Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging
[..]
Van wie? Wat? Vertel!
Ja, jij welquote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
Zo. Ik kom dit topic binnen en ik snap er helemaal niets van.
Maar ik mag dus wel van Pien snoepen?
Waarom niet?quote:
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.
Nee, daar ben ik ook viel te lief, zachtaardig en braaf voor.quote:
Omdat je hem succes wenst. Dat impliceert een heel grote uitdaging. Q. had het over een milde, en daar gaat het natuurlijk al mis.quote:
Oh, dat moet hij wetenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan geloofde jouw opmerking over je uitstapjes niet.
Je kan ook eerlijk zijn zonder iemand af te kraken.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook viel te lief, zachtaardig en braaf voor.Mijn geweten zou het niet toelaten.
Ja, hij moet het nog wel even aantrekkelijker maken voor me, uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je hem succes wenst. Dat impliceert een heel grote uitdaging. Q. had het over een milde, en daar gaat het natuurlijk al mis.
Trek ze van hun brommer afquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Geile sletjes van 16 met zn 3-en op de brommer. Zo dom, maar wat zou ik ze graag willen neuken...
Met touw bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moet het nog wel even aantrekkelijker maken voor me, uiteraard
Die zullen er vast zijn, maar ik heb niet echt de drang om me tegen over jou te bewijzenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn natuurlijk manieren voor om dat te bewijzen[ afbeelding ]
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Geile sletjes van 16 met zn 3-en op de brommer. Zo dom, maar wat zou ik ze graag willen neuken...
Soms nietquote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook eerlijk zijn zonder iemand af te kraken.
Kan... maar dat is nog lang niet aantrekkelijk genoeg hoorquote:
Tssssquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar ik heb niet echt de drang om me tegen over jou te bewijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |