quote:
M of L?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef Breach het volgende:
Maatje staat voor de deur. Later.
Alexander?quote:
die uitslag herken ik ergens vanquote:
Ook voor jou is een plekje in de hel.quote:
Gaat die club van jou nog winnen van Inter of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ook voor jou is een plekje in de hel.
Het was wel plezant ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb genoten.
Ik moet nog een half uurtje Lazio aankijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef Houniet het volgende:
Wat een wedstrijd. Nu kan ik gerust de avond afsluiten.
Nou, nette wedstrijd.quote:
Chelsea - Liverpool.quote:
Die ookquote:
Die heb ik niet gezien, dus die valt af.quote:
Verrassend einde ook.quote:
Dat is de leeftijdquote:Op zondag 3 mei 2009 09:26 schreef Robinhoo het volgende:
De laatste weken kan ik niet meer uitslapen![]()
Nee ik ben jong. maar ik word gewoon nu altijd rond half 10 wakker.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is de leeftijdHoe ouder ik aan het worden ben hoe minder ik kan uitslapen
Was ik nog maar een puber
![]()
Daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is de leeftijdHoe ouder ik aan het worden ben hoe minder ik kan uitslapen
Was ik nog maar een puber
![]()
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
Wat een ontzettende graf- tering- kutdag. Werkelijk ALLES zit weer tegen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
![]()
Inderdaad zeg, ik moest net na die 3-0 gewoon even buiten een ommetje maken anders had ik nog wat gesloopt. Ik weet het niet meer, echt niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
![]()
En als het nou alleen Ajax was, dan kon ik het nog wel relativeren..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik moest net na die 3-0 gewoon even buiten een ommetje maken anders had ik nog wat gesloopt. Ik weet het niet meer, echt niet.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Ik ben vandaag voor nazi uitgemaakt.
wat een kutdag.
Groningen wel gewonnen.
Ah ik zie het. Goede timing ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:31 schreef shmoopy het volgende:
_Mike_ schelden en dan nog mods voor nazi's uitmaken, week weg.
Waarom zoek je dan ook ruzie altijd met die Ajacieden, waar ging het over trouwens?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Ik ben vandaag voor nazi uitgemaakt.
wat een kutdag.
Groningen wel gewonnen.
Kijk de laatste tijd steeds vaker zonder de uitslagen te weten. Maakt het een stuk leuker, want verder is de Eredivisie nu niet echt m'n favoriete competitie.quote:
Als ik ga tellen dan heb ik vaker Ajacieden voor een ban moeten aandragen inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Rots het volgende:
Waarom zoek je dan ook ruzie altijd met die Ajacieden, waar ging het over trouwens?
Ik vond hem ook wel goed eigenlijkquote:
Ik reageer toch alleen op wat Prosac zegt. Alsof ik mij de eerste uren na een wedstrijd van Ajax op Fok begeef. Daar lees je echt niks zinnigs.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Liegert, dat zei die dus niet eens zo gezien Prosac's reactie hierboven.
vandaag weer wat berichten ontvangen van meneer over Ajax en mijn spierziekte. Die jongen weet echt niet waar hij mee bezig is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als ik ga tellen dan heb ik vaker Ajacieden voor een ban moeten aandragen inderdaad.![]()
_Mike_ wenste Jorien death by Ajaxbus toe, tja.. dat wijzig ik dan en dan zijn we nazi's
Dat weet hij dus ook, daarom stuurt hij ze ook niet. Maar elke seconden die we verder aan hem verspillen is zondequote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef Prosac het volgende:
Als je die berichten via PM krijgt, gewoon melden bij de FA's. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
Rots, helemaal niets geleerd van vorige ban, blijft trollen en zieken, maand weg nu.
Chill.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk mag hij nog wel van de FA's mod worden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj de kloon van Rots die van stal word gehaald nu die een ban heeft?
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj de kloon van Rots die van stal word gehaald nu die een ban heeft?
Moet je aan jezelf vragen. Of je bent _Mike_.quote:
Wat zúúr.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:39 schreef Prosac het volgende:
afspraak met Remlof geschonden. Wel jammer, hij was zo goed bezig de laatste tijd.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je aan jezelf vragen. Of je bent _Mike_.
Wat zit je nou tof te doenquote:
Rots dus.quote:
Mwhehehehe.quote:
Remlof heeft mij anders ook al regelmatig een in mijn ogen terechte ban door de neus geboord door te zeggen dat het niks is.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:43 schreef Kopbal het volgende:
Remlof geilt ook wel op bannen volgens mij, al weet ik niet of deze terecht was.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
En ja, deze was terecht. Ook al is het enigzins lullig voor Rots. Beetje als een ex-winkeldief met voorwaardelijk die zo zijn best doet, maar dan toch even dat pakje kauwgum vergeet af te rekenen.
Hehequote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
En ja, deze was terecht. Ook al is het enigzins lullig voor Rots. Beetje als een ex-winkeldief met voorwaardelijk die zo zijn best doet, maar dan toch even dat pakje kauwgum vergeet af te rekenen.
Duidelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
Dat herken ik wel. Draaf je één keer door krijg je gelijk een lange ban.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. Suarez krijgt ook gewoon niks mee als het enigzins op een schwalbe lijkt he. Als je een naam hebt, dan heb je pech. Eigen schuld.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Draaf je één keer door krijg je gelijk een lange ban.
Rots was al vervroegd vrijgelaten met proefverlof zeg maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt, dat is echt laf.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rots was al vervroegd vrijgelaten met proefverlof zeg maar.
Vind sowieso de banduur belachelijk, heb zelf een ban van 3 maanden gehad. Waar gaat het dan nog over?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vroeg daar eerst ook om en toen kreeg ik dat niet.quote:
Sommige mensen leren ook helemaal niks van een maandban en vervallen vrij snel in het oude gedrag. Dan maar 3 maanden, soms zien we/ze daar ook geen heil in en kan je rond kerst om gratie komen vragen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind sowieso de banduur belachelijk, heb zelf een ban van 3 maanden gehad. Waar gaat het dan nog over?
Het blijft 'gewoon' een interforum waar mensen komen om slap te ouwehoeren. Een maandje moet altijd wel voldoende zijn, op z'n hoogst.
Ik vind het vaak ook wel overdreven, soms wel terecht hoor, maar vaak overdreven.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige mensen leren ook helemaal niks van een maandban en vervallen vrij snel in het oude gedrag. Dan maar 3 maanden, soms zien we/ze daar ook geen heil in en kan je rond kerst om gratie komen vragen.
Of de kerst het jaar erop, als we in november/december zitten.
Ik vond dit een goede grap, krijgt 'ie een maandban ofzo.quote:
Trusten, ik ga ook slapen.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond dit een goede grap, krijgt 'ie een maandban ofzo.
Heel fout ja, maar een maandban ofzo? C'mon.quote:
Cult kun je niet bannen, hoe vervelend ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef Kopbal het volgende:
Waarom heeft bijvoorbeeld Tong nooit een jaarban oid gehad? Die heeft toch wel zoveel bagger gepost ondertussen lijkt me.
Ik noemde Yvonne ooit een zeikwijf, kreeg ik direct een weekquote:Op maandag 4 mei 2009 01:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind sowieso de banduur belachelijk, heb zelf een ban van 3 maanden gehad. Waar gaat het dan nog over?
Het blijft 'gewoon' een interforum waar mensen komen om slap te ouwehoeren. Een maandje moet altijd wel voldoende zijn, op z'n hoogst.
Dit weekend was weer primaquote:
Was je erbij betrokken? En waar was het matten?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef toma het volgende:
Ben woensdag nog gaan stappen in Tilburg. Was wel gezellig totdat er gevochten werd....
Weet je wel hoe geil macht is. Laat staan het uitbuiten ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik noemde Yvonne ooit een zeikwijf, kreeg ik direct een week
Op de korte heuvel een beetje vooraan. Eerst een paar kleine opstootjes maar constant met dezelfde mensen. Toen ik op een gegeven moment links en rechts van me twee ruzie makers zag staan vond ik t wel mooi geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Was je erbij betrokken? En waar was het matten?
Ja, dat is vervelend ja. Maar dat blijft het nadeel van Tilburg. Als al die Tokkies worden losgelaten dan is het standaard genieten geblazen. Ik ga ook zelden in het weekend eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
[..]
Op de korte heuvel een beetje vooraan. Eerst een paar kleine opstootjes maar constant met dezelfde mensen. Toen ik op een gegeven moment links en rechts van me twee ruzie makers zag staan vond ik t wel mooi geweest.
Je zal er maar op kamers wonenquote:
Mwah, als je dat bedoelt qua winkels enzo, dan snap ik dat niet echt. Dan is Breda echt stukken beter. Maar qua kroegen e.d. is er niks mis mee nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben vorige week nog in Tilburg geweest. Centrum is nog best aardig vond ik.
Zeker, het is de laatste jaren jammer genoeg flink aan t verpauperen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben vorige week nog in Tilburg geweest. Centrum is nog best aardig vond ik.
Dan noem je ook twee steden.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef Breach het volgende:
Maar ik, zou niet willen ruilen met bijvoorbeeld Eindhoven of Rotterdam.
Duidelijk nog nooit in Helmond geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:41 schreef venomsnake het volgende:
Groningen is gewoon de mooiste stad van het land.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:41 schreef venomsnake het volgende:
Maastricht is gewoon de mooiste stad van het land.
Het is vooral een mooie stad. Buiten die ene week in het jaar is er eigenlijk geen kut te beleven.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Nijmegen is ook wel een leuke stad inderdaad.
Ben er een paar keer geweest, wat terrasjes gepakt in de zeomer. Was wel gezellig.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is vooral een mooie stad. Buiten die ene week in het jaar is er eigenlijk geen kut te beleven.
Nijmegen kom ik graag, lijkt qua mentaliteit ook erg op Groningen. Leuk stappen en gezellig. Vorige week in Amersfoort geweest, heel raar, andere stapavondjes zijn dat. Hele generatie 19-28 (studenten) mist er. Bij het stappen zijn ze allemaal 18- of 35+ lijkt het.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Silenus het volgende:
Nadeel is dat je je eerst door 70 km toendralandschap moet banen voordat je er bent.
Dat is nu net de groep die je niet wil missenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vorige week in Amersfoort geweest, heel raar, andere stapavondjes zijn dat. Hele generatie 19-28 (studenten) mist er. Bij het stappen zijn ze allemaal 18- of 35+ lijkt het.
Tof. Ik ben 2 weken geleden in Duitsland geweest, alleen in Dortmund, Oberhausen, Hertha enzo. Niet Berlijn, heel jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef Prosac het volgende:
Ik ben inmiddels 5x in Berlijn geweest en ontdek elke keer weer nieuwe dingen. Die stad is zo ontzettend dynamisch, ondanks dat er weinig meer overeind staat van voor '45 ademt de stad zoveel historie uit, het is dan ook terecht dat een historicus ooit opmerkte dat Berlijn sowieso het middelpunt van de 20e eeuw is geweest.
Ik ben afgelopen zomer voor het laatst geweest, een kleine week. Wat heerlijk om 's ochtends met je lief het het hotel uit te lopen, U-bahn richting het centrum, langs het oude Luftwaffe hoofdkwartier, langs het schitterende engelse consulaat, voor de tor langs en dan Unter den Linden op wandelt om bij een 19e eeuwse bistro je koffie met torte op het terras te bestellen voor 3 euro.![]()
Terwijl je 30 meter verderop ook voor Dunkin' Donuts kunt kiezen.![]()
Berlijn.![]()
Die metro's zijn prachtig ja, wij kwamen ook aangereden over Unter den Linden. Je komt toch langs die Siegesaule en dan kom je bij de unter den linden? Of heb ik het verkeerd onthouden?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zelfs de metro is schitterend in Berlijn.
[ afbeelding ]
Siegesaule
[ afbeelding ]
Nijmegenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Ja klopt, je rijdt in één stuk door. Ik ben er met een vriend een weekendje geweest, kwamen om 03.30u snachts aan. Zit je echt zo om je heen te kijken van 'wauwww' terwijl je bijna met je waggie tegen de Brandenburger Tor aankart.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die metro's zijn prachtig ja, wij kwamen ook aangereden over Unter den Linden. Je komt toch langs die Siegesaule en dan kom je bij de unter den linden? Of heb ik het verkeerd onthouden?
Berlijn is in 5 tot 7 uurtjes makkelijk te doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef toma het volgende:
Ik ga toch liever naar Parijs. Dat is minder ver rijden.
Parijs 4 uur ongeveer. vanuit Tilburg.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Berlijn is in 5 tot 7 uurtjes makkelijk te doen.
Daar zijn we ook geweest ja, indrukwekkend maar toch niet zo indrukwekkend als ik gedacht had. Maar dat komt ook omdat iets van 90% van die barakken ofzo er niet meer stonden. In die kelder van die dokter kreeg je wel een vreemd gevoel er hing ook iets vreemds zeg maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja klopt, je rijdt in één stuk door. Ik ben er met een vriend een weekendje geweest, kwamen om 03.30u snachts aan. Zit je echt zo om je heen te kijken van 'wauwww' terwijl je bijna met je waggie tegen de Brandenburger Tor aankart.![]()
Wij zijn toen op zondagochtend/middag overigens nog naar concentratiekamp Sachsenhausen gegaan, op een km of 40 ten noorden van het centrum van Berlijn. Super indrukwekkend, we zijn toen in één ruk zonder nauwelijks iets te zeggen teruggereden naar Nederland. 30 km voor de Nederlandse grens zeg ik 'Zeg, gaat er nog een lampje branden van die benzinemeter hier of hoe zit dat? Dat pijltje hangt al een half uur naar beneden'. Hij had de woorden 'oh wacht ja, die is kapot' nog niet uitgesproken of ik voelde de wagen al 'uitrijden'.
Stonden we daar, 15 km van een tankstation af. Dat was een aardige wandeltocht.
'Vieze vuns'quote:
Ja, dat klopt. Sowieso was het 35 graden en zonnig toen ik er was, volgens mij is het veel beklemmender als je in Auschwitz-Birkenau staat terwijl de sneeuw je in je gezicht waait. Maar toch, heftig hoor. Het gaat je voorstellingsvermogen te boven.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar zijn we ook geweest ja, indrukwekkend maar toch niet zo indrukwekkend als ik gedacht had. Maar dat komt ook omdat iets van 90% van die barakken ofzo er niet meer stonden. In die kelder van die dokter kreeg je wel een vreemd gevoel er hing ook iets vreemds zeg maar.
Ik heb daar over gesproken met een serveerster, wat zij er van vond dat die bunker eventueel open zou gaan. Schijnt echt heel erg gevoelig te liggen in de stad, want sommigen zijn bang dat het neo-nazi's aantrekt, maar de argumenten worden dan vaak door voorstanders gepareerd dat andere "hitlerlocaties" ook niet massaal neo-nazi's aantrekken. (Olympia stadion, Luftwaffehoofdkwartier bv)quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Serieus? Ik wil er ook nog altijd een keer heen, net als naar Praag.
Ja, wij waren er ook in de zomer dan is het nog een stuk anders. Ook als je de poorten inloopt met dat arbeit macht frei erop terwijl de meesten nooit vrijkomen is dat echt een onwerkelijk gevoel. Auschwitz-Brikenau wil ik sowieso nog ooit heen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Sowieso was het 35 graden en zonnig toen ik er was, volgens mij is het veel beklemmender als je in Auschwitz-Birkenau staat terwijl de sneeuw je in je gezicht waait. Maar toch, heftig hoor. Het gaat je voorstellingsvermogen te boven.
Uiteraard, is het minste wat je kunt doenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
Ik ben naar Westerbork voor de herdenking. Laters. Allemaal 2 minuten stil zijn straks he.
Uiteraard.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
Ik ben naar Westerbork voor de herdenking. Laters. Allemaal 2 minuten stil zijn straks he.
Ik denk toch dat het 4-0 word.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopen dat Sparta vandaag niet weer wint.
Ben er een poosje geleden geweest. Eerst in Krakow (toffe stad) en daarna naar Auschwitz. Het plaatsje bestaat nog gewoon, heet Oswiecim, maar dat kamp is ontzettend indrukwekkend. Continu rillingen over je rug, ook al is het 30 graden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef denthemen het volgende:
Auschwitz wil ik ook nog eens heen. Heb altijd al erg veel interesse gehad in de tweede wereldoorlog, en dan met name de behandeling van de joodse mensen
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef remlof het volgende:
sezten vind het nodig een mod uit te schelden terwijl ie net terug is van een ban, week weg nu.
Kan hij mooi gaan nadenken tijdens de 2 minuten stilte waarom we dit doen.quote:
Is vanavond pas het eerste deel? Want ik dacht dat het in twee delen kwam.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef Kopbal het volgende:
Kijktip voor vanavond:
http://www.nu.nl/tvgids/site/show/877544/nooit-meer-laf
Geen idee.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
FOK! gaat er om 20:00 toch eventjes af?
Ik ook niet, maar ik vroeg me net af hoe dat op FOK! ging met posten, toen dacht ik van: 'hey, ligt FOK! er dan niet altijd 2 minuutjes af'.quote:
Keine ahnung.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is vanavond pas het eerste deel? Want ik dacht dat het in twee delen kwam.
Ik zit dan voor de tv of ik ben dan even stil op het voetbalveld.quote:
Vorig jaar waren er wel mensen die om 8 uur posten volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vroeg me net af hoe dat op FOK! ging met posten, toen dacht ik van: 'hey, ligt FOK! er dan niet altijd 2 minuutjes af'.
Als het goed is was dat vorig jaar niet mogelijk, net als dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er wel mensen die om 8 uur posten volgens mij.
Hmm, misschien was het dan ergens anders.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het goed is was dat vorig jaar niet mogelijk, net als dit jaar.
Nah ja, als je ziet waar hij de ban voor kreegquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Alleen dat accent he...quote:
Hoe oud ben jij als ik mag vragen?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Houniet het volgende:
What the, dame van 26 vraagt via een maat van me op Hyves om mijn nummer?
Ik heb geen hyves, dus ze doet het via hem.
En op K-dag kon ze me aanspreken, maar deed dit niet. Verlegen vrouw.
Oef....quote:
Altijd mooi om over Nec te beginnen en zei je dan kwaad verbeteren dat je nek aan je hoofd zit en N.E.C. in je hart.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef toma het volgende:
[..]
Oef....
Er zitten bij mij in de klas een hoop gasten uit Nijmegen.
Ik versta er als Tilburger zijnde geen hol van.
Ik morgen. Redelijk lang voor mijn doen.quote:
Drieëntwintig.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Altijd mooi om over Nec te beginnen en zei je dan kwaad verbeteren dat je nek aan je hoofd zit en N.E.C. in je hart.
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik morgen. Redelijk lang voor mijn doen.
Wat een gelul. Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad die 3-4 jaar ouder waren. Hartstikke leuk man.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toe
We zien het wel, kijken wat ze te melden heeft. Ze vind me al een tijd leuk volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toe
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad
Vertel..quote:
Wederom gebandquote:
Zeer netjesquote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, netjes van Fok!Er stond een plaatje net om 8 uur
Goed initiatief FOK!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, netjes van Fok!Er stond een plaatje net om 8 uur
Nah ja, het heeft op bepaalde vlakken zijn voordeel natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad die 3-4 jaar ouder waren. Hartstikke leuk man.
Tsja, we zien het allemaal wel man.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, het heeft op bepaalde vlakken zijn voordeel natuurlijkMaar ze dragen ook net wat extra geschiedenis met zich mee wat van invloed is als je wat serieus wilt beginnen. En dat is in mijn geval op het moment nogal minder.
Het was vet man, paar keer goed geraakt, maar niet blauw gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
Hoe was het paintballen geweest, Houniet?
Mooie foto's , mooie stadquote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zelfs de metro is schitterend in Berlijn.
[ afbeelding ]
Siegesaule
[ afbeelding ]
Daarom is die schermgrote banner goedquote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Dat er mensen FOK!ken rond 20:00...
ik ben rond 20.00 meestal wel eventjes stil maar dat is puur uit respect. Zelf heb ik niet zo veel met de dode herdenking er zijn nog geen dierbaren van mij overleden (toma klopt af) en oorlogen staan sowieso ver van me af.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Dat er mensen FOK!ken rond 20:00...
Dat is echt zo sad.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, er Fokken zelfs mensen op 31 december om 12 uur
dan gebeurd er toch ook nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar dat meot voor zulke mensen toch ook een eye-opener zijn, dat ze geen leven hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
oja die moet ik ook nog installerenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik zo maar Battlefield Heroes ga knallen en de laatste twee Prison Breaks ga kijken.
Waarom moeten ze aan het einde van jouw verjaardag nou gaan fokkenquote:
Waar gaat ie precies over?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Breach het volgende:
Ben benieuwd naar die docu om 22.55 'Nooit meer laf' op Ned 2.
Ik ook niet echt. Enige wat ik speel is dat, Kiekko en Virtua Tennis.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Houniet het volgende:
Battlefield Heroes?
Ben niet zo van de spelletjes.
Nog even een post plaatsen in het 24-uurs topic?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom moeten ze aan het einde van jouw verjaardag nou gaan fokken?
Triest hèquote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom moeten ze aan het einde van jouw verjaardag nou gaan fokken?
quote:De Evangelische Omroep presenteert een nieuwe tweedelige documentaire van Geertjan Lassche: Nooit meer laf. Netwerk-onderzoeksjournalist Lassche dook in het oorlogsverleden van verzetsheld Gerrit Gunnink, oud-lid van de knokploeg Meppel.
Gerrit deed in de Tweede Wereldoorlog alles waar de meeste Nederlanders te bang voor waren, maar waar we vandaag de dag met plaatsvervangende trots naar kijken in films als Zwartboek en Oorlogswinter. Toch voelt Gerrit zichzelf een lafaard. Er zijn een paar gebeurtenissen bij het gewapend verzet waar hij nooit over heeft verteld.
Aan het eind van zijn leven besluit Gerrit de film terug te draaien. Tot in detail reconstrueert de documentaire twee hoofdstukken uit zijn oorlogstijd. Nooit meer laf is het verhaal van een man die moediger is dan ooit tevoren: hij verkiest het opruimen van zijn geweten boven nadelige consequenties van zijn onthullingen voor bijvoorbeeld zijn omgeving. Nooit eerder zocht een verzetsheld zover publiekelijk toenadering tot zijn vroegere vijanden om daardoor de waarheid te openbaren.
Deel I – maandag 4 mei 22.45 uur Nederland 2
In 1944 krijgen Gerrit Gunnink en zijn verzetsvrienden een waarschuwing: even verderop staan landwachters te controleren. De groep besluit de gok te wagen en schiet zich er doorheen. Een week later nemen de Duitsers wraak en wordt een onschuldige schoolmeester voor het oog van zijn gezin vermoord. Gerrit voelt zich al 65 jaar schuldig aan die gebeurtenissen. Waarom? Hoe reageert de familie van de schoolmeester als Gerrit zijn verhaal doet?
Deel II – woensdag 6 mei 22.50 uur Nederland 2
In 1943 beweert het verzet dat een onderduiker spioneert voor de Duitsers. In een vergadering beraadt men zich op deze situatie. Gerrit Gunnink krijgt opdracht deze onderduiker naar Meppel te brengen. De familie van de onderduiker heeft nooit meer iets van hem vernomen. Wat is er gebeurd? Welke rol heeft Gerrit daarin gespeeld?
HTC Touch 2 ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
En ik wil een nieuwe telefoon hebben, maar ik weet nog steeds niet welke. Ik word echt gek van al dat aanbod. Wie weet wat voor type telefoon hier bij past?
- FM Radio.
- Uitschuifbaar toetsenbord (zeg maar aan de zijkant en dan draaien).
- Internetmogelijkheden (voor een abonnement onbeperkt kunnen internetten).
- Goede camera (minimaal 5 MP).
Meer wil ik niet, maar ik weet niet welke!
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
En ik wil een nieuwe telefoon hebben, maar ik weet nog steeds niet welke. Ik word echt gek van al dat aanbod. Wie weet wat voor type telefoon hier bij past?
- FM Radio.
- Uitschuifbaar toetsenbord (zeg maar aan de zijkant en dan draaien).
- Internetmogelijkheden (voor een abonnement onbeperkt kunnen internetten).
- Goede camera (minimaal 5 MP).
Meer wil ik niet, maar ik weet niet welke!
Die heeft geen uitschuifbaar toetesenbord.....quote:
Oh de Pro dan? Volgens mij heeft die er wel 1quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die heeft geen uitschuifbaar toetesenbord.....
Ja, die heb ik ook gezien in de winkel, maar ik vind zo'n zichtbaar toetsenbord echt te lelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik, voldoet niet aan al jou eisen, maar is echt een prachtig toestel. Ook in andere uitvoeringen te krijgen. En echt ideaal om te internetten.
Dan moet je inderdaad voor het uitschuifmechanisme gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien in de winkel, maar ik vind zo'n zichtbaar toetsenbord echt te lelijk.
Winkels zijn gewoon open.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik mag ook een nieuw toestel uitkiezen, al een paar maanden.
Zal me eens even gaan oriënteren. Iemand enig idee of morgen de winkels open zijn?
Volgens mij gewoon wel. Zag net alleen dat mn OV niet geldig isquote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik mag ook een nieuw toestel uitkiezen, al een paar maanden.
Zal me eens even gaan oriënteren. Iemand enig idee of morgen de winkels open zijn?
5 Mei is nog altijd een feestdag.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon wel. Zag net alleen dat mn OV niet geldig is
Maar praktisch elk bedrijf is gewoon openquote:
vet manquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
Morgenochtend voor het eerst in mijn aangepaste bus rijdenKrijg weer een soort rijles omdat ik in Oktober al mijn rijbewijs kreeg
Klopt, alleen ambtenaren hebben elk jaar geloof ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Suijk het volgende:
Eens in de vijf jaar zijn bedrijven vrij toch? 2010 is dacht ik de volgende keer.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt, alleen ambtenaren hebben elk jaar geloof ik.
Nee, The A-Team gekquote:
Dumb and Dumber ja, de 1e. En de enige goede.quote:
Wel dat mooie vierkant?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:19 schreef Kopbal het volgende:
@Ray:
[ afbeelding ]
Ericsson X1 Xperia.
Die ring krijg je er niet bij.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
Daar was toch ook zo'n liedje van? Ik zoek me dood, maar kan het niet vinden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
Daar was toch ook zo'n liedje van? Ik zoek me dood, maar kan het niet vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |