Jij geilt echt op het openen van topicsquote:
Is goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
TT aangepast.
De leukigheid van het random-namedroppen is er wel vanaf, dus graag een beetje serieus.
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef Gruning3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ernie brandts is die geen goeie coach voor ajax?
Ik hoop toch eigenlijk op Frank Rijkaard in combinatie met Frank de Boer. Hiddink en Van Gaal zullen onhaalbaar zijn en een buitenlander zie ik niet zitten.quote:Genoeg trainers beschikbaar voor vacante post bij Ajax
Datum: 6-mei-2009 16:58
Marco van Basten heeft zijn exitgesprek bij Ajax nog niet gevoerd of de speculatie over de opvolger van San Marco barst alweer los. Algemeen directeur Rik van den Boog heeft in elk geval opties genoeg. Sportweek.nl stelde een ‘longlist’ op. (MA)
• Frank Rijkaard (bezig aan laatste maanden sabbatsjaar)
• Frank de Boer (thans coach Ajax A1 en assistent-bondscoach)
• Co Adriaanse (vertrekt na seizoen bij Red Bull Salzburg)
• Ronald Koeman (al een jaar zonder werkgever na vertrek bij Valencia)
• Ruud Gullit (ook handen vrij, laatste broodheer was LA Galaxy)
• Aad de Mos (solliciteerde tevergeefs naar bondscoachschap België)
• Dick Advocaat (contract bij Zenit Sint-Petersburg loopt eind 2009 af)
• Gertjan Verbeek (werkloos sinds vertrek bij Feyenoord)
• Danny Blind (momenteel Ajax’ technisch manager)
• Hans Westerhof (eind 2008 ontslagen door Vitesse)
• Sven-Göran Eriksson (kreeg onlangs de bons bij Mexico, foto rechts)
• Georges Leekens (deze week op straat gezet door Al Hilal)
• Eric Gerets (bezig aan laatste maand bij Marseille)
• Ernie Brandts (vorig jaar met NAC Breda derde)
Ik acht de kans ook zeer klein. Denk dat het voor het voetbal van Ajax wel goed zou zijn. De kromme laat z'n ploegen toch altijd leuk voetballen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik geloof niet dat ze in Amsterdam De Kromme erg serieus nemen, mede omdat die helemaal geen zin heeft in die hele Ajax hype eromheen. Ze zoeken toch iemand met bravoure en een 'lef' uitstraling.
Ajax zou trouwens wel een stuk leuker en vrijer gaan voetballen, mocht Van Hanegem de trainer worden. Ik acht de kans op minder dan 1%.
Gozerquote:
Dan heb je dochter van Gullit nog niet gezienquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef w00h00 het volgende:
De trainer met de lekkerste dochter! Rijkaard dus.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb je dochter van Gullit nog niet gezien
Avram Grant bedoel ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wie?
Morten Olsen zou wel geschikt zijn, denk ik.![]()
Wedden dat vanavond die popi jopie van NOS weer naast Dione de Graaf staat, geen idee wie het is eigenlijk, en een heel lijstje met mogelijk opvolgers heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Prosac het volgende:
Is het sportjournaal al geweest met de presentatie van Rijkaard?
Lieve schat, Ajax kan beiden heren nooit betalen. En Ajax heeft ook niet zoveel aanzien in Europa meer.quote:
Adelaar heeft twee bloedmooie dochters plus eem MILFquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef w00h00 het volgende:
De trainer met de lekkerste dochter! Rijkaard dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |