet het nog wel even aantrekkelijker maken voor me, uiteraard
Die zullen er vast zijn, maar ik heb niet echt de drang om me tegen over jou te bewijzenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn natuurlijk manieren voor om dat te bewijzen[ afbeelding ]
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Geile sletjes van 16 met zn 3-en op de brommer. Zo dom, maar wat zou ik ze graag willen neuken...
Soms nietquote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook eerlijk zijn zonder iemand af te kraken.
Kan... maar dat is nog lang niet aantrekkelijk genoeg hoorquote:
Tssssquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar ik heb niet echt de drang om me tegen over jou te bewijzen
"Nog lang niet".quote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan... maar dat is nog lang niet aantrekkelijk genoeg hoor
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij dat doet komt hij niet meer toe aan neuken.Zaad is op.
Ga je gangquote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
"Nog lang niet".Ik zou bijna een PM sturen.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Tijn trekt zich daar maar weinig van aan, volgens mijquote:
Trek me zo wel ff af op een paar foto's van jou...quote:
Regelement van zijn vereniging.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijn trekt zich daar maar weinig van aan, volgens mij
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
als tijdn de kans krijgt om eindelijk eens zijn pikkie in een echt poesje te steken zal hij echt niet eerst naar de leeftijd vragenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een onvermijdelijk risico.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms nietAls ik dan goud en goudeerlijk zou zijn dan is het onvermijdelijk om iemand niet af te kraken of minstens te beledigen.
Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij dat doet komt hij niet meer toe aan neuken.Zaad is op.
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t zietquote:
quote:
quote:
Leeftijd, ofquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als tijdn de kans krijgt om eindelijk eens zijn pikkie in een echt poesje te steken zal hij echt niet eerst naar de leeftijd vragen
Duimquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als tijdn de kans krijgt om eindelijk eens zijn pikkie in een echt poesje te steken zal hij echt niet eerst naar de leeftijd vragen
Volgende week heb je weer cursus ?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op een dag weet je dat je eigenlijk te oud bent... Dus doe ik het alleen nog als niemand t ziet. Bovendien ben ik mn zaad aan het opsparen voor volgende week
.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trek me zo wel ff af op een paar foto's van jou...Zitten best een paar goede tussen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Wie wil mij nog meer bashen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jupz... Even testen hoe sterk mijn wil nou daadwerkelijk is...quote:
+1.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ga je gang hoor, maar ik hoef het niet te weten
Ik PM het je wel wanneer het zo ver is.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ga je gang hoor, maar ik hoef het niet te weten
was geen bashen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Wie wil mij nog meer bashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |