Op zekerquote:
Grappig. Ik ken het meeste personeel ook wel. Vroeger kwam ik daar nog wel geregeld over de vloer toen ze nog in de Emmastraat zaten.quote:
Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Grappig. Ik ken het meeste personeel ook wel. Vroeger kwam ik daar nog wel geregeld over de vloer toen ze nog in de Emmastraat zaten.
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:13 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Hooguit in de gereformeerde gemeenschappen
En de volgende?quote:22:31:27 11-05-09 P 1 BUITENHOVE 143 MIDDELBURG
19. Zeeland BRAN P 1 4533 Buitenbrand
1303533 BRW Middelburg ( TAS-4533 Torenweg )
1301575 BRW Middelburg ( Blusgroep Torenweg )
1300029 BRW Zeeland ( DA-4595 OvD Stadsgewest )
1300001 BRW Zeeland ( Lichtkrant RAC Middelburg )
Prio 1, ik vrees van wel ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En de volgende?
Diegene mag wel oppassen dat ie niet gelyncht wordt als ze 'm pakken
quote:
quote:MIDDELBURG - In de Buitenhove in Middelburg is maandagavond wederom een coniferenhaag in brand gestoken.
De brandweer is ter plaatse gekomen en heeft de brand in de Buitenhove kunnen beperken tot enkele meters. De afgelopen tijd zijn in Middelburg meerdere heggen in vlammen opgegaan. De golf met brandstichtingen begon half maart.
De politie heeft ook deze zaak in onderzoek.
Ik ben benieuwdquote:22:19:33 12-05-09 P 1 NOORDWEG 126 MIDDELBURG
19. Zeeland BRAN P 1 4535
1303535 BRW Middelburg ( TAS-4535 Rooseveltlaan )
1301559 BRW Middelburg ( Blusgroep Rooseveltlaan )
1300029 BRW Zeeland ( DA-4595 OvD Stadsgewest )
1300001 BRW Zeeland ( Lichtkrant RAC Middelburg )
quote:MIDDELBURG - De politie heeft dinsdagavond twee jongens aangehouden op verdenking van het in brand steken van een heg in Middelburg. Wellicht zijn ze verantwoordelijk voor de grote reeks brandstichtingen van de afgelopen tijd.
De jongens werden vanavond rond 22.20 uur opgepakt bij een brandje aan de Noordweg. De politie heeft de aanhouding tegenover HVZeeland.nl bevestigd maar kan nog niet meer details kwijt.
Afgelopen zondag zou een 13-jarige jongen ook al zijn vastgehouden in verband met de brandstichtingen. De politie kon daarover de afgelopen dagen echter nog niets over vertellen. Ook vanavond nog kon woordvoerder Esther Boot deze aanhouding nog niet bevestigen.
LATER MEER
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=10547
tnxquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:39 schreef Toad het volgende:
@Chanty, mag ik vragen wat voor interview?![]()
Ik denk dat het meest praktisch het restaurant/winkeltje in het station zelf is. Daar zijn wel wat mensen, maar het is meestal niet al te druk. Tegenover het station, de brug over, zitten een paar hotels. Misschien is het daar nog rustiger, maar ik weet niet of je daar -zonder dat je gast bent- mag zitten. Over het kanaal zit ook nog een ander café, maar daar zou ik niet naar toe gaan.
P2000 Topic #13quote:Overlast door noodweer Z-Vlaanderen
In Zeeuws-Vlaanderen heeft hevig noodweer overlast veroorzaakt. Door hoosbuien staan straten blank en zijn kelders ondergelopen.
Er zijn onder meer meldingen van wateroverlast uit Koewacht, Zaamslag en Hulst.
Omroep Zeeland
Kan ik dan niet naar mijn werk morgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Piles het volgende:
Ze zijn begonnen met het onder water zetten van Zeeuws-Vlaanderen![]()
[..]
P2000 Topic #13
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik dan niet naar mijn werk morgen
Het was even stil, maar nu weer in 1 nacht 5 branden vlak na elkaar.quote:MIDDELBURG - In de nacht van maandag op dinsdag hebben in Middelburgse diverse coniferen in brand gestaan. Het gaat om de eerste hagenbranden sinds de aanhouding van twee verdachten vorige week.
De eerste brand woedde rond 00.40 uur in de Oude Koudekerkseweg. Een kleine tien minuten later was het raak in de IJsselstraat. Later waren in zeer korte tijd ook nog branden in onder meer de Johan Constantin Mathiasstraat, de Prinsenlaan en de Dauwendaelselaan.
De Stadsgewestelijke brandweer zette in totaal drie bluswagens in om alle branden te kunnen doven. Door de brandjes was de politie extra alert. Met name rondom Middelburg-Zuid en Dauwendaele werden vrijwel alle auto's aan de kant gezet en ook werden diverse kentekens genoteerd. Of dat iets heeft opgeleverd is nog niet bekend.
De twee verdachten die dinsdag werden aangehouden voor de reeks branden daarvoor werden maandag weer vrijgelaten. Wel werd bekend dat dit weekeinde een derde verdachte was opgepakt. Hij zit nog vast.
Tijdje geleden weerquote:TREINVERKEER PLAT DOOR AANRIJDING
KLOETINGE - Het treinverkeer tussen Goes en Kruiningen-Yerseke ligt plat vanwege een aanrijding op het spoor.
Nabij de overgang Oostmolenweg werd rond 20.25 uur iemand gegrepen door een trein. Volgens de politie is het slachtoffer aan zijn/haar verwondingen overleden. Wat er precies is gebeurt is nog niet bekend.
Op het traject rijden geen treinen meer. Volgens Prorail moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan een uur. Of er bussen worden ingezet is nog niet bekend.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=10624
Je zou die machinist maar zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdje geleden weer
En ja, dit is de overgang bij Emergis
C1000 (in domburg) was openquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Toad het volgende:
Waarom is die stomme AH nou overal op Walcheren morgen dicht.
"De kaarten voor zaterdag zijn al uitverkocht.."quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef Toad het volgende:
Frontman van Live wordt ingevlogen voor Concert @ Sea:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)p-concert-at-SEA.ece
Wel grappig. Maar ik ga niet. Het festival is altijd alles behalve spannend.
Ja, die zijn altijd redelijk snel uitverkocht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
"De kaarten voor zaterdag zijn al uitverkocht.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |