Daar is wel sprake van inderdaad. Ik vond 2 dagen echt top! Zeker met de overnachtingen op de camping, en de supergezellige busreisquote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef Fredo55 het volgende:
Hmm, misschien dat ik volgend jaar ga.
Volgend jaar schijnt het 1 dag te zijn ipv 2 dagen.
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er niet geweest hoor.
Trouwens, in mijn kroeg staat vanaf gisteravond de asbakken weer op de bar.![]()
Dankje.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hier in Goes is het ook wel te doen. in Le Clossard en Jack's kan je lekker roken. in Café Mid-City hebben ze achterin een groot rokershok met daarin een bar. Niks te klagen in Goes.
Bij het woord strand tel ik bier drinken op Goese meer, katseveer en dijk Goese Sas en strandje Wemeldinge niet mee nee.quote:
quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen
tussen Hoogerheide en Yerseke - 12 km
langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee
tussen Bruinisse en de weg naar Nieuwerkerk - 5 km
File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee
tussen de weg naar Ouwerkerk en de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve - 4 km
Hier is het gewoon blauwe lucht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Toad het volgende:
Echt vervelend weer vandaag. Net als gister. Bewolking en broeierig warm. Volgens mij is het in de rest van Nederland wel zonnig.
met al die muggen.. het is maar wat je leuk vind..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb ook een kuthekel aan dat zand.
Zo heel af en toe lig ik op de oesterdam met vrienden.
Ik moest even naar Kortgene net. In plaats van binnendoor over Wilhelminadorp. en dan de parallelweg pakte ik mijn normale route over de N256/Deltaweg....... Foutjequote:A256 De Poel - Zierikzee (N256)
tussen knp. de Poel en de Zeelandbrug
file is gelijk gebleven7 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door recreatie- en vakantieverkeer.
wanneer is die nazomerfestival nou afgelopen,quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom ook de huidige TT
ik heb er hier geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wanneer is die nazomerfestival nou afgelopen,ik vind er niks aan en ik moet mn tv harder zetten
nog meer mensen die uut middelburg komeh?
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Urretje het volgende:
Ow.. dus de enige 2 actieve mensen in dit topic zijn momenteel, me, een import zeeuw, en iemand die zeeland verlaten heeft..
Film by the Sea 2009quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef Urretje het volgende:
Hee.. is er nog een topic? Dan ga ik daar ook ff kijken..
Ik ben een echte Zeeuw hoor, geboren en getogen op Tholen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Urretje het volgende:
Ow.. dus de enige 2 actieve mensen in dit topic zijn momenteel, me, een import zeeuw, en iemand die zeeland verlaten heeft..
mag ik die apostrophe met daarin de letter Z ook op mijn bankpas laten zetten?quote:
reserve belg leeft ook nog!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Urretje het volgende:
Ik ben een echte zeeuw! Geboren en getogen in Terneuzen, maar voor de mensen aan de andere kant van de tunnel ben ik een reserve belgquote:Op vrijdag 11 september 2009 02:23 schreef Urretje het volgende:
Hey Fredo, ik moet binnenkort misschien regelmatig in Tholen (city) zijn, dan kan ik wel 's een keertje een blonde voor je meenemen!
Cool, ook nog een reserve belg, ik import zeeuw, en ook nog wat echte zeeuwen, we kunnen al bijna een BBQ organiseren!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben een echte zeeuw! Geboren en getogen in Terneuzen, maar voor de mensen aan de andere kant van de tunnel ben ik een reserve belg
Nee, ik val niet op blond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:23 schreef Urretje het volgende:
Hey Fredo, ik moet binnenkort misschien regelmatig in Tholen (city) zijn, dan kan ik wel 's een keertje een blonde voor je meenemen!
Nee, de oesterdam is saai en ééntonig, ben al vaak genoeg in slaap gevallen in de bus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Urretje het volgende:
Wel mooi ritje iedere keer over de oesterdam trouwens!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb ook weleens het hele eind moeten staan.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Urretje het volgende:
Hehe, beter dan dat je in een bus zit die over hobbels en door bochten moet en dat je steeds door elkaar geschud wordt en je niet ff normaal op je mobieltje een spelletje kan spelen of een sms kan typen!
Tenzij die bus iedere keer helemaal overvol met mensen zit lijkt mij het wel relaxed, maar misschien toch wel iets te relaxed dan..
Ach, het is beter dan het hele eind fietsen..
s'Avonds werken is ook niet alles, ik had er altijd een hekel aan.quote:Op zondag 20 september 2009 23:39 schreef Urretje het volgende:
Zoo.. Weekend is weer voorbij! Morgen weer lekker aan het werk allemaal? Of naar school? Kan natuurlijk ook..
In ieder geval kan ik morgen lekker uitslapen want ik werk 's avonds pas.. Beter hoor..
je was te vroeg hor.quote:Op maandag 21 september 2009 23:25 schreef Urretje het volgende:
Hee, op de valreep dan, gefeliciteerd!!
En voor donderdag, heel veel succes!!
Vanavond trek ik de eerste open.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Urretje het volgende:
Cool! Benieuwd of je het lekker vind, ik ben er helemaal verzot op!
Maareh... succes morgen he! 'n lekker weekje heb jij!
geslaagd of wat?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vanavond trek ik de eerste open.![]()
En het is gelukt.![]()
Vanavond even langs het gemeentehuis, rijbewijs aanvragen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Urretje het volgende:
Gloeck gloeck gloeck gloeck.. Mmm aaahh... Gloeck gloeck gloeck..
Ik heb trouwens pas een ijsmachine gekocht bij de lidl, ook een aanrader zeg! Vers fruit in de keukemachine, yogurt, slagroom, suiker, rauw ei er bij, effe bzzzzzzzzzzzzz doen, dan hop in ijsmachine en 50 minuten later lekker vers ijs!
Eet nu bijna dagelijks fruit!
Ik ben ook geweest, op 11 sept bij de premiere! Vond het super!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Zijn er hier al meer mensen naar De Storm geweest (behalve Luctor).
Wat een film
En wat een waardeloos verhaalMaar daar ging het ook niet om
Ik heb De Storm nog niet gezien, maar dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Zijn er hier al meer mensen naar De Storm geweest (behalve Luctor).
Wat een film
En wat een waardeloos verhaalMaar daar ging het ook niet om
Een rauw ei erbij?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Urretje het volgende:
Gloeck gloeck gloeck gloeck.. Mmm aaahh... Gloeck gloeck gloeck..
Ik heb trouwens pas een ijsmachine gekocht bij de lidl, ook een aanrader zeg! Vers fruit in de keukemachine, yogurt, slagroom, suiker, rauw ei er bij, effe bzzzzzzzzzzzzz doen, dan hop in ijsmachine en 50 minuten later lekker vers ijs!
Eet nu bijna dagelijks fruit!
Dat zal toch wel. Laatste paar maanden hebben we maar één buitje gehad, geloof ik. En dat was dan ook nog 's nachts.quote:Op zondag 27 september 2009 09:28 schreef Urretje het volgende:
Soms zelfs 2!
Maar het zal je verbazen in hoeveel toetjes ei zit verwerkt, het is echt een belangrijk ingredient!
En dat het rauw is is alleen maar goed, een gebakken ei in je ijs, dat is pas gek!
hehe, maar goed, ik vraag me af of Zeeland dit jaar eindelijk weer de meeste zon uren heeft van Nederland, da's toch waarvoor ik hier ben gaan wonen, wat een zomer zeg!
Zeeland heeft al jaren de meeste zonuren toch.quote:Op zondag 27 september 2009 09:28 schreef Urretje het volgende:
hehe, maar goed, ik vraag me af of Zeeland dit jaar eindelijk weer de meeste zon uren heeft van Nederland, da's toch waarvoor ik hier ben gaan wonen, wat een zomer zeg!
Zeeland is de zonnigste provincie van Nederland, dat is volgens mij wel algemeen bekend.quote:Op zondag 27 september 2009 15:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeeland heeft al jaren de meeste zonuren toch.
en het zonnigste zuidstrand van Nederland.quote:Op zondag 27 september 2009 15:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeeland heeft al jaren de meeste zonuren toch.
Volgens mij is er maar 1 zuidstrand in NL.quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
en het zonnigste zuidstrand van Nederland.
Maar ja, zoveel andere plekken met het strand op het zuiden zijn er niet.
op Walcheren en Zuid-Beveland heb je het, he.quote:Op zondag 27 september 2009 17:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 zuidstrand in NL.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |