Hij denkt dat Ibi stiekem bij Ajax wil spelen.quote:
Altijd handig he die historie om nog een beetje waardigheid uit proberen te stralen..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax is ook de grootste club in de wereld dus dat is logischIedereen kijkt tegen de club op en iedereen is jaloers dat hun club niet zoveel prijzen heeft gehaald...
-niet doen-quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij denkt dat Ibi stiekem bij Ajax wil spelen.
Hoogstens om weer samen te zijn met zijn vriendje de Ais.
Nee, iemand duwde perongeluk iemand die tegen een steward aankwam en die begon terug te duwen. Niets bijzonders dusquote:
Dat was sarcastisch mijn waarde WOS-vrind.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Altijd handig he die historie om nog een beetje waardigheid uit proberen te stralen..
Zag ik niet een paar maanden geleden wat Feyenoord supporters bij de training met kanker schelden?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een idioten, echt waar.![]()
En dan altijd wijzen hoe debiel Feyenoord-supporters zijn.
En dan ga je elkaar in elkaar rammenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja echt wel, mensen zijn gewoon boos en terecht.
Ze laten dat niet op intelligente/volwassen wijze merken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax is ook de grootste club in de wereld dus dat is logischIedereen kijkt tegen de club op en iedereen is jaloers dat hun club niet zoveel prijzen heeft gehaald...
En dan ga je zo reagerenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Enige wanneer dat bijna gebeurde was toen iemand ene blikje richting spelers gooide bij dat gesprek, en dan mag je diegene ook wel aanpakken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan ga je elkaar in elkaar rammen?
Meestergrap Jack die set / 6-2.
Ik ontken het niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik niet een paar maanden geleden wat Feyenoord supporters bij de training met kanker schelden?
Dat zei hij eigenlijk al met die post, maar dat is toch niet verrassend?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan ga je zo reageren![]()
Ga niet zeggen dat jij begrip hebt voor die idioten.
Wat is het alternatief dan? Ik vrees dat hij nog wel een jaar door moet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Van Basten z'n dagen zijn wel geteld bij Ajax.
zou wat zijn de trainers bij ajax, feyenoord en psv in het zelfde seizoen ontslagenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Ach ja... De helft van de spelers zijn ook echt Ajax onwaardig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Hij stond er tussen, dus hij moet wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan ga je zo reageren![]()
Ga niet zeggen dat jij begrip hebt voor die idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |