Zal niet vaak of misschien zelfs wel nooit zijn voorgekomen dat in één seizoen bij de traditionele top 3 drie nieuwe trainers beginnen en allen het seizoen niet afmakenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef StarGazer het volgende:
In één seizoen alledrie de trainers weg van de traditionele top 3.
Dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
Aan de ene kant is het denk ik wel goed dat hij vertrekt, maar ergens vind ik het jammer.
Ik vind het niet jammer. Die faalhaas Marco moet zijn afstandelijke gedrag eens afleren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
Aan de ene kant is het denk ik wel goed dat hij vertrekt, maar ergens vind ik het jammer.
Hoezo? Was deze keer gewoon de laatste in het vorige topicquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef Dos37 het volgende:
je kickt wel op het openen van topics of niet
ik baal trouwens best.
Klopt wel ja, het blijft San Marco.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
Ik baal als een stekker. Bassie was de perfecte man voor de job: van Ajax een stabiele subtopper maken.
Ik had hem nog wel een seizoen gegund. Nu moeten we weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
Dat hadden we met hem ook gemoeten, of had je op dezelfde voet verder willen gaan? MvB had ook gewoon alles moeten schrappen van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel een seizoen gegund. Nu moeten we weer opnieuw beginnen.
Ik vind het een beetje dubbel. Van mij had die iig nog niet weg gemoeten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hadden we met hem ook gemoeten, of had je op dezelfde voet verder willen gaan? MvB had ook gewoon alles moeten schrappen van afgelopen seizoen.
Van mij had ie nooit aangesteld moeten worden. Maar zeker nu hij zelf vindt dat hij het volgend seizoen niet beter gaat doen is het de beste beslissing.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Van mij had die iig nog niet weg gemoeten.
Gewoon RTL Nieuws stream, komt ie ook op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het echt nog steeds fuckin kut.
Even een stream voor at5 zoeken.
quote:Reageren op het vertrek van Van Basten? Gebruik Twitter: alle Tweets met #at5 komen tijdens de LIVE uitzending terecht in de ticker tape op televisie. Per SMS kan ook. Stuur graits een bericht dat begint met AT5 naar 4411.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |