Bestaan die dan nog in Middelbrug? (conifeer hagen)quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
En we gaan vrolijk door met de coniferenbranden. Andere modus operandi en andere tijden.
Nog Fok!ers uit Middelburg met een coniferenhaag?
Het zijn niet alleen coniferenhagen die de fik in gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
Bestaan die dan nog in Middelbrug? (conifeer hagen)
Maar we hadden het over conifeer hagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen coniferenhagen die de fik in gaan.
Paar jaar geleden vervangen door een schuttingquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
En we gaan vrolijk door met de coniferenbranden. Andere modus operandi en andere tijden.
Nog Fok!ers uit Middelburg met een coniferenhaag?
Dat ruikt naar voorkennisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vervangen door een schutting
Nja, nu heb je me.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar we hadden het over conifeer hagen![]()
Hahaha ik kende hem inderdaad ook niequote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fucking blij dat ik hem nog nooit heb gezien.
6 jaar al geen leven...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef nieky het volgende:
[..]
Hahaha ik kende hem inderdaad ook nie
Trouwens....Jap.....6 jaar Fok!forum voor mij vandaag....nu precies hahaBen je nu trots op me
Met zo'n kop en uitstraling zou ik ook de straat niet op durfen..... Tja en wat kan je dan nog doen op WoW spelen of leren naquote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fucking blij dat ik hem nog nooit heb gezien.
Heb ik vandaag helemaal geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stond vanmorgen gewoon in de PZC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |