Vlissingen posse!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef kingjotte het volgende:
Vlissingen present!
quote:Schip vastgelopen voor de Boulevard
Voor de Boulevard van Vlissingen is woensdagavond rond 21.00 uur een schip vastgelopen.
Het gaat om een lege tanker van 183 meter lang met de naam Akti-n dat vaart onder Liberiaanse vlag. De tanker wilde de Westerschelde opvaren en is bij afgaand water vast komen te zitten.
Uit voorzorg zijn hulpdiensten aanwezig.
Weer al...quote:GOES - In een watergang bij de Kortemeet in Goes is vanavond een stoffelijk overschot aangetroffen. Dat heeft de politie bevestigd.
De dode werd rond 21.00 uur gevonden. Duikers van de brandweer Goes werden opgeroepen om het stoffelijk overschot te bergen.
De politie weet nog niet wat er precies is gebeurd, maar gaat vooralsnog niet uit van een misdrijf. De politie onderzoekt de zaak.
bron hvzeeland.nl
Ik zag het net bij op het nieuws, maar hij ligt er nog steeds.quote:
Je hebt nog wel even de tijd hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik zag het net bij op het nieuws, maar hij ligt er nog steeds.
Moet eigenlijk even gaan kijken..
Yep, zelfmoord als het goed isquote:
Ik baalde dat ik het pas laat had gehoord anders was ik ook wel gaan kijken....maar mijn bedje lag toch echt te lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik zag het net bij op het nieuws, maar hij ligt er nog steeds.
Moet eigenlijk even gaan kijken..
Ik was vandaag op de HZ maar ik kon me er toch niet toe zetten om nog helemaal door de regen naar de boulevard te gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las het vanmorgen pas helaas, anders was ik wel ff gaan kijken.
had je het sowieso niet gezienquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ik was vandaag op de HZ maar ik kon me er toch niet toe zetten om nog helemaal door de regen naar de boulevard te gaan
Als ik de route kaart zo zie komen ze wielrenners wel langs de rotonde waar je over moet om bij de Zeelandhallen te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:27 schreef avotar het volgende:
Hebben jullie enig idee of ik zaterdag rond 18.15 gewoon met de auto bij de Zeelandhallen kan komen...?
Ivm de delta toertoch..
En, ga je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Meursault het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Vooral naar hoe ze de naam zelf uitspreken. ()
Maar ik heb al een dubbele afspraak, dus ik moet nog even kijken wat ik afzeg.
En als je op Eddie's website kijkt zie je dat hij een hele tour doet in Nederland en ook Belgie en de UK aandoet.quote:Het programma van de vierde editie van concert at SEA is compleet met de komst van IOS en Ed Kowalczyk van Live. De frontman van de populaire Amerikaanse band wordt speciaal ingevlogen voor een akoestisch miniconcert en een aantal duetten met BLØF.
Voor die tour door Europa wordt hij toch ook ingevlogen? Of verwacht je dat hij met de waterfiets komt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:05 schreef Toad het volgende:
Concert at Sea maakt het ook een stuk spannender dan het is, ze schrijven:
[..]
En als je op Eddie's website kijkt zie je dat hij een hele tour doet in Nederland en ook Belgie en de UK aandoet.
Tja, dat is marketing hehquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef Toad het volgende:
Ik vind dat ze indruk wekken dat ze Eddie exclusief hebben geboekt.
Hebben ze ook, hij wordt uit zijn tour gehaald om ff een kwartiertje te zingen. Dat zal waarschijnlijk met een heli gebeuren, net als bij de zanger van Keane toentertijd...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef Toad het volgende:
Ik vind dat ze indruk wekken dat ze Eddie exclusief hebben geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |