Bestaan die dan nog in Middelbrug? (conifeer hagen)quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
En we gaan vrolijk door met de coniferenbranden. Andere modus operandi en andere tijden.
Nog Fok!ers uit Middelburg met een coniferenhaag?
Het zijn niet alleen coniferenhagen die de fik in gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
Bestaan die dan nog in Middelbrug? (conifeer hagen)
Maar we hadden het over conifeer hagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen coniferenhagen die de fik in gaan.
Paar jaar geleden vervangen door een schuttingquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
En we gaan vrolijk door met de coniferenbranden. Andere modus operandi en andere tijden.
Nog Fok!ers uit Middelburg met een coniferenhaag?
Dat ruikt naar voorkennisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vervangen door een schutting
Nja, nu heb je me.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar we hadden het over conifeer hagen![]()
Hahaha ik kende hem inderdaad ook niequote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fucking blij dat ik hem nog nooit heb gezien.
6 jaar al geen leven...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef nieky het volgende:
[..]
Hahaha ik kende hem inderdaad ook nie
Trouwens....Jap.....6 jaar Fok!forum voor mij vandaag....nu precies hahaBen je nu trots op me
Met zo'n kop en uitstraling zou ik ook de straat niet op durfen..... Tja en wat kan je dan nog doen op WoW spelen of leren naquote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fucking blij dat ik hem nog nooit heb gezien.
Heb ik vandaag helemaal geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stond vanmorgen gewoon in de PZC
Oke, zal zo eens kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:19 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb op uitzending gemist gewoon de uitzending van KvdB teruggezocht.
Als je MBO gedaan hebt en je ziet er een beetje verzorgd en representatief uit kan je minstens net zo ver komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Kolovrat het volgende:
Ja die mafkees, net of dat men ooit nog naar die cijfers kijkt tenzij je medicijnen gaat studeren.
Heel toevallig zag ik hem vanmorgen in de Spits staan. (krant van gisteren)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Kolovrat het volgende:
Ja die mafkees, net of dat men ooit nog naar die cijfers kijkt tenzij je medicijnen gaat studeren.
Haha achja....keek toen pas op het forum (misschien dan toch wel een leven?:P)quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En dat zeg je om 23:20u ?![]()
Maar gefeliciteerd.
Kijk...dat wilde ik even horen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:33 schreef Karasta het volgende:
Waar in Goes kan je het beste gaan op een 1ste date?Wat wil je gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Ik weet niet daarom vraag ik het hierquote:
Ga je richting België (Antwerpen, Knokke, Gent) of naar de kust (Banjaard, Vrouwenpolder, Oostkapelle of Domburg).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:48 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik weet niet daarom vraag ik het hier![]()
Er valt echt weinig te doen in Goes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |