Omdat schelden met 'kanker' niet mag.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef Kopbal het volgende:
Live eredivisieverslagen #223: Marco's vertrouwen in Vermeer
Waarom in godsnaam? Nu slaat die hele post nergens meer op.
Bij kanker doen we (bijna) nooit aan context. Dat doe je gewoon niet. Emotie of niet, in de tijd om het op een forum te typen had je er langer over na kunnen denken dan het even thuis tegen je ouders of pc schreeuwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Dit is toch wel een hele andere context, me dunkt.
Dus als ik post dat gisteren mijn opa is overleden aan kanker mag dat ook niet? Belachelijk zeg...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij kanker doen we (bijna) nooit aan context. Dat doe je gewoon niet. Emotie of niet, in de tijd om het op een forum te typen had je er langer over na kunnen denken dan het even thuis tegen je ouders of pc schreeuwen.
Wel hoe het in deze context geplaatst stond imo.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij kanker doen we (bijna) nooit aan context. Dat doe je gewoon niet. Emotie of niet, in de tijd om het op een forum te typen had je er langer over na kunnen denken dan het even thuis tegen je ouders of pc schreeuwen.
Constant valt wel mee, maar die twee posts zijn al lang weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet Cyberia18 constant schelden en kankeren? Zie het nut er niet van in.
Nou jij zou hem toch enigszins moeten begrijpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet Cyberia18 constant schelden en kankeren? Zie het nut er niet van in.
Owh wacht.. ja, sorry. Ik las het ook verkeerd, kopbal schreef wat Utrecht zong. Ik dacht dat hij bedoelde dat het -knip-Feyenoord publiek door de stilte heen zong.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel hoe het in deze context geplaatst stond imo.
Is er dan een nieuwe mod nodig?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Rots het volgende:
Oke, dus omdat sjimz mij niet mag word ik al sowieso geen mod. Lekker systeem man, ik pm yvonne wel dat ze weinig rekening moet houden met sjimz en zijn visie ten opzichte van mij als mod.
Oja en dat gebitch van Ray op Barca, laat maar hangen. Moet hij zelf maar meekomen als hij het als aanvallend/onrechtvaardig beschouwd.
Ik weet wel dat jij geen invloed hebt op mijn mogelijke moderatorschap vriend.quote:
Waarom deze discussie?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij geen invloed hebt op mijn mogelijke moderatorschap vriend.
En NJ vindt van niet nee, maar die is dan ook niet veel in VBL te vinden, genoeg andere admins die nog te overtuigen zijn.
Schat mijzelf als grote kanshebber ja. En ik zeg toch dat NJ inderdaad geen interesse toonde voor een nieuwe mod op VBL, maar zoals ik al zei: genoeg andere vissen tussen de FA's die te overtuigen zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom deze discussie?
Hij is toch niet eens aan de orde
Of ben je er zeker van dat je de nieuwe mod wordt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Rots het volgende:
[..]
Schat mijzelf als grote kanshebber ja. En ik zeg toch dat NJ inderdaad geen interesse toonde voor een nieuwe mod op VBL, maar zoals ik al zei: genoeg andere vissen tussen de FA's die te overtuigen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een nieuwe mod is helemaal niet aan de orde, ik weet niet hoe dat gerucht ineens opkomtquote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF Rots
Jij de nieuwe mod?![]()
Ik juich het wel toe hoor.
Heb je trouwens al een verleden hier op FOK! onder een andere username?
Dat vraag je maar via de PM, ik moet mij nu wel serieus opstellen in VBL om grootste kanshebber te blijven voor het moderatorschap.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF Rots
Jij de nieuwe mod?![]()
Ik juich het wel toe hoor.
Heb je trouwens al een verleden hier op FOK! onder een andere username?
Er wordt aan jouw stoelpoten gezaagdquote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een nieuwe mod is helemaal niet aan de orde, ik weet niet hoe dat gerucht ineens opkomt
neenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC Ajax Topic #1278: Volgend jaar gewoon weer kampioen.
Trol?
taaltechnisch is het met kleine letters beter geloof ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef Rots het volgende:
Maak van:
van Basten eens Van Basten. Staat beetje raar nu.
Ik dacht van niet omdat zijn voornaam/letter niet vernoemd wordt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
taaltechnisch is het met kleine letters beter geloof ik.
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Prosac het volgende:
staat toch van geen meter het tussenvoegsel met hoofdletter?
de of het topic is ook zoietsquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Prosac het volgende:
Zolang er geen voornaam of initiaal staat is een tussenvoegsel altijd met een hoofdletter.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Prosac het volgende:
*schrijft brief naar Nederlandse taalunie.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Zolang er geen voornaam of initiaal staat is een tussenvoegsel altijd met een hoofdletter.
Had het al gezien.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef Rots het volgende:
Oeioei, -normaal doen- doen een beetje gefrustreerd in het SV-topic.![]()
Studio Voetbal #93 Ibi is een rat
Inderdaad, wat een mongool is die kerel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand de TT en OP hiervan wijzigen?
Het grote PSV Topic # 380 : Toivonen moet oppleuren
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand de TT en OP hiervan wijzigen?
Het grote PSV Topic #380: Nog één wedstrijd te gaan.
Persoonlijke aanval. Dat mag toch niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een mongool is die kerel.
Nee, wat jij doet in het PSV topic is klasse.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval. Dat mag toch niet?
Ik vind dat ik weinig verkeerd heb gedaan. Maargoed, als ik in zijn ogen iets verkeerds heb gedaan, mag hij me dan meteen voor 'mongool' uitschelen? Ik vind dat echt heel vervelend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, wat jij doet in het PSV topic is klasse.
Ray, wat zeg je nu?quote:
Boo fucking boo. Cry me a river.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef De_kromme het volgende:
Maargoed, als ik in zijn ogen iets verkeerds heb gedaan, mag hij me dan meteen voor 'mongool' uitschelen? Ik vind dat echt heel vervelend.
Maar het blijkt hier dus te mogen. Je mag iemand uitschelden voor 'mongool'. Fijn dat ik dat weet.
Dus zoals je ziet, het mag niet. Maar jouw actie nu getuigt ook niet echt van veel klasse. Daarom dat ik het laat staan. Next.quote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef De_kromme het volgende:
Haha pleur toch op joh mongool. Dit was niet opzettelijk.
Okee, daar heb je gelijk in. Maar waarom werd de TT veranderd? Die was toch gewoon normaal?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boo fucking boo. Cry me a river.
Je vindt het echt heel vervelend zie ik. Zo vervelend dat je amper een weekje terug zelf zei.
[..]
Dus zoals je ziet, het mag niet. Maar jouw actie nu getuigt ook niet echt van veel klasse. Daarom dat ik het laat staan. Next.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar het blijkt hier dus te mogen. Je mag iemand uitschelden voor 'mongool'. Fijn dat ik dat weet.
quote:
quote:Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Twente sterker in de champions- league dan AZ??
Afscheidsduel Jaap Stam # 4quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:52 schreef Kopbal het volgende:
Ik kan het Jaap Stam-topic niet vinden.
Daar gaan we weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef De_kromme het volgende:
Welke idioot heeft mijn titel veranderd? Slaat helemaal nergens op.
Ik, want:quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef De_kromme het volgende:
Wie heeft mijn titel veranderd? Slaat helemaal nergens op.
quote:
Waarom slaat het nergens op dan? Ajax zoekt een trainer, Willem zoekt een club. 1+1=2 lijkt mijquote:
Maar ik zette De kromme neer. Zonder '_'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Nee, dan niet. Wel als je De_kromme neerzet.
Ik vind de sluitpost van Ray heel erg plausibelquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
Kan toch wel openblijven
Waar moet van Basten gaan trainen?
Ik vind het wel genoeg met de Van Basten-topics. Nu zijn het er net genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
Kan toch wel openblijven
Waar moet van Basten gaan trainen?
Oke, dus alles over van Basten wat we willem posten mag in die topics en er mag geen nieuwe geopend worden? Hoe weten we dan wat we waar mogen posten over mvb? (waar nog geen topic van is)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het wel genoeg met de Van Basten-topics. Nu zijn het er net genoeg.
Beetje logisch nadenken en je weet het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke, dus alles over van Basten wat we willem posten mag in die topics en er mag geen nieuwe geopend worden? Hoe weten we dan wat we waar mogen posten over mvb? (waar nog geen topic van is)
Is het normaal dat we elkaar tegenwoordig gaan uitmaken voor "zwakbegaafd"?quote:
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is het normaal dat we elkaar tegenwoordig gaan uitmaken voor "zwakbegaafd"?
Als dit soort posts worden toegestaaa ik voortaan ook mensen zwakbegaafd noemen als ik het niet met ze eens ben.
NOS Eredivisie #12 Commentaar wordt achteraf ingesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |