Heb ook geen idee meer wie dat kaartje toen gemaakt heeftquote:
Bij gebrek aan beterquote:Maar mijn TT is uitgekozen!![]()
* trots is.
ff terugzoeken in voorgaande delen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ook geen idee meer wie dat kaartje toen gemaakt heeft
[..]
Bij gebrek aan beter![]()
Het was dan ook een hele goeie
Ja, ga je gangquote:
quote:Tuurlijk was het een goede TT! Een beetje Zeeuw weet wel wat te bedenken.
Oorzaak -> gevolg?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn naamtopicduurde inderdaad erg lang
ik had voor mijn nammtopic hier niet gepost. Dus wat is de oorzaak? En wat is het gevolg?quote:
Oorzaak: naamtopicquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had voor mijn nammtopic hier niet gepost. Dus wat is de oorzaak? En wat is het gevolg?
Uhm, neequote:En lees je nog alles mee in de Stage en school SC?
Het linkje is nog steeds dood.quote:
Hij is goedquote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Fredo55 het volgende:
Ik kwam deze nog tegen in deeltje 7:
[ afbeelding ]
nog gefeliciteerdquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
trouwens van af vrijdag komt er een nieuw gevaar op de weg (mag dan om mijn rijbewijs) want vorige week woensdag was ik geslaagd
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
trouwens van af vrijdag komt er een nieuw gevaar op de weg (mag dan om mijn rijbewijs) want vorige week woensdag was ik geslaagd
Ik ben nog bezig, theorie wil niet echt lukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef dekkered het volgende:
Bedankt, en jullie veel succes met mij op de weg![]()
Bij mij de praktijk nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, theorie wil niet echt lukken.
dat herken ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
Alles in 1 keer gehaald![]()
En nu rijd ik bijna nooit meer
Ik zou Milow ook meer aandacht geven hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:30 schreef Meursault het volgende:
Ik snap alleen niet goed waarom Milow de afsluiter was en waarom het ineens zo enorm druk was. Ik had verwacht dat Room Eleven meer aandacht zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Vlissingen is voor mij te ver.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Kolovrat het volgende:
Nog mensen naar het bevrijdingsfeest geweest gister?
Vanaf half 6 tot 11 uur op het dijktheater gestaan en het laatste uurtje op het Bellamypark met Milow.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Kolovrat het volgende:
Nog mensen naar het bevrijdingsfeest geweest gister?
Hooguit in de gereformeerde gemeenschappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Karasta het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heet iedereen in Zeeland
Kees Jan Henk Clara of Gerda?
Op zekerquote:
Grappig. Ik ken het meeste personeel ook wel. Vroeger kwam ik daar nog wel geregeld over de vloer toen ze nog in de Emmastraat zaten.quote:
Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Grappig. Ik ken het meeste personeel ook wel. Vroeger kwam ik daar nog wel geregeld over de vloer toen ze nog in de Emmastraat zaten.
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:13 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Hooguit in de gereformeerde gemeenschappen
En de volgende?quote:22:31:27 11-05-09 P 1 BUITENHOVE 143 MIDDELBURG
19. Zeeland BRAN P 1 4533 Buitenbrand
1303533 BRW Middelburg ( TAS-4533 Torenweg )
1301575 BRW Middelburg ( Blusgroep Torenweg )
1300029 BRW Zeeland ( DA-4595 OvD Stadsgewest )
1300001 BRW Zeeland ( Lichtkrant RAC Middelburg )
Prio 1, ik vrees van wel ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En de volgende?
Diegene mag wel oppassen dat ie niet gelyncht wordt als ze 'm pakken
quote:
quote:MIDDELBURG - In de Buitenhove in Middelburg is maandagavond wederom een coniferenhaag in brand gestoken.
De brandweer is ter plaatse gekomen en heeft de brand in de Buitenhove kunnen beperken tot enkele meters. De afgelopen tijd zijn in Middelburg meerdere heggen in vlammen opgegaan. De golf met brandstichtingen begon half maart.
De politie heeft ook deze zaak in onderzoek.
Ik ben benieuwdquote:22:19:33 12-05-09 P 1 NOORDWEG 126 MIDDELBURG
19. Zeeland BRAN P 1 4535
1303535 BRW Middelburg ( TAS-4535 Rooseveltlaan )
1301559 BRW Middelburg ( Blusgroep Rooseveltlaan )
1300029 BRW Zeeland ( DA-4595 OvD Stadsgewest )
quote:MIDDELBURG - De politie heeft dinsdagavond twee jongens aangehouden op verdenking van het in brand steken van een heg in Middelburg. Wellicht zijn ze verantwoordelijk voor de grote reeks brandstichtingen van de afgelopen tijd.
De jongens werden vanavond rond 22.20 uur opgepakt bij een brandje aan de Noordweg. De politie heeft de aanhouding tegenover HVZeeland.nl bevestigd maar kan nog niet meer details kwijt.
Afgelopen zondag zou een 13-jarige jongen ook al zijn vastgehouden in verband met de brandstichtingen. De politie kon daarover de afgelopen dagen echter nog niets over vertellen. Ook vanavond nog kon woordvoerder Esther Boot deze aanhouding nog niet bevestigen.
LATER MEER
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=10547
tnxquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:39 schreef Toad het volgende:
@Chanty, mag ik vragen wat voor interview?![]()
Ik denk dat het meest praktisch het restaurant/winkeltje in het station zelf is. Daar zijn wel wat mensen, maar het is meestal niet al te druk. Tegenover het station, de brug over, zitten een paar hotels. Misschien is het daar nog rustiger, maar ik weet niet of je daar -zonder dat je gast bent- mag zitten. Over het kanaal zit ook nog een ander café, maar daar zou ik niet naar toe gaan.
P2000 Topic #13quote:Overlast door noodweer Z-Vlaanderen
In Zeeuws-Vlaanderen heeft hevig noodweer overlast veroorzaakt. Door hoosbuien staan straten blank en zijn kelders ondergelopen.
Er zijn onder meer meldingen van wateroverlast uit Koewacht, Zaamslag en Hulst.
Omroep Zeeland
Kan ik dan niet naar mijn werk morgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Piles het volgende:
Ze zijn begonnen met het onder water zetten van Zeeuws-Vlaanderen![]()
[..]
P2000 Topic #13
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik dan niet naar mijn werk morgen
Het was even stil, maar nu weer in 1 nacht 5 branden vlak na elkaar.quote:MIDDELBURG - In de nacht van maandag op dinsdag hebben in Middelburgse diverse coniferen in brand gestaan. Het gaat om de eerste hagenbranden sinds de aanhouding van twee verdachten vorige week.
De eerste brand woedde rond 00.40 uur in de Oude Koudekerkseweg. Een kleine tien minuten later was het raak in de IJsselstraat. Later waren in zeer korte tijd ook nog branden in onder meer de Johan Constantin Mathiasstraat, de Prinsenlaan en de Dauwendaelselaan.
De Stadsgewestelijke brandweer zette in totaal drie bluswagens in om alle branden te kunnen doven. Door de brandjes was de politie extra alert. Met name rondom Middelburg-Zuid en Dauwendaele werden vrijwel alle auto's aan de kant gezet en ook werden diverse kentekens genoteerd. Of dat iets heeft opgeleverd is nog niet bekend.
De twee verdachten die dinsdag werden aangehouden voor de reeks branden daarvoor werden maandag weer vrijgelaten. Wel werd bekend dat dit weekeinde een derde verdachte was opgepakt. Hij zit nog vast.
Tijdje geleden weerquote:TREINVERKEER PLAT DOOR AANRIJDING
KLOETINGE - Het treinverkeer tussen Goes en Kruiningen-Yerseke ligt plat vanwege een aanrijding op het spoor.
Nabij de overgang Oostmolenweg werd rond 20.25 uur iemand gegrepen door een trein. Volgens de politie is het slachtoffer aan zijn/haar verwondingen overleden. Wat er precies is gebeurt is nog niet bekend.
Op het traject rijden geen treinen meer. Volgens Prorail moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan een uur. Of er bussen worden ingezet is nog niet bekend.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=10624
Je zou die machinist maar zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdje geleden weer
En ja, dit is de overgang bij Emergis
C1000 (in domburg) was openquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Toad het volgende:
Waarom is die stomme AH nou overal op Walcheren morgen dicht.
"De kaarten voor zaterdag zijn al uitverkocht.."quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef Toad het volgende:
Frontman van Live wordt ingevlogen voor Concert @ Sea:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)p-concert-at-SEA.ece
Wel grappig. Maar ik ga niet. Het festival is altijd alles behalve spannend.
Ja, die zijn altijd redelijk snel uitverkocht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
"De kaarten voor zaterdag zijn al uitverkocht.."
Ik zeur niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet zeuren dan.
Heb zojuist besloten toch ook maar een weekend te gaan, lekker op de camping.
Dag allemaal, tot volgend weekendquote:N57 Ouddorp - Rotterdam
tussen Ouddorp en de weg naar Hellevoetsluis/Oudenhoorn
[!]vertraging in verband met recreatie- en vakantieverkeer
A58 Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en Yerseke
file is gelijk gebleven12 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 20 min) door recreatie- en vakantieverkeer
N59 Zierikzee - Hellegatsplein
tussen de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve en knp. Hellegatsplein
[!]vertraging in verband met recreatie- en vakantieverkeer
ja, ik reed op hemelvaartsdag Zeeland uit, hele stoet met sleurhutten tegengekomen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
het was weer lekker druk van het weekend ja![]()
Dat is altijd leuk, jij alleen op de weg en aan de andere kant van de weg een filequote:Op maandag 25 mei 2009 17:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
ja, ik reed op hemelvaartsdag Zeeland uit, hele stoet met sleurhutten tegengekomen.
bronquote:ARNEMUIDEN – Bij een vliegtuigongeluk op het Vliegveld Midden-Zeeland in Arnemuiden is vanavond één persoon om het leven gekomen. Een ander raakte zwaargewond. De hulpdiensten kregen de melding van de crash rond 21.00 uur binnen. Al snel bleek dat het ging om een zweefvliegtuig dat op zijn kop tot stilstand was gekomen op de landingsbaan. De hulpdiensten, waaronder ook een voertuig van de vliegveldbrandweer, rukten met groot materieel uit maar konden niet voorkomen dat één van de inzittenden van het toestel ter plekke overleed. De ander is met ernstig letsel overgebracht naar een ziekenhuis. De weide omgeving is afgezet. De dienst luchtvaartpolitie van de Korps Landelijke Poltiediensten (KLPD) doet onderzoek. LATER MEER
Vandaag het tegenovergestelde, 2,5 uur erover gedaan om vanaf Tholen naar Alphen a/d Rijn te komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk, jij alleen op de weg en aan de andere kant van de weg een file
Klikquote:
ik wou gaan om de Zwarte schapen en Gino Pietermaai te kijken maar helaasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Kolovrat het volgende:
Vanavond nacht van de vrijheid in 't Beest, nog andere Zeeuwen die komen kijken?
Richting Zeeland viel het wel mee, ik zag wel een hele rij staan richting Goeree.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef Piles het volgende:
ANWB verwacht drukte op de weg
Nou, daar komen ze weer![]()
Ik vertrek om 17 uur richting Rotterdam, ik verwacht een aardig rijtje tegen te komen
quote:Mooiste kerk van Nederland in Hulst
De Heilige Willibrordusbasiliek in Hulst is de mooiste kerk van Nederland. Dat bleek zondag uit de verkiezing tijdens het NCRV-radioprogramma Plaza.
Aan de finale deden vier kerken mee. Duizenden mensen hebben de afgelopen weken via internet gestemd. Ook gaf een deskundige jury een oordeel over de deelnemende kerken.
De jury vindt dat de basiliek in Hulst op een fraaie manier de gelaagdheid van de geschiedenis toont.
De timingquote:16:49:16 01-06-09 A 1 ZEELANDBRUG ZIERIKZEE
19. Zeeland AMBU A1 101 - N256 rit 12235
1320101 RAV Zeeland Ambulance 19-101 ( Goes )
1320001 RAV Zeeland ( Lichtkrant MKA Middelburg )
16:45:54 01-06-09 P 1 ZEELANDBRUG ZIERIKZEE
19. Zeeland BRAN P 1 4770 - N256 18,0 Beknelling
1303770 BRW Goes ( HV2-4770 )
1300456 BRW Goes ( Chauffeursgroep Dienstwisselcode )
1300439 BRW Goes ( Chauffeursgroepen 33 en 31 )
1300031 BRW Zeeland ( DA-4795 OvD Zuid-Beveland )
16:40:05 01-06-09 A 1 ZEELANDBRUG ZIERIKZEE
19. Zeeland AMBU A1 107 - N256 rit
1320107 RAV Zeeland Ambulance 19-107 ( Zierikzee )
1320001 RAV Zeeland ( Lichtkrant MKA Middelburg )
16:39:52 01-06-09 P 1 ZEELANDBRUG ZIERIKZEE
19. Zeeland BRAN P 1 4733 4839 - N256 18,0 Beknelling
1303839 BRW Zierikzee ( TAS-4839 )
1303633 BRW Colijnsplaat ( TAS-4733 )
1301112 BRW Zierikzee ( Blusgroep A + B )
1300818 BRW Kortgene ( Blusgroep )
1300816 BRW Colijnsplaat ( Blusgroep )
1300032 BRW Zeeland ( DA-4895 OvD Schouwen-Duiveland )
1300030 BRW Zeeland ( DA-4695 OvD Veere en Noord-Beveland )
Iddquote:
Jammer is dat hèquote:Ook de traumahelikopter uit Brugge is gealarmeerd trouwens, maar die ga je met p2000 niet terugvinden
Vanmiddag was de soundcheck terwijl ik rustig probeerde te lunchen op het terras.quote:Vandaag, dinsdag 2 juni, vindt het TROS muziekfeest plaats op de Markt. Jan Smit gaat zingen en is tevens de presentator van het muziekevenement. Op deze dag staan diverse Nederlandse artiesten op het podium.
Andere artiesten die in Middelburg komen optreden zijn Nick & Simon, Jim, Jan Keizer, Corry Konings, Monique Smit, Dré Hazes en René Schuurmans.
De opnames van het televisieprogramma zijn van 19.00 tot 23.00 uur. De gemeente Middelburg verwacht veel mensen van binnen en buiten de provincie. Vanwege de veiligheid mogen er maximaal 11.500 mensen op de Markt. Als dit aantal is bereikt, worden de toegangswegen naar de Markt afgesloten.
Vlissingen posse!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef kingjotte het volgende:
Vlissingen present!
quote:Schip vastgelopen voor de Boulevard
Voor de Boulevard van Vlissingen is woensdagavond rond 21.00 uur een schip vastgelopen.
Het gaat om een lege tanker van 183 meter lang met de naam Akti-n dat vaart onder Liberiaanse vlag. De tanker wilde de Westerschelde opvaren en is bij afgaand water vast komen te zitten.
Uit voorzorg zijn hulpdiensten aanwezig.
Weer al...quote:GOES - In een watergang bij de Kortemeet in Goes is vanavond een stoffelijk overschot aangetroffen. Dat heeft de politie bevestigd.
De dode werd rond 21.00 uur gevonden. Duikers van de brandweer Goes werden opgeroepen om het stoffelijk overschot te bergen.
De politie weet nog niet wat er precies is gebeurd, maar gaat vooralsnog niet uit van een misdrijf. De politie onderzoekt de zaak.
bron hvzeeland.nl
Ik zag het net bij op het nieuws, maar hij ligt er nog steeds.quote:
Je hebt nog wel even de tijd hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik zag het net bij op het nieuws, maar hij ligt er nog steeds.
Moet eigenlijk even gaan kijken..
Yep, zelfmoord als het goed isquote:
Ik baalde dat ik het pas laat had gehoord anders was ik ook wel gaan kijken....maar mijn bedje lag toch echt te lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik zag het net bij op het nieuws, maar hij ligt er nog steeds.
Moet eigenlijk even gaan kijken..
Ik was vandaag op de HZ maar ik kon me er toch niet toe zetten om nog helemaal door de regen naar de boulevard te gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las het vanmorgen pas helaas, anders was ik wel ff gaan kijken.
had je het sowieso niet gezienquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ik was vandaag op de HZ maar ik kon me er toch niet toe zetten om nog helemaal door de regen naar de boulevard te gaan
Als ik de route kaart zo zie komen ze wielrenners wel langs de rotonde waar je over moet om bij de Zeelandhallen te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:27 schreef avotar het volgende:
Hebben jullie enig idee of ik zaterdag rond 18.15 gewoon met de auto bij de Zeelandhallen kan komen...?
Ivm de delta toertoch..
En, ga je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Meursault het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Vooral naar hoe ze de naam zelf uitspreken. ()
Maar ik heb al een dubbele afspraak, dus ik moet nog even kijken wat ik afzeg.
En als je op Eddie's website kijkt zie je dat hij een hele tour doet in Nederland en ook Belgie en de UK aandoet.quote:Het programma van de vierde editie van concert at SEA is compleet met de komst van IOS en Ed Kowalczyk van Live. De frontman van de populaire Amerikaanse band wordt speciaal ingevlogen voor een akoestisch miniconcert en een aantal duetten met BLØF.
Voor die tour door Europa wordt hij toch ook ingevlogen? Of verwacht je dat hij met de waterfiets komt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:05 schreef Toad het volgende:
Concert at Sea maakt het ook een stuk spannender dan het is, ze schrijven:
[..]
En als je op Eddie's website kijkt zie je dat hij een hele tour doet in Nederland en ook Belgie en de UK aandoet.
Tja, dat is marketing hehquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef Toad het volgende:
Ik vind dat ze indruk wekken dat ze Eddie exclusief hebben geboekt.
Hebben ze ook, hij wordt uit zijn tour gehaald om ff een kwartiertje te zingen. Dat zal waarschijnlijk met een heli gebeuren, net als bij de zanger van Keane toentertijd...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef Toad het volgende:
Ik vind dat ze indruk wekken dat ze Eddie exclusief hebben geboekt.
Bestaan die dan nog in Middelbrug? (conifeer hagen)quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
En we gaan vrolijk door met de coniferenbranden. Andere modus operandi en andere tijden.
Nog Fok!ers uit Middelburg met een coniferenhaag?
Het zijn niet alleen coniferenhagen die de fik in gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
Bestaan die dan nog in Middelbrug? (conifeer hagen)
Maar we hadden het over conifeer hagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen coniferenhagen die de fik in gaan.
Paar jaar geleden vervangen door een schuttingquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
En we gaan vrolijk door met de coniferenbranden. Andere modus operandi en andere tijden.
Nog Fok!ers uit Middelburg met een coniferenhaag?
Dat ruikt naar voorkennisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vervangen door een schutting
Nja, nu heb je me.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar we hadden het over conifeer hagen![]()
Hahaha ik kende hem inderdaad ook niequote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fucking blij dat ik hem nog nooit heb gezien.
6 jaar al geen leven...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef nieky het volgende:
[..]
Hahaha ik kende hem inderdaad ook nie
Trouwens....Jap.....6 jaar Fok!forum voor mij vandaag....nu precies hahaBen je nu trots op me
Met zo'n kop en uitstraling zou ik ook de straat niet op durfen..... Tja en wat kan je dan nog doen op WoW spelen of leren naquote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fucking blij dat ik hem nog nooit heb gezien.
Heb ik vandaag helemaal geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stond vanmorgen gewoon in de PZC
Oke, zal zo eens kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:19 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb op uitzending gemist gewoon de uitzending van KvdB teruggezocht.
Als je MBO gedaan hebt en je ziet er een beetje verzorgd en representatief uit kan je minstens net zo ver komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Kolovrat het volgende:
Ja die mafkees, net of dat men ooit nog naar die cijfers kijkt tenzij je medicijnen gaat studeren.
Heel toevallig zag ik hem vanmorgen in de Spits staan. (krant van gisteren)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Kolovrat het volgende:
Ja die mafkees, net of dat men ooit nog naar die cijfers kijkt tenzij je medicijnen gaat studeren.
Haha achja....keek toen pas op het forum (misschien dan toch wel een leven?:P)quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En dat zeg je om 23:20u ?![]()
Maar gefeliciteerd.
Kijk...dat wilde ik even horen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:33 schreef Karasta het volgende:
Waar in Goes kan je het beste gaan op een 1ste date?Wat wil je gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Ik weet niet daarom vraag ik het hierquote:
Ga je richting België (Antwerpen, Knokke, Gent) of naar de kust (Banjaard, Vrouwenpolder, Oostkapelle of Domburg).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:48 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik weet niet daarom vraag ik het hier![]()
Er valt echt weinig te doen in Goes.
Daar is wel sprake van inderdaad. Ik vond 2 dagen echt top! Zeker met de overnachtingen op de camping, en de supergezellige busreisquote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef Fredo55 het volgende:
Hmm, misschien dat ik volgend jaar ga.
Volgend jaar schijnt het 1 dag te zijn ipv 2 dagen.
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er niet geweest hoor.
Trouwens, in mijn kroeg staat vanaf gisteravond de asbakken weer op de bar.![]()
Dankje.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hier in Goes is het ook wel te doen. in Le Clossard en Jack's kan je lekker roken. in Café Mid-City hebben ze achterin een groot rokershok met daarin een bar. Niks te klagen in Goes.
Bij het woord strand tel ik bier drinken op Goese meer, katseveer en dijk Goese Sas en strandje Wemeldinge niet mee nee.quote:
quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen
tussen Hoogerheide en Yerseke - 12 km
langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee
tussen Bruinisse en de weg naar Nieuwerkerk - 5 km
File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee
tussen de weg naar Ouwerkerk en de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve - 4 km
Hier is het gewoon blauwe lucht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Toad het volgende:
Echt vervelend weer vandaag. Net als gister. Bewolking en broeierig warm. Volgens mij is het in de rest van Nederland wel zonnig.
met al die muggen.. het is maar wat je leuk vind..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb ook een kuthekel aan dat zand.
Zo heel af en toe lig ik op de oesterdam met vrienden.
Ik moest even naar Kortgene net. In plaats van binnendoor over Wilhelminadorp. en dan de parallelweg pakte ik mijn normale route over de N256/Deltaweg....... Foutjequote:A256 De Poel - Zierikzee (N256)
tussen knp. de Poel en de Zeelandbrug
file is gelijk gebleven7 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door recreatie- en vakantieverkeer.
wanneer is die nazomerfestival nou afgelopen,quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom ook de huidige TT
ik heb er hier geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wanneer is die nazomerfestival nou afgelopen,ik vind er niks aan en ik moet mn tv harder zetten
nog meer mensen die uut middelburg komeh?
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Urretje het volgende:
Ow.. dus de enige 2 actieve mensen in dit topic zijn momenteel, me, een import zeeuw, en iemand die zeeland verlaten heeft..
Film by the Sea 2009quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef Urretje het volgende:
Hee.. is er nog een topic? Dan ga ik daar ook ff kijken..
Ik ben een echte Zeeuw hoor, geboren en getogen op Tholen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Urretje het volgende:
Ow.. dus de enige 2 actieve mensen in dit topic zijn momenteel, me, een import zeeuw, en iemand die zeeland verlaten heeft..
mag ik die apostrophe met daarin de letter Z ook op mijn bankpas laten zetten?quote:
reserve belg leeft ook nog!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Urretje het volgende:
Ik ben een echte zeeuw! Geboren en getogen in Terneuzen, maar voor de mensen aan de andere kant van de tunnel ben ik een reserve belgquote:Op vrijdag 11 september 2009 02:23 schreef Urretje het volgende:
Hey Fredo, ik moet binnenkort misschien regelmatig in Tholen (city) zijn, dan kan ik wel 's een keertje een blonde voor je meenemen!
Cool, ook nog een reserve belg, ik import zeeuw, en ook nog wat echte zeeuwen, we kunnen al bijna een BBQ organiseren!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben een echte zeeuw! Geboren en getogen in Terneuzen, maar voor de mensen aan de andere kant van de tunnel ben ik een reserve belg
Nee, ik val niet op blond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:23 schreef Urretje het volgende:
Hey Fredo, ik moet binnenkort misschien regelmatig in Tholen (city) zijn, dan kan ik wel 's een keertje een blonde voor je meenemen!
Nee, de oesterdam is saai en ééntonig, ben al vaak genoeg in slaap gevallen in de bus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Urretje het volgende:
Wel mooi ritje iedere keer over de oesterdam trouwens!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb ook weleens het hele eind moeten staan.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Urretje het volgende:
Hehe, beter dan dat je in een bus zit die over hobbels en door bochten moet en dat je steeds door elkaar geschud wordt en je niet ff normaal op je mobieltje een spelletje kan spelen of een sms kan typen!
Tenzij die bus iedere keer helemaal overvol met mensen zit lijkt mij het wel relaxed, maar misschien toch wel iets te relaxed dan..
Ach, het is beter dan het hele eind fietsen..
s'Avonds werken is ook niet alles, ik had er altijd een hekel aan.quote:Op zondag 20 september 2009 23:39 schreef Urretje het volgende:
Zoo.. Weekend is weer voorbij! Morgen weer lekker aan het werk allemaal? Of naar school? Kan natuurlijk ook..
In ieder geval kan ik morgen lekker uitslapen want ik werk 's avonds pas.. Beter hoor..
je was te vroeg hor.quote:Op maandag 21 september 2009 23:25 schreef Urretje het volgende:
Hee, op de valreep dan, gefeliciteerd!!
En voor donderdag, heel veel succes!!
Vanavond trek ik de eerste open.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Urretje het volgende:
Cool! Benieuwd of je het lekker vind, ik ben er helemaal verzot op!
Maareh... succes morgen he! 'n lekker weekje heb jij!
geslaagd of wat?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vanavond trek ik de eerste open.![]()
En het is gelukt.![]()
Vanavond even langs het gemeentehuis, rijbewijs aanvragen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Urretje het volgende:
Gloeck gloeck gloeck gloeck.. Mmm aaahh... Gloeck gloeck gloeck..
Ik heb trouwens pas een ijsmachine gekocht bij de lidl, ook een aanrader zeg! Vers fruit in de keukemachine, yogurt, slagroom, suiker, rauw ei er bij, effe bzzzzzzzzzzzzz doen, dan hop in ijsmachine en 50 minuten later lekker vers ijs!
Eet nu bijna dagelijks fruit!
Ik ben ook geweest, op 11 sept bij de premiere! Vond het super!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Zijn er hier al meer mensen naar De Storm geweest (behalve Luctor).
Wat een film
En wat een waardeloos verhaalMaar daar ging het ook niet om
Ik heb De Storm nog niet gezien, maar dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Zijn er hier al meer mensen naar De Storm geweest (behalve Luctor).
Wat een film
En wat een waardeloos verhaalMaar daar ging het ook niet om
Een rauw ei erbij?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Urretje het volgende:
Gloeck gloeck gloeck gloeck.. Mmm aaahh... Gloeck gloeck gloeck..
Ik heb trouwens pas een ijsmachine gekocht bij de lidl, ook een aanrader zeg! Vers fruit in de keukemachine, yogurt, slagroom, suiker, rauw ei er bij, effe bzzzzzzzzzzzzz doen, dan hop in ijsmachine en 50 minuten later lekker vers ijs!
Eet nu bijna dagelijks fruit!
Dat zal toch wel. Laatste paar maanden hebben we maar één buitje gehad, geloof ik. En dat was dan ook nog 's nachts.quote:Op zondag 27 september 2009 09:28 schreef Urretje het volgende:
Soms zelfs 2!
Maar het zal je verbazen in hoeveel toetjes ei zit verwerkt, het is echt een belangrijk ingredient!
En dat het rauw is is alleen maar goed, een gebakken ei in je ijs, dat is pas gek!
hehe, maar goed, ik vraag me af of Zeeland dit jaar eindelijk weer de meeste zon uren heeft van Nederland, da's toch waarvoor ik hier ben gaan wonen, wat een zomer zeg!
Zeeland heeft al jaren de meeste zonuren toch.quote:Op zondag 27 september 2009 09:28 schreef Urretje het volgende:
hehe, maar goed, ik vraag me af of Zeeland dit jaar eindelijk weer de meeste zon uren heeft van Nederland, da's toch waarvoor ik hier ben gaan wonen, wat een zomer zeg!
Zeeland is de zonnigste provincie van Nederland, dat is volgens mij wel algemeen bekend.quote:Op zondag 27 september 2009 15:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeeland heeft al jaren de meeste zonuren toch.
en het zonnigste zuidstrand van Nederland.quote:Op zondag 27 september 2009 15:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeeland heeft al jaren de meeste zonuren toch.
Volgens mij is er maar 1 zuidstrand in NL.quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
en het zonnigste zuidstrand van Nederland.
Maar ja, zoveel andere plekken met het strand op het zuiden zijn er niet.
op Walcheren en Zuid-Beveland heb je het, he.quote:Op zondag 27 september 2009 17:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 zuidstrand in NL.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |