Daar is wel sprake van inderdaad. Ik vond 2 dagen echt top! Zeker met de overnachtingen op de camping, en de supergezellige busreisquote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef Fredo55 het volgende:
Hmm, misschien dat ik volgend jaar ga.
Volgend jaar schijnt het 1 dag te zijn ipv 2 dagen.
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er niet geweest hoor.
Trouwens, in mijn kroeg staat vanaf gisteravond de asbakken weer op de bar.![]()
Dankje.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hier in Goes is het ook wel te doen. in Le Clossard en Jack's kan je lekker roken. in Café Mid-City hebben ze achterin een groot rokershok met daarin een bar. Niks te klagen in Goes.
Bij het woord strand tel ik bier drinken op Goese meer, katseveer en dijk Goese Sas en strandje Wemeldinge niet mee nee.quote:
quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen
tussen Hoogerheide en Yerseke - 12 km
langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee
tussen Bruinisse en de weg naar Nieuwerkerk - 5 km
File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee
tussen de weg naar Ouwerkerk en de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve - 4 km
Hier is het gewoon blauwe lucht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Toad het volgende:
Echt vervelend weer vandaag. Net als gister. Bewolking en broeierig warm. Volgens mij is het in de rest van Nederland wel zonnig.
met al die muggen.. het is maar wat je leuk vind..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb ook een kuthekel aan dat zand.
Zo heel af en toe lig ik op de oesterdam met vrienden.
Ik moest even naar Kortgene net. In plaats van binnendoor over Wilhelminadorp. en dan de parallelweg pakte ik mijn normale route over de N256/Deltaweg....... Foutjequote:A256 De Poel - Zierikzee (N256)
tussen knp. de Poel en de Zeelandbrug
file is gelijk gebleven7 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door recreatie- en vakantieverkeer.
wanneer is die nazomerfestival nou afgelopen,quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom ook de huidige TT
ik heb er hier geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wanneer is die nazomerfestival nou afgelopen,ik vind er niks aan en ik moet mn tv harder zetten
nog meer mensen die uut middelburg komeh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |